Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 64110000-0 - «Поштові послуги» «Про надання універсальних послуг поштового зв’язку з пересилання поштових карток, листів, бандеролей (простих та рекомендованих) з оплатою шляхом нанесення на поштове відправлення відбитку кліше державного знака маркувальної машини»
Очікувана вартість
240 000,00 UAH
UA-2023-01-26-000609-a a972505c1f174f70850f6ed3af4ed393
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Довженко Наталія

380442027404 nataliia.horodnia@kma.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 січня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 37853361
Місцезнаходження: 01044, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Хрещатик, будинок 36
Контактна особа: Довженко Наталія
380442027404
nataliia.horodnia@kma.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
ДК 021:2015 - 64110000-0 - «Поштові послуги»
«Про надання універсальних послуг поштового зв’язку з пересилання поштових карток, листів, бандеролей (простих та рекомендованих) з оплатою шляхом нанесення на поштове відправлення відбитку кліше державного знака маркувальної машини»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01044, Україна, м. Київ, вулиця Хрещатик, будинок 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги

Тендерна документація

26 січня 2023 09:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" Київська міська дирекція АТ "УКРПОШТА"
#01189979
Переможець 240 000,00
UAH з ПДВ
26 січня 2023 09:12

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 лютого 2024 08:57
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2024 16:54
д.у. до дог 111.11.1.2-179.pdf зміни до договору
05 лютого 2024 16:50
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2024 10:19
4-111.11.1.2-179.pdf зміни до договору
16 січня 2024 10:15
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2024 15:50
3-111.11.1.2-179.pdf зміни до договору
03 січня 2024 15:49
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2024 15:37
2-111.11.1.2-179.pdf зміни до договору
03 січня 2024 15:34
Договір 111.11.1.2-179 від 25.01.2023.pdf укладений
26 січня 2023 09:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 240 000,00
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 240 000,00
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 240 000,00
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2024
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Номер договору про закупівлю: 240 000,00
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2024
Сума оплати за договором: 197 964,22
UAH (в тому числі ПДВ 32 994,04 UAH)