Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00100227 |
Вебсайт: | https://ua.energy/ |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
Контактна особа: |
Слободянюк Ірина Яківна 380 (44) 238-32 37 SLOBODJANUK.IJ@UA.ENERGY |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 січня 2023 20:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 лютого 2023 12:00 |
Початок аукціону: | 13 лютого 2023 12:01 |
Очікувана вартість: | 3 625 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 36 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5% від ціни/вартості договору про закупівлю у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії або 3% від ціни/вартості договору про закупівлю у вигляді грошових коштів (завдатку). Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії, (банківська гарантія може надаватися як в електронному так і в паперовому вигляді, відповідно до вимог чинного законодавства України) згідно Додатку 5 тендерної документації або у вигляді грошових коштів (завдатку). У разі подання забезпечення у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії: Безумовною гарантією вважається гарантія, за якою банк-гарант у разі порушення принципалом свого зобов'язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Безвідкличною гарантією вважається гарантія, умови якої не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом згідно із заявою принципала без згоди та погодження з бенефіціаром. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю повинен бути не менше строку повного виконання учасником-переможцем своїх зобов’язань за договором. У разі подання забезпечення у вигляді грошових коштів (завдатку): завдаток вноситься на поточний рахунок ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО". Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору здійснюються за рахунок коштів Переможця. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31160000-5: Частини електродвигунів, генераторів і трансформаторів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Аванс 50% від вартості Товару - протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання рахунку (після набрання Договором чинності). Якщо сума Авансу становить один мільйон гривень або більше, то часткова попередня оплата Товару здійснюється за умови надання Постачальником забезпечення на авансовий платіж у вигляді безумовної та безвідкличної Банківської гарантії забезпечення повернення авансового платежу (далі - Банківська гарантія на Аванс), при цьому сума, зазначена у Банківській гарантії на Аванс, повинна дорівнювати повній сумі авансового платежу. | Аванс | 5 | Банківські | 50 |
Iнша подія | Аванс 50% від вартості Товару - по готовності до відвантаження товару протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання рахунку та повідомлення про готовність Товару до відвантаження. Якщо сума Авансу становить один мільйон гривень або більше, то часткова попередня оплата Товару здійснюється за умови надання Постачальником забезпечення на авансовий платіж у вигляді безумовної та безвідкличної Банківської гарантії забезпечення повернення авансового платежу (далі - Банківська гарантія на Аванс), при цьому сума, зазначена у Банківській гарантії на Аванс, повинна дорівнювати повній сумі авансового платежу. Інформація, що вимагається пунктами 8, 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації. | Аванс | 5 | Банківські | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 лютого 2023 19:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 лютого 2023 18:57 |
Зміни 2 до ТД_уводи (перелік).pdf | |
07 лютого 2023 18:57 |
002616 ТД_високовольтні_уводи зі змінами 2.doc | |
07 лютого 2023 18:57 |
Титульний аркуш ТД зі змінами 2.pdf | |
03 лютого 2023 18:05 |
Зміни 1 до ТД_уводи (перелік).pdf |
07 лютого 2023 19:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
07 лютого 2023 18:57 |
Зміни 2 до ТД_уводи (перелік).pdf
|
||||||
07 лютого 2023 18:57 |
002616 ТД_високовольтні_уводи зі змінами 2.doc
|
||||||
07 лютого 2023 18:57 |
Титульний аркуш ТД зі змінами 2.pdf
|
||||||
03 лютого 2023 18:05 |
Зміни 1 до ТД_уводи (перелік).pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-26-000027 ● f891c1be6bb5406b92fc4e4c6571e373
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 квітня 2023 16:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.04.2023 № 25
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6. UA-2023-01-26-015539-a 26.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-02 16:06:06
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «31160000-5 Частини електродвигунів, генераторів і трансформаторів Високовольтні уводи для трансформаторів», ДК 021:2015: 31160000-5 – Частини електродвигунів, генераторів і трансформаторів, очікуваною вартістю 3 625 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-26-015539-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – Товариством з обмеженою відповідальністю «Автоформула Центр» під час укладення договору вимоги пункту 6 Розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, а саме: «Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії (банківська гарантія може надаватися як в електронному так і в паперовому вигляді, відповідно до вимог чинного законодавства України) згідно Додатку 5 цієї тендерної документації або у вигляді грошових коштів (завдатку).
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5% від ціни/вартості договору про закупівлю у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії або 3% від ціни/вартості договору про закупівлю у вигляді грошових коштів (завдатку)»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-05 14:53:20
відповідь на запит від 02.05.2023
По першому питанню: Зазначена закупівля високовольтних вводів призначена для виконання аварійно-відновлювальних робіт на пошкоджених та зруйнованих внаслідок бойових дій підстанціях та поповнення аварійного запасу НЕК «Укренерго». Визначення обсягів потрібних високовольтних вводів проводилося на підставі паспортів відновлення підстанцій НЕК «Укренерго» після ракетних обстрілів та відповідно до переліку високовольтних вводів, що експлуатуються в НЕК «Укренерго» у складі автотрансформаторів для забезпечення сталого електропостачання об’єктів інфраструктури, необхідності поповнення витраченого аварійного запасу Компанії.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик високовольтних вводів здійснювалося на підставі наступних документів:
· Технічна документація та заводські креслення вводів 330 кВ та 220 кВ, що експлуатуються в НЕК «Укренерго» у складі автотрансформаторів.
· Стандарти Міжнародної електротехнічної комісії (МЕК).
· Стандарт НЕК «Укренерго» СОУ НЕК 20.261:2023 «Технічна політика НЕК «Укренерго» у сфері розвитку та експлуатації магістральних та міждержавних електричних мереж».
· Міждержавний стандарт ГОСТ 1516.3-96 Електроустаткування змінного струму на напругу від 1 до 750 кВ. Вимоги електричної міцності ізоляції.
Очікувана вартість визначена з урахуванням Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», в тому числі, відповідно до переліків обладнання, матеріалів, робіт та послуг, які були подані НЕК «Укренерго» на розгляд до Уповноважених органів (НКРЕКП, Міненерго, КМУ) для затвердження відповідних фінансових документів, таких як: фінансовий план, Інвестиційна та ремонтна програма, з урахуванням отриманих комерційних пропозицій на конкретний товар відповідно до технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, історичних цін на аналогічні товари; офіційної статистичної інформації та даних з відкритих джерел, скоригованих на поточні та прогнозні коливання ринкових показників.
По другому питанню: щодо виконання переможцем процедури закупівлі Товариством з обмеженою відповідальністю «Автоформула Центр» під час укладення договору вимоги пункту 6 розділу VІ тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю повідомляємо, що переможець процедури закупівлі надав забезпечення виконання договору про закупівлю до укладення договору у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії № 1353-23 від 29.03.2023 р., виданої АТ «БАНК АЛЬЯНС» (додається). Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5% від вартості договору про закупівлю та складає: 175 000,00 гривень (сто сімдесят п’ять тисяч гривень 00 копійок).
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-05-22 23:01:59
Звернення за роз’ясненням змісту висновку та зобов’язань, визначених у висновку
1.Відповідно до частини 2 Статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«Оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності).»
Відповідно до пункту 3 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708 «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника».
Відповідно до абзацу 3 пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затверженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082 під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом в окремих електронних полях зазначається інформація щодо:
«-назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі;
-коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі».
Виходячи з цього не встановлено вимоги за показником якої саме цифри Єдиного закупівельного словника потрібно визначати код для номенклатурної позиції.
Високовольтні уводи - конструктивний елемент трансформаторів, масляних вимикачів, реакторів шунтуючих та т.д.
Замовником було унесено в Оголошення про закупівлю назву предмета закупівлі, а саме: «31160000-5 Частини електродвигунів, генераторів і трансформаторів Високовольтні уводи для трансформаторів», що дає конкретну інформацію про призначення уводів.
Цей же код зазначено Замовником в окремому електронному полі щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, а саме:
«високовольтний увід Uн.р.=252кВ Iном=2000A
ДК 021:2015: 31160000-5 — Частини електродвигунів, генераторів і трансформаторів;
Високовольтний увід Uн.р.=363 кВ Iном=1000A
ДК 021:2015: 31160000-5 — Частини електродвигунів, генераторів і трансформаторів.»
Разом з тим, зі змісту Вашого висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, Замовник не вбачає порушення в нормах пункту 14 Порядку № 1082. Водночас Вами запропоновано визначати код, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі «31162000-9 – Частини трансформаторів, індуктивних котушок і статичних перетворювачів». При цьому у подальшому при визначенні анагологічного предмету закупівлі та його номенклатурних позицій Замовником будуть враховані Ваші рекомендації.
Але, щоб уникнути непорозумінь в подальшому, просимо повідомити, чому на Вашу думку код позиції, що найбільше відповідає товару, який має намір придбати Замовник, є:
«31162000-9 – Частини трансформаторів, індуктивних котушок і статичних перетворювачів», а не «31160000-5 Частини електродвигунів, генераторів і трансформаторів» ?
2. Зміст оголошення про проведення відкритих торгів визначено частиною другою статті 21 Закону. Так, згідно з пунктом 3 частини другої статті 21 Закону оголошення повинно містити, зокрема інформацію про місце поставки товарів.
Як бачимо, даною нормою не визначено який зміст повинна мати інформація щодо місця поставки товарів. Відповідно, в оголошенні про проведення відкритих торгів у розділі «Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг» Замовником зазначено наступну інформацію - «Україна, Відповідно до документації». В тендерній документації міститься інформація про місце та адресу поставки - 79040, Львівська обл., м. Львів, вул. Конюшинна 12.
Разом з тим, зі змісту Вашого висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, Замовник не вбачає порушення в нормах Закону. А також, щоб уникнути непорозумінь в подальшому просимо повідомити, яку саме інформацію повинен зазначати замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів в розділі «Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг»?
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
1. Відповідно до частини 2 Статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності).» Відповідно до пункту 3 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708 «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника». Відповідно до абзацу 3 пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затверженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082 під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом в окремих електронних полях зазначається інформація щодо: «-назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; -коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі». Виходячи з цього не встановлено вимоги за показником якої саме цифри Єдиного закупівельного словника потрібно визначати код для номенклатурної позиції. Високовольтні уводи - конструктивний елемент трансформаторів, масляних вимикачів, реакторів шунтуючих та т.д. Замовником було унесено в Оголошення про закупівлю назву предмета закупівлі, а саме: «31160000-5 Частини електродвигунів, генераторів і трансформаторів Високовольтні уводи для трансформаторів», що дає конкретну інформацію про призначення уводів. Цей же код зазначено Замовником в окремому електронному полі щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, а саме: «високовольтний увід Uн.р.=252кВ Iном=2000A ДК 021:2015: 31160000-5 — Частини електродвигунів, генераторів і трансформаторів; Високовольтний увід Uн.р.=363 кВ Iном=1000A ДК 021:2015: 31160000-5 — Частини електродвигунів, генераторів і трансформаторів.» Разом з тим, зі змісту Вашого висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, Замовник не вбачає порушення в нормах пункту 14 Порядку № 1082. Водночас Замовник не вважає, що вказаний Вами «31162000-9 Частини трансформаторів, індуктивних котушок і статичних перетворювачів» найбільше відповідає номенклатурним позиціям даної закупівлі. При цьому у подальшому при визначенні аналогічного предмету закупівлі та його номенклатурних позицій Замовником будуть враховані Ваші рекомендації. 2. Зміст оголошення про проведення відкритих торгів визначено частиною другою статті 21 Закону. Так, згідно з пунктом 3 частини другої статті 21 Закону оголошення повинно містити, зокрема інформацію про місце поставки товарів. Як бачимо, даною нормою не визначено який зміст повинна мати інформація щодо місця поставки товарів. Відповідно, в оголошенні про проведення відкритих торгів у розділі «Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг» Замовником зазначено наступну інформацію - «Україна, Відповідно до документації». В тендерній документації міститься інформація про місце та адресу поставки - 79040, Львівська обл., м. Львів, вул. Конюшинна 12. Водночас хочемо наголосити, що згідно з функціоналом електронного майданчика SmartTender.ua та електронної системи публічних закупівель prozorro.gov.ua при оголошенні про закупівлю існує опціональна можливість при заповненні місця здійснення поставки в розділі ‟Реквізити для місця і дати поставки” встановити відмітку (обрати) ‟Відповідно до документації”, і в свою чергу Замовником в тендерній документації повністю прописано адресу поставки товару та інші умови постачання. Також повідомляємо, що забезпечення функціонування веб-порталу Уповноваженого органу здійснюється, у тому числі, за рахунок надання авторизованим електронним майданчикам доступу до нього, отже регламент роботи відповідного електронного майданчика та системи Prozorro відповідає нормам Закону. Правомірність застосування Замовником даної норми в частині зазначення інформації щодо місця поставки товару підтверджується судовою практикою, як приклад одного із рішень Донецького окружного адміністративного суду від 19.10.2021 у справі № 200/10601/21, де підтверджено, що достатньо зазначати в оголошенні інформацію про те, що адреси поставок вказані в тендерній документації. Разом з тим, зі змісту Вашого висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, Замовник не вбачає порушення в нормах Закону. При цьому у подальшому при оприлюдненні оголошення про проведення закупівлі Замовником будуть враховані Ваші рекомендації. При можливості Замовником буде розглянуто питання щодо організації додаткових навчань у сфері публічних закупівель для осіб, відповідальних за організацію та проведення закупівель.
2023-05-24 23:13:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону та пункту 14 Порядку № 1082)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 лютого 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАН КОМПЛЕКТ" |
1 632 000,00
UAH
|
1 632 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АВТОФОРМУЛА ЦЕНТР" |
3 500 000,00
UAH
|
3 500 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАН КОМПЛЕКТ" #39264856 |
Відхилено |
1 632 000,00
UAH
|
20 лютого 2023 19:09
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 15 лютого 2023 00:00
|
ТОВ "АВТОФОРМУЛА ЦЕНТР" #33921034 |
Переможець |
3 500 000,00
UAH
|
15 березня 2023 17:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 березня 2023 11:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2023 11:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 липня 2023 22:11
|
Додаткова_угода_№1 від 19.07.2023 до_дог_01-002616-23.zip | зміни до договору |
20 липня 2023 22:10
|
Додаткова_угода_№1 від 19.07.2023 до_дог_01-002616-23.pdf | зміни до договору |
20 липня 2023 22:10
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2023 14:16
|
Договір_01-002616-23_високовольтні_вводи.zip | укладений |
31 березня 2023 14:16
|
Договір_01-002616-23_високовольтні_вводи.pdf | укладений |
31 березня 2023 14:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись Розділом 12 Договору, підпунктом 6 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, у зв'язку з припиненням дії постанови КМУ №224 від 03.03.2020р. із змінами та доповненням, внесеними Постановами КМУ № 1260 від 09.11.2022, № 1288 від 16.11.2022, № 1340 від 29.11.2022, яка передбачала звільнення від оподаткування податком на додану вартість операцій з постачання товарів на митній території України з урахуванням норм згідно пункту 71 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України та згідно з листом Постачальника від 30.06.2023 №252 |
Номер договору про закупівлю: | 01-002616-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |