Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги харчування
Очікувана вартість
9 778 035,00 UAH
UA-2023-01-25-011628-a 01834bd5ca164b5d95e0be208c5ba63c
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабкевич Ольга Сергіївна

380332282209 VOPC-PEV@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВОЛИНСЬКЕ ОБЛАСНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ’ЄДНАНННЯ ЗАХИСТУ МАТЕРИНСТВА І ДИТИНСТВА» ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42078561
Вебсайт: http://happyhouse.org.ua/
Місцезнаходження: 43008, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ ЗАГОРОДНЯ, будинок 20
Контактна особа: Бабкевич Ольга Сергіївна
380332282209
VOPC-PEV@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 січня 2023 15:09
Звернення за роз’ясненнями: до 11 березня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 березня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 березня 2023 00:01
Початок аукціону: 14 березня 2023 00:04
Очікувана вартість: 9 778 035,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 48 890,18 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Послуги харчування в себе включають: Харчування пацієнтів віком від 0 до 1 років: ліжко/день - 4 825 Харчування пацієнтів віком від 1 до 3 років: ліжко/день - 5 372 Харчування пацієнтів віком від 3 років: ліжко/день - 87 838 Харчування післяопераційних пацієнтів всіх вікових категорій: ліжко/день - 3 446. Згідно пункту 35 Постанови 1178 аукціон у цій закупівлі проводитися не буде. Проте, в ЗУ "Про публічні закупівлі" ще залишилась вимога вказувати крок зниження ціни при оголошенні відкритих торгів. Тому технічним функціоналом електронного майданчика автоматично встановлено крок пониження 0.5%, що неможливо змінити чи видалити при оголошенні закупівлі.

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43008, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ ЗАГОРОДНЯ, будинок 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за надані послуги в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Замовник сплачує Виконавцю кошти за надані послуги на підставі Акту наданих послуг, яких складається раз на десять календарних днів на підставі видаткових накладних, в повному обсязі на протязі 15-ти банківських днів після отримання Акту наданих послуг Замовником. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 січня 2023 14:46
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 січня 2023 14:46
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 50, пункт 1
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 січня 2023 14:46
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Учасник підтверджує, що
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 січня 2023 14:46
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 січня 2023 14:46
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 січня 2023 14:46
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 січня 2023 14:46
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 січня 2023 14:46
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 січня 2023 14:46
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 січня 2023 14:46
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 січня 2023 14:46
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 січня 2023 14:46
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 січня 2023 14:46
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 50, пункт 1
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 січня 2023 14:46
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Учасник підтверджує, що
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 січня 2023 14:46
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 січня 2023 14:46
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 січня 2023 14:46
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 січня 2023 14:46
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 січня 2023 14:46
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 січня 2023 14:46
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 січня 2023 14:46
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 25 січня 2023 14:46

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

09 березня 2023 14:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 березня 2023 09:42
Перелік змін 2.docx
09 березня 2023 09:42
Додаток 5 Проект договору (зі змінами).docx
09 березня 2023 09:42
Тендерна документацiя_(зі змінами 2).doc
16 лютого 2023 10:50
Перелік змін.docx
16 лютого 2023 10:50
Тендерна документацiя_(зі змінами).doc
25 січня 2023 14:46
Додаток 5 Проект договору.docx
25 січня 2023 14:46
Тендерна документацiя.doc
25 січня 2023 14:46
Додаток 2 Технічна специфікація.docx
09 березня 2023 14:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 лютого 2023 10:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2023 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 березня 2023 09:42
Перелік змін 2.docx
09 березня 2023 09:42
Додаток 5 Проект договору (зі змінами).docx
09 березня 2023 09:42
Тендерна документацiя_(зі змінами 2).doc
16 лютого 2023 10:50
Перелік змін.docx
16 лютого 2023 10:50
Тендерна документацiя_(зі змінами).doc
25 січня 2023 14:46
Додаток 5 Проект договору.docx
25 січня 2023 14:46
Тендерна документацiя.doc
25 січня 2023 14:46
Додаток 2 Технічна специфікація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Як возити встрави
Дата подання: 28 січня 2023 13:26
Дата відповіді: 30 січня 2023 11:46
Шановний замовник, підкажіть, будь ласка, то все-таки готові страви мають привозитися вам у одноразовій тарі чи в термосах? Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня. Готова їжа передається Замовнику у тарі (упаковці), яка відповідає існуючим санітарно-епідеміологічним вимогам. Тара повинна забезпечувати збереження якості готової їжі під час транспортування та температурний режим. Для транспортування готової їжі використовують термоси або ізотермічні контейнери, що щільно закриваються кришками, одноразову тару (упаковку), тощо, в яких буде здійснюватись транспортування готової їжі згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» №771/97-ВР від 23.12.1997 року з наступними змінами. Готові страви для інфекційних та реанімаційних відділень передаються Замовнику у одноразовій тарі.
Тех. специфікація
Дата подання: 29 січня 2023 21:22
Дата відповіді: 31 січня 2023 16:19
Відповідно до умов тендерної документації предметом закупівлі є «ДК 021:2015: код 55510000-8 «Послуги їдалень», але в технічній специфікації зазначається, що доставка їжі має здійснюватись три рази на день (сніданок, обід та вечеря) та не передбачає можливості її розігріву на території Замовника. Просимо виправити невідповідності в інформації шляхом внесення змін до технічної специфікації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимогами тендерної документації не передбачено розігрів доставленої їжі. Згідно вимог Додатку 2 до тендерної документації температура готової їжі при доставці гарячих страв повинна становити 750С, других страв 650С, а холодних страв – 7-140С. Доставка їжі має здійснюватися три рази на день (сніданок, обід та вечеря) та не передбачає можливості її розігріву на території Замовника. Учасник надає у складі тендерної пропозиції гарантійний лист з обґрунтуванням можливості доставки готової їжі три рази на день з дотриманням заявленого температурного режиму.
Надання меню
Дата подання: 29 січня 2023 21:22
Дата відповіді: 31 січня 2023 16:20
Технічоною специфікацією зазначено, що "При доставці готових страв Замовнику, Учасник зобов’язаний надавати один екземпляр щоденного меню черговому лікарю ПДВ". Просимо пояснити чим зумовлена необхідність подавати однакову інформацію протягом тривалого проміжку часу.
Відповідь: Дана вимога передбачена для висвітлення Замовником актуальної інформації на інформаційному стенді закладу
Чи має бути ідентичним меню?
Дата подання: 29 січня 2023 21:24
Дата відповіді: 31 січня 2023 16:20
Відповідно до умов тендерної документації Учасник має надати меню. Чи має меню, яке подано Учасником бути ідентичним до приблизного перспективного трьох-разового денного меню, яке наведено в технічній специфікації?
Відповідь: Приблизне меню, яке наведено у Додатку 2 є зразком для Учасників. При складанні меню Учасники повинні керуватися Законом України «Про якість та безпеку харчових продуктів і продовольчої сировини» від 23.12.1997 № 771/97-ВР (зі змінами), а також повинен враховувати: приготування їжі тільки з високоякісних свіжих продуктів; хімічний склад продуктів (білки, жири, вуглеводи); калорійність раціону в цілому; відповідальність дієтичних страв вимогам дієти у відношенні набору продуктів і технології приготування; різноманітність страв по дням тижня, по видам продуктів, по способу їх кулінарної обробки; сезонність продуктів.
Який статут треба надати
Дата подання: 29 січня 2023 21:25
Дата відповіді: 31 січня 2023 16:20
Умовами додатку 1 зазначено, що Учасник має надати Скан-копію Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу. Просимо пояснити, чи означає словосполучення "Скан-копію Статуту із змінами", що Учасник має надати скан-копію Статуту в останній редакції?
Відповідь: Учасник у складі пропозиції повинен надати скан-копію Статуту із врахуванням останніх змін, чинну на момент подачі тендерної пропозиції.
Чотири дні на документи
Дата подання: 29 січня 2023 21:26
Дата відповіді: 31 січня 2023 16:21
Відповідно до умов тендерної документації "Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. " просимо пояснити, з якого моменту відраховується чотири дні
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Перебіг строку починається з наступного дня з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю
Шановний Замовник, надайте відповідь
Дата подання: 29 січня 2023 22:33
Дата відповіді: 31 січня 2023 16:22
Шановний Замовнику просимо пояснити пункт технічної специфікації "11. Вид готових страв може змінюватися відповідно до кількості хворих, що перебувають в стаціонарі, протягом надання терміну послуг.". Вважаємо, що зазначене твердження суперечить Закону та Особливостям Стаття 41 не передбачає можливості внесення змін до істотних умов договору про закупівлю через змінюваність кількості хворих.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником є медична установа, яка надає різні медичні послуги та має відкриті різні відділи. Вид готових продуктів для інфекційних та реанімаційних відділень передаються Замовнику у одноразовій тарі, а для інших відділів у тарі (упаковці), оскільки кількість таких готових обідів і для яких відділів Замовнику станом на момент оголошення не відомо, у Додатку 2 до тендерної документації передбачено дану вимогу.
Просимо відповісти щодо років
Дата подання: 29 січня 2023 22:35
Дата відповіді: 31 січня 2023 16:31
Шановний замовнику, просимо пояснити, чому в умовах тендерної документації наявне обмеження по рокам проведення санітарної обробки приміщення: "1.8. Надати сканкопію договору про проведення дезінфекційних, дератизаційних та дезінсекційних робіт приміщення у 2022 році та актом проведення дезінфекції, дератизації та дезінсекції у 2022 році.", вважаємо цей пункт такий, що є дискримінаційним по відношенню до нас, як потенційного Учасника, адже закупівля проводиться в 2023 році і в нас, як потенційного Учасника відсутня можливість прийняти участь в даній закупівлі, бо ми маємо документи, які підтверджують відповідність зазначеній вимозі але вони датовані 2023 роком
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до ч. 3ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, у тендерній документації Замовником передбачено вимоги, які вважає за необхідне включити.
При складанні даної вимоги Замовник керувався тим, що рік тільки розпочався та не всі учасник мають можливість надати свіжі документи датовані 2023 рокуом, таким чином у п. 1.8. передбачена наступна вимога: надати сканкопію договору про проведення дезінфекційних, дератизаційних та дезінсекційних робіт приміщення у 2022 році та актом проведення дезінфекції, дератизації та дезінсекції у 2022 році.
Замовник не заперечує щодо надання учасником за його бажанням будь-яких додаткових документів. Неподання таких додаткових документів, які не вимагаються тендерною документацією, не буде розцінено як невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2023-01-25-011628-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ", Код ЄДРПОУ:42233257
Дата подання: 27 січня 2023 18:34
СКАРГА
ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 31 січня 2023 16:01
Рішення від 31.01.2023 № 992.pdf
Дата публікації: 31 січня 2023 16:01
Рішення від 06.02.2023 № 1277.pdf
Дата публікації: 08 лютого 2023 17:48
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ № 1277-р/пк-пз від 06.02.2023 р. по закупівлі «ДК 021:2015: код 55510000-8 «Послуги їдалень» (CPV)(Послуги харчування)» виконано.
Дата виконання рішення замовником: 16 лютого 2023 11:05
Номер скарги: UA-2023-01-25-011628-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ", Код ЄДРПОУ:42233257
Дата подання: 17 лютого 2023 21:32
скарга
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 лютого 2023 15:43
рішення від 21.02.2023 № 2007.pdf
Дата публікації: 21 лютого 2023 15:42
рішення від 01.03.2023 № 2444.pdf
Дата публікації: 02 березня 2023 16:45
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконано.
Дата виконання рішення замовником: 09 березня 2023 14:34

Документи подані скаржником

27 січня 2023 18:30
Додаток 2.pdf
27 січня 2023 18:30
Додаток 6.pdf
27 січня 2023 18:30
Додаток 1.pdf
27 січня 2023 18:30
Додаток 3.pdf
27 січня 2023 18:30
Додаток 5.pdf
27 січня 2023 18:30
Додаток 4.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

08 лютого 2023 17:48
Рішення від 06.02.2023 № 1277.pdf

Документи подані скаржником

17 лютого 2023 21:25
Додаток 4 до скарги.pdf
17 лютого 2023 21:25
Додаток 5 до скарги.pdf
17 лютого 2023 21:25
Додаток 3 до скарги.pdf
17 лютого 2023 21:25
Додаток 2 до скарги.pdf
17 лютого 2023 21:25
Додаток 1 до скарги.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

21 лютого 2023 15:42
рішення від 21.02.2023 № 2007.pdf
02 березня 2023 16:45
рішення від 01.03.2023 № 2444.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 березня 2023 00:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ" 9 199 941,35
UAH
9 199 941,35
UAH
Відповіді учасника Документи
КП "ЛУЦЬКИЙ КОМБІНАТ ШКІЛЬНОГО І СТУДЕНТСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ" 9 662 059,00
UAH
9 662 059,00
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

25 березня 2023 22:05
Електронний підпис
25 березня 2023 22:04
Лист.pdf
24 березня 2023 18:08
Електронний підпис
24 березня 2023 18:05
Скан договору.pdf
24 березня 2023 13:44
Електронний підпис
23 березня 2023 17:55
Електронний підпис
23 березня 2023 17:54
Фуді-Кейтеринг.pdf
23 березня 2023 17:54
Довідка.pdf.p7s.zip
23 березня 2023 17:54
Довідка на ТОВ.zip
23 березня 2023 17:54
Довідка на керівника.zip
23 березня 2023 17:54
Витяг-781275-Коваль-2023-03-22.pdf
23 березня 2023 17:54
Витяг з ЄДР від 22.03.2023.pdf
22 березня 2023 08:50
Електронний підпис
22 березня 2023 08:49
Лист-пояснення.pdf
21 березня 2023 22:00
Електронний підпис
21 березня 2023 22:00
_Лист-пояснення.pdf
13 березня 2023 21:08
Електронний підпис
13 березня 2023 20:32
Електронний підпис
13 березня 2023 20:31
15.2. ДУ.pdf
13 березня 2023 20:31
15.1. Договір тара.pdf
13 березня 2023 20:31
15. Договір на тару.pdf
13 березня 2023 18:24
Електронний підпис
13 березня 2023 18:24
03. Цінова.pdf.asice.zip
13 березня 2023 18:24
15.1. Термоконтейнери.pdf
13 березня 2023 18:24
36.5. Картки.pdf
13 березня 2023 18:24
10.3. Довідка банк.pdf
13 березня 2023 18:24
24. Договір оренди.pdf
13 березня 2023 18:24
10.2. Довідка банк.pdf
13 березня 2023 18:24
02.1. Довідка КБВ.pdf.asice.zip
13 березня 2023 18:24
02.1. Стаття 17.pdf
13 березня 2023 18:24
35. ПД.pdf
13 березня 2023 18:24
10. Довідка банк.pdf
13 березня 2023 18:24
38.3. 9001.pdf
13 березня 2023 18:24
02. Стаття 17.pdf.asice.zip
13 березня 2023 18:24
39. Меню.pdf
13 березня 2023 18:24
16.1 ДУ транспортування.pdf
13 березня 2023 18:24
39. Проект договору.pdf.asice.zip
13 березня 2023 18:24
36.1. Картопляне пюре.pdf
13 березня 2023 18:24
05. Тех., як., кільк.pdf.asice.zip
13 березня 2023 18:24
31.1. Лист-відгук Рівне.PDF
13 березня 2023 18:24
16.3. Копії свідоцтв.pdf
13 березня 2023 18:24
10.1. Довідка банк.pdf
13 березня 2023 18:24
28.4.14001.pdf
13 березня 2023 18:24
06.2. Витяг ЄДР Фуді 09.12.pdf
13 березня 2023 18:24
38.1. 22000.pdf
13 березня 2023 18:24
24.1. Договір оренди 2.pdf
13 березня 2023 18:24
27.1. Медичні працівників.pdf
13 березня 2023 18:24
12.3. ДУ на нові авто.pdf
13 березня 2023 18:24
31.2. Відгук ТМО (ЛШД).pdf
13 березня 2023 18:24
17.3. Довідка.pdf
13 березня 2023 18:24
33. Статут.pdf
13 березня 2023 18:24
06. Статут.pdf
13 березня 2023 18:24
10.4. Довідка банк.pdf
13 березня 2023 18:24
Договір оренди 661.pdf
13 березня 2023 18:24
38.2. 45001.pdf
13 березня 2023 18:24
32. Повноваження.pdf

Публічні документи

13 березня 2023 12:29
Електронний підпис
13 березня 2023 12:28
додатково.rar
20 лютого 2023 14:36
Електронний підпис
01 лютого 2023 21:57
Електронний підпис
01 лютого 2023 21:55
Цінова пропозиція.rar
01 лютого 2023 21:55
Документи ТД.rar
01 лютого 2023 21:55
установчі.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

КП "ЛУЦЬКИЙ КОМБІНАТ ШКІЛЬНОГО І СТУДЕНТСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ"
#42233257
Переможець 9 199 941,35
UAH
22 березня 2023 12:24
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 березня 2023 10:31

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до п.40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ" в процедурі відкритих торгів на закупівлю «ДК 021:2015: код 55510000-8 «Послуги їдалень» (CPV) (Послуги харчування)» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до вимог п. 1 ч. 1 Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен підтвердити відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Документи, підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям: 1.2.1. Транспортний(-і) засіб(-оби) відповідного призначення (ізотермічний фургон/мікроавтобус з холодильним обладнанням) (вказати марку і право користування/володіння); Учасник у складі пропозиції не надав документальне підтвердження наявності ізотермічний фургон чи мікроавтобус з холодильним обладнанням. 1.2.3. Учасник у складі пропозиції повинен надати документальне підтвердження наявності в нього тари (термосів, контейнерів, одноразової тари) для транспортування готової їжі, а саме: копію договору купівлі-продажу (з додатками), копію накладної та/чи копію рахунку на оплату. Учасник у складі пропозиції надав довідку від 13.03.2023 р. № 13_03/11.ТП у якій зазначено, що учасник буде залучати наступну матеріально-технічну базу: п.8 - Контейнер LUX п. 9 - Контейнер Twist п. 10 - Термоконтейнер ЕГГ Учасник не надав документальне підтвердження на п. 8 та п.9 Довідки. Також, у п. 10 Учасником допущено помилку у назві термоконтейнера, згідно наданої видаткової накладної укладеної між учасником та ФОП Кульчинська Н.М. № 38 від 07 липня 2022р., зазначений наступний товар Термоконтейнер Ерр, що не відповідає назві у довідці. Також учасник не надав договір купівлі-продажу між учасником та ФОП Кульчинська Н.М. 1.5. Наявність приміщенням для приготування їжі та складського приміщення, що будуть використовуватися для надання послуг харчування, підтверджується: - документом, що підтверджує право власності чи користування (сканкопію договору оренди/суборенди, термін користування якого повинен становити не менше ніж до 31.12.2023р.). Згідно наданої довідки від 13.03.2023 р. № 13_03/11.ТП учасник буде залучати наступне приміщення: П. 6 - Складські та виробничі приміщення загальною площею 376, 3 кв.м. за адресою м. Рівне, вул. Дворецька, 108 П. 11 - Приміщення та виробнича потужність (харчоблок) за адресою: м. Луцьк, вул. Рівненська, 54 Учасник не надав підтверджуючі документи на право користування зазначеним приміщенням. Згідно п. 1.6. Надати сканкопію договору про проведення дезінфекційних, дератизаційних та дезінсекційних робіт приміщення у 2022 році та актом проведення дезінфекції, дератизації та дезінсекції у 2022 році. Учасник не надав договір та акт по складських та виробничих приміщення загальною площею 376, 3 кв.м. за адресою м. Рівне, вул. Дворецька, 108, а також на приміщення та виробнича потужність (харчоблок) за адресою: м. Луцьк, вул. Рівненська, 54. 2) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

22 березня 2023 12:24
Електронний підпис
22 березня 2023 12:18
Протокол.pdf
21 березня 2023 10:29
Електронний підпис
21 березня 2023 10:15
Протокол продовження.pdf
14 березня 2023 00:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 березня 2023 12:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ"
#42233257
9 199 941,35
UAH
Документи

Документи

22 березня 2023 12:24
Електронний підпис
22 березня 2023 12:18
Протокол.pdf
21 березня 2023 10:29
Електронний підпис
21 березня 2023 10:15
Протокол продовження.pdf
14 березня 2023 00:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2024 11:37
Електронний підпис зміни до договору
09 січня 2024 16:17
Дод уг 4 (2).pdf зміни до договору
09 січня 2024 16:17
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2023 16:45
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
28 грудня 2023 16:43
Електронний підпис зміни до договору
22 серпня 2023 11:16
Додаткова угода 2 харчування.pdf зміни до договору
22 серпня 2023 10:51
Електронний підпис зміни до договору
28 березня 2023 11:35
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
28 березня 2023 11:35
Електронний підпис укладений
28 березня 2023 11:33
Договір харчування.pdf укладений
28 березня 2023 11:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі без зміни ціни
Номер договору про закупівлю: 25/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
22 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна деяких позицій меню у зв'язку з сезонністю
Номер договору про закупівлю: 25/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну для проведення взаєморозрахунків (пп4 п19)
Номер договору про закупівлю: 25/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
09 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 25/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 березня 2023 — 15 січня 2024
Сума оплати за договором: 5 792 524,45
UAH