Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з цілодобової фізичної охорони території та майна, охорони громадського порядку на об’єкті КЗО «КСШ «Перлина» ДОР»
Очікувана вартість
421 419,00 UAH
UA-2023-01-26-015470-a ● 5d8269eefb9a4167837213ae48863ede
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад освіти "Криворізька спеціальна школа "Перлина" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 26137819 |
Місцезнаходження: | 50102, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Староінгулецька, 22 |
Контактна особа: |
Тетяна Вакуленко +380892501601 kzo.dor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 січня 2023 20:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 03 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 421 419,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 107,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з цілодобової фізичної охорони території та майна, охорони громадського порядку на об’єкті КЗО «КСШ «Перлина» ДОР»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50102, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Староінгулецька,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2023 22:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2023 21:59 |
Тендерна документація _Охорона закладу — Нова редакція.docx | |
27 січня 2023 21:59 |
Зміни до ТД по охороні.doc | |
26 січня 2023 20:10 |
Тендерна документація _Охорона закладу.docx |
27 січня 2023 22:00 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 січня 2023 21:59 |
Тендерна документація _Охорона закладу — Нова редакція.docx
|
|||
27 січня 2023 21:59 |
Зміни до ТД по охороні.doc
|
|||
26 січня 2023 20:10 |
Тендерна документація _Охорона закладу.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 27 січня 2023 14:05
Дата відповіді: 27 січня 2023 22:16
Шановний Замовнику,
Відповідно пункту 14 Додатку 3 до Тендерної документації, «Учасник повинен здійснити огляд об’єкту у термін до закінчення періоду уточнень та надати лист візуального огляду об’єкту (із зазначенням дати) за підписами уповноважених представників Учасника і Замовника».
9 січня 2023 року наше Товариство з обмеженою відповідальністю «СЕКРЕТНА СЛУЖБА» брало участь у закупівлі та подавало тендерну пропозицію на тендерну документацію КЗО «Криворізька спеціальна школа «Перлина» Дніпропетровської обласної ради по аналогічному предмету закупівлі за ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги UA-2023-01-04-005858-a, що була оголошена 04.01.2023р. та відмінена 25.01.2023р.
На вимогу такої тендерної документації пункту 4 Додатку №3 до Тендерної документації, «Учасник повинен здійснити огляд об’єкту у термін до закінчення періоду уточнень та надати лист візуального огляду об’єкту (із зазначенням дати) за підписами уповноважених представників Учасника і Замовника», нашим Товариством було подано в складі тендерної пропозиції Довідку огляду об’єкту за адресою: 50102, Україна, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул.Староінгулецька,22, яка (довідка) була, в свою чергу, підписана директором КЗО «Криворізька спеціальна школа «Перлина» ДОР від 08.01.2023р.
Чи повинні ми знову, повторно, здійснювати огляд об’єкту та оформлювати таку довідку?
Крім цього, хочемо зазначити, що встановлення Замовником такої вимоги як надання «Довідки огляду об’єкту» є дискримінацією по відношенню до учасників торгів, є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону № 922- VIII «Про публічні закупівлі», адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання, зокрема, нашого Товариства, Замовник може не надати наведену вище довідку, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції.
Просимо врахувати наявність дискримінаційної вимоги про надання довідки огляду об'єкту, адже взяти участь у процедурі закупівлі зможуть тільки суб’єкти господарювання, які зможуть оглянути об’єкт замовника та на підтвердження цього надати в складі тендерної пропозиції Довідку огляду об’єкту з підписом уповноваженого представника Замовника.
АМКУ неодноразово звертав на це увагу та приймав рішення із вищезазначеною аргументацією.
Практика для ознайомлення:
1. UA-2021-02-22-003442-a
2. UA-2020-09-18-007021-b
3. UA-2020-09-18-006970-b
Просимо або роз’яснити, чи маємо можливість в складі тендерної пропозиції по закупівлі UA-2023-01-26-015470-a подати довідку огляду об’єкту від 08.01.2023р., або внести зміни до тендерної документації та виключити пункт 14 Додатку 3 Тендерної документації по закупівлі UA-2023-01-26-015470-a «Учасник повинен здійснити огляд об’єкту у термін до закінчення періоду уточнень та надати лист візуального огляду об’єкту (із зазначенням дати) за підписами уповноважених представників Учасника і Замовника».
З повагою, т.в.о.директора ТОВ «СЕКРЕТНА СЛУЖБА» Олександр ЖИДІК
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику відповідь на ваше запитання відповідно до пункту 14 Додатку 3 до Тендерної документації, «Учасник повинен здійснити огляд об’єкту у термін до закінчення періоду уточнень та надати лист візуального огляду об’єкту (із зазначенням дати) за підписами уповноважених представників Учасника. Щоб не було дискримінації по відношенню до учасників торгів вимогу щодо п 14 Додатку 3 до Тендерної документації, «Учасник повинен здійснити огляд об’єкту у термін до закінчення періоду уточнень та надати лист візуального огляду об’єкту (із зазначенням дати) за підписами уповноважених представників Учасника врахувала, тому цей пункт вважати не дійсним ,зміни в тендерну документацію внесені.
З повагою, уповноважена особа Тетяна ВАКУЛЕНКО.
З повагою, уповноважена особа Тетяна ВАКУЛЕНКО.
Невідповідність у Тендерній документації
Дата подання: 27 січня 2023 17:14
Дата відповіді: 27 січня 2023 22:44
Шановний Замовнику,
Відповідно Розділу 1 пункту 4.4. Тендерної документації по закупівлі UA-2023-01-26-015470-a зазначено: «Термін надання послуг: «Лютий-грудень 2023року включно, цілодобово, згідно графіку».
Відповідно Додатку 1 до Тендерної пропозиції «ФОРМА «ЦІНА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ», Учасник повинен заповнити таблицю, в якій зазначити кількість днів, годин надання послуг в кожному місяці, вартість охорони в рік та прописати таку вартість відповідно кожного місяця.
Але, в такі таблиці Замовником вже зазначено надання послуг з лютого по грудень 2023 з цілодобовим наданням послуг в усі дні кожного місяця.
Таким чином, випливає, що кількість годин надання послуг складає 8016.
Але, в Додатку 5 до Тендерної документації «Інформація про характер і необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (ДИСЛОКАЦІЯ комунального закладу освіти «Криворізької спеціальної школи «Перлина» Дніпропетровської обласної ради» адреса : м. Кривий Ріг, вул.Староінгулецька, буд. 22) зазначено кількість годин охорони 7781 та прочерки на місці дати в лютому місяці (З ___.02.2023р) та години, що не відповідають цілодобовому наданню послуг (з 19:00 до 7:00; по 31.12.2023р. з 7:00 до 24:00)
Відповідно до цього є незрозумілим, як відобразити вартість послуг помісячно, у зв’язку з тим, що відсутня інформація щодо кількості днів надання послуг в лютому 2023 року.
Таким чином, просимо конкретизувати дату початку надання послуг, або внести відповідні зміни до Тендерної документації в цій частині, опублікувавши її відповідно до вимог законодавства про закупівлі.
З повагою, т.в.о.директора ТОВ «СЕКРЕТНА СЛУЖБА» Олександр ЖИДІК
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику відповідь на ваше запитання відповідно до загальної кількості днів охорони 7781 чол/год .Відліч годин охорони в лютому 2023р розпочинається в 19:00 до 7:00 з дня підписання договору, наступні місяці по 24 години кожного дня. В останній день грудня 31.12.2023рокуз з 7:00 до 24:00. Графік зазначено (ДОДАТОК 5 до тендерної документаці дислокація) робочі/вихідні/святкові з 7:00 до 7:00 окрім дня підписання договору і останнього дня року. Згідно дати пояснюю наступне: З ___.02.2023р. Враховуючи ризики, число охорони буде проставлене з дати підписання договора.
З повагою, уповноважена особа Тетяна ВАКУЛЕНКО.
З повагою, уповноважена особа Тетяна ВАКУЛЕНКО.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СЕКРЕТНА СЛУЖБА" |
232 651,90
UAH з ПДВ
|
232 651,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН - БЕЗПЕКА" |
252 104,40
UAH з ПДВ
|
252 104,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СЕКРЕТНА СЛУЖБА" #42593458 |
Переможець |
232 651,90
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2023 09:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 лютого 2023 15:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 лютого 2024 13:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 січня 2024 14:14
|
Дод. угода№3 від 08.01.2024р. до дог. №13 від 13.02.2023р..pdf | зміни до договору |
08 січня 2024 14:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 15:21
|
Дод. угода №2_охорона_Секретна служба 20%.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 15:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 жовтня 2023 13:52
|
Дод. угода № 1 від 27.10.2023р._ охорона закладу.pdf | зміни до договору |
27 жовтня 2023 13:32
|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2023 15:45
|
Дог. №13 від 13.02.2023р._Охорона закладу.pdf | укладений |
15 лютого 2023 15:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшити суму договору на 2152,80 грн. без ПДВ, у зв’язку з чим викласти п.3.1. розділу 3 «Сума договору та умови розрахунку» в наступній редакції: «Очікувана ціна договору становить: 230499 грн. 10 коп. (Двісті тридцять тисяч чотириста дев’яносто дев’ять грн. 10 коп.), без ПДВ. Викласти п.3.2. розділу 3 «Сума договору та умови розрахунку» в наступній редакції: «Сума оплати за цим Договором визначається «Сторонами» на підставі розрахунку (зміни до додатку № 2 до Договору) та затверджується протоколом узгодження договірної ціни (зміни до додатку № 3 до Договору) . 3. Викласти додатки 1,2,3 в новій редакції. 4. Інші умови Договору залишаються без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник та Виконавець, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору № 13 від 13.02.2023 року для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. п. 11.1. Розділу 11 Договору викласти в наступній редакції: «Цей Договір набуває чинності з 13 лютого 2023 року та діє до 31 cічня 2024 року включно, а у частині розрахунків до повного їх виконання. п. 11.2. Розділу 11 Договору викласти в наступній редакції: Термін надання послуг з 13.02.2023р. до 24:00 годин 31.01.2024р. включно цілодобово, згідно графіку. Викласти додатки 1,4,5 в новій редакції. Додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін і є невід’ємною частиною Договору №13 від 13.02.2023 року. Інші умови Договору залишаються незмінними та обов’язковими до виконання. |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |