Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги у сфері охорони здоров'я різні (відшкодування витрат суб'єкта господарювання, пов'язаних з безплатним відпуском технічних та інших засобів відповідно до постанови КМУ від 03.12.2009 № 1301«Про затвердження Порядку забезпечення осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю, інших окремих категорій населення медичними виробами та іншими засобами»). Закупівля не підпадає під дію Закону "Про публічні закупівлі ", оскільки згідно з пунктом 25 частини першої статті 1 Закону публічна закупівля (далі-закупівель) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому Законом. При цьому відповідно до пункту 6 частини першої статті 1 Закону договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару. Таким чином, у разі якщо видатки здійснюються замовником саме як відшкодування (компенсація) витрат і не передбачають укладання договору про закупівлю, норми закону, а також підзаконних нормативно-правових актів, розроблених на його виконання, на здійснення таких видатків не розповсюджується.
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2023-01-26-007533-a ● cfba8097aefb4f75ab13303b6af48693
Закупівля без використання електронної системи
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
26 січня 2023
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТАЇРОВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ "ТАЇРОВСЬКИЙ КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР" |
Код ЄДРПОУ: | 43060644 |
Місцезнаходження: | 65125, Україна , Одеська обл., с. Лиманка, Ж/М "УЛЬЯНІВКА", МАСИВ "РАДУЖНИЙ", будинок 21 |
Контактна особа: |
Пасічніченко Вікторія Миколаївна 380677333814 vikakdc1977@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги у сфері охорони здоров'я різні (відшкодування витрат суб'єкта господарювання, пов'язаних з безплатним відпуском технічних та інших засобів відповідно до постанови КМУ від 03.12.2009 № 1301«Про затвердження Порядку забезпечення осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю, інших окремих категорій населення медичними виробами та іншими засобами»). Закупівля не підпадає під дію Закону "Про публічні закупівлі ", оскільки згідно з пунктом 25 частини першої статті 1 Закону публічна закупівля (далі-закупівель) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому Законом. При цьому відповідно до пункту 6 частини першої статті 1 Закону договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару. Таким чином, у разі якщо видатки здійснюються замовником саме як відшкодування (компенсація) витрат і не передбачають укладання договору про закупівлю, норми закону, а також підзаконних нормативно-правових актів, розроблених на його виконання, на здійснення таких видатків не розповсюджується.
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65125, Україна, Одеська область, с. Лиманка, Ж/М "УЛЬЯНІВКА", МАСИВ "РАДУЖНИЙ", будинок 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 січня 2023
—
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні
Тендерна документація
26 січня 2023 13:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПАТ "Аптечна мережа "Фармація" #22447055 |
Переможець |
500 000,00
UAH з ПДВ
|
26 січня 2023 13:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 13:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2023 10:08
|
Допугода.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2023 10:08
|
Договир 1301.pdf | укладений |
26 січня 2023 13:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | ЮВ01/220 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |