Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "ЛІЦЕЙ "БОРИСФЕН" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 20199156 |
Місцезнаходження: | 49023, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Ростовська, 15 |
Контактна особа: |
Наталія Анатоліївна Мотрой +380673667411 boardingschool4@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 січня 2023 15:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2023 14:00 |
Початок аукціону: | 03 лютого 2023 14:01 |
Очікувана вартість: | 432 545,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 163,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата вартості послуг Виконавця здійснюється Замовником на підставі акту наданих послуг в термін до 15 числа місяця наступного за місяцем надання послуг. Оплата здійснюється шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця при наявності фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 5 банківських днів з дня надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 січня 2023 15:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 січня 2023 15:21 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ зі змінами.doc | |
28 січня 2023 15:21 |
Перелік змін.doc | |
26 січня 2023 15:24 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx | |
26 січня 2023 15:24 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc |
28 січня 2023 15:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 січня 2023 15:21 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ зі змінами.doc
|
|||
28 січня 2023 15:21 |
Перелік змін.doc
|
|||
26 січня 2023 15:24 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
|
|||
26 січня 2023 15:24 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Також, відповідно до частини третьої статті 5 Закону України Закону України «Про публічні закупівлі» від 22 грудня 2015 року № 922-VIII замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Наша вимога щодо ознайомлення учасника з об’єктом охорони (візуальний огляд) спрямована на те, щоб учасник мав змогу особисто здійснити огляд об’єкта, ознайомитись с умовами та обсягом надання послуг, оцінити свої технічні, кадрові та фахові можливості з метою прийняття зваженого рішення щодо участі у даному тендері. При цьому звертаємо увагу, що під час ознайомлення і огляду Учасник і Замовник не можуть вести переговори щодо змісту або ціни пропозиції, яка подається таким Учасником. При цьому суб’єктом вимоги не доведено, яким чином вимога Замовника щодо здійснення візуального огляду об’єкту та надання на підтвердження сканкопії акту порушує законні інтереси Учасника, у тому числі на конфіденційність інформації, порушує принципи максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діянням та добросовісної конкуренції. Враховуючи вказані вище обставини та норми законодавства, Замовник вважає помилковим висновок суб’єкта оскарження щодо наявності в тендерній документації Замовника дискримінаційних вимог до Учасників торгів. Отже дана вимога жодним чином не дискримінує учасників, а навпаки спрямована на те, щоби допомогти учаснику прийняти зважене рішення щодо участі у тендері. Необхідно також зазначити, що не може вважатися дискримінацією вимога у наданні акту огляду об’єкту лише тому, що в одного з учасників виник сумнів (безпідставний) щодо підписання другою стороною документу, адже за такою логікою вимога надати будь яких документів може вважатися дискримінацією, що саме по собі суперечить засадам конкурентного середовища, добросовісної конкуренції та Закону України «Про публічні закупівлі» в цілому.
Таким чином, вказана умова дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, отримати необхідні для аналізу відомості, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовником надано достатньо часу для відвідування об’єкту, гарантовано доступ до нього та підписання відповідного Акту огляду.
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-09-000033 ● 0680fecb41a0493c8346db77224574f8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2023 16:59 |
06.10.2023 № 202
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 06.10.2023 № 202
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2 UA-2023-01-26-010847-a
26.01.2023 КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "ЛІЦЕЙ "БОРИСФЕН" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-23 14:34:43
Про надання пояснення
Питання до пояснення додаються у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-27 17:37:16
Відповідь
Відповідь на запит
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-11-06 14:22:16
Питання щодо укладання договору до кінця 2023 року після розірвання попереднього договору
Доброго дня, просимо надати розяснення, щодо укладання договору на охоронні послуги до кінця 2023 року, тобто на 1 місяць. Яку процедуру закупівлі обрати Замовнику після розривання основного договору №2 від 17.02.2023р. на підставі висновку про порушення?
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2023-11-20 16:04:40
Про надання роз'яснення
На Ваше звернення за роз’ясненням щодо укладання договору на охоронні послуги до кінця 2023 року, повідомляємо, що відповідно до пункту 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 із змінами, Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей.
Забороняється укладення договорів про закупівлю, що передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення відкритих торгів/використання електронного каталогу, крім випадків, передбачених цими особливостями.
Згідно із частиною п’ятою статті 65 Господарського кодексу України Керівник підприємства без доручення діє від імені підприємства, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших організаціях, у відносинах з юридичними особами та громадянами, формує адміністрацію підприємства і вирішує питання діяльності підприємства в межах та порядку, визначених установчими документами.
З аналізу наведених норм можливо встановити, що саме Керівник вирішує питання діяльності підприємства в межах та порядку, визначених установчими документами цього підприємства.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальний заклад освіти "Ліцей "Борисфен" Дніпропетровської облас-ної ради» , повідомляє, що 31 жовтня 2023 року усі виявлені порушення усунуто, шляхом укладання відповідної додаткової угоди про розірвання Договору з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та з урахуванням п.6.4. Договору від 17.02.2023 №2.
2023-11-03 18:55:10
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку №1082 та пункту 24 Особливостей.)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 лютого 2023 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН - БЕЗПЕКА" |
277 236,00
UAH з ПДВ
|
277 236,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ДЖЕБ" |
356 184,00
UAH з ПДВ
|
356 184,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП ЛЄОН |
356 918,40
UAH з ПДВ
|
356 918,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СКОРПІОН - БЕЗПЕКА" #35042950 |
Переможець |
277 236,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2023 17:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 листопада 2023 19:21
|
ДУ №1.pdf | укладений |
03 листопада 2023 19:19
|
Електронний підпис | укладений |
17 лютого 2023 16:19
|
ДОГОВІР 2.pdf | укладений |
17 лютого 2023 16:17
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 17 лютого 2023 — 30 листопада 2023 |
Сума оплати за договором: |
249 150,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | Комунальний заклад освіти "Ліцей "Борисфен" Дніпропетровської обласної ради» , повідомляє, що 31 жовтня 2023 року усі виявлені порушення усунуто, шляхом укладання відповідної додаткової угоди про розірвання Договору з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та з урахуванням п.6.4. Договору від 17.02.2023 №2 |