Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт приміщень недіючого харчоблоку під реабілітаційний підрозділ стаціонару та відділення функціональної діагностики КНП ЛОР "ЛОДКЛ "ОХМАТДИТ" за адресою; м.Львів, вул.Лисенка, 31
Очікувана вартість
2 081 684,40 UAH
UA-2023-01-25-005897-a ● 37e84c08d67648bf95de113818f203a5
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Львівська обласна дитяча клінічна лікарня "ОХМАТДИТ" |
Код ЄДРПОУ: | 01996728 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ЛИСЕНКА, будинок 31 |
Контактна особа: |
Лащів Володимир Іванович 380322368161, 380322368088 ekonomist.oh@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 січня 2023 11:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 лютого 2023 18:00 |
Початок аукціону: | 13 лютого 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 2 081 684,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 408,42 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 7 000, 00 грн. (сім тисяч гривень, 00 копійок). Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям (єдиним грошовим платежем). Надати у складі пропозиції документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття та розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція вважається дійсною, але не менше ніж 90 днів з дня завершення подання тендерних пропозицій. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. Детальний опис забезпечення тендерної пропозиції відповідно до п. 3.4. розділу 3 до тендерної документації. Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до п. 3.5. Розділу 3 тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 7000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Під кількістю 1 послуга слід розуміти обсяг надання послуг: обсяги послуг, відповідно до технічної специфікації (згідно із Додатком 2).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщень недіючого харчоблоку під реабілітаційний підрозділ стаціонару та відділення функціональної діагностики КНП ЛОР "ЛОДКЛ "ОХМАТДИТ" за адресою; м.Львів, вул.Лисенка, 31.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79008, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ЛИСЕНКА, будинок 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
06 березня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 лютого 2023 17:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 лютого 2023 16:44 |
Додаток №2 Технічні специфікація зі змінами.doc | |
06 лютого 2023 16:44 |
Перелік змін від 06.02.2023.doc | |
06 лютого 2023 16:43 |
Тендерна документацiя зі змінами від 06.2023 р..doc | |
01 лютого 2023 12:43 |
Перелік змін.docx | |
01 лютого 2023 12:43 |
Тендерна документацiя зі змінами.doc | |
25 січня 2023 11:46 |
Тендерна документацiя.doc | |
25 січня 2023 11:45 |
Додаток №6 Форма банківської гарантії.docx | |
25 січня 2023 11:45 |
Додаток №5 Проект договору.docx | |
25 січня 2023 11:45 |
Додаток №4 Тендерна пропозиція.docx | |
25 січня 2023 11:45 |
Додаток №3 стаття 17.docx | |
25 січня 2023 11:44 |
Додаток №2 Технічні специфікація.docx | |
25 січня 2023 11:44 |
Додаток №1 Кваліфікаційні критерії.doc |
06 лютого 2023 17:06 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
06 лютого 2023 16:44 |
Додаток №2 Технічні специфікація зі змінами.doc
|
||||||
06 лютого 2023 16:44 |
Перелік змін від 06.02.2023.doc
|
||||||
06 лютого 2023 16:43 |
Тендерна документацiя зі змінами від 06.2023 р..doc
|
||||||
01 лютого 2023 12:43 |
Перелік змін.docx
|
||||||
01 лютого 2023 12:43 |
Тендерна документацiя зі змінами.doc
|
||||||
25 січня 2023 11:46 |
Тендерна документацiя.doc
|
||||||
25 січня 2023 11:45 |
Додаток №6 Форма банківської гарантії.docx
|
||||||
25 січня 2023 11:45 |
Додаток №5 Проект договору.docx
|
||||||
25 січня 2023 11:45 |
Додаток №4 Тендерна пропозиція.docx
|
||||||
25 січня 2023 11:45 |
Додаток №3 стаття 17.docx
|
||||||
25 січня 2023 11:44 |
Додаток №2 Технічні специфікація.docx
|
||||||
25 січня 2023 11:44 |
Додаток №1 Кваліфікаційні критерії.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Демонтаж недіючого вентиляційного та іншого обладнання
Дата подання: 01 лютого 2023 13:26
Дата відповіді: 03 лютого 2023 12:23
Шановний Замовнику!
У змінах до ТД з*явилась нова вимога "....Для виконання технічного завдання, а саме для здійснення «код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт приміщень недіючого харчоблоку під реабілітаційний підрозділ стаціонару та відділення функціональної діагностики КНП ЛОР "ЛОДКЛ "ОХМАТДИТ" за адресою; м. Львів, вул. Лисенка, 31.)» Учасник зобов’язується здійснити демонтаж недіючого вентиляційного та іншого обладнання". Просимо надати пояснення, стосовно об*ємів/ кількост/тощо по даному недіючому вентиляційному та іншому обладнанню. І, включити цю роботу/послугу до переліку робіт Технічної специфікаціїї в Додатку 2 до ТД. Також, просимо пояснити, чи буде збільшено планову суму закупівлі у звязку з додатковими роботами/послугами по демонтажу недіючого вентиляційного та іншого обладнання?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне:
Узв’язку з внесеними змінами до тендерної документації, Замовником не було збільшено очікувану вартість, тож відповідно до річного плану та оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вона становить: 2 081 684,40UAH. Щодо демонтажу недіючого вентиляційного та іншого обладнання, повідомляємо що всі бажаючі прийняти участь у торгах та здійснити послуги з поточного ремонту приміщень недіючого харчоблоку під реабілітаційний підрозділ стаціонару та відділення функціональної діагностики КНП ЛОР "ЛОДКЛ "ОХМАТДИТ" за адресою; м.Львів, вул.Лисенка, 31 можуть відвідати об’єкт для ознайомлення з об’ємами та детального переліку кількості обладнення, що підлягає демонтажу.
Узв’язку з внесеними змінами до тендерної документації, Замовником не було збільшено очікувану вартість, тож відповідно до річного плану та оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вона становить: 2 081 684,40UAH. Щодо демонтажу недіючого вентиляційного та іншого обладнання, повідомляємо що всі бажаючі прийняти участь у торгах та здійснити послуги з поточного ремонту приміщень недіючого харчоблоку під реабілітаційний підрозділ стаціонару та відділення функціональної діагностики КНП ЛОР "ЛОДКЛ "ОХМАТДИТ" за адресою; м.Львів, вул.Лисенка, 31 можуть відвідати об’єкт для ознайомлення з об’ємами та детального переліку кількості обладнення, що підлягає демонтажу.
Оплата за демонтаж?
Дата подання: 02 лютого 2023 11:14
Дата відповіді: 03 лютого 2023 12:24
Виконання демонтажу недіючого вентиляційного та іншого обладнання за чий рахунок?
Відповідь: Вартість послуг демонтажу включена в очікувану вартість та додатково оплачуватись не буде.
Змін до тендерної документації
Дата подання: 02 лютого 2023 11:21
Дата відповіді: 03 лютого 2023 12:30
Надайте грунтовні пояснення, чому нова вимога "демонтаж недіючого вентиляційного та іншого обладнання" якось, ніби "між іншим" зазначена у тексті "Змін до тендерної документації", а не відображена як це має бути у ДЕФЕКТНОМУ АКТІ Технічної специфікації Додатку №2 тендерної документації?
Відповідь: Демонтаж обладнення є невідємною частиною при здіснення поточного ремонту. Учасники самостійно розраховуються кількість та об'єми обладнення, яке необхідно демонтувати при ознайомленні з об'єктом.
Внесення змін до технічного завдання
Дата подання: 02 лютого 2023 16:17
Дата відповіді: 03 лютого 2023 12:24
В додатку 2 до тендерної документації, табличці відомість ресурсів п.15 гофрована труба для унітазу діам. 110мм. В кількості 0,135 шт. не відповідає вимогам технічного завдання п. 55
Відповідно до збірника №12 кошторисних норм українм, завтердженого наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 15.06.2021 № 156, нормативна потреба Дисперсії полівінілацетатної непластифікованої на пофарбування стін складає 63 кг на 100 м2, а на пофарбування стель 69 кг на 100м2, що в свою чергу, відповідно до всієї площі пофарбування складає 501,141 кг Дисперсії полівінілацетатної непластифікованої, натомість у техн. завд. обсяг дисперсії складає 346,401 кг, тобто на 154,74 кг менше, ніж це передбачено нормою! Просимо внести зміни у дод.№2 до тенд.док.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення! Замовником буде внесено зміни до тендерної документації.
Чому до внесення змін планова сума закупівлі була: 2 081 684,40 грн. без ПДВ, а після внесення змін стала: 2 081 684,40 грн. з ПДВ?!
Дата подання: 07 лютого 2023 10:10
Дата відповіді: 07 лютого 2023 11:01
Шановний замовнику! Просимо пояснити, чому до внесення змін 06.02.2023 планова сума закупівлі (UA-2023-01-25-005897-a) була: 2 081 684,40 грн. без ПДВ!...... а після внесення змін стала: 2 081 684,40 грн. з ПДВ?!
Відповідь: Добрий день! Замовником усунено технічну помилку в оголошенні, яка була виялена при розміщенні останніх змін.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-01-25-005897-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком", Код ЄДРПОУ:40359521
Дата подання: 07 березня 2023 11:21
Дата подання: 07 березня 2023 11:21
На рішення Замовника
За результатами оцінки, 03 березня 2023 року Замовником прийнято рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ Омега Буд Компані.
03 березня 2023 року Замовником опубліковано повідомлення про намір укласти договір з Фізична особа-підприємець Кучма Ігор Васильович.
Ознайомившись із тендерною пропозицією учасника Фізична особа-підприємець Кучма Ігор Васильович, вважаємо, що при здійснені оцінки, Замовником допущено порушення законодавства про публічні закупівлі, його основні принципи у зв’язку із наступними зауваженнями:
- Відповідно до технічної специфікації додаток 2 до тендерної документації в розділі Підлоги ч.20 зазначено «Улаштування стяжок самовирівнювальних з суміші Сеrеsіt СN-69 товщиною 5 мм» Учасник Фізична особа-підприємець Кучма Ігор Васильович в складі тендерної пропозиції надав локальний кошторис на будівельні роботи № 02-001 в якому Розділ №4 Підлоги, ч. 20 зазначено «Улаштування стяжок самовирівнювальних з суміші цементної, для недеформівниїх основ товщиною 5 мм» що не відповідає технічній специфікації.
Відповідно до Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції ч. 5.5. Відхилення тендерних пропозицій тендерної документації: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція:
• не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
Тендерна пропозиція Фізичної особи-підприємця Кучми Ігора Васильовича не відповідає технічній специфікації та підлягає відхиленню.
- Відповідно до ч 3.4. Розділу 3 тендерної документації, у складі пропозиції Учасники надають підтверджуючі документи щодо наступних зазначених вимог: Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий). Учасник ФОП Кучма Ігор Васильович подав банківську гарантію видану «АТ Укрбудінвестбанк», рейтинг якого підтверджино Свідоцтвом про визначення рейтингу, виданим національним рейтинговим агенством «Рюрік», яке не відноситься до рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P. Також учасником не подано документів, що банківська установа є такою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку.
Враховуючи вищенаведене, надане учасником забезпечення тенднерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції, та підлягає відхиленню.
- В тендерній документації зазначено, що Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі пропозиції до закупівлі повинен надати: гарантійний лист, в якому учасник гарантує замовнику надати послуги (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни встановлені замовником, а також необхідно зазначити що матеріали та вироби, від яких залежить якість надання послуг, будуть відповідати вимогам нормативно-правових актів у сфері будівництва. Гарантійний лист повинен мати посилання на оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі.
В тендерній пропозиції ФОП Кучма Ігор Васильович надає гарантійний лист № 6-02 від 1 лютого 2023 року, в якому відсутнє посилання на оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, натомість учасник подає шифр закупівлі.
- ФОП Кучма Ігор Васильович подає відомість ресурсів до локального кошторису 02-001 на загальнобудівельні роботи. В розділі 2 Будівельні машини та механізми зазначено Перевезення будівельного сміття до 15 км (без урахування вартості навантажувальних робіт). В тендерній пропозиції ФОП Кучми Ігора Васильовича наявна довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в якій відсутній механізм для вивозу сміття.
- Згідно тендерної документації: У разі залучення до виконання робіт машин та механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо) та свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору.
В тендерній пропозиції ФОП Кучми Ігора Васильовича є договір про закупівлю послуг з утилізація/видалення сміття поводження зі сміттям(Послуги з вивезення ТПВ (твердих побутових відходів)) №15-07-15 від 15 липня 2021 року, та відсутні свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 березня 2023 16:12
рішення від 09.03.2023 № 2853.pdf
Дата публікації: 09 березня 2023 16:12
інформація про резолютивну частину рішення від 16.03.2023 № 3295.pdf
Дата публікації: 17 березня 2023 13:59
рішення від 16.03.2023 № 3295.pdf
Дата публікації: 21 березня 2023 16:03
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником виконано рішення АМКУ, а саме скасовано рішення про визначення переможця.
Дата виконання рішення замовником: 23 березня 2023 16:13
Номер скарги: UA-2023-01-25-005897-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком", Код ЄДРПОУ:40359521
Дата подання: 28 березня 2023 18:48
Дата подання: 28 березня 2023 18:48
Скарга
За результатами оцінки, 03 березня 2023 року Замовником прийнято рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ Омега Буд Компані.
03 березня 2023 року Замовником опубліковано повідомлення про намір укласти договір з Фізична особа-підприємець Кучма Ігор Васильович.
07 березня 2023 року ТОВ «Еталон-Ком» подав скаргу до АМКУ на рішення про визнання переможцем та повідомлення про намір укласти договір з Фізичною особою-підприємцем Кучмою Ігорем Васильовичем.
ТОВ «Еталон-Ком» не погоджувався з рішенням Замовника про визначення Переможця Процедури закупівлі, виходячи з наступного:
Скаржник зазначає, що відповідно до розділу 3 Документації у складі Пропозиції Учасники надають підтверджуючі документи щодо наступних зазначених вимог: Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- або вищий).
Учасник ФОП Кучма І.В. подав банківську гарантію, видану "АТ Укрбудінвестбанк", рейтинг якого підтверджено Свідоцтвом про визначення рейтингу, виданим національним рейтинговим агенством "Рюрік", яке не відноситься до рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P.
Також учасником не подано документів, що банківська установа є такою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку.
Враховуючи вищенаведене, надане учасником забезпечення Пропозиції не відповідає умовам, що визначені Замовником у Документації до такого забезпечення тендерної пропозиції, та підлягає відхиленню.
Замовник зазначає, що учасником у складі Пропозиції подано Свідоцтво № CB 20230130-1, що підтверджує оновлення довгострокового кредитного рейтингу позичальника на рівні uaAAA АТ "Український Будівельно – Інвестаційний Банк".
У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне.
Відповідно до пункту 3.4. розділу ІІІ Документації у складі пропозиції Учасники надають підтверджуючі документи щодо наступних зазначених вимог:
Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має рейтинг материнських іноземних 5 банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий).
У складі Пропозиції Переможця містяться:
- свідоцтво з оновлення довгострокового кредитного рейтингу позичальника за Національною рейтинговою шкалою, видане Національним рейтинговим Агентством "Рюрік", на рівні uaAAA акціонерному товариству "Український будівельноінвестиційний банк", дата оновлення 30.01.2023 (Свідоцтво УБІБ.zip);
- довідка від 13.02.2023 №0872/03-2 АТ "УКРБУДІНВЕСТБАНК": АТ "УКРБУДІНВЕСТБАНК" підтверджує, що має кредитний рейтинг за національною рейтинговою шкалою uaAАA (позичальник або окремий борговий інструмент з рейтингом характеризується високою кредитоспроможністю, платоспроможністю порівняно з іншими українськими позичальниками або борговими інструментами, рівень кредитоспроможності, платоспроможності чутливий до впливу несприятливих комерційних, фінансових та економічних умов) та має високу ліквідність (Довідка АТ УКРБУДІНВЕСТБАНК (1).zip);
- гарантія від 13.02.2023 № BG/UА/03-2-00480, видана АТ "Український будівельно-інвестиційний банк" (9.ебг фоп кучма ігор васильович ua-2023-01-25-005897- a.zip).
Разом з тим, надане у складі Пропозиції свідоцтво з оновлення довгострокового кредитного рейтингу позичальника за Національною рейтинговою шкалою не підтверджує наявність рейтингу материнських іноземних банківських груп саме від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий).
Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 40 Особливостей.
Відповідно до пункту 40 Особливостей, якщо Замовником, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 40 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель рішення №3295-р/пк-пз від 16.03.2023 постановила: Зобов'язати комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Львівська обласна дитяча клінічна лікарня "ОХМАТДИТ" скасувати рішення про визначення фізичної особи-підприємця Кучми Ігоря Васильовича переможцем процедури закупівлі — "Поточний ремонт приміщень недіючого харчоблоку під реабілітаційний підрозділ стаціонару та відділення функціональної діагностики КНП ЛОР "ЛОДКЛ "ОХМАТДИТ" за адресою; м.Львів, вул.Лисенка, 31", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-01-25-005897-a.
23 березня 2023 року Замовник Виконує рішення АМКУ, а саме скасовує рішення про визначення переможця.
23 березня 2023 року Замовник розміщує ФОП Кучмі Ігорю Васильовичу вимогу про усунення невідповідностей в якій зазначає: 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: В п. 3.4. Розділу №3 тендерної документації містяться вимоги до забезпечення тендерної пропозиції. На підтвердження зазначеного Учасником було подано у складі пропозиції банківську гарантію та супровідні до неї документи, однак не підтверджена вимога, про те що банківська гарантія надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий). 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: На відповідність вимог п. 3.4. Розділу №3 тендерної документації щодо забезпечення тендерної пропозиції надати: Підтверджуючі документи про те що банківська гарантія надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий) Або Банківську гарантію (з дотриманням усіх вимог п. 3.4. Розділу №3 тендерної документації та з наданням усіх супровідних до неї документів, що вимагались), що надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або комерційною банківською установою, яка має рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий). 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
24 березня 2023 року ФОП Кучма Ігор Васильович завантажує через електронну систему закупівель нову банківську гарантію видану АТ КБ «ПРИВАТБАНК».
24 березня 2023 року Замовником опубліковано повідомлення про намір укласти договір з Фізична особа-підприємець Кучма Ігор Васильович.
Ознайомившись із тендерною пропозицією учасника Фізична особа-підприємець Кучма Ігор Васильович, вважаємо, що при здійснені оцінки, Замовником допущено порушення законодавства про публічні закупівлі, його основні принципи у зв’язку із наступними зауваженнями:
Відповідно до п. 3.4.5., ч 3.4. Розділу 3 тендерної документації Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція вважається дійсною, але не менше ніж 90 днів з дня завершення подання тендерних пропозицій.
Учасник ФОП Кучма Ігор Васильович подав банківську гарантію № G0323/8422 видану АТ КБ «ПРИВАТБАНК» в якій зазначено: Дата початку строку дії гарантії (набрання чинності) 23.03.2023р.
Відповідно до інформації розміщеної Замовником в електронній системі закупівель день завершення подання тендерних пропозицій 13 лютого 2023 року.
Відповідно до вищенаведеного строк дії забезпечення тендерної пропозиції не покриває в повному обсязі строку дії тендерної пропозиції так як, забезпечення тендерної пропозиції дійсне з 23.03.2023, а завершення подання тендерних пропозицій 13 лютого 2023 року. Таким чином забезпечення тендерної пропозиції з порушенням терміну тендерної пропозиції.
На нашу думку Замовник невірно трактує рішення АМКУ №3295-р/пк-пз від 16.03.2023 року:
В рішенні АМКУ №3295-р/пк-пз від 16.03.2023 року зазначено, що Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 40 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
У складі Пропозиції ФОП Кучми Ігора Васильовича свідоцтво з оновлення довгострокового кредитного рейтингу позичальника за Національною рейтинговою шкалою не підтверджує наявність рейтингу материнських іноземних банківських груп саме від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий).
Учасник ФОП Кучма Ігор Васильович мав виправити наведені невідповідності в забезпеченні тендерної пропозиції шляхом завантаження свідоцтва з оновлення довгострокового кредитного рейтингу позичальника за Національною рейтинговою шкалою не підтверджує наявність рейтингу материнських іноземних банківських груп саме від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий), натомість учасник завантажив повністю нову банківську гарантію видану іншим банком.
Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію ФОП Кучми Ігора Васильовича у зв’язку з тим, що учасник не завантажив свідоцтво кредитного рейтингу АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНО - ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК» .
Враховуючи вищенаведене вважаємо, що тендерна пропозиція ФОП Кучми Ігора Васильовича, не відповідає тендерній документації, та підлягає відхиленню.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 березня 2023 14:29
рішення від 30.03.2023 № 3945.pdf
Дата публікації: 30 березня 2023 14:27
інформація про резолютивну частину рішення від 05.04.2023 № 4268.pdf
Дата публікації: 06 квітня 2023 12:48
рішення від 05.04.2023 № 4268.pdf
Дата публікації: 10 квітня 2023 16:15
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником торгів виконано рішення.
Дата виконання рішення замовником: 13 квітня 2023 14:33
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 лютого 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Омега Буд Компані |
1 813 335,13
UAH з ПДВ
|
1 813 335,13
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Кучма Ігор Васильович |
1 890 750,00
UAH з ПДВ
|
1 890 750,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Центр соціально-трудової реабілітації інвалідів "Енергія - І" Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" |
1 971 310,00
UAH з ПДВ
|
1 971 310,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком" |
2 056 059,78
UAH з ПДВ
|
2 056 059,78
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Омега Буд Компані #41376160 |
Рішення скасоване |
1 813 335,13
UAH з ПДВ
|
23 березня 2023 16:11
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 лютого 2023 13:34
|
Фізична особа-підприємець Кучма Ігор Васильович #2900611374 |
Рішення скасоване |
1 890 750,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2023 16:11
|
|
ТОВ Омега Буд Компані #41376160 |
Рішення скасоване |
1 813 335,13
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2023 14:32
|
|
Фізична особа-підприємець Кучма Ігор Васильович #2900611374 |
Рішення скасоване |
1 890 750,00
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2023 14:32
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 березня 2023 16:43
|
ТОВ Омега Буд Компані #41376160 |
Очікує рішення |
1 813 335,13
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2023 14:32
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 13 квітня 2023 16:07 |
Кінець періоду оскарження: | 24 квітня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 24 квітня 2023 00:04 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відмінено відкриті торги згідно з предметом закупівлі: код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт приміщень недіючого харчоблоку під реабілітаційний підрозділ стаціонару та відділення функціональної діагностики КНП ЛОР "ЛОДКЛ "ОХМАТДИТ" за адресою; м.Львів, вул.Лисенка, 31) через відсутність виділених коштів на здійснення даних послуг. Відмінено процедуру відкритих торгів згідно з ч. 1 п. 47 Особливостей: Замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. |
Документи:
13 квітня 2023 14:54
|
Електронний підпис |
13 квітня 2023 14:45
|
File0001 (2).PDF |