Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОЛОДІЖНЕНСЬКЕ ВКС" |
Код ЄДРПОУ: | 35897496 |
Місцезнаходження: | 28524, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький р-н, смт Молодіжне, пр.Миру, будинок 11 |
Контактна особа: |
Михайло Анатолійович Рубан +380682476242 kpvks@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 січня 2023 14:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється за постачальний товар протягом 30 банківських днів з моменту підписання Сторонами накладної (видаткової накладної) на переданий у власність (постачальний) товар. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки здійснюються протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання бюджетного призначення на фінансування закупівлі на реєстраційний рахунок. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 січня 2023 14:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 січня 2023 14:43 |
Додаток 4 до тендерної документації.pdf | |
26 січня 2023 14:43 |
Додаток 1 до тендерної документації.pdf | |
26 січня 2023 14:43 |
Тендерна документація.pdf | |
26 січня 2023 14:43 |
Додаток 3 до тендерної документації.pdf | |
26 січня 2023 14:43 |
Додаток 2 до тендерної документації.pdf | |
26 січня 2023 14:43 |
Додаток 5 до тендерної документації.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-09-000037 ● f21ed98a767b434eb34b57834557d4e1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 травня 2023 14:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.05.2023 № 147
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 09.05.2023 № 147.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-01-26-009057-a, 26.01.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/4590-2023 від 21.04.2023.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-11 17:54:39
Запит про надання пояснень
Дата: 11.05.2023
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-01-26-009057-a, яка проводилась КП «Молодіжненське ВКС» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-16 16:57:06
Ґрунтовні пояснення на Запит Західного офісу Держаудитслужби під час здійснення моніторингу закупівлі UA-M-2023-05-09-000037 ● f21ed98a767b434eb34b57834557d4e1
Ґрунтовні пояснення на Запит Західного офісу Держаудитслужби під час здійснення моніторингу закупівлі UA-M-2023-05-09-000037 ● f21ed98a767b434eb34b57834557d4e1
На виконання вимог, викладених у запиті Західного офісу Держаудитслужби від 11 травня 2023 року оприлюдненого об 17:54:39, щодо закупівлі за номером ID: UA-2023-01-26-009057-a уповноважена особа КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "МОЛОДІЖНЕНСЬКЕ ВКС" надає пояснення шляхом оприлюднення файлу " Грунтовані пояснення на запит ДАСУ".
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушень оприлюднено (надано) у доданому файлі " Інформація про усунення порушень.pdf"
2023-05-31 15:52:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Констракшн Машинері" |
3 400 000,00
UAH з ПДВ
|
3 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Констракшн Машинері" #32828388 |
Переможець |
3 400 000,00
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2023 17:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 лютого 2023 16:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 травня 2023 19:05
|
Звіт про виконання договору про закупівлю.pdf | укладений |
09 травня 2023 18:39
|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2023 15:56
|
Договір.pdf | укладений |
20 лютого 2023 15:53
|