Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Продукція тваринництва та супутня продукція
Очікувана вартість
1 776 600,00 UAH
UA-2023-01-27-000054-a ● 125e9a4157124ad5baf0feffc2aa1bbe
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДВНЗ "Національна академія внутрішніх справ" |
Код ЄДРПОУ: | 08751177 |
Вебсайт: | http://www.naiau.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 03035, Україна , м. Київ обл., м. Київ, пл. Солом'янська, 1 |
Контактна особа: |
Костянтин Доценко +380987579685 kostyakostya22@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2023 00:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 776 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 766,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 6.1. Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору у вигляді перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника у розмірі 3 відсотка вартості договору. Платіжні реквізити Замовника: Отримувач: Національна академія внутрішніх з справ ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 08751177; юридична адреса: 03035, м. Київ, Солом’янська площа, 1 банківські реквізити: р/р № UA618201720355169006000000175 в Державній казначейській службі України, м. Київ МФО 820172 Призначення платежу: забезпечення виконання договору по відкритим торгам на закупівлю Продукція тваринництва та супутня продукція (Код за ДК 021:2015 - 03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція) (Посилання на номер оголошення про проведення процедури закупівлі) або забезпечення виконання договору по відкритим торгам по номер оголошення UA-20ХХ-ХХ-ХХ-00ХХХХ-Х. 6.2. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. 6.3. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. 6.4. Надана тендерна пропозиція повинна містити підтвердження від Учасника щодо розуміння Учасником факту, що у разі зменшення обсягів фінансування та укладення відповідних змін до договору, сума забезпечення виконання договору не зміниться, оскільки формується на підставі суми наданої тендерної пропозиції. 6.5. Учасники-нерезиденти, у разі якщо будуть визнані переможцями торгів, можуть надавати забезпечення виконання договору в іноземній валюті в розмірі 5 % від ціни договору, що перераховується Учасником-нерезидентом за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається забезпечення, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. 6.6. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03140000-4: Продукція тваринництва та супутня продукція
найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Національна академія внутрішніх справ; 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1; ЄДРПОУ 08751177
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Продукція тваринництва та супутня продукція (Код за ДК 021:2015 - 03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція)
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
Місце поставки :
м. Київ. пл. Солом’янська, 1
Кількість: 1 (найменуваня), у тому числі:
Яйця курячі – 252000шт
4) очікувана вартість предмета закупівлі: 1776600.00 грн з ПДВ
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 31.12.2023 року
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 03.02.2023 до 23:59 год
7) умови оплати: Оплата здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу на термін до 90 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 7 –ми банківських днів, з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на рахунок. При цьому оплата Постачальнику за поставлений Товар проводиться Замовником у відповідності із розподілом обсягів коштів бюджетного фінансування.
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях:
Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі.
12) Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону.
1.3. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
Розгорнути
Згорнути
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Продукція тваринництва та супутня продукція (Код за ДК 021:2015 - 03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція)
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
Місце поставки :
м. Київ. пл. Солом’янська, 1
Кількість: 1 (найменуваня), у тому числі:
Яйця курячі – 252000шт
4) очікувана вартість предмета закупівлі: 1776600.00 грн з ПДВ
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 31.12.2023 року
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 03.02.2023 до 23:59 год
7) умови оплати: Оплата здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу на термін до 90 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 7 –ми банківських днів, з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на рахунок. При цьому оплата Постачальнику за поставлений Товар проводиться Замовником у відповідності із розподілом обсягів коштів бюджетного фінансування.
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях:
Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі.
12) Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону.
1.3. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
252000 штуки
Яйця курячі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03142500-3 — Яйця
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 січня 2023 11:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 січня 2023 11:15 |
Кваліфікаційні_вимоги зі змінами.doc | |
30 січня 2023 11:15 |
ВТ_з особливостями_яйця_2023 зі змінами.doc | |
30 січня 2023 11:15 |
Технічні_якісні_кількісні_характеристики зі змінами.doc | |
30 січня 2023 11:15 |
Оголошення про проведення відкритих торгів_з особливостями яйця зі змінами.doc | |
27 січня 2023 00:57 |
Проект_договору (4).doc |
30 січня 2023 11:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 січня 2023 11:15 |
Кваліфікаційні_вимоги зі змінами.doc
|
|||
30 січня 2023 11:15 |
ВТ_з особливостями_яйця_2023 зі змінами.doc
|
|||
30 січня 2023 11:15 |
Технічні_якісні_кількісні_характеристики зі змінами.doc
|
|||
30 січня 2023 11:15 |
Оголошення про проведення відкритих торгів_з особливостями яйця зі змінами.doc
|
|||
27 січня 2023 00:57 |
Проект_договору (4).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо технічних вимог
Дата подання: 29 січня 2023 18:01
Дата відповіді: 30 січня 2023 09:24
Доброго вечора! У вас в технічних вимогах вказані безалкогольні напої, може заміти на яйця?
Відповідь: Дякуємо за запитання! Відповідні зміни будуть внесені до оголошення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "РОСА" |
1 769 040,00
UAH з ПДВ
|
1 769 040,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "РОСА" #32704590 |
Переможець |
1 769 040,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2023 18:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 січня 2024 12:55
|
Д.У №5 до договору №П-69 від 13.02.2023.PDF | зміни до договору |
17 січня 2024 12:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 14:08
|
Д.У №7 до Договору №П-69 від 13.02.2023.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2023 14:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2023 11:38
|
Д.У №6 до договору №П-69 від 13.02.2023.PDF | зміни до договору |
20 грудня 2023 11:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 жовтня 2023 18:49
|
Д.У. №5 до Договору №П-69 від 13.02.2023.PDF | зміни до договору |
20 жовтня 2023 18:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 жовтня 2023 16:30
|
ДУ № 4 до дог. № П-69 від 13.02.2023.PDF | зміни до договору |
05 жовтня 2023 16:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 вересня 2023 13:41
|
Д.У №3 до Договору №П-69 від 13.02.2023.PDF | зміни до договору |
12 вересня 2023 13:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 серпня 2023 14:16
|
Д.У №2 до Договору №П-69 від 13.02.2023.PDF | зміни до договору |
15 серпня 2023 14:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 серпня 2023 16:32
|
Д.У. №1 до Договору №П-69 від 13.02.2023.PDF | зміни до договору |
04 серпня 2023 16:30
|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2023 11:34
|
П-69 від 13.02.2023.PDF | укладений |
14 лютого 2023 11:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | П-69 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 до Договору № П-69 від 13.02.2023р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | П-69 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 до Договору № П-69 від 13.02.2023р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | П-69 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №3 до Договору № П-69 від 13.02.2023р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | П-69 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №4 до Договору № П-69 від 13.02.2023р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | П-69 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №5 до Договору № П-69 від 13.02.2023р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | П-69 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №6 до Договору № П-69 від 13.02.2022р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | П-69 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №7 до Договору № П-69 від 13.02.2023р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | П-69 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №8 до Договору № П-69 від 13.02.2023р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |