Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
М'ясо (свинина, яловичина) (код за ДК 021:2015 «15110000-2 М’ясо» (15113000-3 – Свинина; 15111100-0 – Яловичина)
Очікувана вартість
217 500,00 UAH
UA-2023-01-26-000423-a ● 8a3ee342c198461596407794eceb0455
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Полтавська обласна клінічна лікарня ім.М.В.Скліфосовського Полтавської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01999106 |
Місцезнаходження: | 36011, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Шевченка, 23 |
Контактна особа: |
Тетяна Симоненко +380660603785, +380532609547 plan@okl.poltava.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 січня 2023 10:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 лютого 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 19 лютого 2023 00:04 |
Очікувана вартість: | 217 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 087,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 кілограм
М'ясо свинини охолоджене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36011, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Шевченка,23; вул.Шевченка 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15113000-3 — Свинина
500 кілограм
М'ясо яловичини охолоджене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36011, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Шевченка,23; вул.Шевченка 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15111100-0 — Яловичина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2023 15:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 лютого 2023 15:14 |
ТД м'ясо 2023 (нова редакція).docx | |
14 лютого 2023 15:14 |
ТД м'ясо 2023 (нова редакція).docx | |
14 лютого 2023 15:14 |
Перелік змін свинина.docx | |
14 лютого 2023 15:14 |
Перелік змін свинина.docx |
14 лютого 2023 15:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 лютого 2023 15:14 |
ТД м'ясо 2023 (нова редакція).docx
|
|||
14 лютого 2023 15:14 |
ТД м'ясо 2023 (нова редакція).docx
|
|||
14 лютого 2023 15:14 |
Перелік змін свинина.docx
|
|||
14 лютого 2023 15:14 |
Перелік змін свинина.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-01-26-000423-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДГРАНД", Код ЄДРПОУ:44844146
Дата подання: 26 січня 2023 17:24
Вимога виключити дискримінаційну вимогу з Тендерної документації
Тендерна документація містить дискримінаційну вимогу.
Вимагаємо виключити дискримінаційну вимогу з Тендерної документації, а саме: Для можливості вчасно та якісно надавати послуги учасник повинен мати досвід роботи на ринку не менше 5 років. Дана інформація підтверджується наданням в складі пропозиції довідки в довільній формі, з описом досвіду роботи та копією виписки/витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо виключити дискримінаційну вимогу з Тендерної документації, а саме: Для можливості вчасно та якісно надавати послуги учасник повинен мати досвід роботи на ринку не менше 5 років. Дана інформація підтверджується наданням в складі пропозиції довідки в довільній формі, з описом досвіду роботи та копією виписки/витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 січня 2023 15:18
Шановний учаснику! На вашу вимогу повідомляємо наступне, відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Пацієнтами Комунального підприємства "Полтавська обласна клінічна лікарня ім.М.В.Скліфосовського Полтавської обласної ради" можуть бути і важкі хворі, які приймають препарати, що є високотоксичними. Без якісного та повноцінного харчування вилікуватися їм неможливо, відповідно Замовник повинен бути впевнений в змозі учасника вчасно та безперебійно постачати продукти харчування для пацієнтів. Наявність досвіду роботи на ринку не менше 5 років гарантує Замовнику вчасне, якісне та безперебійне постачання продуктів харчування.
Дана вимога не є дискримаційною, оскільки на ринку постачання товарів, є безліч учасників із відповідним досвідом, які можуть виконати умову Тендерної документації.
Пацієнтами Комунального підприємства "Полтавська обласна клінічна лікарня ім.М.В.Скліфосовського Полтавської обласної ради" можуть бути і важкі хворі, які приймають препарати, що є високотоксичними. Без якісного та повноцінного харчування вилікуватися їм неможливо, відповідно Замовник повинен бути впевнений в змозі учасника вчасно та безперебійно постачати продукти харчування для пацієнтів. Наявність досвіду роботи на ринку не менше 5 років гарантує Замовнику вчасне, якісне та безперебійне постачання продуктів харчування.
Дана вимога не є дискримаційною, оскільки на ринку постачання товарів, є безліч учасників із відповідним досвідом, які можуть виконати умову Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2023-01-26-000423-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДГРАНД", Код ЄДРПОУ:44844146
Дата подання: 22 лютого 2023 13:21
Скасувати рішення Замовника про визначення переможця ТОВ "МОЛОКІНІ"
ТОВ «ФУДГРАНД» не погоджується з рішенням Замовника про визначення переможця ТОВ "МОЛОКІНІ".
1) Згідно п.1. Розділу ІІІ. Тендерної документації: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність / відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження:
6. лист-згоду на обробку персональних даних фізичної особи відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», які будуть розголошені на виконання Тендерної документації (подається учасником і фізичними особами, персональні дані яких містить тендерна пропозиція), що складається у довільній формі.
У складі пропозиції ТОВ "МОЛОКІНІ" надає копії медичних довідок водіїв Чаплянко А.С. та Наговський О.І., в яких зазначені персональні дані працівників (дата і місце народження, місце проживання). У складі пропозиції ТОВ "МОЛОКІНІ" відсутні листи-згоди на обробку персональних даних працівників, тому пропозиція ТОВ "МОЛОКІНІ" не відповідає вимогам Замовника.
2) Згідно Додатку №2 до тендерної документації встановлені Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження:
На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1, із зазначенням в ній не менше одного такого договору. Для підтвердження інформації, наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання. Аналогічним вважається виконаний в повному обсязі договір поставки/купівлі/продажу того ж товару (надання послуг, виконання робіт), що є предметом даної закупівлі, в якому учасник виступає продавцем/постачальником тощо, за кодом ДК 021:2015 «15110000-2 М’ясо».
У складі пропозиції ТОВ "МОЛОКІНІ" надає Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), в якій зазначені договори № 26 від 02.02.2022 р. та № 24 від 01.02.2021 р. Також в довідці зазначені документи, що підтверджують виконання договорів, в т.ч. до договору № 24 від 01.02.2021 р. зазначені документи: МН-0011295 від 03.02.2021 року, МН-0011317 від 08.02.2021 року, МН-0011147 від 01.02.2021 року.
Також у складі пропозиції ТОВ "МОЛОКІНІ" надає аналогічні договори № 26 від 02.02.2022 р. та № 24 від 01.02.2021 р. та видаткові накладні до них. Проте, на підтвердження виконання договору № 24 від 01.02.2021 р. у складі пропозиції ТОВ "МОЛОКІНІ" відсутня видаткова накладна МН-0011295 від 03.02.2021 року, яка зазначена в Довідці про наявність виконання аналогічного договору ТОВ "МОЛОКІНІ". До того ж, надані видаткові накладні МН-0011317 від 08.02.2021 року та МН-0011147 від 01.02.2021 року також не підтверджують виконання договору № 24 від 01.02.2021 р., оскільки в даних накладних вказано, що вони видані на Замовлення: Договір № МН-0000033 від 31.01.2022. Таким чином, у складі пропозиції ТОВ "МОЛОКІНІ" відсутні документи, що підтверджують виконання договору № 24 від 01.02.2021 р., що вказаний в Довідці про наявність виконання аналогічного договору, тому пропозиція ТОВ "МОЛОКІНІ" не підтверджує відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям.
Просимо Замовника, повторно переглянути пропозицію Учасника ТОВ "МОЛОКІНІ" та відхили її як таку, яка не відповідає нормам чинного законодавства.
У разі незадоволення даної вимоги будемо вимушені звернутися до Антимонопольного Комітету України для забезпечення неупередженої оцінки тендерних пропозицій та дотримання принципів публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
1) Згідно п.1. Розділу ІІІ. Тендерної документації: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність / відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження:
6. лист-згоду на обробку персональних даних фізичної особи відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», які будуть розголошені на виконання Тендерної документації (подається учасником і фізичними особами, персональні дані яких містить тендерна пропозиція), що складається у довільній формі.
У складі пропозиції ТОВ "МОЛОКІНІ" надає копії медичних довідок водіїв Чаплянко А.С. та Наговський О.І., в яких зазначені персональні дані працівників (дата і місце народження, місце проживання). У складі пропозиції ТОВ "МОЛОКІНІ" відсутні листи-згоди на обробку персональних даних працівників, тому пропозиція ТОВ "МОЛОКІНІ" не відповідає вимогам Замовника.
2) Згідно Додатку №2 до тендерної документації встановлені Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження:
На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1, із зазначенням в ній не менше одного такого договору. Для підтвердження інформації, наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання. Аналогічним вважається виконаний в повному обсязі договір поставки/купівлі/продажу того ж товару (надання послуг, виконання робіт), що є предметом даної закупівлі, в якому учасник виступає продавцем/постачальником тощо, за кодом ДК 021:2015 «15110000-2 М’ясо».
У складі пропозиції ТОВ "МОЛОКІНІ" надає Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), в якій зазначені договори № 26 від 02.02.2022 р. та № 24 від 01.02.2021 р. Також в довідці зазначені документи, що підтверджують виконання договорів, в т.ч. до договору № 24 від 01.02.2021 р. зазначені документи: МН-0011295 від 03.02.2021 року, МН-0011317 від 08.02.2021 року, МН-0011147 від 01.02.2021 року.
Також у складі пропозиції ТОВ "МОЛОКІНІ" надає аналогічні договори № 26 від 02.02.2022 р. та № 24 від 01.02.2021 р. та видаткові накладні до них. Проте, на підтвердження виконання договору № 24 від 01.02.2021 р. у складі пропозиції ТОВ "МОЛОКІНІ" відсутня видаткова накладна МН-0011295 від 03.02.2021 року, яка зазначена в Довідці про наявність виконання аналогічного договору ТОВ "МОЛОКІНІ". До того ж, надані видаткові накладні МН-0011317 від 08.02.2021 року та МН-0011147 від 01.02.2021 року також не підтверджують виконання договору № 24 від 01.02.2021 р., оскільки в даних накладних вказано, що вони видані на Замовлення: Договір № МН-0000033 від 31.01.2022. Таким чином, у складі пропозиції ТОВ "МОЛОКІНІ" відсутні документи, що підтверджують виконання договору № 24 від 01.02.2021 р., що вказаний в Довідці про наявність виконання аналогічного договору, тому пропозиція ТОВ "МОЛОКІНІ" не підтверджує відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям.
Просимо Замовника, повторно переглянути пропозицію Учасника ТОВ "МОЛОКІНІ" та відхили її як таку, яка не відповідає нормам чинного законодавства.
У разі незадоволення даної вимоги будемо вимушені звернутися до Антимонопольного Комітету України для забезпечення неупередженої оцінки тендерних пропозицій та дотримання принципів публічних закупівель.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 лютого 2023 16:10
В порядку та у строки визначені п.4 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо наступну відповідь на вимогу ТОВ «ФУДГРАНТ».
Вимога учасника ТОВ «ФУДГРАНД» була прийнята Замовником до уваги, тендерну пропозицію ТОВ «МОЛОКІНІ» було повернуто на кваліфікацію з метою її повторного розгляду на відповідність вимогам тендерної документації та нормам чинного законодавства.
Відповідно до п.40 Особливостей, Замовником 22.02.23р. розміщено повідомлення про усунення невідповідностей в пропозиції зазначеного учасника.
Протягом 24 годин з розміщення повідомлення, ТОВ «МОЛОКІНІ» були розміщені документи на виконання повідомлення від Замовника.
Розглянувши надані документи ТОВ «МОЛОКІНІ» Замовником встановлено, що Учасником усунуто невідповідності та подано всі інші необхідні документи, передбачені тендерною документацією (всі документи містяться в електронній системі закупівель).
Вимога учасника ТОВ «ФУДГРАНД» була прийнята Замовником до уваги, тендерну пропозицію ТОВ «МОЛОКІНІ» було повернуто на кваліфікацію з метою її повторного розгляду на відповідність вимогам тендерної документації та нормам чинного законодавства.
Відповідно до п.40 Особливостей, Замовником 22.02.23р. розміщено повідомлення про усунення невідповідностей в пропозиції зазначеного учасника.
Протягом 24 годин з розміщення повідомлення, ТОВ «МОЛОКІНІ» були розміщені документи на виконання повідомлення від Замовника.
Розглянувши надані документи ТОВ «МОЛОКІНІ» Замовником встановлено, що Учасником усунуто невідповідності та подано всі інші необхідні документи, передбачені тендерною документацією (всі документи містяться в електронній системі закупівель).
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-01-26-000423-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДГРАНД", Код ЄДРПОУ:44844146
Дата подання: 30 січня 2023 17:25
Дата подання: 30 січня 2023 17:25
Оскарження неправомірних та дискримінаційних вимог, що містяться в тендерній документації
26.01.2023 р. Комунальним підприємством "Полтавська обласна клінічна лікарня ім.М.В.Скліфосовського Полтавської обласної ради" (далі «Замовник»), було оголошено закупівлю за процедурою відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі: М'ясо (свинина, яловичина) (код за ДК 021:2015 «15110000-2 М’ясо» (15113000-3 – Свинина; 15111100-0 – Яловичина) (Ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-26-000423-a, ID 8a3ee342c198461596407794eceb0455). До зазначеного оголошення було опубліковано Тендерну документацію, затверджену Уповноваженою особою КП «ПОКЛ ім. М.В.Скліфосовського ПОР» Тетяною СИМОНЕНКО Протокол №49 від 26.01.2023р. разом із додатками (далі «Тендерна документація»).
Кінцевий термін подання пропозицій 03.02.2023 року.
Керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – «Закон») та п.56 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – «Особливості») затверджених Постановою № 1178 від 12 жовтня 2022 р., Скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Згідно п.52 Особливостей, оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Статтею 5 Закону визначені принципи здійснення публічних закупівель, в тому числі: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Ознайомившись з умовами тендерної документації, Товариство з обмеженою відповідальністю «ФУДГРАНД» (далі - «ТОВ «ФУДГРАНД»») виявило умови, які обмежують права ТОВ «ФУДГРАНД» на участь у цій закупівлі та порушують принципи недискримінації учасників.
Згідно із п 7. Додатку № 4 до тендерної документації, Замовник зазначив: Для можливості вчасно та якісно надавати послуги учасник повинен мати досвід роботи на ринку не менше 5 років. Дана інформація підтверджується наданням в складі пропозиції довідки в довільній формі, з описом досвіду роботи та копією виписки/витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Вказана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує права ТОВ «ФУДГРАНД» на участь у закупівлі, умови якої оскаржуються.
Наше підприємство ТОВ «ФУДГРАНД» зареєстровано 26.07.2022 року, що підтверджується Витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який надається, як доказ до скарги. А тому, маючи на меті прийняти участь у цій процедурі закупівлі та маючи досвід постачання аналогічних товарів, ми позбавлені такого права через наявність дискримінаційного критерію - досвід роботи на ринку не менше 5 років.
Встановлена Замовником вимога, що учасники повинні мати досвід роботи на ринку не менше 5 років, що підтверджується наданням в складі пропозиції довідки в довільній формі, з описом досвіду роботи та копією виписки/витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань є незаконною та дискримінаційною до учасника ТОВ «ФУДГРАНД», оскільки наше підприємство існує менше 5 років, тому не зможе надати довідку в довільній формі, з описом досвіду роботи та копію виписки/витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Основним видом господарської діяльності ТОВ «ФУДГРАНД» є Оптова торгівля іншими продуктами харчування, у тому числі рибою, ракоподібними та молюсками (основний). Також одним із видів господарської діяльності нашого товариства є Оптова торгівля м'ясом і м'ясними продуктами. З моменту реєстрації ( з 26.07.2022 року) по даний час наше Товариство заключило дуже багато договорів з постачання продуктів харчування, в тому числі м'яса і м'ясних продуктів (що є предметом закупівлі, умови якої оскаржуються) та набуло досвіду постачання продуктів харчування як приватним покупцям, так і комунальним підприємствам, закладам освіти, дошкільним закладам, центрам соціально-психологічної реабілітації дітей, соціально-гуманітарним відділам, медичним реабілітаційним центрам, лікарням, державним підприємствам та іншим закладам (копії договорів додаємо).
Наше підприємство дотримується всіх вимог щодо контролю якості харчових продуктів та безпечності його зберігання та транспортування, на підтвердження чого на підприємстві були розроблені та запроваджені відповідні програми-передумови, на підставі яких були отримані сертифікати: на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018,IDT), на систему управління якістю вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015,IDT), про відповідність системи екологічного управління вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,IDT) (копії надаються як доказ до скарги). Також, на підтвердження дотримання вимог законодавства про харчові продукти були проведені заходи державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, за результатами яких були отримані відповідні Акти з відмітками про відсутність порушень вимог законодавства (копії надаються як доказ до скарги).
Також ТОВ «ФУДГРАНД» дотримується гігієнічних вимог при зберіганні, транспортуванні продуктів харчування, а саме: проводиться дезінфекція, дезінсекція, дератизація транспортного засобу, яким буде здійснюватися поставка товару та приміщень для зберігання продуктів харчування (копії надаються як доказ до скарги).
Працівники пройшли теоретичний та практичний курс на тему: «Вирішення питань гігієни та розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів так контролю у критичних точках (НАССР) на підприємствах харчової промисловості та громадського харчування, при здійсненні діяльності зі складування, транспортування та оптової торгівлі харчовими продуктами відповідно до вимог чинних в Україні нормативно-правових актів» та отримали відповідні сертифікати (копії надаються як доказ до скарги).
Повідомляємо, що ТОВ «ФУДГРАНД» успішно, якісно та у відповідності до чинного законодавства здійснює свою діяльність.
Вважаємо, щоб вчасно, якісно виконувати умови договору та безперебійно постачати продукти харчування зовсім необов’язково мати досвід роботи на ринку не менше 5 років. Адже деякі підприємства, які мають досвід роботи на ринку не менше 5 років можуть не дотримуватися основних принципів та вимог до безпечності та якості харчових продуктів. До того ж, довідка в довільній формі, з описом досвіду роботи та копія виписки/витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (як вимагає Замовник надати у складі пропозиції) не гарантує та не підтверджує вчасне, якісне та безперебійне постачання продуктів харчування. Вважаємо, що досвід роботи на ринку не менше 5 років не гарантує виконання встановлених Замовником вимог щодо постачання продуктів харчування.
Враховуючи вищевикладене, ТОВ «ФУДГРАНД» успішно, якісно та у відповідності до чинного законодавства здійснює свою діяльність, має значний досвід успішного виконання аналогічних договорів, проте зареєстроване тільки 26.07.2022 р., а отже, має досвід роботи на ринку менше 5 років. За таких умов ТОВ «ФУДГРАНД» не зможе взяти участь в закупівлі, оскільки має Досвід роботи на ринку менше 5 років. Таким чином, обмежується право ТОВ «ФУДГРАНД» на участь в даній закупівлі.
З огляду на зазначене просимо зобов’язати Замовника усунути дискримінаційну вимогу та внести зміни у Тендерну документацію, виключивши з Додатку № 4 до тендерної документації вимогу про наявність досвіду роботи на ринку не менше 5 років та надання в складі пропозиції довідки в довільній формі, з описом досвіду роботи та копії виписки/витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 лютого 2023 13:31
рішення від 01.02.2023 № 1106.pdf
Дата публікації: 01 лютого 2023 13:31
інформація про резолютивну частину рішення від 08.02.2023 № 1460.pdf
Дата публікації: 08 лютого 2023 16:54
рішення від 08.02.2023 № 1460.pdf
Дата публікації: 10 лютого 2023 15:29
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконання вимоги АМКУ
Дата виконання рішення замовником: 14 лютого 2023 15:50
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МОЛОКІНІ" |
159 000,00
UAH з ПДВ
|
159 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДГРАНД" |
167 610,00
UAH з ПДВ
|
167 610,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ДІАДЕМА" |
193 140,00
UAH з ПДВ
|
193 140,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Лідія |
215 220,00
UAH з ПДВ
|
215 220,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МОЛОКІНІ" #43278702 |
Рішення скасоване |
159 000,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2023 15:54
|
|
ТОВ "МОЛОКІНІ" #43278702 |
Переможець |
159 000,00
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2023 16:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 лютого 2023 15:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2024 15:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 січня 2024 15:17
|
Додаткова угода № 4.pdf | зміни до договору |
17 січня 2024 15:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 15:57
|
Дод угода 3 Молокіні до д 76-3.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 15:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 вересня 2023 15:03
|
Додаткова угода №2 до Договору №76-3 від 02.03.23р..pdf | зміни до договору |
11 вересня 2023 14:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 липня 2023 14:32
|
Додаткова угода №1 від 04.07.23.pdf | зміни до договору |
04 липня 2023 14:29
|
Середні споживчі ціни.pdf | зміни до договору |
04 липня 2023 14:29
|
Лист про підвищення ціни за одиницю.pdf | зміни до договору |
04 липня 2023 14:29
|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2023 13:23
|
Договір №76-3 від 02.03.23 (ТОВ Молокіні).pdf | укладений |
02 березня 2023 13:18
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
М'ясо свинини охолоджене | 500 | кілограм |
149,00
UAH з ПДВ
|
М'ясо яловичини охолоджене | 500 | кілограм |
169,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 76/3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 76/3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження терміну дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 76/3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження договору до 20 відсотків |
Номер договору про закупівлю: | 76/3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |