Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Мельнице-Подільський психоневрологічний будинок-інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 21163568 |
Місцезнаходження: | 48751, Україна , Тернопільська обл., Мельниця-Подільська, вулиця Івана Франка,будинок 39 |
Контактна особа: |
Швайко Наталя Іванівна 380354141676 mp21163568@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 січня 2023 15:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2023 14:00 |
Очікувана вартість: | 194 845,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 974,22 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 січня 2023 15:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 січня 2023 15:33 |
ТД - фруктовий сік.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-07-000057 ● 68527d40fd124789baf4f8a09a6e1f1a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 березня 2023 15:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.03.2023 № 19-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 07.03.2023 № 19-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
9. UA-2023-01-25-013377-a від 25.01.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-07 16:48:18
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Сік фруктовий в асортименті» (Послуги з обслуговування приміщень)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-25-013377-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-10 15:16:20
пояснення на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області у межах проведення моніторингу UA-M-2023-03-07-000057 закупівлі UA-2023-01-25-013377-a
На виконання вимог, викладених у запиті Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 07 березня 2023 року оприлюдненого об 16:48, щодо закупівлі за номером ID: UA-2023-01-25-013377-a уповноважена особа Мельнице-Подільського психоневрологічного будинку-інтернату надає пояснення.
Так, 10.09.2022 набув чинності Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законодавчих актів України щодо здійснення оборонних та публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, який надав Кабінету Міністрів України право встановлювати особливості проведення публічних закупівель на час воєнного стану та протягом 90 днів після його припинення.
Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, яка вступила в дію з 19.10.2022, затверджені особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що визначають нові правила проведення закупівель на час воєнного стану.
Відповідно до пункту 2 Постанови 1178 у цих особливостях терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), постановах Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 “Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків” (Офіційний вісник України, 2016 р., № 22, ст. 855) та від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407).
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону надаємо пояснення на вищезазначений Запит від 07 березня 2023 року оприлюдненого об 16:48
Уповноважена особа Мельнице-Подільського психоневрологічного будинку-інтернату повідомляє, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості здійснювалось відповідно до чинних нормативно-правових актів.
На виконання вимог пункту 24 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 замовником через авторизований електронний майданчик оприлюднено в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 року № 1082, та Постанови №1178 оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію за предметом: «Сік фруктовий в асортименті» Ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-25-013377-a. Додатком 3 до тендерної документації передбачена інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Очікувана вартість предмета закупівлі складає 194 845,00 грн. (сто дев’яносто чотири тисячі вісімсот сорок п’ять гривень 00 копійок) і визначена відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року №275) виходячи з моніторингу цін на ринку таких товарів та з урахуванням середніх споживчих цін на товари (послуги) по Україні у грудні 2022 року – січні 2023 року по Тернопільській області. (http://www.ukrstat.gov.ua).
Щодо розміру бюджетного призначення: відповідно до статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля здійснюється відповідно до змін до річного плану. Затверджено кошторис на 2023 рік, в якому зокрема передбачаються видатки на продукти харчування, в т. ч. Фруктові та овочеві соки (сік фруктовий в асортименті )
Щодо надання посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне.
Положеннями статті 19 Конституції України визначено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Положеннями Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 (із змінами) (надалі - Постанова) затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів.
Підпунктом 1 пункту 4 Постанови рекомендовано органам місцевого самоврядування затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Пунктом 4-1 Постанови передбачено забезпечення Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Статтею 10 Закону визначено порядок оприлюднення інформації про закупівлю та інформацію, яка підлягає оприлюдненню.
Так, до інформації, що підлягає оприлюдненню згідно статті 10 Закону, не входить оприлюднення (розміщення) на власному веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості по закупівлі.
Таким чином, виходячи з системного аналізу даних норм чинного законодавства України, на законодавчому рівні не встановлено обов’язку щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті.
Оскільки вказана постанова КМУ не належить до законодавства про закупівлі, відповідальність за її порушення у рамках Закону України «Про публічні закупівлі» не настає, зазначеного висновку уповноважена особа Замовника дійшла на підставі постанови Третього апеляційного адміністративного суду від «06» вересня 2022 року справа № 280/7700/21.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-07 16:52:02
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Сік фруктовий в асортименті» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-25-013377-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-14 09:40:50
відповідь на запит ДАСУ
На виконання вимог, викладених у запиті Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 07 березня 2023 року оприлюдненого об 16:48, щодо закупівлі за номером ID: UA-2023-01-25-013377-a уповноважена особа Мельнице-Подільського психоневрологічного будинку-інтернату надає пояснення.
Так, 10.09.2022 набув чинності Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законодавчих актів України щодо здійснення оборонних та публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, який надав Кабінету Міністрів України право встановлювати особливості проведення публічних закупівель на час воєнного стану та протягом 90 днів після його припинення.
Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, яка вступила в дію з 19.10.2022, затверджені особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що визначають нові правила проведення закупівель на час воєнного стану.
Відповідно до пункту 2 Постанови 1178 у цих особливостях терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), постановах Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 “Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків” (Офіційний вісник України, 2016 р., № 22, ст. 855) та від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407).
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону надаємо пояснення на вищезазначений Запит від 07 березня 2023 року оприлюдненого об 16:48
Уповноважена особа Мельнице-Подільського психоневрологічного будинку-інтернату повідомляє, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості здійснювалось відповідно до чинних нормативно-правових актів.
На виконання вимог пункту 24 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 замовником через авторизований електронний майданчик оприлюднено в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 року № 1082, та Постанови №1178 оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію за предметом: «Сік фруктовий в асортименті» Ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-25-013377-a. Додатком 3 до тендерної документації передбачена інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Очікувана вартість предмета закупівлі складає 194 845,00 грн. (сто дев’яносто чотири тисячі вісімсот сорок п’ять гривень 00 копійок) і визначена відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року №275) виходячи з моніторингу цін на ринку таких товарів та з урахуванням середніх споживчих цін на товари (послуги) по Україні у грудні 2022 року – січні 2023 року по Тернопільській області. (http://www.ukrstat.gov.ua).
Щодо розміру бюджетного призначення: відповідно до статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля здійснюється відповідно до змін до річного плану. Затверджено кошторис на 2023 рік, в якому зокрема передбачаються видатки на продукти харчування, в т. ч. Фруктові та овочеві соки (сік фруктовий в асортименті )
Щодо надання посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне.
Положеннями статті 19 Конституції України визначено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Положеннями Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 (із змінами) (надалі - Постанова) затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів.
Підпунктом 1 пункту 4 Постанови рекомендовано органам місцевого самоврядування затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Пунктом 4-1 Постанови передбачено забезпечення Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Статтею 10 Закону визначено порядок оприлюднення інформації про закупівлю та інформацію, яка підлягає оприлюдненню.
Так, до інформації, що підлягає оприлюдненню згідно статті 10 Закону, не входить оприлюднення (розміщення) на власному веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості по закупівлі.
Таким чином, виходячи з системного аналізу даних норм чинного законодавства України, на законодавчому рівні не встановлено обов’язку щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті.
Оскільки вказана постанова КМУ не належить до законодавства про закупівлі, відповідальність за її порушення у рамках Закону України «Про публічні закупівлі» не настає, зазначеного висновку уповноважена особа Замовника дійшла на підставі постанови Третього апеляційного адміністративного суду від «06» вересня 2022 року справа № 280/7700/21.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-10 09:22:41
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Сік фруктовий в асортименті» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-25-013377-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Аналізом тендерної пропозиції ФОП Маник Нелі Іванівни встановлено наступне.
1. В підпункті 1 пункту 1. «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання «Довідки у довільній формі, що містить інформацію про виконання договору (виконання договору відповідно до предмету закупівлі), з зазначенням номеру та дати договору, найменування Замовника з яким було укладено договір та окремо копію договору, а також сканкопію позитивного листа-відгука, який виданий суб’єктами господарювання з якими було укладено вищевказаний договір, із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору та інформації про належне виконання договору».
В складі тендерної пропозиції ФОП Маник Н.І. на виконання вищевказаних вимог надано довідку про виконання аналогічного договору укладеного з ФОП Климчук Л.І., копію договору та копію листа-відгуку від ФОП Климчук Л.І. Однак в листі відгуку відсутня інформація про ціну(вартість) договору. Аналогічно в укладеному договорі від 01.08.2020 №01/08 також відсутня сума договору.
2. В підпункті 3 пункту 1 додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання учасниками «Довідки, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для забезпечення поставки продукції, що є предметом закупівлі. У довідці обов’язково зазначається інформація про наявність в учасника спеціалізованого автотранспорту для перевезення продуктів харчування у відповідності до предмету закупівлі».
Однак, у складі пропозиції ФОП Маник Н.І. вищевказана довідка відсутня.
3. В підпункті 3 пункті 1 додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання «Довідки в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, у якій обов’язково Учасник повинен зазначити ПІБ працівника, його посаду .
Учасник у складі тендерної пропозиції надає належним чином завірену копію особової медичної книжки водія та/або експедитора, який буде здійснювати поставку товару».
У поданій ФОП Маник Н.І. довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, зазначено, що доставку замовлень здійснюють шофери-експедитори Дячук М.М. та Ясіновський Ю.В.
У складі пропозиції ФОП Маник Н.І. подано скан-копії медичних книжок серії ААВ №547679 Ясіновського Ю.В. та серії ААВ №698520 Дячук М.М. без фотографій, що не відповідає формі первинної облікової документації №1-ОМК, затвердженої наказом МОЗ України від 21.02.2013 №150.
4. В додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником зазначено вимогу, що сік повинен бути «розфасований у 3 л скляну банку, на якій вказана дата виготовлення та кінцевий термін реалізації. Банка стандартна. Під закатку (не закрутка), прямі бока без заглиблень».
У складі пропозиції ФОП Маник Н.І. надано інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно форми додатку 3 в якій підтверджено розфасовку соку в у 3 л скляну банку. Однак, в поданих документах відповідно до вимог тендерної документації, а саме : пояснюючій записці (файл «додаток 3»), сертифікаті відповідності (файли «сертифікат соки 1») зазначено, що соки фасуються в тетра-пакетах місткістю від 0,2 до 1,93л.
5. В пункті 5 додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником зазначено вимогу щодо надання копії акту складеного у 2022 або 2023 році за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, виданого Держпродспоживслужбою та/або її територіальними підрозділами.
Однак, у складі пропозиції ФОП Маник Н.І. надано акт про проведення позапланового заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, виданого Тернопільським міським управлінням Головного управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області від 08.12.2021 №2517-п.
Поряд з цим у даному пункті Замовником встановлено вимогу , щодо надання «гарантійного листа про намір співпраці у 2023 році, за підписом керівника з відтиском печатки (за наявності) від виробника, офіційних представників, дистриб’юторів, дилерів, у яких Учасник отримує (планує отримувати) товар, що буде постачатись у випадку перемоги Замовнику. Вищевказаний лист повинен бути адресований Замовнику; в листі обов’язково повинно бути зазначено повне найменування виробника такого товару, місцезнаходження та код ЄДРПОУ (додатково надається договір, укладений між учасником та виробником, офіційним представником, дистриб’ютором або дилером, від імені якого виданий вищезазначений цим пунктом гарантійний лист)».
У складі пропозиції ФОП Маник Н.І. надано копію договору купівлі-продажу укладеного з ТОВ «Явір Плюс», який зазначено як офіційний дестрибютор виробника соків СП «Вітмарк-Україна» від 03.01.2023 за №3 на поставку соків та соковмісної продукції. Однак, гарантійний лист від дестрибютора ТОВ «Явір Плюс» в складі пропозиції відсутній.
6. Відповідно до додатку 2 Замовником встановлено вимогу, щодо надання переможцем торгів у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі.
Однак у визначений термін ФОП Маник Н.І. як переможець торгів вищевказану довідку не надано.
У зв’язку з вищевикладеним прошу пояснити причину невідхилення пропозиції ФОП Маник Н.І., як такої що не відповідає вимогам тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-15 15:02:18
ПОЯСНЕННЯ на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області у межах проведення моніторингу UA-M-2023-03-07-000057 закупівлі UA-2023-01-25-013377-a
На виконання вимог, викладених у запиті Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 10 березня 2023 року оприлюдненого об 09:22:41, щодо закупівлі за номером ID: UA-2023-01-25-013377-a уповноважена особа Мельнице-Подільського психоневрологічного будиноку-інтернату надає пояснення.
Щодо відповідності тендерної пропозиції учасника торгів ФОП Маник Неля Іванівна, якого обрано переможцем, зазначаємо наступне.
Наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 "Про затвердження Переліку формальних помилок" затверджено перелік формальних помилок. Уповноваженою особою відсутність інформації про ціну(вартість) аналогічного договору в листі-відгуку та відсутність суми договору в наданому аналогічному договорі від 01.08.2020 №01/08, які подані у складі тендерної пропозиції було віднесено до формальних помилок, які в свою чергу не впливають на зміст тендерної пропозиції.
Щодо обов’язково зазначається інформація про наявність в учасника спеціалізованого автотранспорту для перевезення продуктів харчування у відповідності до предмету закупівлі повідомляю, що у складі тендерної пропозиції учасника надано Договір оренди автомобіля від 01 грудня 2022 року з інформацією яка підтверджує наявність в учасника спеціалізованого автотранспорту для перевезення продуктів харчування.
Уповноваженою особою скан-копії медичних книжок серії ААВ №547679 Ясіновського Ю.В. та серії ААВ №698520 Дячук М.М без фотографій, які подані у складі тендерної пропозиції було віднесено до формальних помилок, які в свою чергу не впливають на зміст тендерної пропозиції.
Розглянувши питання: «4. В додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником зазначено вимогу, що сік повинен бути «розфасований у 3 л скляну банку, на якій вказана дата виготовлення та кінцевий термін реалізації. Банка стандартна. Під закатку (не закрутка), прямі бока без заглиблень».
У складі пропозиції ФОП Маник Н.І. надано інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно форми додатку 3 в якій підтверджено розфасовку соку в у 3 л скляну банку. Однак, в поданих документах відповідно до вимог тендерної документації, а саме : пояснюючій записці (файл «додаток 3»), сертифікаті відповідності (файли «сертифікат соки 1») зазначено, що соки фасуються в тетра-пакетах місткістю від 0,2 до 1,93л.
5. В пункті 5 додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником зазначено вимогу щодо надання копії акту складеного у 2022 або 2023 році за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, виданого Держпродспоживслужбою та/або її територіальними підрозділами.
Однак, у складі пропозиції ФОП Маник Н.І. надано акт про проведення позапланового заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, виданого Тернопільським міським управлінням Головного управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області від 08.12.2021 №2517-п.
Поряд з цим у даному пункті Замовником встановлено вимогу , щодо надання «гарантійного листа про намір співпраці у 2023 році, за підписом керівника з відтиском печатки (за наявності) від виробника, офіційних представників, дистриб’юторів, дилерів, у яких Учасник отримує (планує отримувати) товар, що буде постачатись у випадку перемоги Замовнику. Вищевказаний лист повинен бути адресований Замовнику; в листі обов’язково повинно бути зазначено повне найменування виробника такого товару, місцезнаходження та код ЄДРПОУ (додатково надається договір, укладений між учасником та виробником, офіційним представником, дистриб’ютором або дилером, від імені якого виданий вищезазначений цим пунктом гарантійний лист)».
У складі пропозиції ФОП Маник Н.І. надано копію договору купівлі-продажу укладеного з ТОВ «Явір Плюс», який зазначено як офіційний дестрибютор виробника соків СП «Вітмарк-Україна» від 03.01.2023 за №3 на поставку соків та соковмісної продукції. Однак, гарантійний лист від дестрибютора ТОВ «Явір Плюс» в складі пропозиції відсутній», повідомляю наступне. У зв’язку із тривалими відключенням енергопостачання по смт. Мельниця-Подільська, що спричинило значні перебої в мережі інтернет уповноважена особа не мала змоги працювати на електронному майданчику «Проззоро». Дана обставина і зумовила те, що уповноваженою особою не було виявлено порушення тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до питання: «Відповідно до додатку 2 Замовником встановлено вимогу, щодо надання переможцем торгів у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі.
Однак у визначений термін ФОП Маник Н.І. як переможець торгів вищевказану довідку не надано.
У зв’язку з вищевикладеним прошу пояснити причину невідхилення пропозиції ФОП Маник Н.І., як такої що не відповідає вимогам тендерної документації?», повідомляємо наступне. Через технічний збій, відсутність Інтернету та військову агресію відбувся даний факт. При цьому, варто звернути увагу на те, що станом на момент надання відповіді на Запит між Сторонами прийнято рішення про розірвання договору шляхом укладання додаткової угоди.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до висновку моніторингу UA-M-2023-03-07-000057 процедури закупівлі Постачання сік фруктовий в асортименті Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язав здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю № 22 від 23.02.2023 року. Замовником на виконання висновку було вжито заходів щодо розірвання договору з Учасником, зокрема було надіслано звернення про розірвання договору за згодою сторін фізична особа-підприємець Маник Неля Іванівна та додаткової угоди № 2 від «22» березня 2023 року до Договору про закупівлю № 22 від 23.02.2023 року, на підставі висновку UA-M-2023-03-07-000057 Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області про результати проведення моніторингу закупівлі Постачання сік фруктовий в асортименті , Сторони домовилися розірвати Договір про закупівлю № 22 від 23.02.2023 року за згодою Сторін. З моменту набрання чинності даної додаткової угоди зобов’язання Сторін, що виникли з Договору, припиняються і Сторони не вважають себе пов’язаними будь-якими правами та обов’язками, не мають жодних взаємних претензій, що виникли з укладенням та виконанням Договору. Дана угода набуває чинності з моменту підписання її Сторонами, а в частині оплати – до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань, які виникли під час дії цього Договору. Враховуючи необхідність дотримання норм чинного законодавства розірвання Договору за згодою Сторін, між Мельнице-Подільським психоневрологічним будинком-інтернатом та фізична особа-підприємець Маник Неля Іванівна «22» березня 2023 року було розірвано Договір про закупівлю № 22 від 23.02.2023року із дотриманням норм чинного законодавства
2023-03-22 19:30:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуто.
2023-03-23 11:28:17
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 лютого 2023 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Маник Неля Іванівна |
188 164,60
UAH з ПДВ
|
188 164,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Маник Неля Іванівна #2793301949 |
Переможець |
188 164,60
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2023 17:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2023 19:25
|
Маник 3 (1).pdf | укладений |
22 березня 2023 19:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 березня 2023 19:19
|
маник (1).PDF | зміни до договору |
22 березня 2023 19:15
|
Електронний підпис | укладений |
23 лютого 2023 17:09
|
SCAN0624-2-9_merged (1).pdf | укладений |
23 лютого 2023 17:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі та відповідно суму договору |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
56 784,00
UAH з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | У зв’язку із висновком UA-M-2023-03-07-000057 Західного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі: Постачання соку фруктового в асортименті згідно з яким Західний офіс Держаудитслужби зобов’язав здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю соку фруктового в асортименті № 22 від 23.02.2023року, Сторони дійшли згоди цією Угодою достроково розірвати |