Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Масло вершкове 72%,73% (ДК 021:2015:15530000-2 - Вершкове масло
Очікувана вартість
98 550,00 UAH
UA-2023-01-25-005769-a 653a839e88b54349a5d901bdc41d14c4
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дубина Люба Василівна

+380959340436 lubadybuna@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 січня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти та гуманітарної політики Підкамінської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 44060095
Місцезнаходження: 80670, Україна , Львівська обл., Підкамінь, вул.Незалежності 62
Контактна особа: Дубина Люба Василівна
+380959340436
lubadybuna@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Продавець повинен пнрндати Покупцю товар, який повинен мати необхідні сертифікати ,посвідчення якості.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
270 кілограм
Масло вершкове 72%,73%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80670, Україна, Львівська область, Заклади освіти, вул.Незалежності,62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Постачальником накладної до централізованої бухгалтерії Замовника. Розрахунки за поставлений Товар здійснюються у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10-ти (десяти) календарних днів з дати поставки Товару на підставі накладної Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

25 січня 2023 21:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Калушка Ірина Петрівна
#3712103248
Переможець 98 550,00
UAH
25 січня 2023 11:40