Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Затвор чавунний поворотний дисковий з електроприводом та шафою дистанційного керування
Очікувана вартість
1 028 600,00 UAH
UA-2023-01-27-005301-a ● 1b716fbbb8094d93996c758488429151
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РОВКП ВКГ "Рівнеоблводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03361678 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, Вул. С.БАНДЕРИ, 2 |
Контактна особа: |
Юлія Дідух +380504300327 rivneoblvod@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2023 11:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2023 08:00 |
Очікувана вартість: | 1 028 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 286,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 30500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Затвор чавунний поворотний дисковий з електроприводом та шафою дистанційного керування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33000, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. Чорновола, 89
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 42131146-1 — Затвори зворотні інші
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2023 11:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2023 11:12 |
тендерна документація.docx |
27 січня 2023 11:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
27 січня 2023 11:12 |
тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо залучення підрядної організації
Дата подання: 30 січня 2023 11:19
Дата відповіді: 30 січня 2023 16:28
Відповідно до вимог ТД встановлено: * Для забезпечення виконання вимог тендерної документації в частині постачання, підключення та налаштування шафи управління затвором поворотним дисковим, Учасник може залучити підрядні організації з поданням відповідних кваліфікаційних документів (ч.2) у складі своєї пропозиції.
Просимо деталізувати:
1) які саме документи розуміються Замовником «відповідних кваліфікаційних документів (ч.2)»? Деталізуйте конткретний перелік документів, які вимагаються від підрядної організації.
2) чи є дана організація субпідрядником в розумінні Закону та чи потрібно надавати підтвердження відповідності ст.17 та саме кваліфікаційним критеріям (досвід) згідно вимог ТД?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасник який планує взяти участь у тендері повинен надати відповідні документи згідно з ч. 1 та ч. 2 Додатка 2 до тендерної документації. У разі, якщо Учасник самостійно не буде виконувати підключення та налаштування шафи управління, то він може залучити підрядника. В такому випадку у складі своєї пропозиції Учасник повинен надати 1. Гарантійний лист від підрядника, що засвідчує гарантію на роботи – не менше 24 місяців з моменту введення в експлуатацію. 2. Залучений підрядник повинен мати ліцензію на виконання електромонтажних та пуско-налагоджувальних робіт. У складі тендерної пропозиції надається копія такої ліцензії. 3. Залучений підрядник повинен мати кваліфікований персонал у своєму штаті, для проведення монтажних та пуско-налагоджувальних робіт. Надати скан-копії посвідчень мін. 3-х працівників з групою допуску до 1000В та декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (роботи на висоті понад 1.3м, верхолазні роботи, роботи в діючих електроустановках понад 1000В).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 лютого 2023 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІНВЕСТКОМПАНІ" |
1 028 600,00
UAH з ПДВ
|
1 028 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІНВЕСТКОМПАНІ" #33876118 |
Переможець |
1 028 600,00
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2023 10:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2023 16:18
|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2023 09:14
|
Договір 133.pdf | укладений |
14 лютого 2023 09:13
|