Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Утилізація медичних відходів категорії "В"
Очікувана вартість
498 000,00 UAH
UA-2023-01-26-007793-a ● 39ac424b15004f1a945b5c52319c3712
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство " Київська міська клінічна лікарня №3 Виконавчого органу Київської міської Ради (Київської міської Державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 05415958 |
Місцезнаходження: | 02125, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Петра Запорожця, будинок 26 |
Контактна особа: |
Бачинський Орест Артурович 380445127333 kmkl3@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 січня 2023 14:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 498 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 490,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 контейнер
Утилізація медичних відходів категорії "В"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02125, Україна, Київська область, Київ, вулиця Петра Запорожця, будинок 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 лютого 2023 12:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 лютого 2023 12:09 |
Протокол №394 від 02.02.2023р..pdf | |
02 лютого 2023 12:08 |
Додаток 2 Технічні вимоги (нова редакція).doc | |
31 січня 2023 10:37 |
Протокол №393 від 31.01.2023р..pdf | |
31 січня 2023 10:34 |
ТД утилізація МЕДВІДХОДІВ 2023.rtf | |
26 січня 2023 14:12 |
Додаток 4 Проєкт договору 2023.rtf | |
26 січня 2023 14:12 |
Додаток 5 (Загальна інформація про учасника)Утилізація медичних відходів 2021 (1).doc | |
26 січня 2023 14:12 |
додаток 3 Перелік документів.rtf | |
26 січня 2023 14:12 |
додаток 1 тенд.проп..rtf | |
26 січня 2023 14:12 |
ТД Утилізація медвідходів (тит.)2023.pdf |
02 лютого 2023 12:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
02 лютого 2023 12:09 |
Протокол №394 від 02.02.2023р..pdf
|
|||||||||
02 лютого 2023 12:08 |
Додаток 2 Технічні вимоги (нова редакція).doc
|
|||||||||
31 січня 2023 10:37 |
Протокол №393 від 31.01.2023р..pdf
|
|||||||||
31 січня 2023 10:34 |
ТД утилізація МЕДВІДХОДІВ 2023.rtf
|
|||||||||
26 січня 2023 14:12 |
Додаток 4 Проєкт договору 2023.rtf
|
|||||||||
26 січня 2023 14:12 |
Додаток 5 (Загальна інформація про учасника)Утилізація медичних відходів 2021 (1).doc
|
|||||||||
26 січня 2023 14:12 |
додаток 3 Перелік документів.rtf
|
|||||||||
26 січня 2023 14:12 |
додаток 1 тенд.проп..rtf
|
|||||||||
26 січня 2023 14:12 |
ТД Утилізація медвідходів (тит.)2023.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-01-26-007793-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЕКОВДМ", Код ЄДРПОУ:36904975
Дата подання: 26 січня 2023 15:06
Щодо сертифікації ISO
Доброго дня!
Шановний Замовнику, яким нормативно-правовим актом Ви керуєтесь, вимагаючи від
постачальника наявність сертифікату відповідності ISO 14001:2015, який повинен бути виданий органом з сертифікації, який є членом мережі IQNet та має сертифікат акредитації від органу з акредитації, який є членом IAF, на право сертифікації за кодом IAF/EA 24 «Переробка відходів»?
Підтвердження відповідності вимогам визначеного стандарту (або іншого аналогічного стандарту у сфері сертифікації діяльності підприємства) є незаконною та дискримінаційною по відношенню до учасників, оскільки жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язкової наявності сертифікатів ISO для здійснення господарської діяльності. Це не єдиний діючий орган сертифікації в Україні, а зазначення конкретного коду сертифікації може свідчити про корупційну складову.
Слід зауважити, що оформлення такого сертифіката відбувається близько місяця, а строк подання тендерних пропозицій становить 7 днів з моменту оголошення закупівлі, тому обмежується коло потенційних учасників.
Тому вимога Замовника про надання учасниками документального підтвердження стосовно зазначеної сертифікації конкретною уповноваженою організацією є законодавчо не обґрунтованою та суперечить ст. 31 Господарського кодексу України та Закону України “Про публічні закупівлі”.
Розгорнути
Згорнути
Шановний Замовнику, яким нормативно-правовим актом Ви керуєтесь, вимагаючи від
постачальника наявність сертифікату відповідності ISO 14001:2015, який повинен бути виданий органом з сертифікації, який є членом мережі IQNet та має сертифікат акредитації від органу з акредитації, який є членом IAF, на право сертифікації за кодом IAF/EA 24 «Переробка відходів»?
Підтвердження відповідності вимогам визначеного стандарту (або іншого аналогічного стандарту у сфері сертифікації діяльності підприємства) є незаконною та дискримінаційною по відношенню до учасників, оскільки жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язкової наявності сертифікатів ISO для здійснення господарської діяльності. Це не єдиний діючий орган сертифікації в Україні, а зазначення конкретного коду сертифікації може свідчити про корупційну складову.
Слід зауважити, що оформлення такого сертифіката відбувається близько місяця, а строк подання тендерних пропозицій становить 7 днів з моменту оголошення закупівлі, тому обмежується коло потенційних учасників.
Тому вимога Замовника про надання учасниками документального підтвердження стосовно зазначеної сертифікації конкретною уповноваженою організацією є законодавчо не обґрунтованою та суперечить ст. 31 Господарського кодексу України та Закону України “Про публічні закупівлі”.
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 січня 2023 10:33
На ваше запитання щодо необхідності наявності в учасника сертифікату відповідності ISO 14001:2015, який повинен бути виданий органом з сертифікації, який є членом мережі IQNet та має сертифікат акредитації від органу з акредитації, який є членом IAF, на право сертифікації за кодом IAF/EA 24 «Переробка відходів», повідомляємо наступне.
Так, одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик товару загальновизнаним вимогам (ДСТУ,ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому, Замовник вимагає від учасників надання сертифікату відповідності ISO 14001:2015, який підтверджує відповідність Замовника вимогам міжнародного стандарту ISO 14001, діючого в Україні. Головною метою впровадження вказаного стандарту є мінімізація шкідливого впливу виробничої діяльності підприємства на довкілля. Вимоги щодо зниження негативного впливу на навколишнє природне середовище застосовується до будь-якої організації, незалежно від її організаційної форми, розміру, форми власності, масштабу виробництва та галузево-функціонального виду діяльності.
Таким чином, наявність у підприємства сертифікату на систему відповідності ISO 14001:2015 свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації та не містить жодних дискримінаційних елементів.
Так, одним із доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик товару загальновизнаним вимогам (ДСТУ,ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому, Замовник вимагає від учасників надання сертифікату відповідності ISO 14001:2015, який підтверджує відповідність Замовника вимогам міжнародного стандарту ISO 14001, діючого в Україні. Головною метою впровадження вказаного стандарту є мінімізація шкідливого впливу виробничої діяльності підприємства на довкілля. Вимоги щодо зниження негативного впливу на навколишнє природне середовище застосовується до будь-якої організації, незалежно від її організаційної форми, розміру, форми власності, масштабу виробництва та галузево-функціонального виду діяльності.
Таким чином, наявність у підприємства сертифікату на систему відповідності ISO 14001:2015 свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації та не містить жодних дискримінаційних елементів.
Номер вимоги: UA-2023-01-26-007793-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЕКОВДМ", Код ЄДРПОУ:36904975
Дата подання: 27 січня 2023 10:49
Щодо сертифікації ISO
Шановний Замовник! Наголошуємо на тому, що вимагати від потенційних учасників сертифікату на систему відповідності ISO 14001:2015 не містить жодних дискримінаційних елементів.
Дискримінація полягає в тому, що неправомірно вимагати від учасників сертифікату конкретного органу сертифікації, який являється не єдиним діючим органом сертифікації в Україні.
Тому, вибачте, але є всі підстави для подання скарги до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Дискримінація полягає в тому, що неправомірно вимагати від учасників сертифікату конкретного органу сертифікації, який являється не єдиним діючим органом сертифікації в Україні.
Тому, вибачте, але є всі підстави для подання скарги до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 січня 2023 09:10
Наша вимога щодо того, що "Постачальник повинен мати сертифіковану систему екологічного менеджменту" із наданням копій сертифікатів ISO базується на тому, що орган сертифікації обов'язково повинен мати право сертифікації за кодом IAF/EA 24 «Переробка відходів».
Оскільки роботи, що мають виконуватись Виконавцем, пов'язані із переробкою та утилізацією небезпечних відходів, наша вимога щодо коду сертифікації IAF/EA 24 є цілком логічною і законною.
Оскільки роботи, що мають виконуватись Виконавцем, пов'язані із переробкою та утилізацією небезпечних відходів, наша вимога щодо коду сертифікації IAF/EA 24 є цілком логічною і законною.
Номер вимоги: UA-2023-01-26-007793-a.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Код ЄДРПОУ:39624900
Дата подання: 30 січня 2023 14:18
вимоги до сертифікату iso
Відповідно до вимог тендерної документації:
"Постачальник повинен мати сертифіковану систему екологічного менеджменту, що підтверджується сертифікатом відповідності ISO 14001:2015.
Сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації, який є членом мережі IQNet та має сертифікат акредитації від органу з акредитації, який є членом IAF, на право сертифікації за кодом IAF/EA 24 «Переробка відходів»."
Звертаємо увагу, що у вас некоректно сформовані вимоги до органу сертифікації, що призведе до того, що жоден з учасників не зможе прийняти участь в процедурі закупівлі. Сертифікату на проведення сертифікації за кодом IAF/EA 24 "Переробка відходів" не існує, оскільки члени IAF мають право проводити сертифікацію за всіма кодами.
Мережа IQnet є приватною мережею в яку входить лише 37 органів з усього світу і ті члени цієї мережі, які працюють в Україні, не є членами IAF.
Просимо прибраи зазначені вище вимоги до сертифікатів ISO або дати чітке посилання на норми законів в яких вони прямо заначені.
Навіть вимога сертифікатів ІСО є суперечливою та неоднозначною з боку законодавства, оскільки вказана сертифікація є суто добровільною, може здійснюватись власними силами і відсутність (як і наявність) сертифікату ні про що не свідчить.
Просимо прибрати хоча б вимоги щодо органів сертифікації, які ви встановили, сподіваємось, помилково.
Розгорнути
Згорнути
"Постачальник повинен мати сертифіковану систему екологічного менеджменту, що підтверджується сертифікатом відповідності ISO 14001:2015.
Сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації, який є членом мережі IQNet та має сертифікат акредитації від органу з акредитації, який є членом IAF, на право сертифікації за кодом IAF/EA 24 «Переробка відходів»."
Звертаємо увагу, що у вас некоректно сформовані вимоги до органу сертифікації, що призведе до того, що жоден з учасників не зможе прийняти участь в процедурі закупівлі. Сертифікату на проведення сертифікації за кодом IAF/EA 24 "Переробка відходів" не існує, оскільки члени IAF мають право проводити сертифікацію за всіма кодами.
Мережа IQnet є приватною мережею в яку входить лише 37 органів з усього світу і ті члени цієї мережі, які працюють в Україні, не є членами IAF.
Просимо прибраи зазначені вище вимоги до сертифікатів ISO або дати чітке посилання на норми законів в яких вони прямо заначені.
Навіть вимога сертифікатів ІСО є суперечливою та неоднозначною з боку законодавства, оскільки вказана сертифікація є суто добровільною, може здійснюватись власними силами і відсутність (як і наявність) сертифікату ні про що не свідчить.
Просимо прибрати хоча б вимоги щодо органів сертифікації, які ви встановили, сподіваємось, помилково.
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 січня 2023 10:40
В зв’язку із тим, що наше підприємство постійно підвищує рівень стандартів надання медичних послуг та в майбутньому планує сертифікуватися за міжнародними стандартами, саме із-за цього ми намагаємось надавати перевагу компаніям з якими співпрацюємо, що сертифіковані за міжнародними стандартами.
Номер вимоги: UA-2023-01-26-007793-a.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Код ЄДРПОУ:39624900
Дата подання: 30 січня 2023 14:40
Інформація про субпідрядника
В частині 6 розділу 3 тендерної документації вказано, що проводиться закупівля товару, що суперечить предмету закупівлі, який є послугами
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 січня 2023 10:42
. Внесено зміни до тендерної документації ( розділу 3 п. 6 ТД):
викладено в новій редакції:
- «Інформація про субпідрядника не надається, так як здійснюється закупівля послуг»;
- Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «06» лютого 2023 року (до 00:00)
викладено в новій редакції:
- «Інформація про субпідрядника не надається, так як здійснюється закупівля послуг»;
- Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «06» лютого 2023 року (до 00:00)
Номер вимоги: UA-2023-01-26-007793-a.b5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Код ЄДРПОУ:39624900
Дата подання: 02 лютого 2023 09:57
сертифікат ісо
Ви не зрозуміли про що була вимога.
Сертифікат ісо це чудова формальність, але вимога щодо членства в мережі IQnet, суперечить вимозі щодо членства в мережі IAF. Крім того, IQnet вкрай обмежена за кількістю членів присутніх в Україні мережа, і не надає жодних переваг перед іншими, окрім обмеження конкуренції.
Де в законодавстві узагалі вказана можливість встановлення вимог щодо органів сертифікації ісо????
На якій підставі ви надаєте перевагу одним органам сертифікації перед іншими, хоча всі вони стандартизовані і фактично між ними відсутня різниця, і будь-який сертифікат ісо задовільнить ваші прагнення?
Будь-ласка, вкажіть саме законні підстави подібної дискримінації. Законні - це з посиланням на норми нормативно-правових актів.
Або приберіть цю вимогу в тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Сертифікат ісо це чудова формальність, але вимога щодо членства в мережі IQnet, суперечить вимозі щодо членства в мережі IAF. Крім того, IQnet вкрай обмежена за кількістю членів присутніх в Україні мережа, і не надає жодних переваг перед іншими, окрім обмеження конкуренції.
Де в законодавстві узагалі вказана можливість встановлення вимог щодо органів сертифікації ісо????
На якій підставі ви надаєте перевагу одним органам сертифікації перед іншими, хоча всі вони стандартизовані і фактично між ними відсутня різниця, і будь-який сертифікат ісо задовільнить ваші прагнення?
Будь-ласка, вкажіть саме законні підстави подібної дискримінації. Законні - це з посиланням на норми нормативно-правових актів.
Або приберіть цю вимогу в тендерній документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 лютого 2023 12:13
Внести зміни до тендерної документації (видалити п.11 з Додатку 2 Технічне завдання на закупівлю: «Постачальник повинен мати сертифіковану систему екологічного менеджменту, що підтверджується сертифікатом відповідності ISO 14001:2015. Сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації, який є членом мережі IQNet та має сертифікат акредитації від органу з акредитації, який є членом IAF, на право сертифікації за кодом IAF/EA 24 «Переробка відходів») і викласти в новій редакції.
Номер вимоги: UA-2023-01-26-007793-a.a7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Еко Нова, Код ЄДРПОУ:38541812
Дата подання: 15 лютого 2023 14:24
Вимога Замовнику
Вимога до замовника
Шановний Замовнику, просимо Вас, під час прийняття рішення, щодо укладення договору про надання послуг у сфері поводження з небезпечними відходами, зважити на те, що ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" не в повній мірі відповідає вимогам Тендерної документації, з огляду на наступне.
Згідно додатку 2 Тендерної документації, а саме Технічне завдання на закупівлю Утилізація медичних відходів категорії «В» в розділі «Вимоги до предмету закупівлі:»
«Збирання медичних відходів повинно здійснюватися в одноразові стійкі до проколу контейнери. Виконавець надає пакувальну тару у достатній кількості для кожного відокремленого підрозділу, а саме: тверді, що не проколюються контейнери, в комплекті з сертифікованими пакетами, призначеними для збирання, перевезення та подальшої утилізації медичних відходів, стійкі до пошкоджень, які мають маркування «Особливо небезпечні»
Вимоги до контейнера:
Контейнер має бути місткістю до 30 літрів об’ємом і витримувати навантаження до 15 кг
На контейнері має бути напис щодо його вмісту (медичні відходи категорії «В» або аналогічним змістом)
На контейнері має бути пояснювальний застережний напис щодо його вмісту та наочна інформація по його застосуванню.
Контейнер повинен бути призначеним для утилізації медичних відходів з наданням копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Пластикові пакети для контейнера мають бути призначеними для збирання медичних відходів категорії «В» з відповідним маркуванням на пакеті. Учасник повинен надати фото підтвердження
Пластикові пакети для контейнера повинні мати (або окремо додаватися до них) фіксатори, «зашморг», «стяжку» для швидкої герметизації пакету. Використовувати клейку стрічку типу «скотч» не прийнятно.
Звертаємо увагу, що ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" до тендерної документації надало висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 15.02.2021 року №12.2-18-1/2402 об’єкт експертизи: Контейнери картонні для утилізації медичних відходів «Біобокс 25».
Заявник експертизи ТОВ «Лізоформ Медікал» код ЄДРПОУ: 36257034.
При цьому, повідомляємо, що ТОВ «Лізоформ Медікал» (код ЄДРПОУ: 36257034) висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 15.02.2021 року №12.2-18-1/2402, як окремо так і з контейнерами картонні для утилізації медичних відходів «Біобокс 25» для використання в роботі ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" не надавались.
Зазначене підтверджується листом ТОВ «Лізоформ Медікал» (код ЄДРПОУ: 36257034) вих.№02-02/04/38 від 10.02.2023р., що наданий у відповідь на звернення ТОВ «Еко Нова» №001/КА від 08.02.2023р. – додаються.
Варто зазначити, що ТОВ «Еко Нова» і ТОВ "Лізоформ Медікал" мають довготривалі партнерські відносини.
Так, ще у 2018 році наше підприємство замовило у ТОВ "Лізоформ Медікал" макет та певну кількість біобоксів для збору та подальшої утилізації медичних відходів.
ТОВ «Лізоформ Медікал» було передано ТОВ «Еко Нова» у користування, як самі біобокси так і «Висновок державної санітарно- епідемічної експертизи» (об’єкт експертизи: Контейнери картонні для утилізації медичних відходів «Біобокс 25») № 12.2-18-1/2402 від 15.02.2021 року, який виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів тазахисту споживачів.
ТОВ «Еко Нова» на постійній основі приймає участь в публічних закупівлях, та надає в переліку документів «Висновок державної санітарно-епідемічної експертизи», про який йде мова.
Водночас, ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" також використовує в своїй роботі «Висновок державної санітарно-епідемічної експертизи» (об’єкт експертизи: Контейнери картонні для утилізації медичних відходів «Біобокс 25») № 12.2-18-1/2402 від 15.02.2021.
При цьому, нам достеменно відомо, що ТОВ «Лізоформ Медікал» згоди на використання ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" зазначеного висновку експертизи як окремо так і з контейнерами картонні для утилізації медичних відходів «Біобокс 25» не надавало.
Вважаємо такі дії ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" неправомірними, просимо Вас самостійно пересвідчитись в цьому та скасувати рішення щодо визнання Переможцем ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО", оскільки останній надав у своїй пропозиції не правомірний документ, надання якого вимагалось в технічному завдані.
Розгорнути
Згорнути
Шановний Замовнику, просимо Вас, під час прийняття рішення, щодо укладення договору про надання послуг у сфері поводження з небезпечними відходами, зважити на те, що ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" не в повній мірі відповідає вимогам Тендерної документації, з огляду на наступне.
Згідно додатку 2 Тендерної документації, а саме Технічне завдання на закупівлю Утилізація медичних відходів категорії «В» в розділі «Вимоги до предмету закупівлі:»
«Збирання медичних відходів повинно здійснюватися в одноразові стійкі до проколу контейнери. Виконавець надає пакувальну тару у достатній кількості для кожного відокремленого підрозділу, а саме: тверді, що не проколюються контейнери, в комплекті з сертифікованими пакетами, призначеними для збирання, перевезення та подальшої утилізації медичних відходів, стійкі до пошкоджень, які мають маркування «Особливо небезпечні»
Вимоги до контейнера:
Контейнер має бути місткістю до 30 літрів об’ємом і витримувати навантаження до 15 кг
На контейнері має бути напис щодо його вмісту (медичні відходи категорії «В» або аналогічним змістом)
На контейнері має бути пояснювальний застережний напис щодо його вмісту та наочна інформація по його застосуванню.
Контейнер повинен бути призначеним для утилізації медичних відходів з наданням копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Пластикові пакети для контейнера мають бути призначеними для збирання медичних відходів категорії «В» з відповідним маркуванням на пакеті. Учасник повинен надати фото підтвердження
Пластикові пакети для контейнера повинні мати (або окремо додаватися до них) фіксатори, «зашморг», «стяжку» для швидкої герметизації пакету. Використовувати клейку стрічку типу «скотч» не прийнятно.
Звертаємо увагу, що ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" до тендерної документації надало висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 15.02.2021 року №12.2-18-1/2402 об’єкт експертизи: Контейнери картонні для утилізації медичних відходів «Біобокс 25».
Заявник експертизи ТОВ «Лізоформ Медікал» код ЄДРПОУ: 36257034.
При цьому, повідомляємо, що ТОВ «Лізоформ Медікал» (код ЄДРПОУ: 36257034) висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 15.02.2021 року №12.2-18-1/2402, як окремо так і з контейнерами картонні для утилізації медичних відходів «Біобокс 25» для використання в роботі ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" не надавались.
Зазначене підтверджується листом ТОВ «Лізоформ Медікал» (код ЄДРПОУ: 36257034) вих.№02-02/04/38 від 10.02.2023р., що наданий у відповідь на звернення ТОВ «Еко Нова» №001/КА від 08.02.2023р. – додаються.
Варто зазначити, що ТОВ «Еко Нова» і ТОВ "Лізоформ Медікал" мають довготривалі партнерські відносини.
Так, ще у 2018 році наше підприємство замовило у ТОВ "Лізоформ Медікал" макет та певну кількість біобоксів для збору та подальшої утилізації медичних відходів.
ТОВ «Лізоформ Медікал» було передано ТОВ «Еко Нова» у користування, як самі біобокси так і «Висновок державної санітарно- епідемічної експертизи» (об’єкт експертизи: Контейнери картонні для утилізації медичних відходів «Біобокс 25») № 12.2-18-1/2402 від 15.02.2021 року, який виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів тазахисту споживачів.
ТОВ «Еко Нова» на постійній основі приймає участь в публічних закупівлях, та надає в переліку документів «Висновок державної санітарно-епідемічної експертизи», про який йде мова.
Водночас, ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" також використовує в своїй роботі «Висновок державної санітарно-епідемічної експертизи» (об’єкт експертизи: Контейнери картонні для утилізації медичних відходів «Біобокс 25») № 12.2-18-1/2402 від 15.02.2021.
При цьому, нам достеменно відомо, що ТОВ «Лізоформ Медікал» згоди на використання ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" зазначеного висновку експертизи як окремо так і з контейнерами картонні для утилізації медичних відходів «Біобокс 25» не надавало.
Вважаємо такі дії ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" неправомірними, просимо Вас самостійно пересвідчитись в цьому та скасувати рішення щодо визнання Переможцем ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО", оскільки останній надав у своїй пропозиції не правомірний документ, надання якого вимагалось в технічному завдані.
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 лютого 2023 15:00
В зв’язку з тим, що у тендерній пропозиції ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" по закупівлі UA-2023-01-26-007793-a (Утилізація медичних відходів категорії "В"), виявлено ознаки порушення: (Закон України Про публічні закупівлі, ст. 31, п.1, п.п. 1, (Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною 15 статті 29 цього Закону), вирішено скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі UA-2023-01-26-007793-a ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО".
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-01-26-007793-a.a6
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ Еко Нова, Код ЄДРПОУ:38541812
Скарга
Шановний Замовнику, просимо Вас, під час прийняття рішення, щодо укладення договору про надання послуг у сфері поводження з небезпечними відходами, зважити на те, що ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" не в повній мірі відповідає вимогам Тендерної документації, з огляду на наступне.
Згідно додатку 2 Тендерної документації, а саме Технічне завдання на закупівлю Утилізація медичних відходів категорії «В» в розділі «Вимоги до предмету закупівлі:»
«Збирання медичних відходів повинно здійснюватися в одноразові стійкі до проколу контейнери. Виконавець надає пакувальну тару у достатній кількості для кожного відокремленого підрозділу, а саме: тверді, що не проколюються контейнери, в комплекті з сертифікованими пакетами, призначеними для збирання, перевезення та подальшої утилізації медичних відходів, стійкі до пошкоджень, які мають маркування «Особливо небезпечні»
Вимоги до контейнера:
Контейнер має бути місткістю до 30 літрів об’ємом і витримувати навантаження до 15 кг
На контейнері має бути напис щодо його вмісту (медичні відходи категорії «В» або аналогічним змістом)
На контейнері має бути пояснювальний застережний напис щодо його вмісту та наочна інформація по його застосуванню.
Контейнер повинен бути призначеним для утилізації медичних відходів з наданням копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Пластикові пакети для контейнера мають бути призначеними для збирання медичних відходів категорії «В» з відповідним маркуванням на пакеті. Учасник повинен надати фото підтвердження
Пластикові пакети для контейнера повинні мати (або окремо додаватися до них) фіксатори, «зашморг», «стяжку» для швидкої герметизації пакету. Використовувати клейку стрічку типу «скотч» не прийнятно.
Звертаємо увагу, що ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" до тендерної документації надало висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 15.02.2021 року №12.2-18-1/2402 об’єкт експертизи: Контейнери картонні для утилізації медичних відходів «Біобокс 25».
Заявник експертизи ТОВ «Лізоформ Медікал» код ЄДРПОУ: 36257034.
При цьому, повідомляємо, що ТОВ «Лізоформ Медікал» (код ЄДРПОУ: 36257034) висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 15.02.2021 року №12.2-18-1/2402, як окремо так і з контейнерами картонні для утилізації медичних відходів «Біобокс 25» для використання в роботі ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" не надавались.
Зазначене підтверджується листом ТОВ «Лізоформ Медікал» (код ЄДРПОУ: 36257034) вих.№02-02/04/38 від 10.02.2023р., що наданий у відповідь на звернення ТОВ «Еко Нова» №001/КА від 08.02.2023р. – додаються.
Варто зазначити, що ТОВ «Еко Нова» і ТОВ "Лізоформ Медікал" мають довготривалі партнерські відносини.
Так, ще у 2018 році наше підприємство замовило у ТОВ "Лізоформ Медікал" макет та певну кількість біобоксів для збору та подальшої утилізації медичних відходів.
ТОВ «Лізоформ Медікал» було передано ТОВ «Еко Нова» у користування, як самі біобокси так і «Висновок державної санітарно- епідемічної експертизи» (об’єкт експертизи: Контейнери картонні для утилізації медичних відходів «Біобокс 25») № 12.2-18-1/2402 від 15.02.2021 року, який виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів тазахисту споживачів.
ТОВ «Еко Нова» на постійній основі приймає участь в публічних закупівлях, та надає в переліку документів «Висновок державної санітарно- епідемічної експертизи», про який йде мова.
Водночас, ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" також використовує в своїй роботі «Висновок державної санітарно- епідемічної експертизи» (об’єкт експертизи: Контейнери картонні для утилізації медичних відходів «Біобокс 25») № 12.2-18-1/2402 від 15.02.2021.
При цьому, нам достеменно відомо, що ТОВ «Лізоформ Медікал» згоди на використання ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" зазначеного висновку експертизи як окремо так і з контейнерами картонні для утилізації медичних відходів «Біобокс 25» не надавало.
Вважаємо такі дії ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" неправомірними, просимо Вас самостійно пересвідчитись в цьому.
Розгорнути
Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2023-01-26-007793-a.c8
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО", Код ЄДРПОУ:38469527
Дата подання: 24 лютого 2023 21:40
Дата подання: 24 лютого 2023 21:40
Скарга на рішення Замовника
Від 24 лютого 2023 року
Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035
Замовник, рішення якого оскаржуються: Комунальне некомерційне підприємство " Київська міська клінічна лікарня №3 Виконавчого органу Київської міської Ради (Київської міської Державної адміністрації)
Код в ЄДРПОУ 01993730
Юридична адреса 03037, Україна, Київська область, Київ, вулиця Лобановського Валерія, будинок 2
Скаржник: ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО"
Код в ЄДРПОУ 38469527
Юридична адреса 18000, м. Черкаси, б-р Шевченка, 190
Інформація про закупівлю:
Утилізація медичних відходів категорії "В"
Ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-26-007793-a
Очікувана вартість закупівлі 498`000.00 Гривня (з ПДВ)
Скарга на рішення Замовника
(у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178)
Через електронну систему публічних закупівель «ProZorro» 26.01.2023 14:13 року Замовником - Комунальне некомерційне підприємство Київська міська клінічна лікарня №3 Виконавчого органу Київської міської Ради (Київської міської Державної адміністрації) було оголошено процедуру закупівлі відкритих торгів з особливостями «Утилізація медичних відходів категорії "В", ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-26-007793-a.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій був визначений 07.02.2023 року до 00:00 год.
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу у сфері закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-01-26-007793-a, свої пропозиції для участі у Процедурі закупівлі подали учасники ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" з ціновою пропозицією 300`000.00 Гривня з ПДВ, ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" з ціновою пропозицією 474`000.00 Гривня з ПДВ, ТОВ Еко Нова з ціновою пропозицією 498`000.00 Гривня з ПДВ.
Тендерна пропозиція учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» (Скаржника), яка визначена найбільш економічно вигідною, Протокольним рішенням уповноваженої особи №406 від 10.02.2023 року тендерну пропозицію було визначено переможцем закупівлі.
Проте, Замовником у відповідь на Вимогу ТОВ «Еко Нова» від 15.02.2023, 14:24. ID: UA-2023-01-26-007793-a.a7 Протокольним рішенням уповноваженої особи №425 від 17.02.2023 року скасовано своє попереднє рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» та Протокольним рішенням уповноваженої особи №432 від 21.02.2023 року також скасовано своє попереднє рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» і розміщено в електронній інформаційній системі, що вказану тендерну пропозицію дискваліфіковано.
Замовником були грубо порушені права та законні інтереси Скаржника (суб’єкта оскарження), що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, Скаржник подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Скаржник вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Відповідно до абз. 3 п. 56 Особливостей, скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
ФАКТИЧНІ ОБСТАВИНИ
07.02.2023 року о 00:00 год. закінчився строк подання тендерних пропозицій по закупівлі UA-2023-01-26-007793-a та після закінчення вказаного строку, найбільш економічно вигідною пропозицією системою визначено пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛЕСТАС ЕКО» (код ЄДРПОУ 38469527).
Протокольним рішенням уповноваженої особи №406 від 10.02.2023 року тендерну пропозицію було визначено переможцем закупівлі.
Учасником ТОВ «Еко Нова» від 15.02.2023, 14:24. ID: UA-2023-01-26-007793-a.a7 через електронну систему закупівель було подано Вимогу наступного змісту:
«Шановний Замовнику, просимо Вас, під час прийняття рішення, щодо укладення договору про надання послуг у сфері поводження з небезпечними відходами, зважити на те, що ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" не в повній мірі відповідає вимогам Тендерної документації, з огляду на наступне.
Згідно додатку 2 Тендерної документації, а саме Технічне завдання на закупівлю Утилізація медичних відходів категорії «В» в розділі «Вимоги до предмету закупівлі:»
«Збирання медичних відходів повинно здійснюватися в одноразові стійкі до проколу контейнери. Виконавець надає пакувальну тару у достатній кількості для кожного відокремленого підрозділу, а саме: тверді, що не проколюються контейнери, в комплекті з сертифікованими пакетами, призначеними для збирання, перевезення та подальшої утилізації медичних відходів, стійкі до пошкоджень, які мають маркування «Особливо небезпечні»
Вимоги до контейнера:
Контейнер має бути місткістю до 30 літрів об’ємом і витримувати навантаження до 15 кг
На контейнері має бути напис щодо його вмісту (медичні відходи категорії «В» або аналогічним змістом)
На контейнері має бути пояснювальний застережний напис щодо його вмісту та наочна інформація по його застосуванню.
Контейнер повинен бути призначеним для утилізації медичних відходів з наданням копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Пластикові пакети для контейнера мають бути призначеними для збирання медичних відходів категорії «В» з відповідним маркуванням на пакеті. Учасник повинен надати фото підтвердження
Пластикові пакети для контейнера повинні мати (або окремо додаватися до них) фіксатори, «зашморг», «стяжку» для швидкої герметизації пакету. Використовувати клейку стрічку типу «скотч» не прийнятно.
Звертаємо увагу, що ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" до тендерної документації надало висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 15.02.2021 року №12.2-18-1/2402 об’єкт експертизи: Контейнери картонні для утилізації медичних відходів «Біобокс 25».
Заявник експертизи ТОВ «Лізоформ Медікал» код ЄДРПОУ: 36257034.
При цьому, повідомляємо, що ТОВ «Лізоформ Медікал» (код ЄДРПОУ: 36257034) висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 15.02.2021 року №12.2-18-1/2402, як окремо так і з контейнерами картонні для утилізації медичних відходів «Біобокс 25» для використання в роботі ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" не надавались.
Зазначене підтверджується листом ТОВ «Лізоформ Медікал» (код ЄДРПОУ: 36257034) вих.№02-02/04/38 від 10.02.2023р., що наданий у відповідь на звернення ТОВ «Еко Нова» №001/КА від 08.02.2023р. – додаються.
Варто зазначити, що ТОВ «Еко Нова» і ТОВ "Лізоформ Медікал" мають довготривалі партнерські відносини.
Так, ще у 2018 році наше підприємство замовило у ТОВ "Лізоформ Медікал" макет та певну кількість біобоксів для збору та подальшої утилізації медичних відходів.
ТОВ «Лізоформ Медікал» було передано ТОВ «Еко Нова» у користування, як самі біобокси так і «Висновок державної санітарно- епідемічної експертизи» (об’єкт експертизи: Контейнери картонні для утилізації медичних відходів «Біобокс 25») № 12.2-18-1/2402 від 15.02.2021 року, який виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів тазахисту споживачів.
ТОВ «Еко Нова» на постійній основі приймає участь в публічних закупівлях, та надає в переліку документів «Висновок державної санітарно-епідемічної експертизи», про який йде мова.
Водночас, ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" також використовує в своїй роботі «Висновок державної санітарно-епідемічної експертизи» (об’єкт експертизи: Контейнери картонні для утилізації медичних відходів «Біобокс 25») № 12.2-18-1/2402 від 15.02.2021.
При цьому, нам достеменно відомо, що ТОВ «Лізоформ Медікал» згоди на використання ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" зазначеного висновку експертизи як окремо так і з контейнерами картонні для утилізації медичних відходів «Біобокс 25» не надавало.
Вважаємо такі дії ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" неправомірними, просимо Вас самостійно пересвідчитись в цьому та скасувати рішення щодо визнання Переможцем ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО", оскільки останній надав у своїй пропозиції не правомірний документ, надання якого вимагалось в технічному завдані.»
Замовником у відповідь на Вимогу ТОВ «Еко Нова» від 15.02.2023, 14:24. ID: UA-2023-01-26-007793-a.a7 Протокольним рішенням уповноваженої особи №425 від 17.02.2023 року скасовано своє попереднє рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» із зазначенням наступної аргументації:
«В зв’язку з тим, що у тендерній пропозиції ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" по закупівлі UA-2023-01-26-007793-a (Утилізація медичних відходів категорії "В"), виявлено ознаки порушення: (Закон України Про публічні закупівлі, ст. 31, п.1, п.п. 1, (Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною 15 статті 29 цього Закону), вирішено скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі UA-2023-01-26-007793-a ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО".»
Та вже Протокольним рішенням уповноваженої особи №432 від 21.02.2023 року Замовник повторно скасував своє попереднє рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» і в електронній інформаційній системі вказав, що таку тендерну пропозицію дискваліфіковано із наступною аргументацією:
«Керуючись вимогами cтатті 4 та 11 Закону України «Про публiчнi закупiвлi» (далi - Закон), Положення про уповноважену особу, що затверджене рiшенням (КНП КМКЛ Nэ3) вiд 30 грудня 2021 року М 209, розглянуто вимогу ТОВ «Еко Нова» iдентифiкатор UА-202з-01-26-00779З-а.а7 вiд 15.02.23p. по закупiвлi UA-202З-01-26-00779З-а (Утилiзацiя медичних вiдходiв категорiї "В"), щодо нeпpaвoмipнocтi визнання Переможцем даної закупiвлi ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" та вимогою скасувати рiшення Уповноваженої особи (Протокол № 406 вiд 10 лютого 2023р.)
У своiй вимозi ТОВ Еко Нова наводить данi про ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» до тендерної документацiї надало висновок державної санiтарно-епiдемiологiчної експертизи вiд 15.02.2021p. № 12.2-18-1/2402 об'єкт експертизи: Контейнери кapтонні для утилiзацiї медичних вiдходiв «Бiобокс 25». Заявник експертизи ТОВ «Лiзоформ Медiкал». При цьому, як стало вiдомо, ТОВ «Лiзоформ Медiкал», висновок державної санiтарно-епiдемiологiчної експертизи вiд 15.02.2021 р. № 12.2-18-1/2402, як окремо так i з контейнерами картонними для утилiзацiї медичних вiдходiв «Бiобокс 25» для використання в роботi ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не надавались. Зазначене пiдтверджується листом вiд 10.02.2О23р., що наданий на звернення ТОВ «Еко Нова» №100/КА вiд 08.02.2023р. (додається).
ВИРIШИВ:
1. В зв'язку з тим, що у тендернiй пропозицiї ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" по закупiвлi UА-202З-01-26-007793-а (Утилiзацiя медичних вiдходiв категорii "В") виявлено ознаки порушення: (Закон України «Про публiчнi закупiвлі» ст. 3l, п.1, п.п.1, (Учасник зазначив у тендернiй пропозицiї недостовiрну iнформацiю, що є суттєвою при визначеннi результатiв процедури закупiвлi, яку замовником виявлено згiдно з частиною 15 cтатті 29 цього Закону), вирiшено скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі UА-202З-01-26-007793-а».
Учасник – Скаржник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» категорично не погоджується із таким рішенням Замовника із наступних підстав.
Відповідно до частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» умовами тендерної документації передбачалось надання:
Склад тендерної пропозиції для участі в торгах
Тендерна пропозиція, яка подається Учасником процедури закупівлі повинна складатися з:
1. цінової пропозиції, яка подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником);
2. завантажених файлів (мають бути у вигляді чіткої сканованої копії, відкриті для загального доступу та не містити паролів):
- цінова пропозиція згідно Додатку 2;
- інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно з вимогами Додатку 3 тендерної документації;
- інформація та документи відповідно до вимог, установлених статтею 17 Закону згідно Додатку 3 тендерної документації;
- документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (згідно з Додатком 3);
- інформація про погодження учасника з істотними умовами Договору (згідно з Додатком 3);
- інші документи, що має надати Учасник (згідно з Додатком 3).
Згідно частини 5 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 тендерної документації, визначено, що інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що встановлені замовником, передбачена в додатку №2 до ТД. ТП, що не відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі буде відхилена як така, що не відповідає вимогам ТД.
Водночас, Додатком 2 до тендерної документації передбачено, що збирання медичних відходів повинно здійснюватися в одноразові стійкі до проколу контейнери. Виконавець надає пакувальну тару у достатній кількості для кожного відокремленого підрозділу, а саме: тверді, що не проколюються контейнери, в комплекті з сертифікованими пакетами, призначеними для збирання, перевезення та подальшої утилізації медичних відходів, стійкі до пошкоджень, які мають маркування «Особливо небезпечні»
Вимоги до контейнера:
Контейнер має бути місткістю до 30 літрів об’ємом і витримувати навантаження до 15 кг
На контейнері має бути напис щодо його вмісту (медичні відходи категорії «В» або аналогічним змістом)
На контейнері має бути пояснювальний застережний напис щодо його вмісту та наочна інформація по його застосуванню.
Контейнер повинен бути призначеним для утилізації медичних відходів з наданням копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Пластикові пакети для контейнера мають бути призначеними для збирання медичних відходів категорії «В» з відповідним маркуванням на пакеті. Учасник повинен надати фото підтвердження
Пластикові пакети для контейнера повинні мати (або окремо додаватися до них) фіксатори, «зашморг», «стяжку» для швидкої герметизації пакету. Використовувати клейку стрічку типу «скотч» не прийнятно.
Учасник у складі своєї цінової пропозиції, до моменту початку аукціону, повинен надати в електронному (сканованому) вигляді наступні документи:
1. Контактні дані Учасника із зазначенням реквізитів: назва, код ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштова адреса, телефони, електронна пошта, відомості про уповноважену на підписання пропозиції та договору особу, відомості про контактну особу – ПІБ, телефон;
2. Копія витягу з ЄДРПОУ з даними, актуальними на дату подання пропозиції;
3. Документи, що підтверджують правомочність представника (представників) учасника підписувати договір ,цінову пропозицію, за результатами проведення закупівлі: (копія виписки з протоколу засновників (у разі наявності), копія наказу про призначення (у разі ненадання копії виписки з протоколу засновників), або довіреність, інший документ.
4. Статут підприємства чи витяг зі Статуту щодо його юридичного статусу, місцезнаходження, видів діяльності та місцезнаходження, органів управління підприємства, завірену належним чином повноважною особою.
5. Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у сфері поводження з небезпечними відходами;
6. Копії посвідчень або сертифікатів працівників про навчання та перевірку знань: на право виконання робіт підвищеної небезпеки; з питань охорони праці, та сертифікатів про професійну підготовку щодо поводження з небезпечними відходами;
7. Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору в довільній формі з зазначенням номеру, дати договору, предмету договору, назви контрагенту з адресою та контактними даними (для документального підтвердження надати копію зазначеного в довідці договору (-ів) з актом (-ами) виконаних послуг в повному обсязі або відгуком від замовника);
8. Наявність Ліцензії Міністерства екології та природніх ресурсів України на поводження з небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізація та/або видалення) (надати копію Ліцензії або наказу про видачу ліцензії);
9. Наявність Ліцензії Державної служби України з безпеки на транспорті (УКРТРАНСБЕЗПЕКА) на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, надати копію ліцензії (витягу).
10. Висновок СЕС експертизи об`єктом експертизи якого є документи, щодо діяльності у сфері з поводження з небезпечними відходами;
11. Довідку про наявність відповідного сертифікованого обладнання для утилізації та/або видалення небезпечних відходів з підтверджуючими документами;
12. Довідку про наявність спецтранспорту (власного або орендованого, або взятого в кредит чи в лізинг) для перевезення небезпечних відходів з підтверджуючими документами (у разі оренди/кредиту/лізингу спецтранспорту надати завірену копію договору оренди/кредиту/лізингу): техпаспорт на спецтранспорт для перевезення небезпечних відходів;
13. Свідоцтво про підготовку водія небезпечних вантажів (надати копію),
14. Свідоцтво про підготовку уповноваженого з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів;
15. Підтвердження технічних та якісних вимог до предмету закупівлі;
16. Інформацію про дотримання природоохоронних заходів та санітарно-гігієнічних вимог при наданні послуг.
Звертаємо увагу Колегії на те, що учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» було надано у складі тендерної пропозиції усі документи, надання яких передбачено умовами тендерної документації.
Водночас, умовами тендерної документації не передбачено було надання учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції окремого Висновку СЕЕ на паковання, зокрема на контейнери картонні для утилiзацiї медичних вiдходiв, та не містила вимог щодо підтвердження прав на його використання, тоді як такий документ учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» надав із власної ініціативи, крім того, вказаний документ є у вільному доступі в мережі Інтернет, і не потребує спеціального дозволу на його отримання та використання.
Також, частиною 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом.
Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Вказаною нормою визначений для Замовника процедури закупівлі спеціальний виключний порядок коли саме безпосередньо Замовник звертається за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, а тому посилання в протоколах №425 від 17.02.2023 та №432 від 21.02.2023 року на Вимогу ТОВ «Еко Нова» в якій останній вказав, що:
«…При цьому, повідомляємо, що ТОВ «Лізоформ Медікал» (код ЄДРПОУ: 36257034) висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 15.02.2021 року №12.2-18-1/2402, як окремо так і з контейнерами картонні для утилізації медичних відходів «Біобокс 25» для використання в роботі ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" не надавались…
Вважаємо такі дії ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" неправомірними, просимо Вас самостійно пересвідчитись в цьому та скасувати рішення щодо визнання Переможцем ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО", оскільки останній надав у своїй пропозиції не правомірний документ, надання якого вимагалось в технічному завданні.» є неприпустимим і незаконним.
Звертаємо увагу Колегії, що господарські договірні відносини між ТОВ «ОЛЕСАС ЕКО» та ТОВ «Лізоформ Медікал» є відносинами виключно між вказаними двома господарюючими суб’єктами, в той час як ТОВ «Еко Нова», який не є стороною та учасником вказаних відносин і не може надавати їм оцінку, крім того зазначення у вимозі понять «неправомірні дії» та «не правомірний документ» не є тотожними поняттю «не достовірна інформація», на що посилається Замовник у своїх протоколах, а тому наведене обґрунтування підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» є незаконним, необґрунтованим та таким, що не має жодного підтвердження та, відповідно, повинно бути скасоване.
Отже, учасником ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» у чіткій відповідності до вимог тендерної документації були надані усі необхідні документи, чим повністю виконано умови Замовника, крім того тендерна документація по даній процедурі закупівлі не містила вимоги щодо надання учасниками в тендерній пропозиції висновків СЕЕ на контейнери, та взагалі висновок Замовника про наданим вказаним учасником недостовірної інформації є грубим порушення процедури закупівлі, а прийняте рішення є безпідставним, необґрунтованим та таким, що не відповідає умовам тендерної документації та вимогам Закону.
Крім того, у Протоколі щодо прийняття рішення уповноважено особою №432 від 21.02.2023 Замовником вказано:
«ВИРIШИВ:
1. В зв'язку з тим, що у тендернiй пропозицiї ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" по закупiвлi UА-202З-01-26-007793-а (Утилiзацiя медичних вiдходiв категорii "В") виявлено ознаки порушення: (Закон України «Про публiчнi закупiвлі» ст. 3l, п.1, п.п.1, (Учасник зазначив у тендернiй пропозицiї недостовiрну iнформацiю, що є суттєвою при визначеннi результатiв процедури закупiвлi, яку замовником виявлено згiдно з частиною 15 cтатті 29 цього Закону), вирiшено скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі UА-202З-01-26-007793-а», в той час як констатації підсумку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», всупереч вимог Закону - не вказано.
Відповідно до абзацу 3 частини 12 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», вказано, що протокол розгляду тендерних пропозицій повинен містити інформацію про:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорію;
2) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель;
3) перелік тендерних пропозицій;
4) найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасників;
5) результат розгляду кожної тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції/допущення до аукціону);
6) підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 цього Закону.
Стаття 31 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає виключні підстави відхилення тендерних пропозицій.
Отже, Скаржник категорично не погоджується з рішенням Замовника викладеним у Протоколі №432 від 21.02.2023, оскільки вважає, що наведена у ньому інформація є незаконною, необґрунтованою та помилковою, а відповідні дії Замовника грубо порушують права Скаржника та вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» і взагалі нівелюють принципи здійснення публічних закупівель.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси Скаржника, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Рішення Замовника, що викладене у Протокольному рішенні №432 від 21.02.2023 року порушує, зокрема, права Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд Пропозицій учасників Процедури закупівлі, недискримінаційний підхід, прозорість на всіх стадіях закупівель тощо, а також інші права та законні інтереси.
Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Вважаємо, що вищенаведені дії Замовника порушують статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якою встановлено, що основними принципами здійснення закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінаційний підхід та запобігання корупційним діям і зловживанням.
У зв’язку із вищевикладеним, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178, –
ПРОСИМО:
Зобов’язати Замовника, Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська клінічна лікарня №3 Виконавчого органу Київської міської Ради (Київської міської Державної адміністрації)», скасувати свої рішення про дискваліфікацію ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» шляхом скасування рішень прийнятих у Протоколах щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 425 від 17.02.2023 та №432 від 21.02.2023 року.
Додатки:
1. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №425 від 17.02.2023 року.
2. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №432 від 21.02.2023 року.
3. Тендерна документація на закупівлю «Утилізація медичних відходів категорії "В"», ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-26-007793-a, з додатками.
4. Копія висновку СЕЕ.
5. Вимога ТОВ «Еко Нова» з додатками.
Директор
ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» Чуприна О.О.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 лютого 2023 15:50
Рішення від 28.02.2023 № 2340.pdf
Дата публікації: 28 лютого 2023 15:49
Інформація про резолютивну частину рішення від 08.03.2023 № 2837.pdf
Дата публікації: 09 березня 2023 12:38
Рішення від 08.03.2023 № 2837.pdf
Дата публікації: 13 березня 2023 14:24
Коментар замовника щодо усунення порушення: 1. В зв’язку з тим, що Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія), розглянувши 08.03.2023р. скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "ОЛЕСТАС ЕКО" від 24 лютого 2023р. № UA-2023-01-26-007793-a.c8, щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, вирішила зобов'язати Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №3 Виконавчого органу Київської міської Ради (Київської міської Державної адміністрації)" скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ЕКО НОВА" переможцем процедури закупівлі " Утилізація медичних відходів категорії "В", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-01-26-007793-a.
Рішення Колегії № No 2837-р/пк-пз від 08.03.2023.
2. Оприлюднити відповідну інформацію у порядку, передбаченому згідно Закону в електронній системі закупівель ProZorro.
Дата виконання рішення замовником: 13 березня 2023 15:49
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" |
300 000,00
UAH з ПДВ
|
300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" |
474 000,00
UAH з ПДВ
|
474 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Еко Нова |
498 000,00
UAH з ПДВ
|
498 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" #38469527 |
Рішення скасоване |
300 000,00
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2023 15:02
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 09 лютого 2023 00:00
|
ТОВ Еко Нова #38541812 |
Рішення скасоване |
498 000,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2023 15:40
|
|
ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" #38469527 |
Рішення скасоване |
300 000,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2023 15:49
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 лютого 2023 15:04
Обґрунтування аномально низької ціни
до 21 лютого 2023 00:00
|
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" #39624900 |
Рішення скасоване |
474 000,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2023 15:49
|
|
ТОВ Еко Нова #38541812 |
Рішення скасоване |
498 000,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2023 15:49
|
|
ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" #38469527 |
Переможець |
300 000,00
UAH з ПДВ
|
15 березня 2023 10:06
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 15 березня 2023 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2024 12:40
|
Електронний підпис | укладений |
28 березня 2023 10:28
|
Договір №2389 від 24.03.2023р..pdf | укладений |
28 березня 2023 10:28
|