Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НАЦІОНАЛЬНИЙ ВІЙСЬКОВО-МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР "ГОЛОВНИЙ ВІЙСЬКОВИЙ КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ" |
Код ЄДРПОУ: | 07773293 |
Місцезнаходження: | 01133, Україна , Київська обл., місто Київ, вул. Госпітальна, будинок 18 |
Контактна особа: |
Нікітюк Аліна Володимирівна +380445290094 tender_nmmcc@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 січня 2023 03:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 лютого 2023 12:00 |
Очікувана вартість: | 8 689 359,97 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 86 893,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата товарів проводиться відповідно до рахунків та накладних Постачальника. Оплата вартості товару буде здійснюватися протягом 30 (тридцяти) банківських днів після поставки товару на склад Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 14 днів з дня надходження коштів на рахунок на вказані цілі. Розрахунок здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника згідно з наданими платіжними документами за цінами Договору | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2023 17:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2023 17:27 |
Тендерна документація - нова редакція.doc | |
27 січня 2023 17:26 |
Зміни до ТД.doc | |
25 січня 2023 03:34 |
Тендерна документація.doc | |
25 січня 2023 03:34 |
Проект договору.docx |
27 січня 2023 17:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
27 січня 2023 17:27 |
Тендерна документація - нова редакція.doc
|
||||||
27 січня 2023 17:26 |
Зміни до ТД.doc
|
||||||
25 січня 2023 03:34 |
Тендерна документація.doc
|
||||||
25 січня 2023 03:34 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-08-000025 ● 53df195a717d401eba072c77e17a5e81
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2023 18:29 |
05.05.2023 № 111 Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/4590-2023 від 21.04.2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.05.2023 № 111
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
25 UA-2023-01-25-000125-a
25.01.2023 НАЦІОНАЛЬНИЙ ВІЙСЬКОВО-МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР "ГОЛОВНИЙ ВІЙСЬКОВИЙ КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ",
код ЄДРПОУ 07773293 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-15 14:49:20
Запит про надання пояснень (Інформації, документів)
Відповідно до абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (далі Закон № 922-VІІІ) та ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі Фармацевтична продукція, за ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція (UA-2023-01-25-000125-a) очікуваною вартістю 8 689 359,97 грн., яку проведено НАЦІОНАЛЬНИМ ВІЙСЬКОВО-МЕДИЧНИМ КЛІНІЧНИМ ЦЕНТРОМ "ГОЛОВНИЙ ВІЙСЬКОВИЙ КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ" (далі Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Пунктом 1 розділу 3 ТД Замовника передбачено, що тендерна пропозицієя завантажується у вигляді файлу в «pdf» форматі (а також у форматі «doc» з можливістю копіювання) (відповідно до Додатку 1)
Учасником - Приватне акціонерне товариство "ФАРМАЦЕВТИЧНА ФІРМА "ДАРНИЦЯ" завантажено тендерну пропозицію лише в форматі «pdf».
Також пунктом 1 розділу 3 ТД Замовника передбачено,завантаження копією ліцензії на оптову або роздрібну торгівлю лікарськими засобами.
Зазначена ліцензія відсутня в тендерної пропозиції учасника.
Враховуючи зазначене, просимо пояснити причину не відхилення тендерної пропозиції або надати посилання на файли в тендерній пропозиції ПАТ "ФАРМАЦЕВТИЧНА ФІРМА "ДАРНИЦЯ", які містять вище зазначену інформацію.
Пояснення/інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-17 10:37:21
Відповідь на запит. Пояснення по суті моніторингу
Уповноваженою особою Національного військово-медичного клінічного центру “Головний військовий клінічний госпіталь” відповідно річної потреби лікарських засобах 25.01.2023 року була розпочата процедура відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі Фармацевтична продукція, код 33600000-6 за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (Pitofenone and analgesics - код 33612000-3 за ДК 021:2015 Лікарські засоби для лікування функціональних розладів шлунково-кишкового тракту; Drotaverine - код 33612000-3 за ДК 021:2015 Лікарські засоби для лікування функціональних розладів шлунково-кишкового тракту; Doxycycline - код 33651100-9 за ДК 021:2015 Протибактеріальні засоби для системного застосування; Cefuroxime - код 33651100-9 за ДК 021:2015 Протибактеріальні засоби для системного застосування; Azithromycin - код 33651100-9 за ДК 021:2015 Протибактеріальні засоби для системного застосування; Ofloxacin - код 33651100-9 за ДК 021:2015 Протибактеріальні засоби для системного застосування; Levofloxacin - код 33651100-9 за ДК 021:2015 Протибактеріальні засоби для системного застосування; Metronidazole - код 33651100-9 за ДК 021:2015 Протибактеріальні засоби для системного застосування; Ornidazole - код 33651100-9 за ДК 021:2015 Протибактеріальні засоби для системного застосування; Fluconazole - код 33651200-0 за ДК 021:2015 Протигрибкові засоби для системного застосування; Diclofenac - код 33632100-0 за ДК 021:2015 Протизапальні та протиревматичні засоби; Ketorolac - код 33632100-0 за ДК 021:2015 Протизапальні та протиревматичні засоби; Mefenamic acid - код 33632100-0 за ДК 021:2015 Протизапальні та протиревматичні засоби; Quetiapine - код 33661500-6 за ДК 021:2015 Психолептичні засоби; Citicoline - код 33661600-7 за ДК 021:2015 Психоаналептичні засоби; Choline alfoscerate - код 33661700-8 за ДК 021:2015 Інші лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи; Glycine - код 33661700-8 за ДК 021:2015 Інші лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи), ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-25-000125-a.
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій на участь у відкритих торгах з особливостями було подано одну тендерну пропозицію:
1. ПрАТ "ФАРМАЦЕВТИЧНА ФІРМА "ДАРНИЦЯ"
Протокольним рішенням уповноваженої особи № 21/в/мед від 02.02.2023 року, було прийняте рішення щодо визначення переможцем закупівлі пропозицію учасника ПрАТ "ФАРМАЦЕВТИЧНА ФІРМА "ДАРНИЦЯ" на суму 7 272 484.43 грн. (Додаток 1)
08.02.2023 року між учасником – переможцем ПрАТ "ФАРМАЦЕВТИЧНА ФІРМА "ДАРНИЦЯ" та Замовником було укладено Договір № GVKG-28/5 від 08.02.2023 року на суму 7 272 484.43 грн. з ПДВ (UA-2023-01-25-000125-a-b).
08.05.2023 року через електрону систему закупівель Східним офісом Держаудитслужби (обл.) було опубліковано рішення про початок моніторингу закупівель, відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/4590-2023 від 21.04.2023, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 05.05.2023 № 111 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 25 UA-2023-01-25-000125-a 25.01.2023 НАЦІОНАЛЬНИЙ ВІЙСЬКОВО-МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР "ГОЛОВНИЙ ВІЙСЬКОВИЙ КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ", код ЄДРПОУ 07773293 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА.
15.05.2023 року Східним офісом Держаудитслужби (обл.) було опубліковано запит про надання пояснень (Інформації, документів):
Відповідно до абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (далі Закон № 922-VІІІ) та ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі Фармацевтична продукція, за ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція (UA-2023-01-25-000125-a) очікуваною вартістю 8 689 359,97 грн., яку проведено НАЦІОНАЛЬНИМ ВІЙСЬКОВО-МЕДИЧНИМ КЛІНІЧНИМ ЦЕНТРОМ "ГОЛОВНИЙ ВІЙСЬКОВИЙ КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ" (далі Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів). Пунктом 1 розділу 3 ТД Замовника передбачено, що тендерна пропозиція завантажується у вигляді файлу в «pdf» форматі (а також у форматі «doc» з можливістю копіювання) (відповідно до Додатку 1) Учасником - Приватне акціонерне товариство "ФАРМАЦЕВТИЧНА ФІРМА "ДАРНИЦЯ" завантажено тендерну пропозицію лише в форматі «pdf». Також пунктом 1 розділу 3 ТД Замовника передбачено, завантаження копією ліцензії на оптову або роздрібну торгівлю лікарськими засобами. Зазначена ліцензія відсутня в тендерної пропозиції учасника. Враховуючи зазначене, просимо пояснити причину не відхилення тендерної пропозиції або надати посилання на файли в тендерній пропозиції ПАТ "ФАРМАЦЕВТИЧНА ФІРМА "ДАРНИЦЯ", які містять вище зазначену інформацію. Пояснення/інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
На виконання вимог частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо пояснення на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту.
Щодо ліцензії: у складі тендерної пропозиції учасником ПАТ "ФАРМАЦЕВТИЧНА ФІРМА "ДАРНИЦЯ" на ст. 22-32 файлу Інші Документи (Додаток 2) надано ліцензію на виробництво лікарських засобів із додатками, де на ст. 23 того ж файлу у абзацу першого Розділі І Виробничі операції зазначено: Ліцензовані виробничі операції включають повне або часткове виробництво (включаючи різні процеси фасування, пакування або маркування) випуск і сертифікацію серій, зберігання та дистрибуцію (реалізацію, розповсюдження, продаж тощо) зазначених лікарських форм якщо не вказане інше.
Учасником у складі пропозиції завантажено тендерну пропозицію в форматі «pdf» у якій зазначено, що виробником запропонованих товарів до закупівлі є учасник - ПАТ "ФАРМАЦЕВТИЧНА ФІРМА "ДАРНИЦЯ" - відповідно до абзацу 3 п. 32 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва лікарських засобів, оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами, імпорту лікарських засобів (крім активних фармацевтичних інгредієнтів), затвердженими Постановою КМУ від 30 листопада 2016 р. №929, «Виробники лікарських засобів здійснюють реалізацію та оптову торгівлю продукції власного виробництва на підставі ліцензії на виробництво лікарських засобів».
Таким чином, здійснення оптової торгівлі лікарськими засобами власного виробництва здійснюється на підставі Ліцензії на виробництво лікарських засобів, що додано у складі тендерної пропозиції, отримання додаткових ліцензій на право оптової торгівлі виробниками лікарських засобів законодавством не передбачено.
Щодо не подання тендерної пропозиції у форматі «doc»: на виконання вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника учасником завантажено тендерну пропозицію лише в форматі «pdf» та не завантажено тендерну пропозицію у форматі «doc», що відповідно п.п.12 п.2 розділу V "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації, а саме подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду, відноситься до формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Враховуючи вище Зазначене учасник процедури закупівлі ПрАТ "ФАРМАЦЕВТИЧНА ФІРМА "ДАРНИЦЯ" відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 травня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 лютого 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство "ФАРМАЦЕВТИЧНА ФІРМА "ДАРНИЦЯ" |
7 272 484,43
UAH з ПДВ
|
7 272 484,43
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство "ФАРМАЦЕВТИЧНА ФІРМА "ДАРНИЦЯ" #00481212 |
Переможець |
7 272 484,43
UAH з ПДВ
|
02 лютого 2023 16:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 березня 2024 20:26
|
Повідомлення про внесення змін до договору 3.doc | зміни до договору |
20 березня 2024 20:23
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
20 березня 2024 20:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2023 22:27
|
Повідомлення про внесення змін до договору.doc | зміни до договору |
30 грудня 2023 22:25
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2023 22:25
|
Електронний підпис | укладений |
08 лютого 2023 15:16
|
Договір.pdf | укладений |
08 лютого 2023 15:15
|
Електронний підпис | укладений |
08 лютого 2023 14:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись частиною. 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктом 8 пункту 19 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року №1178 та згідно пункту 12.4 Договору: Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку, Сторони дійшли згоди продовжити термін дії Договору до «31» березня 2024 року та викласти пункт 13.2. даного договору у наступній редакції: 13.2. Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами і діє до 31 березня 2024 року, а в частині виконання фінансових зобов’язань, діє до повного виконання зобов’язань по даному Договору. |
Номер договору про закупівлю: | GVKG-28/5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/399 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись частиною. 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктом 8 пункту 19 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року №1178 та згідно пункту 12.4 Договору: Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку Сторони погодились внести до Договору такі зміни: а) пункт 2.1.Договору викласти у наступній редакції: «Загальна сума Договору на 2023 рік становила : Загальна сума Договору 7 272 484,43 грн. (сім мільйонів двісті сімдесят дві тисячі чотириста вісімдесят чотири грн. 43 коп.), в т. ч. ПДВ 7% (до п. 1,2,4,6,9,11-19) - 332 418,70 грн. Сума цього Договору з 01.01.2024 по 31.03.2024 року не перевищує 20% загальної суми Договору за 2023 рік та становить Всього на загальну суму: 1 427 722,40 грн. (один мільйон чотириста двадцять сім тисяч сімсот двадцять дві грн. 40 коп.), в т. ч. ПДВ 7% (до п. 1,2,4,6,9,11-19) - 93 402,40 грн. UA098201720343180002000006863 ______________________________ UA258201720343171002200006863 ______________________________ Усього за Договором: 8 700 206,83 грн. (вісім мільйонів сімсот тисяч двісті шість грн. 83 коп.), в т. ч. ПДВ 7% (до п. 1,2,4,6,9,11-19) - 425 821,10 грн. б) Кількість (обсяг) поставленого товару за 2023 рік відповідно до Додатку 1 «Специфікація до Договору № GVKG-28/5 від 08.02.23 року» Додаткової угоди № 2/114 від 19.03. 2024 року.). в) Кількість (обсяг) товару за період з 01.01.2024 по 31.03.2024 рік відповідно до Додатку 2 «Специфікація до Договору № GVKG-28/5 від 08.02.23 року за період з 01.01.2024 по 31.03.2024 року» Додаткової угоди № 2/114 від 19.03. 2024 року.). г) З урахуванням внесених змін, змінити Додаток 1 « Специфікація до Договору № GVKG-28/5 від 08.02.23 року» та викласти його в новій редакції, що додається (Додаток 3 «Специфікація до Договору № GVKG-28/5 від 08.02.23 року» Додаткової угоди №2/114 від 19.03. 2024 року.) |
Номер договору про закупівлю: | GVKG-28/5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/114 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |