Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП «Центр оцінки та інформації» |
Код ЄДРПОУ: | 00209131 |
Місцезнаходження: | 02002, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Євгена Сверстюка, 15 |
Контактна особа: |
Руденко Людмила Іванівна +380445177020 tender@dpcoi.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 січня 2023 19:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2023 19:58 |
Початок аукціону: | 03 лютого 2023 20:02 |
Очікувана вартість: | 1 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 січня 2023 19:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 січня 2023 19:54 |
ТД Прибирання на 10 міс 2023 Відкр торги з особл Без аукціону.doc | |
25 січня 2023 19:54 |
Оголошення Відкр торги з особл Без аукціону Прибирання на 10 міс 2023.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Скарги до процедури
Дата подання: 24 лютого 2023 18:47
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-01-000014 ● 0fb7881be5004726b2cf1139255abd17
- Статус: вирішено ● Дата: 08 грудня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 листопада 2023 12:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
31.10.2023 № 314
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
38 UA-2023-01-25-017296-a 25.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-06 14:30:22
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з прибирання приміщень та прибудинкової території, код ДК 021:2015: 90910000-9 «Послуги з прибирання» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-01-25-017296-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію щодо невиконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.03.2023 № №2801-р/пк-пз, яким зобов'язано Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ» за номером ID: UA-2023-01-25-017296-a.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-09 16:52:33
Пояснення на запит про надання пояснень по закупівлі UA-2023-01-25-017296-a
Державна аудиторська служба України
Пояснення
на запит про надання пояснень по закупівлі UA-2023-01-25-017296-a
Відповідно до вимог частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), державне підприємство «Центр оцінки та інформації» надає відповідні пояснення через електронну систему закупівель.
Щодо пункту 1 Запиту.
Відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275, замовник може розраховувати очікувану вартість товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх періодів.
Так, для надання послуг у 2022 році за предметом закупівлі «Послуги з прибирання приміщень та прибудинкової території, код ДК 021:2015 90910000-9 «Послуги з прибирання» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-15-016494-a) за результатами електронного аукціону було заключено договір з ТОВ «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ» № 07-16/21 від 23.12.2021 на суму 1 864 200,00 грн. для надання послуг протягом 12 місяців, а саме з 01.01.2022 по 31.12 2022.
Тобто вартість послуг за договором № 07-16/21 від 23.12.2021 за місяць складала - 155 350,00 грн.
Очікувана вартість закупівлі на 2023 рік (на 10 місяців) за цим же предметом закупівлі склала 1 200 000,00 грн.
Тобто очікувана вартість послуг за місяць склала 120 000,00 грн.
Очікувану вартість закупівель на 2023 рік з розрахунку на 1 (один) місяць було зменшено за рахунок зменшення площі прибирання на об’єктах Замовника, яку зазначено у Додатку 3 до тендерної документації «Інформація та документи про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі».
Щодо пункту 2 Запиту.
У зв’язку з тим, що державне підприємство «Центр оцінки та інформації» не є розпорядником чи отримувачем бюджетних коштів, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайті не оприлюднювалося.
Щодо пункту 3 Запиту.
Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.03.2023 № №2801-р/пк-пз, яким зобов'язано Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ» за номером ID: UA-2023-01-25-017296-a, державним підприємством «Центр оцінки та інформації» не виконувалося, оскільки Замовник скористався своїм правом, закріпленим в статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», та оскаржив дане рішення до Київського окружного адміністративного суду. Підтвердженням є ухвала Київського окружного адміністративного суду від 01.08.2023 по справі № 320/24904/23.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Державна аудиторська служба України Інформація щодо усунення порушень, виявлених Держаудитслужбою за результатами моніторингу закупівлі UA-2023-01-25-017296-a На усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель про оприлюднення інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, виявленого Державною аудиторською службою України за результатами моніторингу закупівлі UA-2023-01-25-017296-a, надаємо інформацію та документи, що підтверджують про вжиття заходів. Додатки: 1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі «Послуги з прибирання приміщень та прибудинкової території, код ДК 021:2015 90910000-9 «Послуги з прибирання» (UA-2023-01-25-017296-a), оприлюднене на сайті law.dpcoi.com.ua (розділ «Про нас», підрозділ «публічні закупівлі», 2023). 2. Скриншот з офіційного сайту державного підприємства «Центр оцінки та інформації» law.dpcoi.com.ua Уповноважена особа Людмила РУДЕНКО
2023-11-21 15:44:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності виконання вимог Постанови № 710 встановлено порушення частини 4-1 цієї постанови.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності виконання вимог Постанови № 710 встановлено порушення частини 4-1 цієї постанови.) • усунуто
усунуто
2023-11-24 09:22:46
Ризики, що спрацювали
sas-3-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 лютого 2023 19:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" |
940 000,00
UAH з ПДВ
|
940 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Клінінг-Про" |
942 999,30
UAH з ПДВ
|
942 999,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ШУРУБУРА РОМАН АНАТОЛІЙОВИЧ |
1 198 838,10
UAH з ПДВ
|
1 198 838,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" #41788608 |
Відхилено |
940 000,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2023 15:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 лютого 2023 18:12
|
ПП "Клінінг-Про" #35047973 |
Очікує рішення |
942 999,30
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2023 15:00
|