Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації шкільного харчування)
Очікувана вартість
539 410,00 UAH
UA-2023-01-25-017343-a b3b719d272414c94a5d6e1d86c82885a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андріана Норичка

+380661622930 shkola_6_nov@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 січня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Стрийський ліцей №6 Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 22414280
Місцезнаходження: 82400, Україна , Львівська обл., м. Стрий, вул. Коперніка,1
Контактна особа: Андріана Норичка
+380661622930
shkola_6_nov@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14195 штуки
55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації шкільного харчування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82400, Україна, Львівська область, м.Стрий, вул.Коперніка,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 січня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Тендерна документація

25 січня 2023 20:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2023 20:01
Обгрунтування.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЛАТИК ТЕТЯНА ІВАНІВНА
#2199208040
Переможець 539 410,00
UAH
25 січня 2023 20:05

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2024 10:55
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2023 12:25
д.у 2.pdf зміни до договору
20 грудня 2023 12:19
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2023 12:00
ДУ1.pdf зміни до договору
16 листопада 2023 11:57
Договір2.pdf укладений
25 січня 2023 20:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Відповідно до розділу 3 п.3.3 до Договору №2 від 23.01.2023 та до фактичних кошторисних призначень суму договору зменшити на 48 184,00 грн. без ПДВ, відповідно кількість гарячих обідів для учнів пільгових категорій зменшити на 1268 по ціні 38,00 грн. без ПДВ. 2. Внести зміни до розділу 3 п.3.1 до Договору №2 від 23.01.2023 і викласти в наступній редакції:"Ціна договору становить 491 226,00 без ПДВ. Кількість гарячих обідів для учнів пільгових категорій- 12927 по ціні 38,00грн.".
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до розділу 3 п.3.3 до Договору №2 від 23.01.2023 та до фактичних кошторисних призначень суму договору зменшити на 47690,00 грн. без ПДВ, відповідно кількість гарячих обідів для учнів пільгових категорій зменшити на 1255 по ціні 38,00 грн. без ПДВ. 2. Внести зміни до розділу 3 п.3.1 до Договору №2 від 23.01.2023 і викласти в наступній редакції:"Ціна договору становить 443 536,00 без ПДВ. Кількість гарячих обідів для учнів пільгових категорій- 11672 по ціні 38,00грн.".
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 січня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 443 536,00
UAH