Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Система та засоби оповіщення та інформування населення (комплект системи збору, стеження та накопичення даних)
Очікувана вартість
18 179 150,00 UAH
UA-2023-01-26-012905-a 2db5358db8e84cd3a9650b05a1ec5846
Закупівля без використання електронної системи    Українська Визвольна Війна    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носов Дмитро Олександрович

+380993262103 elempower@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 січня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент з питань цивільного захисту та оборонної роботи Херсонської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 14373006
Місцезнаходження: 73003, Україна , Херсонська обл., Херсон, просп.Ушакова,47, Херсон, Херсонська область, Україна, 73003
Контактна особа: Носов Дмитро Олександрович
+380993262103
elempower@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35120000-1: Системи та пристрої нагляду та охорони


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Система та засоби оповіщення та інформування населення (комплект системи збору, стеження та накопичення даних)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73003, Україна, Херсонська область, м. Херсон, проспект Ушакова, будівля 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

26 січня 2023 17:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ХЕНДЕЛ"
#44863326
Переможець 18 179 150,00
UAH
26 січня 2023 16:28

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2023 19:28
Дог угода 18 на 18179150.pdf зміни до договору
29 січня 2023 19:24
договір _18.pdf укладений
26 січня 2023 17:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження для можливості оплати
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML