Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
щебінь фракції 0-40 мм (14212300-3 - Колотий камінь і щебінь)
Очікувана вартість
1 800 000,00 UAH
UA-2023-01-25-006532-a ● de1e7217f704403a924ca3bc47ba22ff
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ-ОПІШНЯ" ОПІШНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43413392 |
Місцезнаходження: | 38164, Україна , Полтавська обл., Зіньківський р-н, смт Опішня , вул. Перемоги, буд. 3 |
Контактна особа: |
Марина Різник +380992513192 opishnya_kp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 січня 2023 16:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 лютого 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 02 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
дана закупівля проводиться у відповідності до особливостей, які визначені постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2250 тонни
щебінь фракції 0-40 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38164, Україна, Полтавська область, смт Опішня, вул.Перемоги 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 березня 2023
ДК 021:2015: 14212300-3 — Колотий камінь і щебінь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлені товари Постачальником, проводиться за фактом отримання Замовником таких товарів протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання товарів | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 січня 2023 16:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 січня 2023 12:00 |
Проект договору.docx | |
25 січня 2023 12:00 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-01-25-006532-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа-підприємець Білокінь Станіслав Володимирович, Код ЄДРПОУ:3230714617
Дата подання: 07 лютого 2023 21:05
Невиправлення невідповідностей в 24 години
Вимога
Звертаємо увагу Уповноваженої особи СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "БЛАГОУСТРІЙ-ОПІШНЯ" ОПІШНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ на неправомірність Протоколу №7/02-2 від 07 лютого 2023 року ( далі Протокол) про намір укладання договору з ФОП "МАСЮК СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ" (далі Учасник).
Обгрунтування.
07.02.2023 року Уповноваженою особою було надано 24 години на виправлення невідповідностей, що були виявлені нею у пропозиції ФОП "МАСЮК СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ". Зокрема пункт 1. Виявлені невідповідності: у наданій формі "Пропозиція" (за встановленою формою додатку 6 Документації) учасником не зазначено повне найменування учасника (зазначене ФО-П) та не зазначено інформацію про особу, яка виконує обов’язки бухгалтера. На виправлення даної невідповідності Учасник надав оновлений документ «Пропозиція» вих №15 06.02.2023. В даному документі в Таблиці 1 в графі «код за ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб або фізичних осіб-підприємців» Учасник зазаначає 2729923299. Дана інформація не є правдивою відповідно до картки платника податків, що було надано також у складі документів на усунення невідповідностей. Таким чином Учасник не виправив невідповідність протягом 24 годин.
Ще однією невідповідністю було: 2. Виявлені невідповідності: у складі пропозиції не надано погодження з проектом договору; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1 розділу III Документації, пункт 3 розділу VI Документації та додаток 4 Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: у разі погодження учасником із усіма положеннями проекту договору, - надати проект договору за підписом уповноваженої особи учасника. Учасником було надано підписаний ПРОЕКТ ДОГОВОРУ відповідно до Додатку 4 тендерної документації. Даний проєкт передбачає п.п. 4.1. «Оплата за поставлені товари Постачальником, проводиться за фактом отримання Замовником таких товарів протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання товарів».
Відповідно до пункту 2 Інша інформація розділу V. Оцінка тендерної пропозиції:
-В ході розгляду пропозиції учасника до моменту визначення переможця процедури закупівлі Замовник та учасник(и) не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції, у томі числі до змісту проекту договору та його окремих частин.
Учасником у документі «Пропозиція» вих №15 06.02.2023 у пункті 8 зазначено: «Умови розрахунків: відстрочка платежу: сім (сім) банківських днів. Отже ФОП "МАСЮК СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ" не погоджується з проектом договору про закупівлю , а саме його окремими положеннями (Істотними умовами, порядком здійснення оплати протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання товарів).
Таким чином Учасник не надав підтвердження свого погодження з проєктом договору, яке вимагалося протягом 24 годин, а ініціював внесення змін до нього до моменту визначення переможця .
Зважаючи на вище зазначені факти, відповідно до пункту 3 Відхилення тендерних пропозицій V. Оцінка тендерної пропозиції: тендерна пропозиція відхиляється Замовником із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Вимагаємо скасувати Протокол №7/02-2 від 07 лютого 2023 року про намір укладання договору з ФОП "МАСЮК СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ", відхилити його пропозицію та перейти до розгляду наступної пропозиції Фізичної особи-підприємця Білоконя Станіслава Володимировича.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо увагу Уповноваженої особи СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "БЛАГОУСТРІЙ-ОПІШНЯ" ОПІШНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ на неправомірність Протоколу №7/02-2 від 07 лютого 2023 року ( далі Протокол) про намір укладання договору з ФОП "МАСЮК СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ" (далі Учасник).
Обгрунтування.
07.02.2023 року Уповноваженою особою було надано 24 години на виправлення невідповідностей, що були виявлені нею у пропозиції ФОП "МАСЮК СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ". Зокрема пункт 1. Виявлені невідповідності: у наданій формі "Пропозиція" (за встановленою формою додатку 6 Документації) учасником не зазначено повне найменування учасника (зазначене ФО-П) та не зазначено інформацію про особу, яка виконує обов’язки бухгалтера. На виправлення даної невідповідності Учасник надав оновлений документ «Пропозиція» вих №15 06.02.2023. В даному документі в Таблиці 1 в графі «код за ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб або фізичних осіб-підприємців» Учасник зазаначає 2729923299. Дана інформація не є правдивою відповідно до картки платника податків, що було надано також у складі документів на усунення невідповідностей. Таким чином Учасник не виправив невідповідність протягом 24 годин.
Ще однією невідповідністю було: 2. Виявлені невідповідності: у складі пропозиції не надано погодження з проектом договору; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1 розділу III Документації, пункт 3 розділу VI Документації та додаток 4 Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: у разі погодження учасником із усіма положеннями проекту договору, - надати проект договору за підписом уповноваженої особи учасника. Учасником було надано підписаний ПРОЕКТ ДОГОВОРУ відповідно до Додатку 4 тендерної документації. Даний проєкт передбачає п.п. 4.1. «Оплата за поставлені товари Постачальником, проводиться за фактом отримання Замовником таких товарів протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання товарів».
Відповідно до пункту 2 Інша інформація розділу V. Оцінка тендерної пропозиції:
-В ході розгляду пропозиції учасника до моменту визначення переможця процедури закупівлі Замовник та учасник(и) не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції, у томі числі до змісту проекту договору та його окремих частин.
Учасником у документі «Пропозиція» вих №15 06.02.2023 у пункті 8 зазначено: «Умови розрахунків: відстрочка платежу: сім (сім) банківських днів. Отже ФОП "МАСЮК СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ" не погоджується з проектом договору про закупівлю , а саме його окремими положеннями (Істотними умовами, порядком здійснення оплати протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання товарів).
Таким чином Учасник не надав підтвердження свого погодження з проєктом договору, яке вимагалося протягом 24 годин, а ініціював внесення змін до нього до моменту визначення переможця .
Зважаючи на вище зазначені факти, відповідно до пункту 3 Відхилення тендерних пропозицій V. Оцінка тендерної пропозиції: тендерна пропозиція відхиляється Замовником із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Вимагаємо скасувати Протокол №7/02-2 від 07 лютого 2023 року про намір укладання договору з ФОП "МАСЮК СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ", відхилити його пропозицію та перейти до розгляду наступної пропозиції Фізичної особи-підприємця Білоконя Станіслава Володимировича.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 лютого 2023 15:34
Шановний учасник процедури закупівлі, Замовник (спеціалізоване комунальне підприємство "Благоустрій-Опішня" Опішнянської селищної ради), ознайомившись із вашою вимогою повідомляє наступне:
Дана закупівля проводиться у відповідності до вимог відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (далі - Закон) зі змінами та доповненнями, з урахуванням особливостей, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі – Постанова №1178) із врахуванням вимог інших нормативно-правових актів чинного законодавства в Україні.
1. Ви зазначаєте про те, що в оновленому документі «Пропозиція» вих. №15 06.02.2023, в Таблиці 1 в графі «код за ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб або фізичних осіб-підприємців» ФОП Масюк С.М. зазначає "2729923299", При цьому стверджуючи про те, що дана інформація не є правдивою відповідно до картки платника податків, що було надано також у складі документів на усунення невідповідностей. Таким чином Учасник не виправив невідповідність протягом 24 годин. Ваше твердження є хибним та не відповідає дійсності, в частині того, що учасник не виправив невідповідність протягом 24 годин.
Пунктом 19 частини 2 статті 22 Закону визначено, що У тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Згідно до умов та понять "формальна помилка", що визначено у пункті 1 розділу III тендерної документації, формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме технічні помилки та описки, зокрема помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Встановлене зауваження відноситься до поняття формальної помилки, оскільки дане зауваження не впливає на зміст тендерної пропозиції, до того не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
При цьому реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентиф. код) ФОП Масюк С.М. коректно зазначається в електронній системі публічних закупівель та інших документах, що надаються учасником у складі тендерної пропозиції.
2. Згідно до вимог пункту 1 розділу III тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником), та завантаження файлів у форматах доступних для відображення таких електронних документів, а саме, зокрема інформація із погодженням з проектом договору, яка повинна бути оформлене Учасниками згідно з цією документацією та Додатком 4.
Згідно до вимог четвертого абзацу пункту 3 розділу VI тендерної документації ненадання учасником підписаного проекту договору про закупівлю або його окремих положень із додатковим наданням змістовного пояснення або пропозиції з обґрунтуванням внесення пропонуємих змін до окремих його положень у вигляді інформаційного листа в складі тендерної пропозиції, призводить до відхилення такої пропозиції відповідно до третього абзацу пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
На виконання встановлених вимог учасником у складі тендерної пропозиції надано проєкт договору за підписом уповноваженої особи учасника в редакції, що запропонована замовником у додатку 4 тендерної документації. Окрім цього учасником у складі пропозиції не надавалось інформації або інших звернень в частині надання пропозицій щодо зміни умов проекту договору для подальшого його укладання.
Таким чином, учасник надав достатнє погодження із проектом договору, який наведений у додатку 4 тендерної документації.
Згідно до умов пункту 4.1 проекту договору (додаток 4 тендерної документації) визначено умови оплати за договором, зокрема - оплата за поставлені товари Постачальником, проводиться за фактом отримання Замовником таких товарів протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання товарів.
До того, звертаємо увагу на тому, що пунктом 4.3 проекту договору визначено умову надання відстрочки платежу у термін, який може пропонуватись з боку учасника. Замовником може бути застосовано право на відстрочку платежу протягом визначених учасником банківських днів з наступного дня після завершення строку визначеного в п.4.1 Договору, без права на претензію з боку Постачальника щодо несвоєчасної оплати за поставлені товари. Такий термін учасник може зазначати у числовому значенні у пункті 8 форми "Пропозиція" згідно до встановленої форми у додатку 6 тендерної документації, яка, в свою чергу надається на виконання вимоги пункту 1 розділу III тендерної документації.
Згідно до наданої учасником форми "Пропозиція", за встановленою у додатку 6 тендерної документації форми, ним запропоновано відстрочку платежу, строк якої становить 7 банківських днів. Перебіг даного строку починається з наступного дня після завершення строку визначеного в п.4.1. Договору (як це визначено у проекті договору).
Таким чином, учасником (ФОП Масюк С.М.) в повній мірі виконав усі вимоги тендерної документації, за якими вами описано зауваження.
Принагідним звертаємо увагу на тому, що відповідно до частини 4 статті 33 Закону - учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
З урахуванням вище зазначеної вимоги Закону, у вашому зверненні відсутня інформація з вимогою щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності вашої пропозиції умовам тендерної документації або надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі щодо зазначення її переваг порівняно з вашою тендерною пропозицією.
У зв’язку з вище викладеним, у задоволенні даної вимоги немає законних підстав.
До того, розуміючи характер вашого звернення, замовником розглядається питання щодо визначення ваших дій такими, що можуть впливати на об’єктивність або неупередженість прийняття рішень відносно визначення переможця закупівлі. Такі дії учасників публічних закупівель є неприпустимими та такими, що порушують принципи обумовлені Настановою щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях, що в свою чергу, призводить до зниження репутації таких учасників та до негативного рівня довіри з боку замовників.
Дана закупівля проводиться у відповідності до вимог відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (далі - Закон) зі змінами та доповненнями, з урахуванням особливостей, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі – Постанова №1178) із врахуванням вимог інших нормативно-правових актів чинного законодавства в Україні.
1. Ви зазначаєте про те, що в оновленому документі «Пропозиція» вих. №15 06.02.2023, в Таблиці 1 в графі «код за ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб або фізичних осіб-підприємців» ФОП Масюк С.М. зазначає "2729923299", При цьому стверджуючи про те, що дана інформація не є правдивою відповідно до картки платника податків, що було надано також у складі документів на усунення невідповідностей. Таким чином Учасник не виправив невідповідність протягом 24 годин. Ваше твердження є хибним та не відповідає дійсності, в частині того, що учасник не виправив невідповідність протягом 24 годин.
Пунктом 19 частини 2 статті 22 Закону визначено, що У тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Згідно до умов та понять "формальна помилка", що визначено у пункті 1 розділу III тендерної документації, формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме технічні помилки та описки, зокрема помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Встановлене зауваження відноситься до поняття формальної помилки, оскільки дане зауваження не впливає на зміст тендерної пропозиції, до того не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
При цьому реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентиф. код) ФОП Масюк С.М. коректно зазначається в електронній системі публічних закупівель та інших документах, що надаються учасником у складі тендерної пропозиції.
2. Згідно до вимог пункту 1 розділу III тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником), та завантаження файлів у форматах доступних для відображення таких електронних документів, а саме, зокрема інформація із погодженням з проектом договору, яка повинна бути оформлене Учасниками згідно з цією документацією та Додатком 4.
Згідно до вимог четвертого абзацу пункту 3 розділу VI тендерної документації ненадання учасником підписаного проекту договору про закупівлю або його окремих положень із додатковим наданням змістовного пояснення або пропозиції з обґрунтуванням внесення пропонуємих змін до окремих його положень у вигляді інформаційного листа в складі тендерної пропозиції, призводить до відхилення такої пропозиції відповідно до третього абзацу пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
На виконання встановлених вимог учасником у складі тендерної пропозиції надано проєкт договору за підписом уповноваженої особи учасника в редакції, що запропонована замовником у додатку 4 тендерної документації. Окрім цього учасником у складі пропозиції не надавалось інформації або інших звернень в частині надання пропозицій щодо зміни умов проекту договору для подальшого його укладання.
Таким чином, учасник надав достатнє погодження із проектом договору, який наведений у додатку 4 тендерної документації.
Згідно до умов пункту 4.1 проекту договору (додаток 4 тендерної документації) визначено умови оплати за договором, зокрема - оплата за поставлені товари Постачальником, проводиться за фактом отримання Замовником таких товарів протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання товарів.
До того, звертаємо увагу на тому, що пунктом 4.3 проекту договору визначено умову надання відстрочки платежу у термін, який може пропонуватись з боку учасника. Замовником може бути застосовано право на відстрочку платежу протягом визначених учасником банківських днів з наступного дня після завершення строку визначеного в п.4.1 Договору, без права на претензію з боку Постачальника щодо несвоєчасної оплати за поставлені товари. Такий термін учасник може зазначати у числовому значенні у пункті 8 форми "Пропозиція" згідно до встановленої форми у додатку 6 тендерної документації, яка, в свою чергу надається на виконання вимоги пункту 1 розділу III тендерної документації.
Згідно до наданої учасником форми "Пропозиція", за встановленою у додатку 6 тендерної документації форми, ним запропоновано відстрочку платежу, строк якої становить 7 банківських днів. Перебіг даного строку починається з наступного дня після завершення строку визначеного в п.4.1. Договору (як це визначено у проекті договору).
Таким чином, учасником (ФОП Масюк С.М.) в повній мірі виконав усі вимоги тендерної документації, за якими вами описано зауваження.
Принагідним звертаємо увагу на тому, що відповідно до частини 4 статті 33 Закону - учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
З урахуванням вище зазначеної вимоги Закону, у вашому зверненні відсутня інформація з вимогою щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності вашої пропозиції умовам тендерної документації або надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі щодо зазначення її переваг порівняно з вашою тендерною пропозицією.
У зв’язку з вище викладеним, у задоволенні даної вимоги немає законних підстав.
До того, розуміючи характер вашого звернення, замовником розглядається питання щодо визначення ваших дій такими, що можуть впливати на об’єктивність або неупередженість прийняття рішень відносно визначення переможця закупівлі. Такі дії учасників публічних закупівель є неприпустимими та такими, що порушують принципи обумовлені Настановою щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях, що в свою чергу, призводить до зниження репутації таких учасників та до негативного рівня довіри з боку замовників.
Номер вимоги: UA-2023-01-25-006532-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа-підприємець Білокінь Станіслав Володимирович, Код ЄДРПОУ:3230714617
Дата подання: 11 лютого 2023 13:26
неправомірне визнання переможцем та порушення при проведенні закупівлі
Вимога 2
Звертаємо увагу Уповноваженої особи СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "БЛАГОУСТРІЙ-ОПІШНЯ" ОПІШНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ на неправомірність Протоколу №7/02-2 від 07 лютого 2023 року ( далі Протокол) про намір укладання договору з ФОП "МАСЮК СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ" (далі Учасник).
Обгрунтування.
07.02.2023 року Уповноваженою особою було надано 24 години на виправлення невідповідностей, що були виявлені нею у пропозиції ФОП "МАСЮК СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ". Зокрема пункт 3. Виявлені невідповідності: у наданій учасником довідці за встановленою формою, наведеною в Додатку 1.1 до Документації, не зазначено обсяг договору №28/06 від 28.06.2022 року. Договори №26/08/22-Т від 29.08.2022р. та №30/01/2023-Т від 20.01.2023 року не є аналогічними (за предметом договору); Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2.1 таблиці 1 розділу I додатку 1 Документації та додаток 1.1 Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку, яка надається за встановленою формою, наведеною в Додатку 1.1 до Документації. У довідці обов’язково зазначається інформація щодо фактично виконаних зобов’язань за договором(ами) постачання товару(ів), що є аналогічним предмету даної процедури закупівлі, (для виконання даного критерію достатньо надання інформації за одним аналогічним договором). У довідці повинно бути зазначено обсяг договору (кількість товару);
Учасник надав оновлену «Інформацію про досвід виконання аналогічного договору» вих №16 від 06.02.2022 року, в якій міститься інформація , що кінцевий строк виконання зобов’язань з боку Постачальника по аналогічному договору №28/06 від 28.06.2022 року був серпень 2022 року. З документу «виконання зобов’язань.PDF», що було додано до пропозиції 10 лютого 2023 року, відповідно до видаткових накладних по договору №28/06 від 28.06.2022 року товар постачався в вересні та жовтні 2022 року, що підтверджує неправдивість інформації в довідці «Інформацію про досвід виконання аналогічного договору» вих №16 від 06.02.2022 року. Таким чином Учасник ще раз не не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. А отже пропозиція ФОП "МАСЮК СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ" має бути відхилена.
Також звертаємо вашу увагу на ще ряд невідповідностей пропозиції ФОП "МАСЮК СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ" вимогам тендерної документації:
1. Відповідно до Додатку 3 ТД Учасники мали надати:
«1.1. Інформація (або довідка) у довільній формі про службову(их) (посадову(их)) особу(іб) учасника, яку(их) уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, в тому числі підписувати тендерну пропозицію. Учасником повинно бути зазначено інформацію про ПІП такої(их) особи(іб) із описом делегованих прав та повноважень, які стосуються здійснення представництва юридичної особи і підписання документів в процесі участі у закупівлі, укладенні договору та його виконанню.»
. Інформація (або довідка) в складі пропозиції Учасника ВІДСУТНІ
«4.5. Копію внутрішнього розпорядчого документу (копію наказу, розпорядження, інструкції, тощо), який свідчить про порядок ведення господарської діяльності з використанням/не використанням печатки(ок) підприємства (у разі наявності печатки(ок)) (як виключення, надається учасником в складі тендерної пропозиції, в тому випадку якщо підприємство (або фізична особа-підприємець) здійснює підприємницьку діяльність без використання печатки(ок) або із вибірковим використанням згідно до переліку видів (типів) документів, що визначені таким розпорядчим документом.»
. Інформація (або довідка) в складі пропозиції Учасника ВІДСУТНІ
Відповідно до Додатку 1 ТД учасники мали надати :
«1.2. Копія щонайменше одного документу, яким встановлено наявність діючих прав власності (або користування) об’єктом(ами) матеріально-технічної бази або технології(й), необхідно для безпосереднього виконання зобов’язань за результатом вкладеного договору»
Учасник в довідці про наявність матеріально-технічної бази зазначив інформацію про три тягачі та три спеціалізовані напівпричіпи самоскиди-е. Проте документи надано лише на тягачі, які без напівпричіпів ( документи відсутні) не зможуть виконати умови договору з поставки предмету закупівлі та неможливе безпосереднє виконання зобов’язань за результатом вкладеного договору
Відповідно до Додатку 5 ТД учасники мали надати :
1. Учасник самостійно забезпечує зважування товару засобами, які є доступними для контролю з боку Замовника. На виконання даної вимоги учасник повинен мати договір, укладений між учасником та суб’єктом господарювання, яким здійснюється з наданням послуги вагового контролю (зважування) автотранспорту на відстані, що є найбільш приближеною до місця постачання товару.
2. Автомобільні ваги, які учасник планує використовувати в процесі зважування товару повинні бути повірені Державною метрологічною службою та мати повірочне тавро або свідоцтво про повірку, яка проводилась не більше 1 року, відносно дати подання тендерної пропозиції учасником.
Учасником не надано підтвердження даної інформації ні у вигляді довідки, ні підписаної «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ)», ані документально.
«Розділ II. ДОДАТКОВО У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ НЕОБХІДНО НАДАТИ:
1. Інформація або копія документу, в якому зазначаються повна назва та контактні дані органу(ів) оцінки, яким(и) проведено відповідні випробування (оцінка відповідності або якості), назва товару, опис результату предмету (або об’єкту) оцінки відповідності, рік проведення дослідження. На виконання даної вимоги може надаватись паспорт на товар, який є предметом даної закупівлі, виданий виробником щебеню не раніше 2022 року.»
Учасником не надано ні паспорту на товар, ані документу, в якому зазначаються повна назва та контактні дані органу(ів) оцінки, яким(и) проведено відповідні випробування (оцінка відповідності або якості), назва товару, опис результату предмету (або об’єкту) оцінки відповідності, рік проведення дослідження.
Зважаючи на вище зазначене пропозиція, яку подав ФОП "МАСЮК СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ" має бути відхилена, або закупівля взагалі скасована, адже вдруге ви не можете надати 24 години на усунення невідповідностей даної пропозиції
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо увагу Уповноваженої особи СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "БЛАГОУСТРІЙ-ОПІШНЯ" ОПІШНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ на неправомірність Протоколу №7/02-2 від 07 лютого 2023 року ( далі Протокол) про намір укладання договору з ФОП "МАСЮК СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ" (далі Учасник).
Обгрунтування.
07.02.2023 року Уповноваженою особою було надано 24 години на виправлення невідповідностей, що були виявлені нею у пропозиції ФОП "МАСЮК СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ". Зокрема пункт 3. Виявлені невідповідності: у наданій учасником довідці за встановленою формою, наведеною в Додатку 1.1 до Документації, не зазначено обсяг договору №28/06 від 28.06.2022 року. Договори №26/08/22-Т від 29.08.2022р. та №30/01/2023-Т від 20.01.2023 року не є аналогічними (за предметом договору); Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2.1 таблиці 1 розділу I додатку 1 Документації та додаток 1.1 Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку, яка надається за встановленою формою, наведеною в Додатку 1.1 до Документації. У довідці обов’язково зазначається інформація щодо фактично виконаних зобов’язань за договором(ами) постачання товару(ів), що є аналогічним предмету даної процедури закупівлі, (для виконання даного критерію достатньо надання інформації за одним аналогічним договором). У довідці повинно бути зазначено обсяг договору (кількість товару);
Учасник надав оновлену «Інформацію про досвід виконання аналогічного договору» вих №16 від 06.02.2022 року, в якій міститься інформація , що кінцевий строк виконання зобов’язань з боку Постачальника по аналогічному договору №28/06 від 28.06.2022 року був серпень 2022 року. З документу «виконання зобов’язань.PDF», що було додано до пропозиції 10 лютого 2023 року, відповідно до видаткових накладних по договору №28/06 від 28.06.2022 року товар постачався в вересні та жовтні 2022 року, що підтверджує неправдивість інформації в довідці «Інформацію про досвід виконання аналогічного договору» вих №16 від 06.02.2022 року. Таким чином Учасник ще раз не не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. А отже пропозиція ФОП "МАСЮК СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ" має бути відхилена.
Також звертаємо вашу увагу на ще ряд невідповідностей пропозиції ФОП "МАСЮК СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ" вимогам тендерної документації:
1. Відповідно до Додатку 3 ТД Учасники мали надати:
«1.1. Інформація (або довідка) у довільній формі про службову(их) (посадову(их)) особу(іб) учасника, яку(их) уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, в тому числі підписувати тендерну пропозицію. Учасником повинно бути зазначено інформацію про ПІП такої(их) особи(іб) із описом делегованих прав та повноважень, які стосуються здійснення представництва юридичної особи і підписання документів в процесі участі у закупівлі, укладенні договору та його виконанню.»
. Інформація (або довідка) в складі пропозиції Учасника ВІДСУТНІ
«4.5. Копію внутрішнього розпорядчого документу (копію наказу, розпорядження, інструкції, тощо), який свідчить про порядок ведення господарської діяльності з використанням/не використанням печатки(ок) підприємства (у разі наявності печатки(ок)) (як виключення, надається учасником в складі тендерної пропозиції, в тому випадку якщо підприємство (або фізична особа-підприємець) здійснює підприємницьку діяльність без використання печатки(ок) або із вибірковим використанням згідно до переліку видів (типів) документів, що визначені таким розпорядчим документом.»
. Інформація (або довідка) в складі пропозиції Учасника ВІДСУТНІ
Відповідно до Додатку 1 ТД учасники мали надати :
«1.2. Копія щонайменше одного документу, яким встановлено наявність діючих прав власності (або користування) об’єктом(ами) матеріально-технічної бази або технології(й), необхідно для безпосереднього виконання зобов’язань за результатом вкладеного договору»
Учасник в довідці про наявність матеріально-технічної бази зазначив інформацію про три тягачі та три спеціалізовані напівпричіпи самоскиди-е. Проте документи надано лише на тягачі, які без напівпричіпів ( документи відсутні) не зможуть виконати умови договору з поставки предмету закупівлі та неможливе безпосереднє виконання зобов’язань за результатом вкладеного договору
Відповідно до Додатку 5 ТД учасники мали надати :
1. Учасник самостійно забезпечує зважування товару засобами, які є доступними для контролю з боку Замовника. На виконання даної вимоги учасник повинен мати договір, укладений між учасником та суб’єктом господарювання, яким здійснюється з наданням послуги вагового контролю (зважування) автотранспорту на відстані, що є найбільш приближеною до місця постачання товару.
2. Автомобільні ваги, які учасник планує використовувати в процесі зважування товару повинні бути повірені Державною метрологічною службою та мати повірочне тавро або свідоцтво про повірку, яка проводилась не більше 1 року, відносно дати подання тендерної пропозиції учасником.
Учасником не надано підтвердження даної інформації ні у вигляді довідки, ні підписаної «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ)», ані документально.
«Розділ II. ДОДАТКОВО У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ НЕОБХІДНО НАДАТИ:
1. Інформація або копія документу, в якому зазначаються повна назва та контактні дані органу(ів) оцінки, яким(и) проведено відповідні випробування (оцінка відповідності або якості), назва товару, опис результату предмету (або об’єкту) оцінки відповідності, рік проведення дослідження. На виконання даної вимоги може надаватись паспорт на товар, який є предметом даної закупівлі, виданий виробником щебеню не раніше 2022 року.»
Учасником не надано ні паспорту на товар, ані документу, в якому зазначаються повна назва та контактні дані органу(ів) оцінки, яким(и) проведено відповідні випробування (оцінка відповідності або якості), назва товару, опис результату предмету (або об’єкту) оцінки відповідності, рік проведення дослідження.
Зважаючи на вище зазначене пропозиція, яку подав ФОП "МАСЮК СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ" має бути відхилена, або закупівля взагалі скасована, адже вдруге ви не можете надати 24 години на усунення невідповідностей даної пропозиції
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 лютого 2023 11:01
Шановний учасник процедури закупівлі, Замовник (спеціалізоване комунальне підприємство "Благоустрій-Опішня" Опішнянської селищної ради), ознайомившись із вашою вимогою повідомляє наступне:
Згідно до пункту 2 розділу Примітки додатку 1.1 тендерної документації визначено, що у комірках встановленої форми зазначається інформація у відповідності до тієї інформації, яка визначена умовами аналогічного(их) договору(ів).
Згідно до умов п.5.1 договору №28/06 від 28 червня 2022 року, визначено, що договір набирає чинності від дня його підписання та діє до 23.08.2022 року (завершення воєнного стану), але в будь-якому випадку до поновного виконання сторонами своїх зобов'язань, але не пізніше ніж до 31 грудня 2022 року.
Згідно до пункту "*" розділу Примітки додатку 1.1 тендерної документації, кінцевий строк виконання зобов’язань зазначається без урахування періоду виконання зобов’язань, які стосуються гарантійних умов договором.
Інших умов, які стосуються надання інформації про кінцевий строк виконання зобов’язань з боку Постачальника умовами тендерної документації не визначено.
Таким чином, у замовника на момент розгляду тендерної пропозиції не було підстав вважати пропозицію ФОП Масюк С.М. такою, що не відповідає вимогам замовника, викладеним умовами тендерної документації.
З урахуванням умови, що визначена у розділі Примітки Додатку 1 тендерної документації визначено поняття "аналогічний договір" «аналогічний договір»*: «Аналогічним договором в розумінні Документації є договір із взятими на себе зобов'язаннями Учасником за предметом закупівлі, аналогічного предмету закупівлі, що визначений даною Документацією, тобто подібного або відмінного товару, схожого у цілому за певними властивостями, ознаками або відношеннями тощо».
* довідково: визначено виходячи поняття «аналогія» з - Анало́гія (грец.Αναλογια – відповідність) – подібність, схожість у цілому відмінних предметів, явищ за певними властивостями, ознаками або відношеннями тощо.
Виходячи з вище викладеного поняття, у замовника не має незаперечних умов, які б могли спростувати ознаки аналогії предмета даної закупівлі та предмета закупівлі договору №28/06 від 28 червня 2022 року, наданого учасником для підтвердження наявності досвіду виконання подібних зобов’язань, який за своєю схожістю у цілому відмінних предметів, явищ за певними властивостями, ознаками або відношеннями відповідає ознакам предмета даної закупівлі.
Виконання вимоги п.1.1 Таблиці 1 розділу I Додатку 3 тендерної документації стосується учасника, який є юридичною особою. Учасник (ФОП Масюк С.М.) не є юридичною особою, оскільки є фізичною особою-підприємцем. У зв’язку з чим не зобов’язаний надавати інформацію (або довідку) у відповідності до вимог п.1.1 Таблиці 1 розділу I Додатку 3 тендерної документації.
Згідно вимоги п.4.5 Таблиці 1 розділу I Додатку 3 тендерної документації визначено виключення, про те, що учасником надається в складі тендерної пропозиції визначений розпорядчий документ, в тому випадку якщо підприємство (або фізична особа-підприємець) здійснює підприємницьку діяльність без використання печатки(ок) або із вибірковим використанням згідно до переліку видів (типів) документів, що визначені таким розпорядчим документом.
Оскільки учасник, не використовує печатку вибірково, накладавши на власний підпис відтиск печатки на інформації та документах, які надавались ним у складі тендерної пропозиції, такий учасник не зобов’язаний надавати копію внутрішнього розпорядчого документу (копію наказу, розпорядження, інструкції тощо), який свідчить про порядок ведення господарської діяльності з використанням/не використанням печатки(ок) підприємства.
Якщо уважно ознайомитись із вимогою пункту 1.2 Таблиці 1 розділу I Додатку 1 тендерної документації, то можна зрозуміти, що учасника не зобов'язано надавати документи на усі об'єкти обладнання, матеріально-технічної бази із зазначенням права користування кожного окремого матеріального об’єкту та/або технології(й), що буде використовуватись при виконанні зобов’язань за результатом вкладеного договору, які зазначались у довідці, що надається на вимогу п.1.1 Таблиці 1 розділу I Додатку 1 документації. Про це окремо зауважено у пункті 1.2 Таблиці 1 розділу I Додатку 1 документації.
Згідно до умов тендерної документації замовником не вимагалось надання підтвердження відповідності пунктів 2, 3 розділу I Додатку 5 тендерної документації ні у вигляді довідки, ні підписаної «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічне завдання)», ані документально. Тому ваше зауваження є безпідставним та безглуздим.
На виконання вимоги п.1 розділу II Додатку 5 тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції надано копію діючого сертифікату відповідності серії ХА №000906 виданий органом з оцінки відповідності ДП "Харківський регіональний науково--виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації", зареєстрований за номером UA.XOДС.07.1044-22. Даний документ містить інформацію про повну назву та контактні дані органу оцінки, яким проведено відповідні випробування (оцінка відповідності або якості), назва товару, опис результату предмету оцінки відповідності, рік проведення дослідження.
Відповідно до вимоги, що визначена частиною 4 статті 33 Закону - учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
З урахуванням вище зазначеної вимоги Закону, у вашому зверненні відсутня інформація з вимогою щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності вашої пропозиції умовам тендерної документації або надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі щодо зазначення її переваг порівняно з вашою тендерною пропозицією.
У зв’язку з вище викладеним, у задоволенні вашої вимоги немає законних підстав.
До того, розуміючи характер вашого звернення, замовником розглядається питання щодо визначення ваших дій такими, що можуть впливати на об’єктивність або неупередженість прийняття рішень відносно визначення переможця закупівлі. Такі дії учасників публічних закупівель є неприпустимими та такими, що порушують принципи обумовлені Настановою щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях, що в свою чергу, призводить до зниження репутації таких учасників та до негативного рівня довіри з боку замовників.
Згідно до пункту 2 розділу Примітки додатку 1.1 тендерної документації визначено, що у комірках встановленої форми зазначається інформація у відповідності до тієї інформації, яка визначена умовами аналогічного(их) договору(ів).
Згідно до умов п.5.1 договору №28/06 від 28 червня 2022 року, визначено, що договір набирає чинності від дня його підписання та діє до 23.08.2022 року (завершення воєнного стану), але в будь-якому випадку до поновного виконання сторонами своїх зобов'язань, але не пізніше ніж до 31 грудня 2022 року.
Згідно до пункту "*" розділу Примітки додатку 1.1 тендерної документації, кінцевий строк виконання зобов’язань зазначається без урахування періоду виконання зобов’язань, які стосуються гарантійних умов договором.
Інших умов, які стосуються надання інформації про кінцевий строк виконання зобов’язань з боку Постачальника умовами тендерної документації не визначено.
Таким чином, у замовника на момент розгляду тендерної пропозиції не було підстав вважати пропозицію ФОП Масюк С.М. такою, що не відповідає вимогам замовника, викладеним умовами тендерної документації.
З урахуванням умови, що визначена у розділі Примітки Додатку 1 тендерної документації визначено поняття "аналогічний договір" «аналогічний договір»*: «Аналогічним договором в розумінні Документації є договір із взятими на себе зобов'язаннями Учасником за предметом закупівлі, аналогічного предмету закупівлі, що визначений даною Документацією, тобто подібного або відмінного товару, схожого у цілому за певними властивостями, ознаками або відношеннями тощо».
* довідково: визначено виходячи поняття «аналогія» з - Анало́гія (грец.Αναλογια – відповідність) – подібність, схожість у цілому відмінних предметів, явищ за певними властивостями, ознаками або відношеннями тощо.
Виходячи з вище викладеного поняття, у замовника не має незаперечних умов, які б могли спростувати ознаки аналогії предмета даної закупівлі та предмета закупівлі договору №28/06 від 28 червня 2022 року, наданого учасником для підтвердження наявності досвіду виконання подібних зобов’язань, який за своєю схожістю у цілому відмінних предметів, явищ за певними властивостями, ознаками або відношеннями відповідає ознакам предмета даної закупівлі.
Виконання вимоги п.1.1 Таблиці 1 розділу I Додатку 3 тендерної документації стосується учасника, який є юридичною особою. Учасник (ФОП Масюк С.М.) не є юридичною особою, оскільки є фізичною особою-підприємцем. У зв’язку з чим не зобов’язаний надавати інформацію (або довідку) у відповідності до вимог п.1.1 Таблиці 1 розділу I Додатку 3 тендерної документації.
Згідно вимоги п.4.5 Таблиці 1 розділу I Додатку 3 тендерної документації визначено виключення, про те, що учасником надається в складі тендерної пропозиції визначений розпорядчий документ, в тому випадку якщо підприємство (або фізична особа-підприємець) здійснює підприємницьку діяльність без використання печатки(ок) або із вибірковим використанням згідно до переліку видів (типів) документів, що визначені таким розпорядчим документом.
Оскільки учасник, не використовує печатку вибірково, накладавши на власний підпис відтиск печатки на інформації та документах, які надавались ним у складі тендерної пропозиції, такий учасник не зобов’язаний надавати копію внутрішнього розпорядчого документу (копію наказу, розпорядження, інструкції тощо), який свідчить про порядок ведення господарської діяльності з використанням/не використанням печатки(ок) підприємства.
Якщо уважно ознайомитись із вимогою пункту 1.2 Таблиці 1 розділу I Додатку 1 тендерної документації, то можна зрозуміти, що учасника не зобов'язано надавати документи на усі об'єкти обладнання, матеріально-технічної бази із зазначенням права користування кожного окремого матеріального об’єкту та/або технології(й), що буде використовуватись при виконанні зобов’язань за результатом вкладеного договору, які зазначались у довідці, що надається на вимогу п.1.1 Таблиці 1 розділу I Додатку 1 документації. Про це окремо зауважено у пункті 1.2 Таблиці 1 розділу I Додатку 1 документації.
Згідно до умов тендерної документації замовником не вимагалось надання підтвердження відповідності пунктів 2, 3 розділу I Додатку 5 тендерної документації ні у вигляді довідки, ні підписаної «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічне завдання)», ані документально. Тому ваше зауваження є безпідставним та безглуздим.
На виконання вимоги п.1 розділу II Додатку 5 тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції надано копію діючого сертифікату відповідності серії ХА №000906 виданий органом з оцінки відповідності ДП "Харківський регіональний науково--виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації", зареєстрований за номером UA.XOДС.07.1044-22. Даний документ містить інформацію про повну назву та контактні дані органу оцінки, яким проведено відповідні випробування (оцінка відповідності або якості), назва товару, опис результату предмету оцінки відповідності, рік проведення дослідження.
Відповідно до вимоги, що визначена частиною 4 статті 33 Закону - учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
З урахуванням вище зазначеної вимоги Закону, у вашому зверненні відсутня інформація з вимогою щодо надання додаткової інформації про причини невідповідності вашої пропозиції умовам тендерної документації або надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі щодо зазначення її переваг порівняно з вашою тендерною пропозицією.
У зв’язку з вище викладеним, у задоволенні вашої вимоги немає законних підстав.
До того, розуміючи характер вашого звернення, замовником розглядається питання щодо визначення ваших дій такими, що можуть впливати на об’єктивність або неупередженість прийняття рішень відносно визначення переможця закупівлі. Такі дії учасників публічних закупівель є неприпустимими та такими, що порушують принципи обумовлені Настановою щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях, що в свою чергу, призводить до зниження репутації таких учасників та до негативного рівня довіри з боку замовників.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "МАСЮК СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ" |
1 350 000,00
UAH з ПДВ
|
1 350 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Білокінь Станіслав Володимирович |
1 649 925,00
UAH з ПДВ
|
1 649 925,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "МАСЮК СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ" #2729913299 |
Переможець |
1 350 000,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2023 13:34
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 лютого 2023 09:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2023 17:31
|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2023 16:01
|
2023-02-16-0005.pdf | укладений |
16 лютого 2023 15:58
|