Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання приміщень
Очікувана вартість
447 360,00 UAH
UA-2023-01-25-006619-a ● 9847c914d5534d84bd505a523ead942f
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна наукова-дослідна установа «Науково-дослідний інститут соціально-економічного розвитку міста» |
Код ЄДРПОУ: | 33643377 |
Місцезнаходження: | 03061, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Героїв Севастополя, 37-А |
Контактна особа: |
Легкоконець Ольга Валеріївна +380442021416 lehkokonets@ndirom.org |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 січня 2023 12:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 лютого 2023 12:07 |
Початок аукціону: | 02 лютого 2023 12:08 |
Очікувана вартість: | 447 360,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,56% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03061, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Героїв Севастополя, 37-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | 2.5. Розрахунки за надані Послуги здійснюються на підставі ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані Послуги здійснюються протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок фінансування для оплати наданих Послуг. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 січня 2023 12:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 січня 2023 12:02 |
ТД на 2023 прибирання.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Зразки миючих
Дата подання: 25 січня 2023 12:39
Дата відповіді: 26 січня 2023 14:07
В Додатку 2 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" вказано :
Учасник обов’язково надає представнику Замовника – відповідальному за здійснення контролю за наданням послуг та зв’язку з Виконавцем безоплатно зразки миючих, дезінфікуючих засобів та засобів особистої гігієни з копіями діючих висновки санітарно-епідеміологічної експертизи Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (або аналогічні документи, видані компетентним на те органом), які будуть використовуватися Учасником під час надання послуг протягом трьох робочих.
Проясніть будь ласка зразки миючих надає протягом 3-х роб.днів учасник процедури закупівлі чи переможець ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно вимог Додатку 2 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі"
Учасник обов’язково надає представнику Замовника – відповідальному за здійснення контролю за наданням послуг та зв’язку з Виконавцем безоплатно зразки миючих, дезінфікуючих засобів та засобів особистої гігієни з копіями діючих висновки санітарно-епідеміологічної експертизи Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (або аналогічні документи, видані компетентним на те органом), які будуть використовуватися Учасником під час надання послуг протягом трьох робочих. Для уточнення замовник повідомляє, що вимагає від учасника надання зразків миючих, дезінфікуючих засобів та засобів особистої гігієни з копіями діючих висновки санітарно-епідеміологічної експертизи Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (або аналогічні документи, видані компетентним на те органом), які будуть використовуватися Учасником під час надання послуг протягом трьох робочих днів, з моменту розкриття пропозицій та оцінки учасника з найнижчою ціною, початок відліку починається з наступного дня.
Учасник обов’язково надає представнику Замовника – відповідальному за здійснення контролю за наданням послуг та зв’язку з Виконавцем безоплатно зразки миючих, дезінфікуючих засобів та засобів особистої гігієни з копіями діючих висновки санітарно-епідеміологічної експертизи Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (або аналогічні документи, видані компетентним на те органом), які будуть використовуватися Учасником під час надання послуг протягом трьох робочих. Для уточнення замовник повідомляє, що вимагає від учасника надання зразків миючих, дезінфікуючих засобів та засобів особистої гігієни з копіями діючих висновки санітарно-епідеміологічної експертизи Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (або аналогічні документи, видані компетентним на те органом), які будуть використовуватися Учасником під час надання послуг протягом трьох робочих днів, з моменту розкриття пропозицій та оцінки учасника з найнижчою ціною, початок відліку починається з наступного дня.
уточнення по тексту
Дата подання: 27 січня 2023 22:25
Дата відповіді: 30 січня 2023 09:11
Шановний Замовнику !
В тендерній документації стор.14 вказано:3) Інформація про відсутність підстав, визначених у частині 2 статті 17 Закону надається переможцем у складі тендерної пропозиції у вигляді довідки у довільній формі та/або іншого документа (інформація тощо) про відсутність фактів не виконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з Департаментом (Центром) надання адміністративних послуг виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), що призвело до його дострокового розірвання, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
уточніть будь ласка в довідці вказувати Департаментом (Центром) надання адміністративних послуг виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) чи Комунальна науково-дослідна установа «Науково-дослідний інститут соціально-економічного розвитку міста» ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Дякуємо за запитання. Слова «Департаментом (Центром) надання адміністративних послуг виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» потрапили до тендерної документації внаслідок технічної помилки.
Дякуємо за запитання. Слова «Департаментом (Центром) надання адміністративних послуг виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» потрапили до тендерної документації внаслідок технічної помилки.
Щодо листа
Дата подання: 27 січня 2023 23:11
Дата відповіді: 30 січня 2023 10:35
Додаток 2 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі"
Учасникам необхідно надати:Екологічний(-ні) сертифікат(-ти) та/або документ(-ти), що підтверджують відповідність Технічному регламенту мийних засобів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2008 №717 (із змінами і доповненнями), та/або Регламенту (ЄС) N 648/2004 Європейського Парламенту та Ради «Про миючі засоби» від 31 березня 2004 року (знак Еколейбл Європейського союзу, знак Ecogarantie, тощо) на мийні засоби, які зазначені Учасником в листі .
У нас питання треба надати Лист з переліком миючих з торговою маркою? Якщо "так ",тоді внесіть зміни в тендерну документацію та проясніть ,що це за лист!
По тексту ніде не вказано,що учасник повинен надати лист з миючими!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), тендерна пропозиція подається замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Додатком 2 до тендерної документації вимагається надання «Екологічний(-ні) сертифікат(-ти) та/або документ(-ти), що підтверджують відповідність Технічному регламенту мийних засобів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2008 №717 (із змінами і доповненнями), та/або Регламенту (ЄС) N 648/2004 Європейського Парламенту та Ради «Про миючі засоби» від 31 березня 2004 року (знак Еколейбл Європейського союзу, знак Ecogarantie, тощо) на мийні засоби, які зазначені Учасником в листі».
Таким чином з вищезазначеного вбачається надання Учасником листа з переліком мийних засобів, що пропонуються, та надання відповідних документів на такі засоби.
Додатком 2 до тендерної документації вимагається надання «Екологічний(-ні) сертифікат(-ти) та/або документ(-ти), що підтверджують відповідність Технічному регламенту мийних засобів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2008 №717 (із змінами і доповненнями), та/або Регламенту (ЄС) N 648/2004 Європейського Парламенту та Ради «Про миючі засоби» від 31 березня 2004 року (знак Еколейбл Європейського союзу, знак Ecogarantie, тощо) на мийні засоби, які зазначені Учасником в листі».
Таким чином з вищезазначеного вбачається надання Учасником листа з переліком мийних засобів, що пропонуються, та надання відповідних документів на такі засоби.
сертифікати на миючі та Висновки державної санітарно-епідеміологічної
Дата подання: 27 січня 2023 23:13
Дата відповіді: 30 січня 2023 10:35
Шановний замовнику !
Скажіть будь ласка , чи потрібно завантажувати сертифікати на миючі та Висновки державної санітарно-епідеміологічної ? експертизи
Відповідь: Шановний Учаснику!
Додатком 2 до тендерної документації вимагається надання Учасником Висновку(ів) державної санітарно-епідеміологічної експертизи (з додатками (в разі їх наявності)), що дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, форма та зміст повинні відповідати вимогам наказу МОЗ України від 09.10.2000 № 247 «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи».
У випадку, якщо Висновок не містить строку дії та виданий на строк дії ТУУ необхідно додатково надати:
Документ (витяг з документу), підтверджуючий дійсність ТУУ на кінцеву дату подання тендерних пропозицій (під витягом розуміється титульна сторінка та сторінка, що містить інформацію про строк, до якого документ дійсний).
Висновок державної санітарно - епідеміологічної експертизи надається Учасником на миючі та дезінфікуючі засоби, туалетний папір, паперові рушники, мило рідке для рук, галь для очищення унітазу.
Додатком 2 до тендерної документації вимагається надання Учасником Висновку(ів) державної санітарно-епідеміологічної експертизи (з додатками (в разі їх наявності)), що дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, форма та зміст повинні відповідати вимогам наказу МОЗ України від 09.10.2000 № 247 «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи».
У випадку, якщо Висновок не містить строку дії та виданий на строк дії ТУУ необхідно додатково надати:
Документ (витяг з документу), підтверджуючий дійсність ТУУ на кінцеву дату подання тендерних пропозицій (під витягом розуміється титульна сторінка та сторінка, що містить інформацію про строк, до якого документ дійсний).
Висновок державної санітарно - епідеміологічної експертизи надається Учасником на миючі та дезінфікуючі засоби, туалетний папір, паперові рушники, мило рідке для рук, галь для очищення унітазу.
Цінову пропозицію
Дата подання: 27 січня 2023 23:14
Дата відповіді: 30 січня 2023 09:18
Шановний замовнику !
Скажіть будь ласка , чи потрібно завантажувати Цінову пропозицію ?
Відповідь: Шановний Учаснику! Тенденрна документація не містить вимог щодо надання окремого документу Цінова пропозиція.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 лютого 2023 12:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
242 000,00
UAH з ПДВ
|
242 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КЛІНІНГ ПРО СЕРВІС" |
312 000,00
UAH з ПДВ
|
312 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНПЛЕЙС" |
338 800,00
UAH з ПДВ
|
338 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЦАРАЛУНГА ВІКТОР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #2789403470 |
Переможець |
242 000,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2023 15:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2024 13:55
|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2024 12:29
|
Дод угода прибирання.pdf | зміни до договору |
17 січня 2024 12:27
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2023 12:43
|
дод угода 1 клінінг.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 12:31
|
Електронний підпис | укладений |
13 лютого 2023 16:04
|
Договір | укладений |
13 лютого 2023 15:59
|
Договір | укладений |
13 лютого 2023 15:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 04-23/п |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 04-23/п |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |