Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 26136949 |
Вебсайт: | https://emddnipro.itmed.org |
Місцезнаходження: | 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пл. Соборна, буд. 14 |
Контактна особа: |
Зінаїда Олександрівна Бур'ян +380563723360 zinaidaxzinaida@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2023 11:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 524 881,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 624,41 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2023 11:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2023 11:01 |
СТО Тендерна документація.docx | |
27 січня 2023 11:01 |
Проєкт Договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-13-000006 ● 3d0f32f0c8c24bca82d84cd7409c8d87
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 березня 2023 16:07 |
07.03.2023 № 54
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 07.03.2023 № 54
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
5 UA-2023-01-27-005037-a
27.01.2023 Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради" код ЄДРПОУ 26136949
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-15 15:24:22
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2023-01-27-005037-a), проведеної Комунальним підприємством "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради" (далі Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
Відповідно до вимог пункту 5.5 розділу ІІІ тендерної документації Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Повідомлення про намір укласти договір опубліковано 06.02.2023, проте, визначеним переможцем торгів ФОП "ФІЛІПОВ ПАВЛО ПЕТРОВИЧ" не надано документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону.
Згідно з підпунктом 3 пункту 4.1 розділу V тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Постанови № 1178.
Просимо пояснити, чому не відхилено тендерну пропозицію ФОП "ФІЛІПОВ ПАВЛО ПЕТРОВИЧ"?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-20 20:20:26
Пояснення щодо не відхилення тендерної пропозиції
Відповідно до вимог ч. 6 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті та з урахуванням пункту 44 Постанови № 1178 (далі – особливості). Останнім зазначено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту особливостей.
Ключовим фактором даної вимоги є доведення факту підтвердження відсутністі підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому 44 пункту особливостей у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель відповідні документи.
А також у абзаці 14 п.44 особливостей зазначено, що Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
За результатами перевірки наданих учасником документів, Відповідно до пункту 44 Постанови №1178 учасник процедури закупівлі підтвердив відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а також було надано у складі пропозиції документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому 44 пункту особливостей в електронній системі закупівель.
Відповідно до вимог пункту 5.5 розділу ІІІ тендерної документації Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а також у останньому абзаці розділу ІІІ п. 5 щодо підстав, встановлених статтею 17 Закону з урахуванням особливостей, про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством визначено: Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції надає інформацію, щодо відсутність підстав, передбачених пунктами 1-12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді зведеної довідки. Зведена довідка подається у довільній формі, зміст якої підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі.
Оскільки ФОП "ФІЛІПОВ ПАВЛО ПЕТРОВИЧ " надав документи, що вимагалися (в тому числі документи Переможця) в повному обсязі у складі документів учасника, а у Тендерній документації не міститься вимоги повторного завантаження вже наданих документів Переможцем закупівлі, то вважаємо що ФОП "ФІЛІПОВ ПАВЛО ПЕТРОВИЧ" було визначено переможцем закупівлі правомірно з дотриманням вимог закупівельного законодавства України не перевищивши визначені строки в електронній системі закупівель.
Також зазначаємо, що учасник закупівлі, після визначення його переможцем, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, було надіслано повний пакет документів замовнику наручно, у тому числі документи Переможця. Та була надана пояснювальна довідка щодо причин неможливості вчасного оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.
Також зазначаємо, що Замовник перевірив відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому 44 пункту особливостей, згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Надані учасником документи переможця оприлюднені у формі відкритих даних в електронній системі закупівель у складі пропозиції. Також перевірено досьє компанії в YouControl щодо притягнення згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі; чи була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі (керівник); чи було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі. Жодного відкриття виконавчих проваджень або судових справ щодо фізичної особи – підприємця за результатами перевірки виявлено не було.
Також інформація зазначена у підпунктах 3 та 12 була доведена шляхом самодекларування і оприлюднена в електронній системі закупівель.
Тому, згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника, на її відповідність вимогам тендерної документації Замовника, відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, в т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника.
Також зазначаємо, що у зв'язку зі збройною агресією Російської Федерації проти України, та введення воєнного стану на всій території України (указ № 64/2022 Президента України від 24.02.2022р.) Замовник гостро потребував термінового заключення договору на послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобільного транспорту. В зв’язку з загостренням ситуації у прифронтових зонах Донецького та Запорізького напрямках, де практично відсутнє дорожнє покриття та відчутно збільшився пробіг автомобілів швидкої екстреної медичної допомоги, автомобілі Павлоградської станції ЕМД нагально потребували ремонту і часу на проведення додаткової процедури не було. Враховуючи, що за даною процедурою був лише один учасник, необґрунтоване відхилення - рівнозначне проведенню нової процедури закупівель, що було не прийнятним за обставинами, що склалися, а саме нагальна потреба та брак часу.
Враховуючи вище зазначену інформацію, документи, факти і фактори щодо надання учасником документів визначених тендерною документацією та вимогами чинного законодавства та враховуючи нагальну потребу за предметом закупівлі, уповноваженою особою було прийняте рішення не відхиляти пропозицію ФОП "ФІЛІПОВ ПАВЛО ПЕТРОВИЧ".
Разом з тим повідомляємо, що КП «ОЦЕМД та МК» ДОР» взято до уваги надана Східним офісом Держаудитслужби інформація про результати моніторингу процедури закупівлі. Здійснено заходи щодо недопущення порушень Закону України “Про публічні закупівлі” в майбутньому. В тому числі, але не обмежуючись, зобов’язано уповноважену особу на регулярній основі підвищувати свій рівень знань щодо особливостей здійснення публічних закупівель, ретельніше здійснювати аналіз тендерної документації на відповідність вимогам чинного законодавства, акцентовано увагу уповноваженої особи на необхідності чіткості формулювання в тендерній документації. Також уповноваженій особі рекомендовано звертатися з ініціативою про створення робочої групи для прийняття участі у підготовці тендерної документації.
- Пояснення УО.PDF
- Пояснювальна довідка від переможця.pdf
- Дов. не засудж. за крим. правопоруш..pdf
- Дов. про від. правоп. з вик. дитячої праці.pdf
- Дов. про відсут. обставин ч 1та 2.pdf
- Дов. про відсутність відмови у процедурі закупівель.pdf
- Дов. про коруп. правопоруення.pdf
- Довідка КОРУПЦІЯ.pdf
- МВС станом на 01.02.2023.pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником виконано вимогу Східного офісу Держаудитслужби згідно висновку за результатами перевірки щодо виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про надання послуг від 14.02.2023 № 47 через укладання додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України. На підтвердження вжитих заходів, Додаткову угоду № 1 від 23.03.2023 р. щодо розірвання договору оприлюднено через електронну систему закупівель у відповідному розділі закупілі UA-2023-01-27-005037-a.
2023-03-23 13:40:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ФІЛІПОВ ПАВЛО ПЕТРОВИЧ " |
524 881,00
UAH з ПДВ
|
524 881,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ФІЛІПОВ ПАВЛО ПЕТРОВИЧ " #2950504456 |
Переможець |
524 881,00
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2023 15:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2023 13:50
|
Д.у. №1 від 23.03.23.PDF | укладений |
23 березня 2023 13:48
|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2023 12:18
|
Д-р №47 від 14.02.2023.PDF | укладений |
15 лютого 2023 12:18
|