Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги (цілодобова фізична охорона території та майна)
Очікувана вартість
562 298,50 UAH
UA-2023-01-26-009052-a ● 7db1a8d52a2c4abf83ada55227e85edf
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад освіти «Спеціальна школа № 10» Дніпропетровської обласної ради» |
Код ЄДРПОУ: | 21929243 |
Місцезнаходження: | 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Філософська, будинок 29 |
Контактна особа: |
Таміла Шуліка +380563757340 deafschool.dp@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 січня 2023 14:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 562 298,50 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 811,49 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги (цілодобова фізична охорона території та майна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Філософська, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2023
—
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 лютого 2023 10:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 лютого 2023 10:46 |
Тендерна документацiя зi змiнами 2.docx | |
03 лютого 2023 10:46 |
Перелiк змiн 2.doc | |
30 січня 2023 15:57 |
Проект договору.docx | |
30 січня 2023 15:57 |
Перелік змін.doc |
03 лютого 2023 10:47 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
03 лютого 2023 10:46 |
Тендерна документацiя зi змiнами 2.docx
|
||||||
03 лютого 2023 10:46 |
Перелiк змiн 2.doc
|
||||||
30 січня 2023 15:57 |
Проект договору.docx
|
||||||
30 січня 2023 15:57 |
Перелік змін.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо проекту договору
Дата подання: 30 січня 2023 11:58
Дата відповіді: 30 січня 2023 16:05
Згідно з Технічним завданням (Додаток 5 до тендерної документації) охоронна організація має виставити цілодобовий пост охорони та додатковий пост охорони з 22.00 до 10.00. Тобто додатковий пост має складати 12 годин. Однак згідно, додатку 1 до проекту Договору (Додаток 6 до тендерної документації) додатковий поста складає 10 годин. Просимо привести тендерну документацію до єдиних вимог.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваші пропозиції враховані. Відповідні зміни внесені в тендерну документацію на закупівлю ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (цілодобова фізична охорона території та майна.
Кількість обладнання
Дата подання: 30 січня 2023 14:44
Дата відповіді: 30 січня 2023 16:05
Добрий день! Встановлення якої кількість обладнання повинна забезпечити охоронна організація за власний рахунок?Інформація у Технічному завданні та Проекті договору різниться. Чи повертається обладнання охоронній організації після закінчення терміну дії договору?
Відповідь: Ваші пропозиції враховані. Відповідні зміни внесені в тендерну документацію на закупівлю ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (цілодобова фізична охорона території та майна.
Після закінчення терміну дії договору обладнання повертається організації.
Після закінчення терміну дії договору обладнання повертається організації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-01-26-009052-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ДЖЕБ", Код ЄДРПОУ:41612783
Дата подання: 30 січня 2023 11:50
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовнику! Тендерна документація містить вимогу: «З метою з’ясування особливостей охорони об’єкта замовника, визначення місць розташування технічних засобів охорони, системи відеоспостереження, оцінки своїх технічних, кадрових та фахових можливостей учасник повинен ознайомитись з об’єктом (виконати візуальний огляд об'єкту) та надати скан-копію акту/листа візуального огляду (в довільній формі) з підписами уповноважених представників Учасника і Замовника. Під час такого ознайомлення і огляду Учасник і Замовник не можуть вести переговори щодо змісту або ціни тендерної пропозиції, яка подається таким Учасником. Замовник створює всі умови для обстеження об'єкту, в обов’язковому порядку надає доступ Учасникам для з огляду об’єкта (у тому числі з погодженням дати та часу виїзду на об’єкт), та в обов’язковому порядку надає та підписує акт/лист огляду за результатами ознайомлення Учасника з об’єктом». Дана вимога суперечить ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та є дискримінаційною. Так, якщо Замовник вимагає просто оглянути об’єкт, у цьому немає нічого поганого. Однак, якщо вимагає надати якийсь документ (акт/лист візуального огляду), що підтверджує цей огляд і який повинен бути підписаний Замовником — це дискримінація і порушення конфіденційності. За таких умов Замовник може не підписати акт огляду або не узгодити з Учасником дату та час його проведення, що в подальшому призведе до того, що учасник не надасть акт огляду і це призведе до його відхилення.
Вимагаємо виключити дану вимогу із тендерної документації або змінити її так, щоб не порушувались права учасника (наприклад, виключити вимогу підпису акту огляду представником замовника та замінити на складання учасником в довільній формі довідки про огляд об’єкту за підписом учасника).
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо виключити дану вимогу із тендерної документації або змінити її так, щоб не порушувались права учасника (наприклад, виключити вимогу підпису акту огляду представником замовника та замінити на складання учасником в довільній формі довідки про огляд об’єкту за підписом учасника).
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 січня 2023 15:16
30.01.2023 р. о 11:50 в електронній системі закупівель зареєстрована вимога ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ДЖЕБ" (код ЄДРПОУ 41612783) UA-2023-01-26-009052-a.a1, в якій суб’єкт вимоги наголошує на наявності в тендерній документації Замовника порушень чинного законодавства у процедурі UA-2023-01-26-009052-a. Зокрема, суб’єкт вимоги зазначає (мовою оригіналу): «Шановний Замовнику! Тендерна документація містить вимогу: «З метою з’ясування особливостей охорони об’єкта замовника, визначення місць розташування технічних засобів охорони, системи відеоспостереження, оцінки своїх технічних, кадрових та фахових можливостей учасник повинен ознайомитись з об’єктом (виконати візуальний огляд об'єкту) та надати скан-копію акту/листа візуального огляду (в довільній формі) з підписами уповноважених представників Учасника і Замовника. Під час такого ознайомлення і огляду Учасник і Замовник не можуть вести переговори щодо змісту або ціни тендерної пропозиції, яка подається таким Учасником. Замовник створює всі умови для обстеження об'єкту, в обов’язковому порядку надає доступ Учасникам для з огляду об’єкта (у тому числі з погодженням дати та часу виїзду на об’єкт), та в обов’язковому порядку надає та підписує акт/лист огляду за результатами ознайомлення Учасника з об’єктом». Дана вимога суперечить ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та є дискримінаційною. Так, якщо Замовник вимагає просто оглянути об’єкт, у цьому немає нічого поганого. Однак, якщо вимагає надати якийсь документ (акт/лист візуального огляду), що підтверджує цей огляд і який повинен бути підписаний Замовником — це дискримінація і порушення конфіденційності. За таких умов Замовник може не підписати акт огляду або не узгодити з Учасником дату та час його проведення, що в подальшому призведе до того, що учасник не надасть акт огляду і це призведе до його відхилення. Вимагаємо виключити дану вимогу із тендерної документації або змінити її так, щоб не порушувались права учасника (наприклад, виключити вимогу підпису акту огляду представником замовника та замінити на складання учасником в довільній формі довідки про огляд об’єкту за підписом учасника).».
Крім того, звертаємо увагу, що у тендерній закупівлі - відкриті торги з особливостями UA-2023-01-11-005729-a, яка була оголошена тим самим замовником КЗО «Спеціальна школа № 10» Дніпропетровської обласної ради» (код ЄДРПОУ 21929243), умовами тендерної документації була передбачена аналогічна вимога. Скаржник ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ДЖЕБ" (код ЄДРПОУ 41612783) брав участь у процедурі закупівлі та надав у складі тендерної пропозиції відповідний акт огляду від 18.01.2023 р. за підписом представника Замовника. Акт був підписаний представником Замовника, і суб’єкт вимоги пересвідчився у неупередженості Замовника і обов’язковості виконання ним своїх обов’язків щодо виконання цієї умови.
Необхідно також зазначити, що не може вважатися дискримінацією вимога у наданні акту огляду об’єкту лише тому, що в одного з учасників виник сумнів (безпідставний) щодо підписання другою стороною документу, адже за такою логікою вимога надати будь яких документів може вважатися дискримінацією, що саме по собі суперечить засадам конкурентного середовища, добросовісної конкуренції та Закону України «Про публічні закупівлі» в цілому.
Крім того, звертаємо увагу, що у тендерній закупівлі - відкриті торги з особливостями UA-2023-01-11-005729-a, яка була оголошена тим самим замовником КЗО «Спеціальна школа № 10» Дніпропетровської обласної ради» (код ЄДРПОУ 21929243), умовами тендерної документації була передбачена аналогічна вимога. Скаржник ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ДЖЕБ" (код ЄДРПОУ 41612783) брав участь у процедурі закупівлі та надав у складі тендерної пропозиції відповідний акт огляду від 18.01.2023 р. за підписом представника Замовника. Акт був підписаний представником Замовника, і суб’єкт вимоги пересвідчився у неупередженості Замовника і обов’язковості виконання ним своїх обов’язків щодо виконання цієї умови.
Необхідно також зазначити, що не може вважатися дискримінацією вимога у наданні акту огляду об’єкту лише тому, що в одного з учасників виник сумнів (безпідставний) щодо підписання другою стороною документу, адже за такою логікою вимога надати будь яких документів може вважатися дискримінацією, що саме по собі суперечить засадам конкурентного середовища, добросовісної конкуренції та Закону України «Про публічні закупівлі» в цілому.
Номер вимоги: UA-2023-01-26-009052-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СЛУЖБА БІЗНЕС БЕЗПЕКИ", Код ЄДРПОУ:42992027
Дата подання: 01 лютого 2023 15:35
Дискриминация!
У п. 1.1 Додатку 2 до тендерної документації Замовника встановлені наступні вимоги: «Інформаційна довідка у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (обов’язковою є наявність власного пункту централізованого спостереження, власного транспорту швидкого реагування, представництва у м. Дніпро):
- сканований оригінал листа про наявність власного пункту централізованого спостереження;
- документи щодо права власності або найму (оренди) приміщення у м. Дніпро.»
Вважаємо вимогу наявністі приміщення у м. Дніпро такою, що порушує законні права та інтереси учасників. Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб'єкти господарювання, які мають у власності або оренді приміщення на території м. Дніпро та мають документи на підтвердження цього. Це є дискриминаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, які мають приміщення на території Дніпропетровської області. Просимо зробити зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
- сканований оригінал листа про наявність власного пункту централізованого спостереження;
- документи щодо права власності або найму (оренди) приміщення у м. Дніпро.»
Вважаємо вимогу наявністі приміщення у м. Дніпро такою, що порушує законні права та інтереси учасників. Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб'єкти господарювання, які мають у власності або оренді приміщення на території м. Дніпро та мають документи на підтвердження цього. Це є дискриминаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, які мають приміщення на території Дніпропетровської області. Просимо зробити зміни до тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 лютого 2023 11:25
«01.02.2023 р. о 15:35 в електронній системі закупівель зареєстрована вимога ТОВ "СЛУЖБА БІЗНЕС БЕЗПЕКИ" (rод ЄДРПОУ:42992027) UA-2023-01-26-009052-a.a2, в якій суб’єкт вимоги наголошує на наявності в тендерній документації Замовника порушень чинного законодавства у процедурі UA-2023-01-26-009052-a. Зокрема, суб’єкт вимоги зазначає (мовою оригіналу): «У п. 1.1 Додатку 2 до тендерної документації Замовника встановлені наступні вимоги: «Інформаційна довідка у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (обов’язковою є наявність власного пункту централізованого спостереження, власного транспорту швидкого реагування, представництва у м. Дніпро): - сканований оригінал листа про наявність власного пункту централізованого спостереження; - документи щодо права власності або найму (оренди) приміщення у м. Дніпро.» Вважаємо вимогу наявністі приміщення у м. Дніпро такою, що порушує законні права та інтереси учасників. Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб'єкти господарювання, які мають у власності або оренді приміщення на території м. Дніпро та мають документи на підтвердження цього. Це є дискриминаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, які мають приміщення на території Дніпропетровської області. Просимо зробити зміни до тендерної документації.».
Шановний скаржнику. Уважно розглянувши Вашу вимогу щодо умови, викладені у п. 1.1 Додатку 2 тендерної документації щодо наявності приміщення у м. Дніпро, повідомляємо, що частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 22 грудня 2015 року № 922-VIII визначено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, зокрема, добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Також, відповідно до частини третьої статті 5 Закону України Закону України «Про публічні закупівлі» від 22 грудня 2015 року № 922-VIII замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Наша умова щодо наявності представництва у м. Дніпро передбачає передусім наявність на території адміністративної одиниці (м. Дніпро) відповідної групи швидкого реагування та охоронців, а враховуючи режим роботи та відповідно певний графік, передбачається наявність співробітників виконавця в межах відповідної адміністративної одиниці (м. Дніпро), частина з яких (група швидкого реагування) повинна мати постійне місце дислокації у місті, яке також є місцем зберігання одягу, спеціальних засобів захисту, зброї, проведення інструктажів, перевірки стану здоров’я співробітників, які заступають на чергування, адміністративного керівництва, управління процесом охоронної діяльності, ведення відповідної документації тощо. Замовник жодним чином не обмежує учасників щодо їх територіального місцезнаходження, а лише наполягає на наявності співробітників виконавця в межах відповідної адміністративної одиниці (м. Дніпро), з відповідним місцем дислокації у межах територіальної одиниці для належного виконання охоронних послуг. Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином, вищенаведеними нормативними актами замовнику надано право визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору замовника для належного виконання умов закупівлі. Разом з тим, враховуючи необхідність роз’яснень, Замовником внесені зміни до тендерної документації».
Шановний скаржнику. Уважно розглянувши Вашу вимогу щодо умови, викладені у п. 1.1 Додатку 2 тендерної документації щодо наявності приміщення у м. Дніпро, повідомляємо, що частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 22 грудня 2015 року № 922-VIII визначено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, зокрема, добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Також, відповідно до частини третьої статті 5 Закону України Закону України «Про публічні закупівлі» від 22 грудня 2015 року № 922-VIII замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Наша умова щодо наявності представництва у м. Дніпро передбачає передусім наявність на території адміністративної одиниці (м. Дніпро) відповідної групи швидкого реагування та охоронців, а враховуючи режим роботи та відповідно певний графік, передбачається наявність співробітників виконавця в межах відповідної адміністративної одиниці (м. Дніпро), частина з яких (група швидкого реагування) повинна мати постійне місце дислокації у місті, яке також є місцем зберігання одягу, спеціальних засобів захисту, зброї, проведення інструктажів, перевірки стану здоров’я співробітників, які заступають на чергування, адміністративного керівництва, управління процесом охоронної діяльності, ведення відповідної документації тощо. Замовник жодним чином не обмежує учасників щодо їх територіального місцезнаходження, а лише наполягає на наявності співробітників виконавця в межах відповідної адміністративної одиниці (м. Дніпро), з відповідним місцем дислокації у межах територіальної одиниці для належного виконання охоронних послуг. Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином, вищенаведеними нормативними актами замовнику надано право визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору замовника для належного виконання умов закупівлі. Разом з тим, враховуючи необхідність роз’яснень, Замовником внесені зміни до тендерної документації».
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2023 12:12 |
Кінець періоду оскарження: | 20 лютого 2023 00:00 |
Дата відміни: | 20 лютого 2023 00:01 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | У зв'язку з поновленням процедури закупівлі UA-2023-01-11-005729-a, виникла необхідність у відміні другої процедури на закупівлю ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (цілодобова фізична охорона території та майна) (ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-26-009052-a) через відсутність подальшої потреби саме в цій процедурі закупівлі. |
Документи:
09 лютого 2023 12:12
|
Електронний підпис |
09 лютого 2023 11:55
|
Протокол.doc |