Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Міські дороги" |
Код ЄДРПОУ: | 32642110 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Промислова, 38 |
Контактна особа: |
Можаровська Тетяна +380978070615 32642110kp@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 січня 2023 16:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 7 552 303,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 37 761,52 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник оплачує Товар на підставі рахунку (рахунку на оплату) /або рахунку-фактури та видаткових накладних протягом 20 календарних днів з дня підписання видаткових накладних. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 січня 2023 16:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 січня 2023 16:24 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-08-000032 ● 3d2e3a8fdb5041459cd1038325ddcdda
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2023 18:31 |
05.05.2023 № 111 Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/4590-2023 від 21.04.2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.05.2023 № 111
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
29 UA-2023-01-26-012946-a
26.01.2023 Комунальне підприємство "Міські дороги" , код ЄДРПОУ 32642110 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-18 15:25:36
Запит про надання пояснень (Інформації, документів)
Відповідно до абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (далі Закон № 922-VІІІ) та ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі товару Оплата видатків із благоустрою населених пунктів, а саме: суміші асфальтобетонні та емульсія бітумна за кодом ЄЗС ДК 021:2015: 44110000-4 «Конструкційні матеріали» (UA-2023-01-26-012946-a) очікуваною вартістю 7 552 303,00 грн., яку проведено Комунальним підприємством "Міські дороги" (далі - Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Додатком №2 до тендерної документації Замовник вимагає Для підтвердження досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) учасник має долучити: скановану (скановані) копія(ії) або оригінал (ли) договорів (договору) з усіма додатками та додатковими угодами, ВСІХ договорів зазначених (зазначеного) у довідці.
Аналізом тендерної пропозиції учасника ПАТ "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ "ОДЕСГОЛОВПОСТАЧ" встановлено наявність сканованої копії договору від 18.03.2020 № 14, укладеного між ДОЧІРНИМ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ «АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ» (Замовник) та ПАТ "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ "ОДЕСГОЛОВПОСТАЧ" (Підрядник), предмет закупівлі - Асфальтобетонна суміш, ціна договору – 2 500 000 гривень. Відповідно до даних пошуково-аналітичної системи https://prozorro.gov.ua/tender до договору від 18.03.2020 № 14, за результатами процедури закупівлі UA-2020-04-03-000285-b, договір складається з 7 сторінок в т.ч. специфікація, що ДОЧІРНИМ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ «АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ» підтверджено шляхом опублікування в електронній системі закупівель. Проте, учасником ПАТ "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ "ОДЕСГОЛОВПОСТАЧ" для підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі завантажено сканкопію договору від 18.03.2020 № 14 без 2, 4, 6 сторінок договору та додатку 1 «Специфікація». Крім того додаткові угоди № 3-9 завантажені без специфікації. Отже, учасником ПАТ "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ "ОДЕСГОЛОВПОСТАЧ" для підтвердження кваліфікаційного критерію інформація надана недостовірна.
В підпункті 7.3. пункті 7 розділу 1 ТД Замовника, зазначено, що уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі «інтернет», адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку.
Додатком 4 ТД Замовника передбачено, що учасник повинен підтвердити наявність відповідного виробничого потенціалу, а саме: надати інформацію про технічну характеристику асфальтозмішувачів, їх модель та потужність (тон/год). Учасником ПАТ "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ "ОДЕСГОЛОВПОСТАЧ" на виконання зазначеної вимоги в тендерній пропозиції завантажено інструкцію асфальтозмішувача, який обліковується на балансі учасника, на російській мові, без автентичного переклада українською мовою. (Файл - 4 перебування на балансі.rar).
З приводу вищезазначеного необхідно надати пояснення. Поряд з цим повідомляємо, що відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, що передбачено частиною 5 статті 8 Закону № 922-VІІІ.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-23 08:06:58
Пояснення Східному офісу Держаудитслужби
Щодо запиту, в необхідність отриманні пояснень (інформації, документів), Східним офісом Держаудитслужби в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі товару Оплата видатків із благоустрою населених пунктів, а саме: суміші асфальтобетонні та емульсія бітумна за кодом ЄЗС ДК 021:2015: 44110000-4 «Конструкційні матеріали» (UA-2023-01-26-012946-a) очікуваною вартістю 7 552 303,00 грн., Комунальне підприємство "Міські дороги" (далі - Замовник) відповідно до статті 8 Закону, повідомляє наступне.
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) та інших нормативних документів чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
В тендерній документації Замовником, відповідно до статті 16 Закону та пункту 45 Особливостей (Редакція від 03.01.2023) встановлена вимога підтвердження Кваліфікаційних критеріїв, Додаток 2 до Тендерної документації: (Кваліфікаційні критерії, встановлені замовником відповідно до статті 16 Закону Перелік документів та інформації, необхідні для оцінки відповідності учасників встановленим критеріям), а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме учасники закупівлі мають надати:
Довідка про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): не менше одного.
Аналогічним є договір за предметом закупівлі, який був виконаний в повному обсязі.
В своїй тендерній пропозиції, ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РЕМОНТНО - БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ "ОДЕСГОЛОВПОСТАЧ" код ЄДРПОУ 05514198 (далі – Учасник), надав файл «3 аналогічний» (додається). В даному файлі міститься:
Довідка №В1/3 від 31 січня 2023 року;
Позитивний лист відгук від Акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» дочірнє підприємство «Одеський облавтодор» відкритого акціонерного товариства Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» від 03.09.2021 № 4-1/738.
Скан-копія Договору купівлі-продажу (поставки) товарів №14 від 18.03.2020 року з додатковими угодами;
Сорок сім видаткових накладних до Договору купівлі-продажу (поставки) товарів №14 від 18.03.2020 року;
Позитивний лист-відгук від Товариства з обмеженою відповідальністю «ВІКБУД ЛТД»
Скан-копія Договору поставки матеріалів № 03/08-2021 від 03 серпня 2021 року;
Видаткова накладна до договору поставки матеріалів № 03/08-2021 від 03 серпня 2021 року.
Відсутність аркушів до Договору купівлі-продажу (поставки) товарів №14 від 18.03.2020 року, не може бути недостовірною інформацією, оскільки в тексті додаткових угод зазначається об’єм та ціна договору, факт виконання підтверджується видатковими накладними. Також відсутність аркушів до Договору купівлі-продажу (поставки) товарів №14 від 18.03.2020 року не впливають на зміст, ціну тендерної пропозиції, не призводить до її спотворення та/або не стосується технічних характеристик предмета закупівлі.
Одночасно зазначаємо, що вимогами Тендерної документації встановлено, що для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) достатньо не менше одного договору (додаток 2 до Тендерної документації).
Учасником також надано Скан-копія Договору поставки матеріалів № 03/08-2021 від 03 серпня 2021 року, який підтверджує відповідність Учасника вимогам встановлених в Додатку 2 до Тендерної документації.
Надані Учасником аналогічні договори відповідають предмету закупівлі, а факт виконання в повному обсязі підтверджується первинними бухгалтерськими документами, а саме Видатковими накладними тобто Учасник у відповідності до статті 16 Закону та пункту 45 Особливостей (Редакція від 03.01.2023) підтвердив досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Щодо вимоги підтвердження наявність відповідного виробничого потенціалу, а саме: надання інформації про технічну характеристику асфальтозмішувачів, їх модель та потужність (тон/год), відповідно до додатку 4 Тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ Технічна специфікація та інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам на закупівлю. Умовами тендерної документації Розділ І. Загальні положення. п. 7 Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції, п.п. 7.3. зазначено, що 7.3. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі «інтернет», адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку.
Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав «Файл - 4 перебування на балансі.rar» даний файл містить документ «Установка Асфальтозмішувальна» (додається), в даному документі починаючи з 18 аркуша текс викладено на Українській мові, також останній аркуш містить підпис та печатку Василенко О.В. приватного нотаріуса Одеського міського нотаріального округу, який засвідчує справжність підпису перекладача Скобелевої Анни Сергіївни.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-05-23 08:05:02
Пояснення Східному офісу Держаудитслужби
Щодо запиту, в необхідність отриманні пояснень (інформації, документів), Східним офісом Держаудитслужби в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі товару Оплата видатків із благоустрою населених пунктів, а саме: суміші асфальтобетонні та емульсія бітумна за кодом ЄЗС ДК 021:2015: 44110000-4 «Конструкційні матеріали» (UA-2023-01-26-012946-a) очікуваною вартістю 7 552 303,00 грн., Комунальне підприємство "Міські дороги" (далі - Замовник) відповідно до статті 8 Закону, повідомляє наступне.
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) та інших нормативних документів чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
В тендерній документації Замовником, відповідно до статті 16 Закону та пункту 45 Особливостей (Редакція від 03.01.2023) встановлена вимога підтвердження Кваліфікаційних критеріїв, Додаток 2 до Тендерної документації: (Кваліфікаційні критерії, встановлені замовником відповідно до статті 16 Закону Перелік документів та інформації, необхідні для оцінки відповідності учасників встановленим критеріям), а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме учасники закупівлі мають надати:
Довідка про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): не менше одного.
Аналогічним є договір за предметом закупівлі, який був виконаний в повному обсязі.
В своїй тендерній пропозиції, ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РЕМОНТНО - БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ "ОДЕСГОЛОВПОСТАЧ" код ЄДРПОУ 05514198 (далі – Учасник), надав файл «3 аналогічний» (додається). В даному файлі міститься:
Довідка №В1/3 від 31 січня 2023 року;
Позитивний лист відгук від Акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» дочірнє підприємство «Одеський облавтодор» відкритого акціонерного товариства Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» від 03.09.2021 № 4-1/738.
Скан-копія Договору купівлі-продажу (поставки) товарів №14 від 18.03.2020 року з додатковими угодами;
Сорок сім видаткових накладних до Договору купівлі-продажу (поставки) товарів №14 від 18.03.2020 року;
Позитивний лист-відгук від Товариства з обмеженою відповідальністю «ВІКБУД ЛТД»
Скан-копія Договору поставки матеріалів № 03/08-2021 від 03 серпня 2021 року;
Видаткова накладна до договору поставки матеріалів № 03/08-2021 від 03 серпня 2021 року.
Відсутність аркушів до Договору купівлі-продажу (поставки) товарів №14 від 18.03.2020 року, не може бути недостовірною інформацією, оскільки в тексті додаткових угод зазначається об’єм та ціна договору, факт виконання підтверджується видатковими накладними. Також відсутність аркушів до Договору купівлі-продажу (поставки) товарів №14 від 18.03.2020 року не впливають на зміст, ціну тендерної пропозиції, не призводить до її спотворення та/або не стосується технічних характеристик предмета закупівлі.
Одночасно зазначаємо, що вимогами Тендерної документації встановлено, що для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) достатньо не менше одного договору (додаток 2 до Тендерної документації).
Учасником також надано Скан-копія Договору поставки матеріалів № 03/08-2021 від 03 серпня 2021 року, який підтверджує відповідність Учасника вимогам встановлених в Додатку 2 до Тендерної документації.
Надані Учасником аналогічні договори відповідають предмету закупівлі, а факт виконання в повному обсязі підтверджується первинними бухгалтерськими документами, а саме Видатковими накладними тобто Учасник у відповідності до статті 16 Закону та пункту 45 Особливостей (Редакція від 03.01.2023) підтвердив досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Щодо вимоги підтвердження наявність відповідного виробничого потенціалу, а саме: надання інформації про технічну характеристику асфальтозмішувачів, їх модель та потужність (тон/год), відповідно до додатку 4 Тендерної документації ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ Технічна специфікація та інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам на закупівлю. Умовами тендерної документації Розділ І. Загальні положення. п. 7 Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції, п.п. 7.3. зазначено, що 7.3. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі «інтернет», адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку.
Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав «Файл - 4 перебування на балансі.rar» даний файл містить документ «Установка Асфальтозмішувальна» (додається), в даному документі починаючи з 18 аркуша текс викладено на Українській мові, також останній аркуш містить підпис та печатку Василенко О.В. приватного нотаріуса Одеського міського нотаріального округу, який засвідчує справжність підпису перекладача Скобелевої Анни Сергіївни.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-26-012946-a розпочатого на підставі Наказу Східного офісу Держаудитслужби від 05.05.2023 № 111 від 26 травня 2023 року (дата публікації 30 травня 2023 року) припинено зобов’язання за Договором № 22 від 10 лютого 2023 року
2023-06-02 07:59:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ "ОДЕСГОЛОВПОСТАЧ" |
7 151 441,04
UAH з ПДВ
|
7 151 441,04
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ "ОДЕСГОЛОВПОСТАЧ" #05514198 |
Переможець |
7 151 441,04
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2023 13:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2023 08:09
|
Додаткова угода.PDF | укладений |
02 червня 2023 08:08
|
Електронний підпис | укладений |
10 лютого 2023 12:50
|
Договір.PDF | укладений |
10 лютого 2023 12:49
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 10 лютого 2023 — 02 червня 2023 |
Сума оплати за договором: |
4 251 480,16
UAH (в тому числі ПДВ 708 580,03 UAH)
|
Причини розірвання договору: | На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-26-012946-a розпочатого на підставі Наказу Східного офісу Держаудитслужби від 05.05.2023 № 111 від 26 травня 2023 року (дата публікації 30 травня 2023 року) припинено зобов’язання за Договором № 22 від 10 лютого 2023 року |