Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МЕДИЧНИЙ РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ОДЕСЬКИЙ" |
Код ЄДРПОУ: | 24548180 |
Вебсайт: | http://mrcodeskyi.dsns.gov.ua |
Місцезнаходження: | 65038, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Рибальська Балка, буд. 3 |
Контактна особа: |
Інна Коробчинська +380482349067 inna-od-ua@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2023 11:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 730 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 650,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 січня 2023 10:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 січня 2023 10:42 |
ТД_ВТ з ос._2_посудомийна машина_пост.1178.docx | |
30 січня 2023 10:42 |
ТД_ВТ з ос._2_посудомийна машина_пост.1178.docx | |
30 січня 2023 10:42 |
Зміни.docx | |
30 січня 2023 10:42 |
Зміни.docx |
30 січня 2023 10:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 січня 2023 10:42 |
ТД_ВТ з ос._2_посудомийна машина_пост.1178.docx
|
|||
30 січня 2023 10:42 |
ТД_ВТ з ос._2_посудомийна машина_пост.1178.docx
|
|||
30 січня 2023 10:42 |
Зміни.docx
|
|||
30 січня 2023 10:42 |
Зміни.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-13-000081 ● 86425a32576c455da3371296b580a3a4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 лютого 2023 16:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.02.2023 Одеса № 31
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 13.02.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 13.02.2023.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 13.02.2023 № 31
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
21 UA-2023-01-27-006520-a 27.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-15 10:34:39
Запит замовнику на пояснення
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі фізичної особи-підприємця Любченко Юрія Михайловича (далі – ФОП Любченко Ю.М.) вимогам пункту 1.3 частини 1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (далі – ТД), тоді як учасником ФОП Любченко Ю.М. на тендерну пропозицію не накладено кваліфікований електронний підпис особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника?
2. Чому Замовник у ТД встановив вимогу, яка суперечить абзацу 5 пункту 44 Особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), в якому зазначено, що замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених в абзаці першому цього пункту, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу четвертого цього пункту? Так у додатку 7 до ТД Замовником встановлену вимогу щодо надання листа-гарантії про відсутність підстав для відмови замовником учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону а саме: фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), не має не знятої та не погашеної у встановленому законом порядку судимості (пункт 5 частина 1 стаття 17 Закону); службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), немає не знятої або не погашеної у встановленому законом порядку судимості (пункт 6 частина 1 стаття 17 Закону); службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (пункт 12 частина 1 стаття 17 Закону); учасник процедури закупівлі виконував всі зобов’язання за раніше укладеним із Замовником договором (договорами)/не співпрацював з Замовником (частина 2 статті 17 Закону); а також у пункті 6.5 Додатку 1 до ТД Замовник встановив вимогу про надання інформації про те чи визнаний учасник процедури закупівлі у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура (довідка довільної форми для фізичної особи - підприємця).
3. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Любченко Ю.М. вимогам пункту 1 додатку 2 до ТД, тоді як учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку від 03.02.2023 № 03.02-16, в якій не зазначено найменування виробника запропонованого товару?
4. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Любченко Ю.М. вимогам пункті 6.5 Додатку 1 до ТД, тоді як учасником ФОП Любченко Ю.М. у складі тендерної пропозиції не надано інформацію про те чи визнаний учасник процедури закупівлі у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура?
5. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ФОП Любченко Ю.М. та укладення договору про закупівлю, тоді як останній не надав, у спосіб зазначений у додатку 5 до ТД, документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону з урахуванням пункту 44 Особливостей?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-20 12:04:16
Відповідь на запит
ваші запитання прийнято до уваги та враховано, пропозиція учасника буде відхилена через невідповідність ТД та вимогам
Надання інформації про усунення порушення замовником
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 15.02.2023 щодо виявлених невідповідностей та щодо невідхилення переможця у зв’язку із ненаданням документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону з урахуванням пункту 44 Особливостей, протягом чотирьох днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, Замовник 20.02.2023 надав інформацію про те що, враховуючи вказані недоліки, прийнято рішення щодо відхилення тендерної пропозиція учасника. Відповідно до протоколу від 20.02.2023 № 55 Замовником прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції переможця ФОП Любченко Ю.М., через невідповідність тендерної пропозиції учасника-переможця вимогам тендерної документації Замовника.
2023-02-27 14:57:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
.
2023-02-28 15:55:58
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЮБЧЕНКО ЮРІЙ МИХАЙЛОВИЧ |
514 500,00
UAH з ПДВ
|
514 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЮБЧЕНКО ЮРІЙ МИХАЙЛОВИЧ #2830913519 |
Рішення скасоване |
514 500,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2023 12:42
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЮБЧЕНКО ЮРІЙ МИХАЙЛОВИЧ #2830913519 |
Відхилено |
514 500,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2023 12:54
|