Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Документи про вищу освіту
Очікувана вартість
658 500,00 UAH
UA-2023-01-27-003945-a ● fa525af7d64b435281f1b16b41300c98
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний авіаційний університет |
Код ЄДРПОУ: | 01132330 |
Місцезнаходження: | 03058, Україна , м. Київ обл., Київ, пр-т Любомира Гузара, 1 |
Контактна особа: |
Кільбурт Наталія Любомирівна +380444067000 kilburt@nau.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2023 10:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 658 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 292,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22450000-9: Друкована продукція з елементами захисту
ВТзО-4-К
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3600 штуки
Диплом бакалавра
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03058, Україна, м. Київ, Київ, проспект Любомира Гузара 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту
2100 штуки
Диплом магістра
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03058, Україна, м. Київ, Київ, проспект Любомира Гузара 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту
500 штуки
Диплом спеціаліста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03058, Україна, м. Київ, Київ, проспект Любомира Гузара 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту
6500 штуки
Додаток до диплома про вищу освіту європейського зразка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03058, Україна, м. Київ, Київ, проспект Любомира Гузара 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплата здійснюється бюджетними коштами з відповідного рахунку в Державному казначействі України, згідно рахунків, накладних на відпуск товарно-матеріальних цінностей протягом 7 (семи) календарних днів з дати отримання товарів | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2023 10:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2023 10:33 |
ТД дипломи.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо відповідності учасника
Дата подання: 01 лютого 2023 17:25
Дата відповіді: 02 лютого 2023 15:55
В таблиці додатку 2 в описі основних характеристик вказано: Графічна персоналізація документів відбувається відповідно до вимог сертифікованої системи управління якістю ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001) та та сертифікованої системи управління інформаційною безпекою ДСТУ ISO 27001 (ISO 27001). Чи означає це що підприємство мусить мати діючі сертифікати згаданих стандартів. Чи на виконання вимог щодо дотримання інформаційної безпеки достатньо надати Декларацію про відповідність КСЗІ (комплексної системи захисту інформації) вимогам нормативних документів із технічного захисту інформації впровадженої на підприємстві, зареєстрованої в Адміністрації Державної служби спеціального звязку та захисту інформації України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник.
Продукція, що є предметом закупівлі, технологія її виготовлення повинна відбуватись з урахуванням положень Порядку замовлення на створення інформації, що відтворюється в документах про вищу освіту, та обліку документів про вищу освіту в Єдиній державній електронній базі з питань освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 06.03.2015 р. № 249, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 05 травня 2015 р. за № 493/26938.
В таблиці додатку 2 до Тендерної документації в описі основних характеристик вказано: «Графічна персоналізація документів відбувається відповідно до вимог сертифікованої системи управління якістю ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001) та сертифікованої системи управління інформаційною безпекою ДСТУ ISO 27001 (ISO 27001)».
Здійснення діяльності при виготовленні продукції може відбуватись і без отримання сертифікатів відповідності, але на підставі і в межах чинного законодавства України, дотримуючись норм, стандартів, підходів, правил, вимог щодо управління якістю, передбачених ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001) та ДСТУ ISO 27001 (ISO 27001).
Але, звертаємо Вашу увагу, що отримати сертифікат відповідності системи управління якістю вимогам ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001) та сертифікат відповідності системи управління управління інформаційною безпекою вимогам ДСТУ ISO 27001 (ISO 27001) може будь-яка організація, а наявність зазначеного сертифікату свідчить про певний рівень організації виробництва та інформаційної безпеки учасника на всіх етапах її життєвого циклу, його спроможності надавати продукцію, яка задовольняє вимогам Замовника.
Продукція, що є предметом закупівлі, технологія її виготовлення повинна відбуватись з урахуванням положень Порядку замовлення на створення інформації, що відтворюється в документах про вищу освіту, та обліку документів про вищу освіту в Єдиній державній електронній базі з питань освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 06.03.2015 р. № 249, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 05 травня 2015 р. за № 493/26938.
В таблиці додатку 2 до Тендерної документації в описі основних характеристик вказано: «Графічна персоналізація документів відбувається відповідно до вимог сертифікованої системи управління якістю ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001) та сертифікованої системи управління інформаційною безпекою ДСТУ ISO 27001 (ISO 27001)».
Здійснення діяльності при виготовленні продукції може відбуватись і без отримання сертифікатів відповідності, але на підставі і в межах чинного законодавства України, дотримуючись норм, стандартів, підходів, правил, вимог щодо управління якістю, передбачених ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001) та ДСТУ ISO 27001 (ISO 27001).
Але, звертаємо Вашу увагу, що отримати сертифікат відповідності системи управління якістю вимогам ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001) та сертифікат відповідності системи управління управління інформаційною безпекою вимогам ДСТУ ISO 27001 (ISO 27001) може будь-яка організація, а наявність зазначеного сертифікату свідчить про певний рівень організації виробництва та інформаційної безпеки учасника на всіх етапах її життєвого циклу, його спроможності надавати продукцію, яка задовольняє вимогам Замовника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство "Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій" |
591 900,00
UAH з ПДВ
|
591 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство "Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій" #30674051 |
Переможець |
591 900,00
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2023 12:04
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 06 лютого 2023 12:04
Учасник | Пропозиція | Документи |
Приватне акціонерне товариство "Науково-дослідний інститут прикладних інформаційних технологій" #30674051 |
591 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2024 11:50
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2023 10:42
|
ДОДАТКОВА УГОДА N_ 1.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 10:41
|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2023 14:52
|
договір | укладений |
15 лютого 2023 14:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у звязку зі зміною виготовленої продукції |
Номер договору про закупівлю: | 68-ДО/105 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |