Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Очікувана вартість
1 296 000,00 UAH
UA-2023-01-26-014392-a ● c8ee3dbc8ed74ce3997d0e7fa56a6506
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний професійно-технічний навчальний заклад "Рівненський центр професійно-технічної освіти сервісу та дизайну" |
Код ЄДРПОУ: | 02547040 |
Місцезнаходження: | 33016, Україна , Рівненська обл., Рівне, Проспект Безручка Генерала, 3 |
Контактна особа: |
Хилюк Наталія Василівна 380509213538 nataliah2016@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 січня 2023 17:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 03 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 296 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 480,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Категорія Замовника: пункт 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
172800 Кіловат-година
Електрична енергія (код номенклатурної позиції -09310000-5 «Електрична енергія»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33016, Україна, Рівненська область, Рівне, Проспект Безручка Генерала, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 січня 2023 17:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 січня 2023 17:37 |
Додаток 9.docx | |
26 січня 2023 17:37 |
Додаток 8.docx | |
26 січня 2023 17:36 |
Форма_1_до_Додатку_№_3_аналог_договір.docx | |
26 січня 2023 17:36 |
Додаток 1.doc | |
26 січня 2023 17:36 |
Додаток 6.docx | |
26 січня 2023 17:36 |
Додаток 2.doc | |
26 січня 2023 17:36 |
Додаток 5 Договір.docx | |
26 січня 2023 17:36 |
Додаток 7.docx | |
26 січня 2023 17:36 |
Додаток 3.docx | |
26 січня 2023 17:36 |
Додаток 4.doc | |
26 січня 2023 17:32 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Цент обслуговування споживачів
Дата подання: 27 січня 2023 10:57
Дата відповіді: 30 січня 2023 10:25
Вимога
Шановний замовник!
Уважно ознайомившись із Вашою тендерною документацією вимушені направити Вам свою вимогу про усунення виявлених порушень.
В Вашій тендерній документації, зазначається : «Підтвердити наявність на території Рівненської області власного структурного підрозділу - центру обслуговування споживачів, згідно з вимогами «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №312, який приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів. Повідомляємо, що зазначений абзац тендерної документації є дискримінаційний, та упереджений по відношенню до всіх учасників торгів, в тому числі і до Товариства, а тому враховуючи вищевикладене просимо Вас усунути виявлені порушення терміново.
Дана вимога суперечить принципам, які покладені в природу процедури закупівлі, зокрема, принципам встановленим у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», - добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Наявність такої вимоги – пряма дискримінація учасників. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Таким чином, у інших Постачальників електричної енергії виникає необґрунтована перевага над одним з конкурентів. Вдаючись до таких критеріїв Вами безпосередньо порушується Закон України «Про публічні закупівлі». Жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язок створення точок контакту по всій території України, чи мати більше ніж одну. Це виключно бажання Ліцензіата (Товариства). Просимо Вас змінити дані вимоги у Тендерної документації та привести її у відповідність до діючого законодавства.
Відповідно до п. 8.3.17 Правил роздрібного ринку електричної енергії, що затверджені Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз'яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором. Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов'язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку. Наголошуємо, що окремий структурний підрозділ Товариства на території іншої області не передбачено жодними нормативно – правовим актом України, а є правом, які обслуговує електропостачальник до 50000 тисяч споживачів.
Разом з тим звертаємо вашу увагу на той факт, що рішенням № 4897-р/пк-пз від 22.04.2019 року постійно діючою адміністративною колегією АМК України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення аналогічному питанню, де було встановлено порушення зі сторони Замовника, щодо наявності в постачальника структурної одиниці на іншій території України. Аналогічна позиція була висвітлена в рішенні АМКУ № 6773-р/пк-пз від 28.05.2019 року.
Просимо Вас вказати який нормативно-правовий акт ви посилаєтесь, встановлюючи вимоги щодо наявності в Рівненській області центру обслуговування споживачів, якщо він обслуговує більше 50000 споживачів, або довідку в довільній формі про наявність окремого структурного підрозділу для обслуговування клієнтів та прийому споживачів. Разом з тим просимо Вас терміново усунути дані порушення.
В Ваших діях опосередковано проглядається домовленість з певним постачальником електричної енергії який здійснює постачання електричної енергії на закріпленій території в даному випадку на території області.
В разі ігнорування законних вимог учасника будемо звертатися до Антимонопольного комітету України, а також до правоохоронних органів МВС України, з метою недопущення неправомірного використання коштів бюджету за попередньою домовленістю сторін.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідності до вимог тендерної документації Учасники повинні підтвердити наявність на території Рівненської області власного структурного підрозділу - центру обслуговування споживачів, згідно з вимогами «Правил роздрібного ринку електричної енергії», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 №312, який приймає звернення/скарги/претензії споживачів, надає роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством, з єдиним вікном для прийому та видачі документів щодо постачання електричної енергії та в якому проводиться особистий прийом споживачів. На підтвердження цієї вимоги учасник повинен надати довідку за формою згідно додатку №7 про наявність такого Центру за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі використання). Також Учасники для яких створення центрів обслуговування споживачів (клієнтів) не є обов’язковим, надають довідку за формою згідно додатку №8 про наявність власного окремого структурного підрозділу на території Рівненської області або посадової особи, з робочим місцем на території Рівненської області, на яких покладається забезпечення дотримання визначеного Правилами роздрібного ринку електричної енергії порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів, та документального підтвердження того, що створення центру обслуговування споживачів та кол-центру не є обов’язковим для Учасника, в зв’язку з тим, що ним обслуговується менше 50000 споживачів. Такий Учасник повинен надати довідку з інформацією про кількість споживачів, яких він обслуговує. Дані вимоги не суперечать принципам, встановленим у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», - добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Встановлюючи дані вимоги Замовник не обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки кожен Учасник має змогу надати відповідні документи, а отже Замовником створено конкурентне середовища для закупівлі даного виду товару. Замовник жодним чином не обмежує потенційних Учасників в можливості брати участь в закупівлі, однак наше завдання - оптимально використати кошти. А для цього нам потрібно обрати надійного і досвідченого Виконавця постачальника. Встановлюючи відповідні вимоги, ми мали єдину мету - відібрати учасників потенційно спроможних виконати замовлення. Отже, Замовник не порушено вимоги ст. 3 Закону в частині дискримінації Учасників.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" |
1 078 272,00
UAH з ПДВ
|
1 078 272,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВІЙ ГАЗЗБУТ" |
1 080 000,00
UAH з ПДВ
|
1 080 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" |
1 105 920,00
UAH з ПДВ
|
1 105 920,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" #42101003 |
Переможець |
1 078 272,00
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2023 16:08
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 03 лютого 2023 16:08
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" #42101003 |
1 078 272,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2024 14:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 16:45
|
ДУ 16327ВЦ.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 16:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2023 16:30
|
ДУ 3 16327.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2023 16:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 серпня 2023 18:17
|
ДУ 3 Електрична енергія.pdf | зміни до договору |
09 серпня 2023 18:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 травня 2023 10:24
|
ДУ 2 Роек.docx | зміни до договору |
04 травня 2023 10:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 лютого 2023 15:52
|
ДУ 1 Електрична енергія.docx | зміни до договору |
15 лютого 2023 15:51
|
Електронний підпис | укладений |
13 лютого 2023 16:22
|
договір 16327 ВЦ - 2.docx | укладений |
13 лютого 2023 16:21
|
договір 16327 ВЦ – 1.docx | укладений |
13 лютого 2023 16:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Кошторисні призначення на 2023 рік |
Номер договору про закупівлю: | 16327-ВЦ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару з квітня 2023 |
Номер договору про закупівлю: | 16327-ВЦ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Беручи до уваги зміст звітів про результати роботи РДН/ВДР та діяльності ДП "Оператор ринку", документальним підтвердженням якого є експертний висновок Рівненської торгово-промислової палати про моніторинг ринкових цін електричної енергії (дата складання 31.07.2023). |
Номер договору про закупівлю: | 16327-ВЦ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Кошторисні призначення на 2023 р. |
Номер договору про закупівлю: | 16327-ВЦ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Кошторисні призначення |
Номер договору про закупівлю: | 16327-ВЦ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |