Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Молочні продукти різні (Сметана (код ДК 021:2015 - 15551000-5), кефір (код ДК 021:2015 - 15551000-5), йогурт (код ДК 021:2015 - 15551300-8))
Очікувана вартість
569 077,50 UAH
UA-2023-01-25-005226-a ● 3cc0f57e135748dd9186e961c0e8862e
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Будищенський психоневрологічний інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03189825 |
Місцезнаходження: | 20213, Україна , Черкаська обл., с.Будище, в.Шевченка 3 |
Контактна особа: |
Радванський Юрій Володимирович 380474020118 budinternat20213@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 січня 2023 11:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 569 077,50 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 845,38 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
889.65 кілограм
Сметана 25% жир., фас. 0,450 кг., плівка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20213, Україна, Черкаська область, с.Будище, в.Шевченка 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15551000-5 — Йогурти та інші ферментовані молочні продукти
4455 кілограм
Кефір 2,5 % жир., 0,450 кг., плівка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20213, Україна, Черкаська область, с.Будище, в.Шевченка 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15551000-5 — Йогурти та інші ферментовані молочні продукти
4455 кілограм
Йогурт 3,2 % жир., 0,450 кг., плівка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20213, Україна, Черкаська область, с.Будище, в.Шевченка 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15551300-8 — Йогурт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 січня 2023 15:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 січня 2023 15:39 |
Тендерна документація із змінами (2).docx | |
28 січня 2023 15:39 |
Перелік змін (2).docx | |
27 січня 2023 15:04 |
Перелік змін.docx | |
27 січня 2023 15:04 |
Тендерна документація із змінами.docx | |
25 січня 2023 11:26 |
Тендерна документація.docx |
28 січня 2023 15:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
28 січня 2023 15:39 |
Тендерна документація із змінами (2).docx
|
||||||
28 січня 2023 15:39 |
Перелік змін (2).docx
|
||||||
27 січня 2023 15:04 |
Перелік змін.docx
|
||||||
27 січня 2023 15:04 |
Тендерна документація із змінами.docx
|
||||||
25 січня 2023 11:26 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-01-25-005226-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПРАЙМ ТЕРРА", Код ЄДРПОУ:44897973
Дата подання: 27 січня 2023 09:33
Щодо транспортних засобів
Відповідно до умов тендерної документацїі учасники повинні надати копії правовстановлюючих документів договірного характеру, що підтверджують право володіти,
розпоряджатись, користуватись транспортними засобами відповідно до вказаної вище довідки визначені учасником як фактично наявні в останнього, та які за своєю формою відповідають вимогам чинного законодавства України, в тому числі вимогам Цивільного кодексу України (додатково з свідоцтвом про реєстрацію транспортних засобів).
Відповідно до вищезазначеною вимоги замовник вимагає, щоб транспортні засоби або перебували у власності учасника або в учасника було право володіти, розпоряджатись, користуватись, що у свою чергу також свідчить про вимогу підтвердження права власності.
Скаржник орендує транспортні засоби, на підтвердження чого надає відповідний договір, та отримує послуги з перевезення вантажу.
Замовник жодним чином не обґрунтував необхідність встановлення вимоги щодо підтвердження наявності транспортних засобів у вищенаведеній редакції.
Замовник безпідставно обмежує коло учасників тими, що можуть розпоряджатися транспортними засобами, що унеможливлює участь учасників, які орендують або отримують послуги перевезення, до кола яких відносить і скаржник.
Скаржник як і переважна більшість суб’єктів господарювання, які здійснюють поставки продуктів харчування за допомогою залучення послуг перевізників не зможуть прийняти участь у даній закупівлі, також неможлива буде участь суб’єктів господарювання, які орендують складські приміщення та не мають права розпоряджатися цими приміщеннями.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Замовних не обґрунтував необхідність встановлення вищезазначеної вимоги Документації у наведеній редакції. Встановлюючи таку вимогу Замовник фактично унеможливлює участь Скаржника, як і інших учасників, які можуть запропонувати якісний товар та надійні поставки.
Просимо внести зміни у Тендерну документацію в цій частині.
Розгорнути
Згорнути
розпоряджатись, користуватись транспортними засобами відповідно до вказаної вище довідки визначені учасником як фактично наявні в останнього, та які за своєю формою відповідають вимогам чинного законодавства України, в тому числі вимогам Цивільного кодексу України (додатково з свідоцтвом про реєстрацію транспортних засобів).
Відповідно до вищезазначеною вимоги замовник вимагає, щоб транспортні засоби або перебували у власності учасника або в учасника було право володіти, розпоряджатись, користуватись, що у свою чергу також свідчить про вимогу підтвердження права власності.
Скаржник орендує транспортні засоби, на підтвердження чого надає відповідний договір, та отримує послуги з перевезення вантажу.
Замовник жодним чином не обґрунтував необхідність встановлення вимоги щодо підтвердження наявності транспортних засобів у вищенаведеній редакції.
Замовник безпідставно обмежує коло учасників тими, що можуть розпоряджатися транспортними засобами, що унеможливлює участь учасників, які орендують або отримують послуги перевезення, до кола яких відносить і скаржник.
Скаржник як і переважна більшість суб’єктів господарювання, які здійснюють поставки продуктів харчування за допомогою залучення послуг перевізників не зможуть прийняти участь у даній закупівлі, також неможлива буде участь суб’єктів господарювання, які орендують складські приміщення та не мають права розпоряджатися цими приміщеннями.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Замовних не обґрунтував необхідність встановлення вищезазначеної вимоги Документації у наведеній редакції. Встановлюючи таку вимогу Замовник фактично унеможливлює участь Скаржника, як і інших учасників, які можуть запропонувати якісний товар та надійні поставки.
Просимо внести зміни у Тендерну документацію в цій частині.
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 січня 2023 15:13
Внесено зміни до Тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ОЛІЙНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ" |
569 042,55
UAH
|
569 042,55
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ОЛІЙНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ" #3396005219 |
Рішення скасоване |
569 042,55
UAH
|
02 лютого 2023 16:29
|
|
ФОП "ОЛІЙНИК ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ" #3396005219 |
Переможець |
569 042,55
UAH
|
03 лютого 2023 16:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 лютого 2023 16:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2024 13:25
|
ДУ-2 (84).pdf | укладений |
11 січня 2024 13:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 13:27
|
ДУ-1 (84).pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 13:25
|
Електронний підпис | укладений |
13 лютого 2023 09:18
|
84.pdf | укладений |
13 лютого 2023 09:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 84 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |