Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мастики та праймери
Очікувана вартість
51 888,00 UAH
UA-2023-01-25-005588-a 3beda10261fc49d88f918267c16439c5
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Деде Дмитро Борисович

+380487053440 kpjks@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 січня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "ЖКС "Чорноморський"
Код ЄДРПОУ: 35303608
Місцезнаходження: 65096, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Академіка Вільямса 81/4
Контактна особа: Деде Дмитро Борисович
+380487053440
kpjks@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44830000-7: Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 літр
Мастика бітумно-резинова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65122, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Академіка Вільямса, 81/4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44830000-7 — Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники
300 літр
Праймер бітумний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65122, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Академіка Вільямса, 81/4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 44830000-7 — Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники

Тендерна документація

25 січня 2023 12:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Центр покрівельних матеріалів"
#33890420
Переможець 51 888,00
UAH з ПДВ
25 січня 2023 11:39

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2023 19:11
ДУ1.pdf зміни до договору
27 січня 2023 19:10
Договір зміни до договору
25 січня 2023 11:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи нестачу коштів Замовника для вчасного розрахунку та відповідного замовлення товару, через здійснення підприємством термінових та попередньо незапланованих закупівель товарів та послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, та керуючись положенням п.5 частини 5 статті 41 ЗУ "Про публічні закупівлі", Сторони дійшли згоди подовжити строк дії Договору та строк виконання зобов'язань.
Номер договору про закупівлю: 124
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи нестачу коштів Замовника для вчасного розрахунку та відповідного замовлення товару, через здійснення підприємством термінових та попередньо незапланованих закупівель товарів та послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, та керуючись положенням п.5 частини 5 статті 41 ЗУ "Про публічні закупівлі", Сторони дійшли згоди подовжити строк дії Договору та строк виконання зобов'язань.
Номер договору про закупівлю: 124
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML