Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.com.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Орлянська Світлана Аркадіївна 380442069767 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 січня 2023 14:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2023 11:00 |
Початок аукціону: | 06 лютого 2023 11:02 |
Очікувана вартість: | 7 500 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 37 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата товару здійснюється наступним чином: якщо учасник є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 10 робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару. якщо учасник не є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 10 робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю, що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. Учасник має право зазначити більший термін відстрочки оплати товару. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 лютого 2023 15:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 лютого 2023 15:44 |
7107-перелік ЗТД-1.doc | |
01 лютого 2023 15:44 |
7107 - ТД -1.doc | |
26 січня 2023 14:25 |
Додаток 3 до ТД - інформація про як.тех х-ки.docx | |
26 січня 2023 14:25 |
Додаток 7 до ТД - довідка ст. 17 для об'єднанання.docx | |
26 січня 2023 14:25 |
Додаток 4 до ТД - довідка про досвід виконання.docx | |
26 січня 2023 14:25 |
Додаток 5 до ТД - проект договору.pdf | |
26 січня 2023 14:25 |
Додаток 2 до ТД - інформація про предмет закупівлі.docx | |
26 січня 2023 14:25 |
Додаток 8 до ТД - перелік формальних (несуттєвих) помилок.doc | |
26 січня 2023 14:25 |
Додаток 6 до ТД - Довідка ст. 17.docx | |
26 січня 2023 14:25 |
Додаток 9 до ТД - анкета.docx | |
26 січня 2023 14:25 |
Додаток 1 до ТД - тендерна пропозиція цінова.docx |
01 лютого 2023 15:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
01 лютого 2023 15:44 |
7107-перелік ЗТД-1.doc
|
||||||
01 лютого 2023 15:44 |
7107 - ТД -1.doc
|
||||||
26 січня 2023 14:25 |
Додаток 3 до ТД - інформація про як.тех х-ки.docx
|
||||||
26 січня 2023 14:25 |
Додаток 7 до ТД - довідка ст. 17 для об'єднанання.docx
|
||||||
26 січня 2023 14:25 |
Додаток 4 до ТД - довідка про досвід виконання.docx
|
||||||
26 січня 2023 14:25 |
Додаток 5 до ТД - проект договору.pdf
|
||||||
26 січня 2023 14:25 |
Додаток 2 до ТД - інформація про предмет закупівлі.docx
|
||||||
26 січня 2023 14:25 |
Додаток 8 до ТД - перелік формальних (несуттєвих) помилок.doc
|
||||||
26 січня 2023 14:25 |
Додаток 6 до ТД - Довідка ст. 17.docx
|
||||||
26 січня 2023 14:25 |
Додаток 9 до ТД - анкета.docx
|
||||||
26 січня 2023 14:25 |
Додаток 1 до ТД - тендерна пропозиція цінова.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-12-000020 ● 2aeee59c034043839dcb1648de06398e
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 травня 2023 12:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.05.2023 № 46-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 12.05.2023.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 12.05.2023 № 46-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 4 UA-2023-01-26-008404-a 26.01.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-15 10:11:46
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти (Світлі нафтопродукти для ВП РАЕС)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-18 11:59:03
Процедура закупівлі UA-2023-01-26-008404-a № 19129545
Технічні та якісні характеристики світлих нафтопродуктів викладені на підставі «Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив» затвердженого постановою КМУ від 01.08.2013р. № 927, яким встановлюються вимоги до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив (далі - палива), що вводяться в обіг та реалізуються на території України.
Для визначення очікуваної вартості закупівлі підрозділом-ініціатором процедури ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом» перед оголошенням процедури закупівлі здійснено актуалізацію ОВЗ шляхом:
- направленням запитів про надання комерційних пропозицій постачальникам, з якими були раніше укладені договори постачання та/або отримані оферти;
- проведено аналіз отриманих комерційних пропозицій потенційних постачальників ТОВ «УКРТРАНЗИТ» та ТОВ «САН ОЙЛ ТРЕЙДІНГ» з цінами та умовами постачання.
За результатами проведеного цінового аналізу з урахуванням наявного бюджету, очікувану вартість закупівлі встановлено на рівні найнижчої комерційної пропозиції (відповідні комерційні пропозиції додаються).
Посилання на сторінку власного веб-сайту ДП «НАЕК «Енергоатом» з інформацією щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://energoatom.com.ua/e-procurement-years2023.html#january 26.01.2023 ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (Дизельне паливо для ВП РАЕС) UA-2023-01-26-008404-a.
Додатки:
1. Інформаційна довідка ТОВ«УКРТРАНЗИТ» від 31.12.2022 № 1230-01 на 1 арк.
2. Комерційна пропозиція ТОВ«САН ОЙЛ ТРЕЙДИНГ» від 29.12.2022 № б/н на 1 арк.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-18 13:58:43
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти (Світлі нафтопродукти для ВП РАЕС)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Згідно з протоколом розгляду (відхилення) тендерної пропозиції учасника на закупівлю ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (Світлі нафтопродукти для ВП РАЕС) від 14.02.2023 № 7107 тендерна пропозиція ТОВ «УКРТРАНЗИТ» відхилена на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, а саме: учасником у складі тендерної пропозиції не надано паспорт якості або інший документ з показниками якості на запропоновану продукцію (не менше ніж для одного із запропонованих виробників) (маркер «б» п.3 частини ІІ (А) Розділу III ТД)
Разом з цим, у складі тендерної пропозиції ТОВ «УКРТРАНЗИТ» надано паспорт якості № 162246_4894341 на паливо дизельне класу F (файл «Паспорт якості.pdf»).
Враховуючи вищевикладене, пропоную детально пояснити, в чому саме полягає невідповідність вказаного документа вимогам тендерної документації Замовника?
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-23 16:25:07
процедура закупівлі UA-2023-01-26-008404-a № 19129545
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКРТРАНЗИТ» було виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
Відповідно до абз. 1 п.40 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) Замовником в електронній системі закупівель (далі – ЕСЗ) у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій було розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Згідно абз. 2 п. 40 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Таким чином, Особливостями встановлено, що не підлягає виправленню випадок відсутності інформації та /або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Учасник ТОВ «УКРТРАНЗИТ» не виконав вимогу маркера «б» пункту 3 «документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним вимогам до предмета закупівлі» Частини ІІ (А) Розділ ІІІ ТД та не надав у складі тендерної пропозиції на момент її розкриття паспорт якості або інший документ з показниками якості на запропоновану продукцію (не менше ніж для одного із запропонованих виробників) Виходячи з вищезазначеного, у разі відсутності необхідних документів із відповідною інформацією, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним вимогам до предмета закупівлі встановити відповідність вимогам тендерної документації не вбачається можливим.
Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовником 09.02.2023 в ЕСЗ було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у частині надання учасником ТОВ «УКРТРАНЗИТ» документів та/або інформації, які не відносяться до документів та/ або інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Таким чином, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей не містило вимогу надати паспорт якості або інший документ з показниками якості на запропоновану продукцію, проте учасник 10.02.2023 в ЕСЗ разом іншими документами завантажив паспорт якості № 162246_4894341 на паливо дизельне класу F (файл «Паспорт якості.pdf»).
Оскільки на момент розкриття тендерної пропозиції учасник не надав у складі тендерної пропозиції вищезазначений документ тендерна пропозиція ТОВ «УКРТРАНЗИТ» відхилена на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 41 Особливостей.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 лютого 2023 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРТРАНЗИТ" |
6 253 750,00
UAH
|
6 253 750,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНТЕГРАЛ ТЕХНОЛОДЖІЗ" |
6 726 938,75
UAH
|
6 726 938,75
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД "ЕНЕРГІЯ" |
6 775 000,00
UAH
|
6 775 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КМ ЕНЕРДЖІ" |
6 925 000,00
UAH
|
6 925 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИВАТ-БІЗНЕС" |
7 050 000,00
UAH
|
7 050 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР" |
7 412 500,00
UAH
|
7 412 500,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРТРАНЗИТ" #30010945 |
Відхилено |
6 253 750,00
UAH
|
14 лютого 2023 16:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 лютого 2023 15:34
|
ТОВ "ІНТЕГРАЛ ТЕХНОЛОДЖІЗ" #44130722 |
Переможець |
6 726 938,75
UAH
|
21 лютого 2023 15:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 березня 2023 16:30
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
21 березня 2023 16:30
|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2023 11:24
|
1-1.docx | укладений |
10 березня 2023 11:23
|
53-129-01-23-02701.pdf | укладений |
10 березня 2023 11:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункти 1.1 та 5.2 Договору викладено у новій редакції Специфікацію № 1 змінено та викладено у новій редакції. Доповнено Договір Специфікацією № 2. |
Номер договору про закупівлю: | 532-129-01-23-02701 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |