Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Клінічний пологовий будинок Пресвятої Діви Марії" Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02000323 |
Місцезнаходження: | 40022, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Троїцька, буд. 20 |
Контактна особа: |
Маргарита Власенко +380503430101 yurist_polog_sumy@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2023 09:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2023 08:14 |
Очікувана вартість: | 3 765 552,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 37 655,52 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії
НК 024:2019: 36025- Звичайний дитячий інкубатор (2 шт.)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2023 09:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2023 09:28 |
ТД 3315.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-01-000037 ● caf1f3d857d641f1bac1cdc0fe1be9c7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 травня 2023 14:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.05.2023 №37-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 21 квітня 2023 року №003100-18/4590-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 01.05.2023 №37-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7. UA-2023-01-27-001660-a 27.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-09 14:46:43
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі звичайного дитячого інкубатора (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-27-001660-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. З яких підстав в пункті 3.5.4 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації міститься вимога щодо надання учасником процедури закупівлі в своїй тендерній пропозиції гарантійного листа в довільній формі, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у частині другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», в редакції чинній на момент проведення процедури закупівлі (далі - Закон), оскільки нормами абзацу 5 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178) визначено, що замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених в абзаці 1 пункту 44 Постанови №1178, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу 4 пункту 44 Постанови №1178?
3. Чому тендерна документація містить відмінності у вимогах щодо надання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а саме:
-пункт 3.5.5 пункту 5 розділу ІІІ містить вимогу щодо надання інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (підтверджує відповідність пункту 3 частини першої статті 17 Закону), яка повинна бути видана/сформована не більше місячної давнини відносно дати подання тендерної пропозиції, тоді як додатком 2 тендерної документації визначено, що замовник самостійно перевіряє зазначену інформацію, а в підпункті 2 пункту 3 додатку 2 встановлено вимогу про надання оригіналу або електронного оригіналу вказаної інформаційної довідки, виданої не раніше 10 днів відносно дати подання документу;
- пункт 3.5.5 пункту 5 розділу ІІІ містить вимогу щодо надання довідки (витягу),
виданої Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), про те, що фізичну особу, яка є учасником, чи службову (посадову) особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за кримінальне правопорушення вчинене з корисливих мотивів, пов'язане з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку станом не більше шестимісячної давнини відносно дати подання тендерних пропозицій, тоді як в підпунктах 3, 4 пункту 3 додатку 2 тендерної документації встановлено вимогу щодо надання вказаної довідки, виданої не більше трьохмісячної давнини відносно дати подання документу?
4. З яких підстав в підпунктах 1, 5, 7 пункту 3 додатку 2 тендерної документації містяться вимоги щодо надання переможцем торгів довідок, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 8, 13 статті 17 Закону?
5. Яким чином учасником ФОП Тарасенко С.М. виконано вимоги пункту 3 додатку 3 тендерної документації щодо надання учасником інформаційної довідки про документально підтверджений досвід виконання аналогічного договору (у довільній формі) з обов’язковим зазначенням інформації про належне виконання цих договорів за період 2020-2021 роки, та копії аналогічного договору, яким вважається договір з тим, що й предмет закупівлі цих торгів, кодом ЄЗС або тим же товаром, оскільки даним учасником в тендерній пропозиції надано довідку про виконання двох аналогічних договорів, зокрема договору від 16.08.2021 №54-БР (вих.23-017) з предметом закупівлі: «Інфрачервоний обігрівач для новонароджених» за кодом НК 024:2019:17433 «Пристрій для обігрівання немовляти», що не є аналогічним в розумінні вимог викладених в даному пункті тендерної документації, та договору від 28.10.2022 №21/10 з предметом закупівлі: «Інкубатор для новонароджених: за кодом НК 024:2019:36025 «Звичайний дитячий інкубатор», що є аналогічним предметом закупівлі, але не відповідає вимозі щодо надання інформації про належне виконання договорів за період 2020-2021 роки?
6. Яким чином учасником ФОП Тарасенко С.М., якого обрано переможцем процедури закупівлі, виконано вимогу пункту 3.5.5 пункту 5 розділу ІІІ щодо надання інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (підтверджує відповідність пункту 3 частини першої статті 17 Закону), яка повинна бути видана/сформована не більше місячної давнини відносно дати подання тендерної пропозиції?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-15 08:11:00
відповідь на запит
У зв’язку з проведенням моніторингу закупівлі та отриманням запиту, щодо надання пояснень, повідомляємо наступне:
1. У відповідь на питання № 1 інформуємо, що Комунальним некомерційним підприємством "Клінічний пологовий будинок Пресвятої Діви Марії" Сумської міської ради технічні та якісні характеристики предмета закупівлі згідно рапорту. Згідно 3 комерційних пропозицій від різних постачальників подібних товарів , визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
2. У відповідь на питання № 2 повідомляємо, що відповідно до пункту 3 Особливостей (Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178) замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
За змістом пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до вимог ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Положення Особливостей не містять заборони, щодо можливості реалізації Замовником положень ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно враховуючи вищезазначене, а також необхідність недопущення маніпуляцій зі сторони учасників щодо вимог, які встановлені ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», було прийнято рішення про включення такої вимоги до тендерної документації.
3. У відповідь на питання № 3 інформуємо, що відповідні розбіжності виникли у результаті технічної описки.
4. У відповідь на питання № 4 повідомляємо, що мотиви включення до тендерної документації вимоги щодо надання переможцем торгів довідок, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 8, 13 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» співпадають мотивам наведеним у відповіді на питання № 2.
5. У відповідь на питання № 5 повідомляємо, що учасником ФОП Тарасенко С.М. надано інформаційну довідку про документально підтверджений досвід виконання аналогічного договору (у довільній формі) з зазначенням замовника, дати, номеру та суми договору та інформацією про належне виконання цих договорів за період 2020-2021 роки та копію аналогічного договору.
Аналогічним вважається договір з тим, що й предмет закупівлі цих торгів, кодом ЄЗС або тим же товаром. Код класифікатору ЄЗС ДК 021:2015 за договором № 54-БР від 16.08.2021 року – «33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії» – що є аналогічним до даної процедури відкритих торгів з особливостями UA-2023-01-27-001660-a (Файл «Пропозиція.pdf», стор.10-20).
6. У відповідь на питання № 6 повідомляємо, що учасником ФОП Тарасенко С.М., надано Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення датовану 08.02.2023., завантажену разом з електронним підписом 10 лютого 2023, файл «Довідка.zip».
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-05-12 12:56:17
Надання пояснень
У зв’язку з проведенням моніторингу закупівлі та отриманням запиту, щодо надання пояснень, повідомляємо наступне:
1. У відповідь на питання № 1 інформуємо, що Комунальним некомерційним підприємством "Клінічний пологовий будинок Пресвятої Діви Марії" Сумської міської ради технічні та якісні характеристики предмета закупівлі згідно рапорту. Згідно 3 комерційних пропозицій від різних постачальників подібних товарів , визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
2. У відповідь на питання № 2 повідомляємо, що відповідно до пункту 3 Особливостей (Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178) замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
За змістом пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до вимог ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Положення Особливостей не містять заборони, щодо можливості реалізації Замовником положень ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно враховуючи вищезазначене, а також необхідність недопущення маніпуляцій зі сторони учасників щодо вимог, які встановлені ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», було прийнято рішення про включення такої вимоги до тендерної документації.
3. У відповідь на питання № 3 інформуємо, що відповідні розбіжності виникли у результаті технічної описки.
4. У відповідь на питання № 4 повідомляємо, що мотиви включення до тендерної документації вимоги щодо надання переможцем торгів довідок, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 8, 13 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» співпадають мотивам наведеним у відповіді на питання № 2.
5. У відповідь на питання № 5 повідомляємо, що учасником ФОП Тарасенко С.М. надано інформаційну довідку про документально підтверджений досвід виконання аналогічного договору (у довільній формі) з зазначенням замовника, дати, номеру та суми договору та інформацією про належне виконання цих договорів за період 2020-2021 роки та копію аналогічного договору.
Аналогічним вважається договір з тим, що й предмет закупівлі цих торгів, кодом ЄЗС або тим же товаром. Код класифікатору ЄЗС ДК 021:2015 за договором № 54-БР від 16.08.2021 року – «33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії» – що є аналогічним до даної процедури відкритих торгів з особливостями UA-2023-01-27-001660-a (Файл «Пропозиція.pdf», стор.10-20).
6. У відповідь на питання № 6 повідомляємо, що учасником ФОП Тарасенко С.М., надано Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення датовану 08.02.2023., завантажену разом з електронним підписом 10 лютого 2023, файл «Довідка.zip».
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено порушення вимог пункту 14 Порядку №1082.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 лютого 2023 08:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТАРАСЕНКО СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ |
3 765 452,00
UAH з ПДВ
|
3 765 452,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТАРАСЕНКО СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ #2653703759 |
Переможець |
3 765 452,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2023 14:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 лютого 2023 10:32
|
img20230224_10265975.pdf | укладений |
24 лютого 2023 10:27
|
img20230224_10221053.pdf | укладений |
24 лютого 2023 10:27
|
img20230224_10250686.pdf | укладений |
24 лютого 2023 10:27
|
img20230224_10244633.pdf | укладений |
24 лютого 2023 10:27
|
img20230224_10261165.pdf | укладений |
24 лютого 2023 10:27
|
img20230224_10255333.pdf | укладений |
24 лютого 2023 10:27
|
img20230224_10273191.pdf | укладений |
24 лютого 2023 10:27
|
img20230224_10263354.pdf | укладений |
24 лютого 2023 10:27
|