Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сир кисломолочний
Очікувана вартість
150 500,00 UAH
UA-2023-01-25-005199-a ● aed3b7ccad6143b08025626c42495054
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня швидкої медичної допомоги" Кропивницької міської ради" |
Код ЄДРПОУ: | 05493852 |
Місцезнаходження: | 25005, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Короленка, 56 |
Контактна особа: |
Валерія Мороз +380501088631 tenderbolnica@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 січня 2023 11:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2023 15:28 |
Очікувана вартість: | 150 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 752,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 штуки
Сир кисломолочний 0,33 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25005, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Короленко, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 січня 2023 15:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 січня 2023 15:28 |
Тендерна документація - сир кисломолочний- нова редакція.doc | |
30 січня 2023 15:28 |
Тендерна документація - сир кисломолочний- нова редакція.doc | |
30 січня 2023 15:28 |
перелік змін до ТД.docx | |
30 січня 2023 15:28 |
перелік змін до ТД.docx | |
30 січня 2023 15:28 |
Протокол змін.docx | |
30 січня 2023 15:28 |
Протокол змін.docx | |
25 січня 2023 11:25 |
Додаток 3 - проект договору.docx | |
25 січня 2023 11:25 |
Додаток 3 - проект договору.docx |
30 січня 2023 15:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 січня 2023 15:28 |
Тендерна документація - сир кисломолочний- нова редакція.doc
|
|||
30 січня 2023 15:28 |
Тендерна документація - сир кисломолочний- нова редакція.doc
|
|||
30 січня 2023 15:28 |
перелік змін до ТД.docx
|
|||
30 січня 2023 15:28 |
перелік змін до ТД.docx
|
|||
30 січня 2023 15:28 |
Протокол змін.docx
|
|||
30 січня 2023 15:28 |
Протокол змін.docx
|
|||
25 січня 2023 11:25 |
Додаток 3 - проект договору.docx
|
|||
25 січня 2023 11:25 |
Додаток 3 - проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Фасування сиру 0,33 кг
Дата подання: 29 січня 2023 13:56
Дата відповіді: 30 січня 2023 11:19
Добрий день. Шановний Замовнику, поясніть будь ласка, чому вам потрібен сир кисломолочний фасуванням саме 0,33 кг? Це дискримінаційна вимога, прошу змінити фасування. Меню у вас не розраховане по 0,33 кг на людину, можете це не пояснювати. Держаудітслужбі дуже цікаво. Дякую.
Відповідь: Добрий день. Шановний Учаснику, згідно Закону Змовник самостійно визначає кількісні, якісні та технічні характеристики.
Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015
Дата подання: 29 січня 2023 16:00
Дата відповіді: 30 січня 2023 11:26
Добрий день. Шановниий Замовнику, а чому в попередніх тендерах на м'ясо, крупи та рибу Вам був потрібен Сертифікат виданий на ім’я учасника на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) чинний на дату подання тендерної пропозиції, а в данному тендері вимагається будь який сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), не обов'язково чинний? Дякую за відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Шановний Учаснику, Замовник самостійно визначає перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам.
Дивні вимоги ТД
Дата подання: 31 січня 2023 09:08
Дата відповіді: 02 лютого 2023 15:56
Шановний Замовнику, відповідно до Розділу І Додатку №1 до тендерної документації «Вимоги для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям:
1) потрібно надати фінансову звітність (пп. 1.1.1-1.1.3.) за 2022 рік?
2) що означає офіційно працевлаштованих у штаті учасника працівників?
3) кількість водіїв має бути відповідно до кількості автотранспортних засобів – скільки автотранспортних засобів Вам потрібно для поставки продукції?
4) У разі оренди складських приміщень Учасник повинен додатково надати сканкопії оригіналів актів приймання передачі наданих послуг оренди за І-ІІІ квартали 2022 року – чому Вам не потрібні документи за VI квартал? А за січень місяць 2023 року чому не потрібні?
5) сканований оригінал рішення/витягу/наказу про реєстрацію потужності за видом діяльності транспортування (у випадку, якщо предмет закупівлі є товаром рослинного походження) на транспортні засоби, зазначені в довідці про наявність автотранспорту – а якщо предмет закупівлі тваринного походження, Вам не потрібен оригінал рішення/витягу/наказу про реєстрацію потужності за видом діяльності транспортування?
6) сканкопію оригіналу договору про дератизацію складських приміщень з відповідними актами виконаних робіт за І-ІІІ квартали 2022 року – чому Вам не потрібні документи за VI квартал? Чому за січень місяць 2023 року не потрібні?
7) - сканкопію оригіналу Договору про надання послуг з вивезення твердих побутових відходів з відповідними актами виконаних робіт за І-ІІІ квартали 2022 року - чому Вам не потрібні документи за VI квартал? Чому за січень місяць 2023 року не потрібні?
8) -сканкопію оригіналу договору про послуги з технічного обслуговування холодильного обладнання з відповідними актами виконаних робіт за І-ІІІ квартали 2022 року чому Вам не потрібні документи за VI квартал? Чому за січень місяць 2023 року не потрібні?
9) - сканкопію оригіналу договору про послуги з дезінфекції автотранспортних засобів з відповідними актами виконаних робіт за І-ІІІ квартали 2022 року чому Вам не потрібні документи за VI квартал? Чому за січень місяць 2023 року не потрібні?
10) сканкопію оригіналу договору на повірку засобів вимірювальної техніки з уповноваженою організацією з відповідним актом виконаних робіт за 2022 рік – яка саме вимірювальна техніка повинна бути – ваги, термометр, гігрометр?
11) сканкопію оригіналу договору про послуги щодо прання та хімічного чищення спецодягу з відповідними актами виконаних робіт за ІV квартал 2022 року чому Вам не потрібні документи за І-ІІІ квартали 2022 року? Чому за січень місяць 2023 року не потрібні?
Дякую за відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до п.3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Щодо автотранспортних засобів для поставки продукції, достатньо 1 одиниці. Вимірювальна техніка, мається на увазі, ваги. Дякуємо за питання
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-01-25-005199-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "МПС-С", Код ЄДРПОУ:42777948
Дата подання: 28 січня 2023 11:35
Виключити дискримінаційні вимоги щодо надання сканкопії оригіналу акту Держпродспоживслужби , виданого не раніше 2021 року
Шановний Замовнику!
Відповідно до п.1 Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 07 червня 2022 року № 969, зареєстрованого Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 22 липня 2022р. за № 817/38153 «Перелік підстав для здійснення позапланових заходів державного нагляду (контролю) у сфері санітарного законодавства, санітарного та епідемічного благополуччя населення на період воєнного стану» позапланова перевірка може проводитися за поданням суб’єктом господарювання письмової заяви до Держпродспоживслужби або головних управлінь Держпродспоживслужби в областях та в місті Києві про здійснення позапланового заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням.
Тому ні в 2022, ні в 2023 році немає жодних підстав для неотримання Акту, складеного за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин.
Прошу внести зміни до ТД та виключити дискримінаційні вимоги щодо надання сканкопії оригіналу акту Держпродспоживслужби складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, виданого не раніше 2021 року, для підтвердження відповідності транспортних засобів та складського приміщення відповідно до Наказу Міністерства аграрної політики і продовольства України від 08.08.2019 року № 447 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин»), або ми будемо вимушені звернуться за захистом прав до АМКУ. Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п.1 Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 07 червня 2022 року № 969, зареєстрованого Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 22 липня 2022р. за № 817/38153 «Перелік підстав для здійснення позапланових заходів державного нагляду (контролю) у сфері санітарного законодавства, санітарного та епідемічного благополуччя населення на період воєнного стану» позапланова перевірка може проводитися за поданням суб’єктом господарювання письмової заяви до Держпродспоживслужби або головних управлінь Держпродспоживслужби в областях та в місті Києві про здійснення позапланового заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням.
Тому ні в 2022, ні в 2023 році немає жодних підстав для неотримання Акту, складеного за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин.
Прошу внести зміни до ТД та виключити дискримінаційні вимоги щодо надання сканкопії оригіналу акту Держпродспоживслужби складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, виданого не раніше 2021 року, для підтвердження відповідності транспортних засобів та складського приміщення відповідно до Наказу Міністерства аграрної політики і продовольства України від 08.08.2019 року № 447 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин»), або ми будемо вимушені звернуться за захистом прав до АМКУ. Дякую.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 січня 2023 11:18
На підставі Указу Президента України від 24.02.2022 №64 "Про введення воєнного стану в Україні" проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду на період воєнного стану припинено.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 лютого 2023 15:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОПТТОРГ-К" |
150 000,00
UAH з ПДВ
|
150 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОПТТОРГ-К" #43047618 |
Переможець |
150 000,00
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2023 14:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2024 08:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 січня 2024 09:29
|
ДУ 3 Сир кисломолочний.pdf | зміни до договору |
17 січня 2024 09:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 13:28
|
ДУ 2 сир.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 13:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 13:24
|
ДУ 1 сир кисломолочний.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 13:22
|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2023 16:04
|
Договір 43 Сир кисломолочний.pdf | укладений |
14 лютого 2023 16:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись положеннями пп. 1 п. 19 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами) №1178 від 12.10.2022, уклали цю Додаткову угоду до Договору №43 від «14» лютого 2023 року (далі – Додаткова угода та Договір), про наступне: 1. Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору на 72 250,00 грн. (сімдесят дві тисячі двісті п’ятдесят гривень 00 копійок), у т.ч. ПДВ – 12 041,67 грн., у зв’язку з чим, викласти п. 2.1. Розділу 2 Договору в наступній редакції: «2.1. Ціна договору становить: 77 750,00 грн (сто сорок сім тисяч дев’яносто вісім гривень 46 копійок) у т.ч. ПДВ 12 958,33 грн». 2. Специфікацію до Договору №43 від 14.02.2023 р. викласти в новій редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 43 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. З урахуванням положень підпункту 8 пункту 19 Особливостей та на підставі частини 6 статті 41 Закону, якою передбачено, що дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку, Сторони дійшли взаємної згоди продовжити строк дії договору №43 від 14.02.2023р на достатній термін для проведення процедури закупівлі на початку 2024 року, а саме по 31 березня 2024 року. 2. Загальна вартість товару, що буде закуплена в період з 01 січня 2024 року по 31 березня 2024 року визначається окремою додатковою угодою між Сторонами, що не може перевищувати 20% суми договору №43 від 14.02.2023р. |
Номер договору про закупівлю: | 43 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) з урахуванням підпункту 8 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та згідно з пунктом 11.3 Договору №43 від 14.02.2023р, уклали цю додаткову угоду про таке: 1. Сторони дійшли взаємної згоди збільшити ціну Договору на 15 500,00 грн (п’ятнадцять тисяч п’ятсот гривень 00 копійок), що не перевищує 20% суми даного договору, у зв’язку з чим, викласти п. 2.1. Розділу 2 Договору в наступній редакції: «2.1. Загальна ціна Договору складає 93 250,00 (дев’яносто три тисячі двісті п’ятдесят гривень 00 копійок) в т.ч. ПДВ 15 541,67 грн (п’ятнадцять тисяч п’ятсот сорок одна гривня 67 копійок)». 2. Специфікацію до Договору №43 від 14.02.2023 р викласти в новій редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 43 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |