Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівський фаховий коледж спорту" |
Код ЄДРПОУ: | 02136962 |
Вебсайт: | http://www.ufk.lviv.ua/ua-home.html |
Місцезнаходження: | 79044, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Княгині Ольги, 1 |
Контактна особа: |
Люба Володимирівна Івасюта +30322382792 ivasyuta.luba@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 січня 2023 13:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2023 00:01 |
Очікувана вартість: | 1 430 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 січня 2023 13:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 січня 2023 13:42 |
Тендерна документація.doc | |
26 січня 2023 13:42 |
Додаток 5 проект договору.docx | |
26 січня 2023 13:42 |
Додаток 1 кваліфікаційні вимоги.docx | |
26 січня 2023 13:42 |
Додаток 3 згода на обробку.docx | |
26 січня 2023 13:42 |
Додаток 4 цінова пропозиція.docx | |
26 січня 2023 13:42 |
Додаток 2 технічна специфікація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-14-000130 ● e55a5cc1cc7042f38842be85d0157dfd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2023 15:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.02.2023 № 48
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 14.02.2023 № 48.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-01-26-007496-a, 26.01.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-16 13:53:37
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-01-26-007496-a, яка проводилась комунальним закладом Львівської обласної ради «Львівський фаховий коледж спорту» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-21 14:12:05
Відповідь
На Ваш Запит на пояснення в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясо (М'ясо яловичини охолоджене, свинина охолоджена)» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-26-007496-a ), яка проводилась Комунальним закладом Львівської обласної ради "Львівський фаховий коледж спорту", повідомляємо наступне:
Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення визначений виходячи з потреб Комунального закладу Львівської обласної ради "Львівський фаховий коледж спорту", для забезпечення продуктів харчування навчального закладу (коледжу), в якому на даний час харчуються учні та студенти
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі повинні відповідати нормативно-технологічній документації, встановленим санітарно-гігієнічним нормам, нормам стандартизації і сертифікації та супроводжуватись відповідними документами, що підтверджують їх якість та придатність для використання. Вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі обумовлені необхідністю закупівлі якісних та безпечних для споживання харчових продуктів, які постачатимуться до закладу освіти (коледжу)
Щодо обґрунтування очікуваної вартості:
Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товару методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Метод порівняння ринкових цін базується на зборі і аналізі цінової інформації з реального ринку товару та аналізі угод купівлі-продажу відповідного товару, як власних так і інших суб’єктів господарювання з урахуванням індексу інфляції. Також обгрунтування очікуваної вартості розраховувалося замовником з урахуванням досвіду проведення закупівель попередніх періодів.
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення):
Повідомляємо вам, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено за наступним посиланням: http://www.ufk.lviv.ua/ua-hospodariate-sub-zakupivli2023.html
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-28 18:50:39
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-01-26-007496-a, яка проводилась комунальним закладом Львівської обласної ради «Львівський фаховий коледж спорту» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України18.02.2020 №275 (далі – Примірна методика №275), передбачено відповідні етапи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом визначення потреби в товарах, роботах, послугах; формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик; аналізу ринку; визначення вимог до умов поставки і оплати та визначення очікуваної вартості кожного окремого предмета закупівлі.
Зокрема, відповідно до розділу ІІІ Примірної методики №275 визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі може здійснюватися за відповідними методами, зокрема розрахунком очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін; розрахунком очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.
Також, методами визначення очікуваної вартості за Примірною методикою №275 передбачено здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну (інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках тощо), а також направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару, надавачам послуг.
На запит Західного офісу Держаудитслужби від 16.02.2023 щодо надання інформації про те, яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником у наданій 21.02.2023 інформації зазначено, що Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товару методом порівняння ринкових цін відповідно до Примірної методики №275, а також з урахуванням досвіду проведення закупівель попередніх періодів.
Водночас, відповідних підтверджуючих документів на вищевказаний запит органу державного фінансового контролю Замовником не надано.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати до моніторингу відповідні підтверджуючі документи щодо здійснення Замовником розрахунку очікуваної вартості товару методом порівняння ринкових цін відповідно до Примірної методики №275, а також з урахуванням досвіду проведення закупівель попередніх періодів.
Відповідно до пункту 4.1 Додатку 1 тендерної документації Замовника, учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження фінансової спроможності повинен мати річний обсяг доходу (виручки) у розмірі не менше очікуваної вартості предмету закупівлі та підтвердження цього кваліфікаційного критерію повинен надати копії Балансу (Звіту про фінансовий стан) та Звіту про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід), або оригінал/копію Фінансової звітності малого підприємства, або оригінал/копію Фінансової звітності мікропідприємства, або оригінал/копію податкової декларації платника єдиного податку.
При цьому, у тендерній документації зазначено, що фінансова звітність надається за останній звітний період з відміткою про прийняття уповноваженим органом, засвідчені учасником.
Слід зазначити, що відповідно до норм статті 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік.
Під час моніторингу встановлено, що учасником ТОВ «ТК «АГРОПРОДПРОМ-СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції надано фінансову звітність малого підприємства (Баланс та Звіт про фінансові результати) станом на 31.12.2021та станом на 30.09.2022.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2. Обґрунтувати правомірність невідхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТК «АГРОПРОДПРОМ-СЕРВІС», яким у складі тендерної пропозиції не надано відповідної фінансової звітності за останній звітний період.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-03 12:30:43
Відповідь
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне:
Щодо розрахунку очікуваної вартості закупівлі.
Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товару методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Метод порівняння ринкових цін базується на зборі і аналізі цінової інформації з реального ринку товару та аналізі угод купівлі-продажу відповідного товару, як власних так і інших суб’єктів господарювання з урахуванням індексу інфляції. Також обгрунтування очікуваної вартості розраховувалося замовником з урахуванням досвіду проведення закупівель попередніх періодів.
Окрім цього, перш ніж оголосити відкриті торги на закупівлю «ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясо (М'ясо яловичини охолоджене, свинина охолоджена)». Замовником було здійснено моніторинг цін щодо тотожного предмету закупівлі в електронній системі закупівель.
Щодо М’яса яловичини
Замовником було проаналізовано наступні закупівлі, проведені Замовниками у Львівській області:
- UA-2023-01-06-003063-a. Пропозиція учасника становить 105462 грн за 465 кг м’яса, що становить 226.80 грн за кілограм м’яса.
- UA-2023-01-16-013097-a Пропозиція учасника по м’ясу яловичини становить 80000 грн за 400 кілограм мяса, що становить 200 грн за кілограм м’яса.
-
- UA-2023-01-12-005687-a Пропозиція учасника по м’ясу яловичини становить 87500 грн за 350 кілограм, що становить 250 грн за кілограм м’яса.
Середнє арифметичне за вказаними ціновими пропозиціями учасників становить 225 грн 60 копійок за кілограм м’яса яловичини.
Учасником ТОВ Агропродпром-сервіс щодо закупівлі UA-2023-01-26-007496-a запропоновано ціну у розмірі 203 грн 04 копійки за кілограм м’яса яловичини 1 сорту.
Замовником було визначено загальну очікувану вартість в межах середньоринкових цін, що діяли в Львівському регіону на момент оголошення відкритих торгів, враховуючи минулорічний досвід при приводенні відкритих торгів аналогічного предмету закупівлі.
Щодо вартості свинини
Замовником було проаналізовано наступні закупівлі, проведені Замовниками у Львівській області:
- UA-2023-01-16-013097-a Пропозиція учасника по свинині становить 81000 грн за 450 кілограм м’яса, що становить 180 грн за кілограм м’яса.
- UA-2023-01-06-003063-a. Пропозиція учасника становить 22032 грн за 120 кг м’яса, що становить 183.60 грн за кілограм м’яса.
- UA-2023-01-12-005687-a Пропозиція учасника по м’ясу свинини становить 63000 грн за 350 кілограм, що становить 180 грн за кілограм м’яса.
Середнє арифметичне за вказаними ціновими пропозиціями учасників становить 181 гривень 20 копійок за кілограм м’яса свинини.
Учасником Агропродпром-сервіс щодо закупівлі UA-2023-01-26-007496-a запропоновано ціну у розмірі 214 грн 08 копійки за кілограм свинини.
Замовником було визначено загальну очікувану вартість в межах середньоринкових цін, що діяли в Львівському регіону на момент оголошення відкритих торгів, враховуючи минулорічний досвід при приведенні відкритих торгів аналогічного предмету закупівлі.
Щодо фінансової звітності учасника.
Відповідно до пункту 4.1 Додатку 1 тендерної документації Замовника, учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження фінансової спроможності повинен мати річний обсяг доходу (виручки) у розмірі не менше очікуваної вартості предмету закупівлі та підтвердження цього кваліфікаційного критерію повинен надати копії Балансу (Звіту про фінансовий стан) та Звіту про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід), або оригінал/копію Фінансової звітності малого підприємства, або оригінал/копію Фінансової звітності мікропідприємства, або оригінал/копію податкової декларації платника єдиного податку. Фінансова звітність надається за останній звітний період з відміткою про прийняття уповноваженим органом, засвідчені учасником.
Так відповідно до ч. 1 статті 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Крім того, відповідно до облікової політики підприємства фінансова звітність може складатися за інші періоди.
В свою чергу відповідно до п. 5. Постанови КМУ від 28 лютого 2000 р. № 419 «Про затвердження Порядку подання фінансової звітності» Підприємства, які відповідно до Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” належать до мікропідприємств, малих підприємств, непідприємницькі товариства та підприємства, які ведуть спрощений бухгалтерський облік доходів та витрат відповідно до податкового законодавства, крім тих, що зобов’язані складати фінансову звітність за міжнародними стандартами фінансової звітності, подають річну фінансову звітність органам, зазначеним у пункті 2 цього Порядку (крім органів Казначейства), не пізніше 28 лютого року, що настає за звітним роком.
Підприємства, які відповідно до Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” зобов’язані оприлюднювати річну фінансову звітність, подають органам державної статистики та податковим органам звіт про фінансовий стан (баланс) і звіт про прибутки та збитки та інший сукупний дохід (звіт про фінансові результати), крім консолідованої фінансової звітності, у спосіб, визначений законодавством, за звітний рік не пізніше 28 лютого року, що настає за звітним роком, за I квартал, перше півріччя, дев’ять місяців - не пізніше 30 числа місяця, що настає за звітним кварталом.
Учасником АГРОПРОДПРОМ-СЕРВІС у складі пропозиції надано фінансову звітність за 2021 рік., оскільки останнім звітнім періодом такого учасника на кінцеву дату подання пропозицій, відповідно до Постанови КМУ від 28 лютого 2000 р. № 419 «Про затвердження Порядку подання фінансової звітності» та Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», був 2021 рік. Поруч із цим, згаданий учасник надав останню проміжну фінансову звітність, а саме звітність за дев’ять місяців 2022 року.
Таким чином, підстав для відхилення пропозиції згаданого учасника не було, оскільки останнім звітним періодом станом на момент проведення закупівлі вважається 2021 рік, а вимагати надання фінансової звітності за 2022 рік до 28 лютого 2023 року Замовник не мав права.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-26-007496-a від 6 березня 2023 року, повідомляємо наступне: Щодо деталізації кожної номенклатури позиції предмета закупівлі. Згідно до п. 22 ч.1. ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі»: предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Відповідно до п.3 Розділу 1 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 р. № 708: Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Керуючись наведеним Замовником торгів Комунальним закладом Львівської обласної ради "Львівський фаховий коледж спорту" було визначено предмет закупівлі, а саме: ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо (М’ясо). Зазначений код товару визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Щодо ціни пропозиції Учасника ТОВ «ТК «АГРОПРОДПРОМ)-СЕРВІС» Відповідно до п.41 Постанови 1178 прописано вичерпний перелік підстав для відхилення пропозиції Учасника закупівлі. Учасником ТОВ «ТК «АГРОПРОДПРОМ)-СЕРВІС» подано у складі цінову пропозицію, яка є в межах очікуваної вартості оголошеної закупівлі Замовником. Законодавством не надано Замовникам право відхиляти пропозицію Учасника закупівлі, якщо вона в цілому чи по окремих позиціях перевищує середню ціну на ринку. Оскільки пропозиція Учасника ТОВ «ТК «АГРОПРОДПРОМ)-СЕРВІС» повністю відповідала вимогам тендерної документації, підстав для відхилення вказаного учасника у Замовника не було. Комунальним закладом Львівської обласної ради "Львівський фаховий коледж спорту" здійснено заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому. Зокрема було проведено засідання з уповноваженою особою щодо допущення порушень норм чинного законодавства з питань проведення публічних закупівель, також додатково прийнято рішення про проходження відповідних навчань, семінарів та тренінгів, щодо проведення публічних закупівель. Надалі зобов’язуємось дотримуватись положень Закону України «Про публічні закупівлі» та не допускати подібних помилок.
2023-03-13 12:20:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082 та пункту 24 Особливостей №1178.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 лютого 2023 00:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "АГРОПРОДПРОМ-СЕРВІС"" |
1 428 576,00
UAH з ПДВ
|
1 428 576,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "АГРОПРОДПРОМ-СЕРВІС"" #38557764 |
Переможець |
1 428 576,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2023 14:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2024 14:20
|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2023 11:09
|
Договір мясо.pdf | укладений |
14 лютого 2023 10:37
|