Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Стілець палатний; Крісло для лікаря; Стілець пацієнта; Диван для відвідувачів двомісний зі столиком; Диван для відвідувачів двомісний; Крісло для конференц залу ТИП 1; Крісло для конференц залу ТИП 2; Диван офісний м’який розкладний; Банкетка
Очікувана вартість
2 612 705,00 UAH
UA-2023-01-27-002084-a ● aed1ecea49d043918e81267b6edbcf4e
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр серцево-судинної патології" |
Код ЄДРПОУ: | 39183149 |
Вебсайт: | http://vcc.vmr.gov.ua |
Місцезнаходження: | 21029, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 96 |
Контактна особа: |
Євген Могир +380679506630 adm.card.c@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2023 09:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2023 18:00 |
Початок аукціону: | 04 лютого 2023 18:04 |
Очікувана вартість: | 2 612 705,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 063,53 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції відповідно до вимог частини першої статті 25 Закону. Сума забезпечення: 50000.00 (п’ятдесят тисяч гривень. 00 копійок) гривень. Строк дії забезпечення: відповідно до п.3.4.1 розділу ІІІ тендерної документації. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена згідно проформи встановленої Додатком № 4 до тендерної документації та свідчити про обов'язок банку сплатити на користь Замовника: Комунальне некомерційне підприємство «Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр серцево-судинної патології» (код ЄДРПОУ 39183149), Україна, 21029, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 96, IBAN; UA 648201720355129004062088494 в УДКСУ у м. Вінниці Вінницької області, суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї тендерної документації, проформі встановленої Додатком № 4 до тендерної документації та не може бути відкликана протягом строку її дії. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, із подальшими змінами та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. Більш детально в частинах 2 та 3 Розділу ІІІ тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не встановлене тендерною документацією.
Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції відповідно до вимог частини першої статті 25 Закону.
Сума забезпечення: 50000.00 (п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок) гривень. Проформа передбачена Додаток № 4 до ТД. Більш детально в частинах 2 та 3 Розділу ІІІ тендерної документації.
* з особливостями затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178
Розгорнути
Згорнути
Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не встановлене тендерною документацією.
Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції відповідно до вимог частини першої статті 25 Закону.
Сума забезпечення: 50000.00 (п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок) гривень. Проформа передбачена Додаток № 4 до ТД. Більш детально в частинах 2 та 3 Розділу ІІІ тендерної документації.
* з особливостями затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
148 штуки
Стілець палатний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21029, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, Хмельницьке шосе, 96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2023
ДК 021:2015: 39112000-0 — Стільці
268 штуки
Крісло для лікаря
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21029, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, Хмельницьке шосе, 96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2023
ДК 021:2015: 39113100-8 — М’які крісла
60 штуки
Стілець пацієнта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21029, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, Хмельницьке шосе, 96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2023
ДК 021:2015: 39112000-0 — Стільці
10 штуки
Диван для відвідувачів двомісний зі столиком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21029, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, Хмельницьке шосе, 96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2023
ДК 021:2015: 39113200-9 — Дивани-канапе
35 штуки
Диван для відвідувачів тримісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21029, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, Хмельницьке шосе, 96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2023
ДК 021:2015: 39113200-9 — Дивани-канапе
6 штуки
Крісло для конференц залу ТИП 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21029, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, Хмельницьке шосе, 96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2023
ДК 021:2015: 39113100-8 — М’які крісла
150 штуки
Крісло для конференц залу ТИП 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21029, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, Хмельницьке шосе, 96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2023
ДК 021:2015: 39113100-8 — М’які крісла
15 штуки
Диван офісний м’який розкладний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21029, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, Хмельницьке шосе, 96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2023
ДК 021:2015: 39113200-9 — Дивани-канапе
54 штуки
Банкетка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21029, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, Хмельницьке шосе, 96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2023
ДК 021:2015: 39113300-0 — Банкетки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за товар здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування грошових коштів у національній валюті України на розрахунковий рахунок Постачальника, після фактичної поставки товару Замовнику та підписання Сторонами акту приймання-передачі та видаткової накладної. Замовник здійснює оплату за отриманий товар протягом 30 календарних днів після поставки.. Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не встановлене тендерною документацією. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції відповідно до вимог частини першої статті 25 Закону. Сума забезпечення: 50000.00 (п’ятдесят тисяч гривень. 00 копійок) гривень. Проформа передбачена Додаток № 4 до ТД. Більш детально в частинах 2 та 3 Розділу ІІІ тендерної документації. * з особливостями затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2023 09:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2023 09:41 |
Додаток 1.docx | |
27 січня 2023 09:41 |
Додаток 2.docx | |
27 січня 2023 09:41 |
Оголошення про вiдкритi торги.docx | |
27 січня 2023 09:41 |
Додаток 3.doc | |
27 січня 2023 09:41 |
Додаток 5.docx | |
27 січня 2023 09:41 |
ТД стільці та дивани 2023 .doc | |
27 січня 2023 09:41 |
Додаток 4.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо банківської гарантії.
Дата подання: 30 січня 2023 17:24
Дата відповіді: 01 лютого 2023 17:28
Одна з умов даної закупівлі – надання банківської гарантії. Щоб отримати банківську гарантію з дотриманням усіх етапів, передбачених законом, потрібно 7-10 робочих днів. Ви оголосили закупівлю 27 січня – у п'ятницю. Дата закінчення прийняття пропозицій 4 лютого – субота. Таким чином для отримання банківської гарантії залишається лише 5 робочих днів. Це дуже малий термін. Просимо збільшити термін підготовки тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Комунальне некомерційне підприємство «Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр серцево-судинної патології» ознайомилось з Вашою вимогою щодо закупівлі «код ДК 021:2015 - 39110000-6 – «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них» (Стілець палатний; Крісло для лікаря; Стілець пацієнта; Диван для відвідувачів двомісний зі столиком; Диван для відвідувачів тримісний; Крісло для конференц залу ТИП 1; Крісло для конференц залу ТИП 2; Диван офісний м’який розкладний; Банкетка)» та повідомляє наступне.
Відповідно до пункту 24 Особливостей затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Пунктом 13 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1082 від 11 червня 2020 року (набрав законної сили 17.07.2020) передбачено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо:
назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі;
коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Відповідно до положень ст.ст. 10, 21 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю.
27 січня 2023 року Замовником оголошено процедуру закупівлі «Відкриті торги» з Особливостями затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «код ДК 021:2015 - 39110000-6 – «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них» (Стілець палатний; Крісло для лікаря; Стілець пацієнта; Диван для відвідувачів двомісний зі столиком; Диван для відвідувачів тримісний; Крісло для конференц залу ТИП 1; Крісло для конференц залу ТИП 2; Диван офісний м’який розкладний; Банкетка)».
Відповідно до пункту 4.1.1. частини 1 «» Розділу IV «» тендерної документації кінцевий строк подання тендерних пропозицій: Дата - «04» лютого 2023 року Час – до 18:00 год., аналогічна інформація зазначена і в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями.
Вказаний термін подачі тендерних пропозицій повністю відповідає вимогам пункту 24 Особливостей затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Комунальне некомерційне підприємство «Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр серцево-судинної патології» вважає, що при підготовці тендерної документації було дотримано вимоги норм Закону України «Про публічні закупівлі», положення Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та чинного законодавства, тому підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Комунальне некомерційне підприємство «Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр серцево-судинної патології» ознайомилось з Вашою вимогою щодо закупівлі «код ДК 021:2015 - 39110000-6 – «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них» (Стілець палатний; Крісло для лікаря; Стілець пацієнта; Диван для відвідувачів двомісний зі столиком; Диван для відвідувачів тримісний; Крісло для конференц залу ТИП 1; Крісло для конференц залу ТИП 2; Диван офісний м’який розкладний; Банкетка)» та повідомляє наступне.
Відповідно до пункту 24 Особливостей затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Пунктом 13 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1082 від 11 червня 2020 року (набрав законної сили 17.07.2020) передбачено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо:
назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі;
коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Відповідно до положень ст.ст. 10, 21 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю.
27 січня 2023 року Замовником оголошено процедуру закупівлі «Відкриті торги» з Особливостями затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «код ДК 021:2015 - 39110000-6 – «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них» (Стілець палатний; Крісло для лікаря; Стілець пацієнта; Диван для відвідувачів двомісний зі столиком; Диван для відвідувачів тримісний; Крісло для конференц залу ТИП 1; Крісло для конференц залу ТИП 2; Диван офісний м’який розкладний; Банкетка)».
Відповідно до пункту 4.1.1. частини 1 «» Розділу IV «» тендерної документації кінцевий строк подання тендерних пропозицій: Дата - «04» лютого 2023 року Час – до 18:00 год., аналогічна інформація зазначена і в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями.
Вказаний термін подачі тендерних пропозицій повністю відповідає вимогам пункту 24 Особливостей затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Комунальне некомерційне підприємство «Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр серцево-судинної патології» вважає, що при підготовці тендерної документації було дотримано вимоги норм Закону України «Про публічні закупівлі», положення Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та чинного законодавства, тому підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 лютого 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АРТ МЕТАЛ ФУРНІТУРА СТІЛЬЦІ" |
1 958 847,00
UAH з ПДВ
|
1 958 847,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Шеманський Олександр Володимирович |
2 436 162,00
UAH з ПДВ
|
2 436 162,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АРТ МЕТАЛ ФУРНІТУРА СТІЛЬЦІ" #33339249 |
Відхилено |
1 958 847,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2023 10:58
|
ФОП Шеманський Олександр Володимирович #2618115534 |
Переможець |
2 436 162,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2023 11:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2023 09:50
|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2023 14:54
|
Договір 48.pdf | укладений |
14 лютого 2023 14:53
|