Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02143229 |
Вебсайт: | http://nvmr.osv.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 11700, Україна , Житомирська обл., м. Звягель, вул. Шевченка, будинок 16 |
Контактна особа: |
Надія Ковальчук +380414135483 osvitanv1@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2023 09:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 3 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2023 09:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2023 09:43 |
2. Тендерна документація з додатками Шкільний автобус.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-07-000002 ● 67a1879617284770afe86183f4de3601
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2023 18:06 |
05.05.2023 № 111
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/4590-2023 від 21.04.2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.05.2023 № 111
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
32 UA-2023-01-27-002181-a
27.01.2023 УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, код ЄДРПОУ 02143229 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-12 10:25:04
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Шкільний автобус» (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2023-01-27-002181-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922 зі змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-17 08:47:05
Пояснення
Технічні та якісні характеристики визначені відповідно до вимог національного стандарту України ДСТУ 7013:2009 «Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів. Технічні вимоги» (без урахування автобусів для перевезення школярів з обмеженою здатністю до пересування) , згідно заявки на проведення закупівлі від керівників підрозділів (закладів, установ) управління освіти і науки Звягельської міської ради.
Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідно до неї одним із основних методів визначення очікуваної вартості можна виділити метод порівняння ринкових цін, що розраховується за такою формулою:
Цод = (Ц1 +… + Цк) / К,
де: Цод—очікувана ціна за одиницю;
Ц1, Цк—ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов;
К—кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації;
При розрахунку очікуваної вартості було враховано ціни, які зазначені в комерційних пропозиціях, які надійшли до Управління освіти і науки Звягельської міської ради від постачальників. Розрахунок: Очікувана вартість = (2 950 000,00 + 3 050 000,00 + 3 000 000,00)/3 = 3 000 000,0 грн. Враховуючи загальну суму, було прийнято рішення затвердити очікувану вартість 1 шкільного автобусу у розмірі – 3 000 000,0 грн. з ПДВ, та оголосити процедуру закупівель – відкриті торги (з особливостями) .
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування від 30.01.2023 - https://nvmr.osv.org.ua/publichni-zakupivli-13-47-51-30-09-2020/
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-19 12:12:01
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Шкільний автобус» (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2023-01-27-002181-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922 зі змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Відповідно до пункту 46 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється.
Договір від 02.03.2023 №25Т між Управлінням освіти і науки Звягельської міської ради та ПП «АВТОМОБІЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРАВТОСНАБ» укладений на 23 день.
Враховуючи вищезазначене, прошу надати інформацію (документи), що підтверджує обґрунтовану необхідність продовження строку для укладання договору.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-23 16:22:44
Пояснення
Пояснення щодо закупівлі товару Шкільний автобус, 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля) відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі — Особливості).
При розгляді тендерної пропозиції учасника ПП "АВТОМОБІЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРАВТОСНАБ" (далі — Учасник), на відповідність вимогам тендерної документації, 07.02.2023 року було прийнято рішення визначити Учасника переможцем Закупівлі, та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з Учасником.
Відповідно до пункту 46 Особливостей замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
Враховуючи вищезазначене, договір про закупівлю між Управлінням освіти і науки Звягельської міської ради та ПП «АВТОМОБІЛЬНА КОМПАНІЯ «УКРАВТОСНАБ» повинен бути укладений не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
У зв’язку із тим, що з 20.02.2023 року були тимчасово непрацездатні уповноважені особи на підписання договору, начальник управління освіти і науки Звягельської міської ради Ващук Т.В., та заступник начальника Гончарук Т.В. (внаслідок захворювання ), таким чином, виникла необхідність прийняти рішення про продовження строку для укладання договору про закупівлю до 60 днів.
За наявності вищевказаних підстав, договір про закупівлю №25Т було укладено від 02.03.2023 року.
Інформація (документи), що підтверджує обґрунтовану необхідність продовження строку для укладання договору: Протокол про подовження строку; Листок непрацездатності Ващук Т.В.; Листок непрацездатності Гончарук Т.В.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 лютого 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "АВТОМОБІЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРАВТОСНАБ" |
2 990 000,00
UAH з ПДВ
|
2 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "АВТОМОБІЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРАВТОСНАБ" #35856355 |
Переможець |
2 990 000,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2023 15:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2024 14:17
|
КАЛЬКУЛЯЦІЯ СОБІВАРТОСТІ.pdf | укладений |
05 січня 2024 14:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 березня 2023 15:52
|
ДУ№2.pdf | зміни до договору |
13 березня 2023 10:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 березня 2023 09:48
|
6. ДУ №1 до Договору №25Т від 02.03.2023 зміна реквізитів.pdf | зміни до договору |
10 березня 2023 09:47
|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2023 14:05
|
№25Т.pdf | укладений |
02 березня 2023 14:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв’язку зі зміною банківських реквізитів Замовника Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору та реквізити викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | №25Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. В зв’язку зі зміною банківських реквізитів Замовника Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору та всіх його додатків, виклавши реквізити в наступній редакції. 2. З метою приведення у відповідність, а саме виправлення технічної помилки, у порядку здійснення оплати Сторони вирішили викласти Розділ 4. «Порядок здійснення оплати» в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | №25Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |