Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Тростянецька міська рада Сумської області |
Код ЄДРПОУ: | 24006361 |
Вебсайт: | http://trostyanets-miskrada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 42600, Україна , Сумська обл., місто Тростянець, вулиця Миру, 6 |
Контактна особа: |
Бєлікова Наталія Володимирівна +380545851380 natilex1983@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 січня 2023 17:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 5 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 січня 2023 17:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 січня 2023 17:52 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-11-000010 ● 149b4f3ba8e0417a9a8a85212c412376
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 травня 2023 13:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.05.2023 Одеса № 127
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 11.05.2023.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 11.05.2023 № 127
Витяг
з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1 UA-2023-01-25-016699-a 25.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-12 13:34:27
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника Комунального підприємства Тростянецької міської ради «Чисте місто» умовам Додатка № 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до тендерної документації, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано довідку у довільній формі щодо заходів із захисту довкілля?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-17 17:42:19
Пояснення
В Додатку №3 до тендерної документації по закупівлі «Послуги із благоустрою населених пунктів – послуги по утриманню вулично-дорожньої мережі. Код ДК 021:2015 – 90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць» (далі, Додаток) (UA-2023-01-25-016699-a) зазначено: «Виконавець повинен забезпечити дотримання персоналом правил техніки безпеки, охорони праці, правил пожежної безпеки, правил дорожнього руху, технічних норм, стандартів, правил електробезпеки, санітарно-гігієнічних вимог та інших вимог згідно діючого законодавства України.». Також в цьому Додатку було вказано: «Учасником у складі тендерної пропозиції надається довідка у довільній формі щодо заходів із захисту довкілля.». КП Тростянецької міської ради "Чисте місто" у своїй тендерній пропозиції надало Додаток № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі «Послуги із благоустрою населених пунктів – послуги по утриманню вулично-дорожньої мережі. Код ДК 021:2015 – 90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць»», засвідчений підписом начальника КП ТМР «Чисте місто» та завірений печаткою підприємства, що в свою чергу свідчить про погодження з усіма встановленими вимогами даного Додатку. Таким чином підприємство взяло на себе зобов’язання при наданні послуг по даній закупівлі дотримуватись санітарно-гігієнічних та інших вимог згідно діючого законодавства України. Довідка у довільній формі щодо заходів із захисту довкілля фактично включає дотримання інших вимог згідно діючого законодавства України, які регулюють сферу надання послуг по даній закупівлі.
Враховуючи вище викладене, вважаємо, що КП ТМР «Чисте місто» підтвердило те, що при наданні послуг по даній закупівлі будуть дотримані заходи із захисту довкілля, а отже виконали вимоги Додатка №3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі «Послуги із благоустрою населених пунктів – послуги по утриманню вулично-дорожньої мережі. Код ДК 021:2015 – 90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць»».
Зважаючи на зазначені в ході проведення моніторингу аспекти, в подальшому, при складанні тендерної документації, будуть вжиті заходи задля уникнення неоднозначного трактування її змісту.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Надаємо Вам документи, що свідчать про вжиття заходів щодо усунення виявлених порушень під час моніторингу.
2023-05-24 16:50:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
.
2023-05-25 10:46:51
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КП Тростянецької міської ради "Чисте місто" |
5 000 000,00
UAH з ПДВ
|
5 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КП Тростянецької міської ради "Чисте місто" #39292239 |
Переможець |
5 000 000,00
UAH з ПДВ
|
02 лютого 2023 09:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2023 16:47
|
ДУ 2 до Договору _15-02-09 від 09.02.2023.PDF | укладений |
24 травня 2023 16:46
|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2023 11:53
|
ДУ 1 до договору 15-02-09 від 09.02.2023.PDF | зміни до договору |
15 лютого 2023 11:52
|
Електронний підпис | укладений |
10 лютого 2023 10:04
|
15.02.09 від 09.02.2023.PDF | укладений |
10 лютого 2023 10:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 15/02/09 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 09 лютого 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
3 148 181,81
UAH (в тому числі ПДВ 524 696,97 UAH)
|
Причини розірвання договору: | з метою усунення порушень виявлених під час моніторингу (протокол від 24.05.2023) |