Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Яйця (ДК 021:2015: 03140000-4 - Продукція тваринництва та супутня продукція
Очікувана вартість
72 000,00 UAH
UA-2023-01-25-018081-a bed34d3e474d4cbaa923e2fd1236c15b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дубина Люба Василівна

+380959340436 lubadybuna@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 січня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти та гуманітарної політики Підкамінської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 44060095
Місцезнаходження: 80670, Україна , Львівська обл., Підкамінь, вул.Незалежності 62
Контактна особа: Дубина Люба Василівна
+380959340436
lubadybuna@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03140000-4: Продукція тваринництва та супутня продукція


Продавець гарантує якість товару,що передається за цим договором.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9000 штуки
Яйця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80670, Україна, Львівська область, Заклади освіти, вул.Незалежності,62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 03140000-4 — Продукція тваринництва та супутня продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Постачальником накладної до централізованої бухгалтерії Замовника. Розрахунки за поставлений Товар здійснюються у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10-ти (десяти) календарних днів з дати поставки Товару на підставі накладної Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

25 січня 2023 23:22
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Калушка Ірина Петрівна
#3712103248
Переможець 72 000,00
UAH
25 січня 2023 23:21