Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ "АТОМПРОЕКТІНЖИНІРИНГ" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 36469530 |
Місцезнаходження: | 01033, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СІМ'Ї ПРАХОВИХ, будинок 6 |
Контактна особа: |
Мітічкіна Ірина 380445234001 I.MITICHKINA@DIREKCY.ATOM.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2023 11:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2023 11:00 |
Очікувана вартість: | 46 801 361,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 234 006,81 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції у формі: • Банківської гарантії, згідно з якою первинне зобов’язання несе банк (за винятком гарантій банків, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) згідно з відповідним рішенням Ради національної безпеки і оборони України, введеним у дію Указом Президента України), який на останню звітну дату відповідно до інформації, розміщеної на офіційному сайті НБУ входить до ТОП-20 банків за розміром загальних активів. Перебування банку у ТОП-20 підтверджується показником фінансової діяльності (Активи банків України) згідно з офіційним сайтом НБУ за посиланням: https://bank.gov.ua/ua/statistic/supervision-statist/data-supervision#3 згруповані балансові залишки. Банківська гарантія (подається окремим файлом у вигляді електронного документа) з обов’язковим накладанням електронного підпису уповноваженої особи банку. Учасники-нерезиденти мають право надавати банківську гарантію, видану банком-нерезидентом. Банківська гарантія банка-нерезидента повинна бути авізована виключно через банк, що обслуговує ДП «НАЕК «Енергоатом» (АТ «Укрексімбанк» (JOINT STOCK COMPANY «THE STATE EXPORT-IMPORT BANK OF UKRAINE» SWIFT: EXBSUAUX), АТ «Ощадбанк» (Public Joint Stock Company «State Savings Bank of Ukraine» SWIFT: COSBUAUK) та АБ «УКРГАЗБАНК» (PUBLIC JOINT-STOCK COMPANY JOINT STOCK BANK «UKRGASBANK» SWIFT: UGASUAUK). Лист-авізо авізуючого банку подається учасником-нерезидентом в електронній формі з обов’язковим накладанням електронного підпису авізуючого банку (банківська гарантія та лист-авізо подаються одним файлом). Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам, затвердженим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільского господарства України від 14.12.2020 № 2628. Банківська гарантія може бути надана в будь-якій валюті, перераховується у гривню за офіційним курсом гривні, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника щодо отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі банківської гарантії. Банківська гарантія повинна набувати чинності виключно з дня її видачі банком, без будь-яких застережень та додаткових умов. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною або • Страхової гарантії, виданої страховою компанією, перелік яких розміщений на офіційному сайті ДП «НАЕК «Енергоатом» ( → www.energoatom.com.ua → «Закупівлі» → «Інформація для учасників» → «Перелік страхових компаній, що здійснюють забезпечення тендерних пропозицій учасників процедур закупівель, замовником яких є ДП «НАЕК «Енергоатом», а також забезпечення виконання договорів про закупівлю») з обов’язковим накладанням електронного підпису уповноваженої особи страхової компанії (подається окремим файлом у вигляді електронного документа). Зміст страхової гарантії має відповідати вимогам до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», та Формі, яка затверджена розпорядженням ДП «НАЕК «Енергоатом» від 20.10.2020 № 846-р (www.energoatom.com.ua → «Закупівлі» → «Інформація для учасників» → «Страхова гарантія (забезпечення тендерної пропозиції, Додаток 1»). Для підтвердження дійсності/чинності страхової гарантії учасник надає докази її оплати (платіжне доручення, або прибутковий касовий ордер, або чек) або лист страхової компанії, яка видала страхову гарантію, яким підтверджується повна оплата та дійсність/чинність такої страхової гарантії (подаються окремими файлами). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 166000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Реконструкція протипожежного водопроводу від АТГ-25 до ПВК-23 автозаправної станції АТГ-350 (код ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата робіт здійснюється Замовником протягом 240 календарних днів з дати підписання сторонами довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3, складеної на підставі актів виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в, шляхом перерахунку грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. | Пiсляоплата | 240 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Надаємо роз’яснення щодо кількості та основних характеристик матеріалів, що використовуються у таких роботах (нумерація згідно обсягів робіт):
пункт 1 – труби сталеві безшовні гарячедеформовані із сталі марки 15, 20, 25: зовнішній діаметр 32 мм, товщина стінки 2,5 мм, кількість 1530 м; зовнішній діаметр 25 мм, товщина стінки 2,5 мм, кількість 40 м; зовнішній діаметр 18 мм, товщина стінки 2 мм, кількість 11 м.
пункт 2 – вентилі прохідні фланцеві 15с65п для води і пари, тиск 1,6 МПа: діаметр 15 мм, кількість 11 шт; діаметр 20 мм, кількість 20 шт; діаметр 25 мм, кількість 8 шт.
пункт 21 – труби сталеві електрозварні прямошовні із сталі марки 20, зовнішній діаметр 273 мм, товщина стінки 7 мм, кількість 75 м.
пункт 22 – труби сталеві електрозварні прямошовні із сталі марки 20, зовнішній діаметр 219 мм, товщина стінки 6 мм, кількість 360 м.
пункт 23 – труби сталеві електрозварні прямошовні із сталі марки 20, зовнішній діаметр 108 мм, товщина стінки 5 мм, кількість 50 м.
пункт 24 – труби сталеві електрозварні прямошовні із сталі марки 20, зовнішній діаметр 89 мм, товщина стінки 4 мм, кількість 10 м.
пункт 25 – труби сталеві електрозварні прямошовні та спіральношовні з опором розриву не менше 38 кгс/мм2, зовнішній діаметр 530 мм, товщина стінки 8 мм, кількість 30 м.
пункт 28 – без матеріалів.
пункт 33 – видалений ресурс.
пункт 34 – без матеріалів.
пункт 35 – засувки клинові під приварку з висувним шпінделем 30с41нж для води, тиск 1,6 МПа, діаметр 250 мм, кількість 9 шт.
пункт 36 – засувки клинові фланцеві з висувним шпінделем 30с41нж для води, тиск 1,6 МПа, діаметр 200 мм, кількість 3 шт.
пункт 37 – засувки клинові фланцеві з висувним шпінделем 30с41нж для води, тиск 1,6 МПа: діаметр 100 мм, кількість 4 шт; діаметр 80 мм, кількість 10 шт.
пункт 38 – фланці плоскі приварні зі сталі ВСт3сп2, ВСт3сп3, тиск 1,6 МПа, діаметр 250 мм (з паронітовими прокладками), кількість 4 шт.
пункт 39 – фланці плоскі приварні зі сталі ВСт3сп2, ВСт3сп3, тиск 1,6 МПа, діаметр 200 мм (з паронітовими прокладками), кількість 16 шт.
пункт 40 – фланці плоскі приварні зі сталі ВСт3сп2, ВСт3сп3, тиск 1,6 МПа, діаметр 100 мм (з паронітовими прокладками), кількість 3 шт.
пункт 41 – фланці плоскі приварні зі сталі ВСт3сп2, ВСт3сп3, тиск 1,6 МПа, діаметр 80 мм (з паронітовими прокладками), кількість 20 шт.
пункт 42 – опори ковзні, кількість 0,439 т та опори нерухомі, кількість 0,233 т.
пункт 45 – плити днищ ПН15 залізобетонні серія 3.900.1-14 випуск 1, кількість 5 шт; кільця КС15.6 залізобетонні серія 3.900.1-14 випуск 1, кількість 9 шт; кільця КС15.9 залізобетонні серія 3.900.1-14 випуск 1, кількість 4; плити покриття 2ПП15-2 залізобетонні серія 3.900.1-14 випуск 1, кількість 5 шт; кільця опорні КО6 залізобетонні серія 3.900.1-14 випуск 1, кількість 5 шт; драбини металеві приставні, кількість 0,0854 т.
Вартість матеріалів входить в очікувану вартість предмету закупівлі, тобто постачає Виконавець.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-01-000033 ● 52be813274d0457e94f2fc2bff109b1d
- Статус: завершено ● Дата: 21 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 березня 2023 10:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.02.2023 № 61
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
21 UA-2023-01-27-005809-a 27.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-03 14:45:05
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із реконструкції протипожежного водопроводу від АТГ-25 до ПВК-23 автозаправної станції АТГ-350 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-27-005809-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик промету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-06 09:32:09
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 03.03.2023 щодо закупівлі «Реконструкція протипожежного водопроводу від АТГ-25 до ПВК-23 автозаправної станції АТГ-350»
Запит ДАСУ: 1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені в технічній специфікації до предмету закупівлі «Реконструкція протипожежного водопроводу від АТГ-25 до ПВК-23 автозаправної станції АТГ-350» ТСдоПЗ(р).46.012-2022, додаток 4 до тендерної документації, та «Обсяг будівельних робіт», додаток 8 до тендерної документації.
Розрахунок очікуваної вартості закупівлі (Додаток 1) здійснено на підставі:
- проектної документації ПО-006-143-НВ1 та ПО-006-143-ТС1;
- технічної специфікації до предмету закупівлі «Реконструкція протипожежного водопроводу від АТГ-25 до ПВК-23 автозаправної станції АТГ-350» ТСдоПЗ(р).46.012-2022, додаток 4 до тендерної документації;
- кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»;
- наказу ДП «НАЕК «Енергоатом» від 29.07.2022 № 01-474-н «Про встановлення з 01.01.2023 розміру кошторисної заробітної плати під час визначення вартості будівництва» (Додаток 2).
Водночас інформуємо, що закупівля «Реконструкція протипожежного водопроводу від АТГ-25 до ПВК-23 автозаправної станції АТГ-350» проводиться для забезпечення можливості здійснення протипожежних заходів будівлі, обладнання та ємностей з паливом автозаправної станції автотранспортного господарства ВП ПАЕС, що є особливо необхідним заходом в період дії воєнного стану.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 березня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 лютого 2023 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Енергопромбуд |
46 401 331,27
UAH
|
46 401 331,27
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Енергопромбуд #38900726 |
Переможець |
46 401 331,27
UAH
|
13 лютого 2023 10:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 липня 2024 08:18
|
ду 3-00343.pdf | зміни до договору |
24 липня 2024 08:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 лютого 2024 16:18
|
ду2-343.pdf | зміни до договору |
22 лютого 2024 16:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 08:55
|
ду 1-00343.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 08:55
|
Електронний підпис | укладений |
24 лютого 2023 13:12
|
договор 00343 АТГ.pdf | укладений |
24 лютого 2023 13:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 20-146-01-23-00343 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 20-146-01-23-00343 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 20-146-01-23-00343 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |