Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військово – медичний клінічний центр Західного регіону |
Код ЄДРПОУ: | 08160677 |
Місцезнаходження: | Україна , Львівська обл., Львів, 79010, м. Львів вул. Личаківська, 26, Хірургічний корпус, каб. 104 |
Контактна особа: |
Магаль Оксана Іванівна 380322751335 magal_oksana@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 січня 2023 12:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 лютого 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 4 021 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 105,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Кількість (згідно Додатку 2): 19 найменувань
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 січня 2023 12:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 січня 2023 12:19 |
Проект договору.docx | |
25 січня 2023 12:19 |
Додаток _2 Технічна специфікація.docx | |
25 січня 2023 12:19 |
Тендерна_документацiя.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-22-000026 ● 5081e7b892e144fcb29c14630197baaf
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 травня 2023 16:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.05.2023 №47-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 21 квітня 2023 року №003100-18/4590-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 22.05.2023 №47-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8.UA-2023-01-25-007060-a 25.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-23 15:22:31
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі витратних матеріалів для хірургії (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-25-007060-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-25 16:54:57
Відповідь на запит
1. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі проводиться на підставі рапорта начальника операційного відділення Військово-медичного клінічного центру Західного регіону за погодженням з провідним хірургом центру, де зазначена номенклатура виробів медичного призначення та потреба. У зв’язку з повномасштабним вторгненням російської федерації та веденням активних бойових дій аналіз фактичного використання проводився за попередній рік та визначалася прогнозована кількість оперативних втручань з використанням виробів медичного призначення військовослужбовцям, які зазнали поранень. Запропоновані учасником товари повинні бути зареєстровані в Україні та/або дозволені для введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) відповідно до законодавства. Розмір витрат на предмет закупівлі визначається на основі аналізу використаних за попередній період виробів медичного призначення та фактичної наявності запасів.
2. Очікувана вартість визначалася відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року №275 Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме:
аналіз інформації щодо цін та асортименту в електронній системі закупівель Прозоро ( UA-2022-11-30-013336-a, UA-2022-10-25-010611-a), отримання цінових пропозицій від постачальників конкретного товару, що додаються до пояснення. При визначенні очікуваної вартості бралися до уваги найбільш економічно вигідні пропозиції з метою найвищої економії бюджетних коштів , що заокруглені.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 лютого 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ АПРЕНА |
4 020 679,08
UAH з ПДВ
|
4 020 679,08
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АПРЕНА #37395533 |
Переможець |
4 020 679,08
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2023 17:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 серпня 2023 11:04
|
Електронний підпис | укладений |
13 лютого 2023 11:12
|
Договір ТОВ АПРЕНА.PDF | укладений |
13 лютого 2023 11:10
|