Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Басейнове управління водних ресурсів річки Тиса |
Код ЄДРПОУ: | 01037057 |
Вебсайт: | http://buvrtysa.gov.ua |
Місцезнаходження: | 88018, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Слов'янська набережна, буд. 5 |
Контактна особа: |
Роман Пуглик +380505235965 law@buvrtysa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2023 23:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2023 17:00 |
Початок аукціону: | 01 лютого 2023 17:02 |
Очікувана вартість: | 3 401 260,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 006,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 2.1. Відповідно до статті 25 Закону, тендерна пропозиція повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії (електронний документ з цифровим підписом відповідно до вимог діючого законодавства) Банківська гарантія повинна містити такі суттєві умови: 1. Найменування закупівлі; 2. Номер оголошення про відкриті торги; 3. Тип банківської гарантії: безвідклична та безумовна, забезпечена 100% грошовим покриттям або майновими правами на депозит. (Бланкові гарантії – не допускаються). 4. Суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; 6. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара). 2.2. Гарантія повинна бути забезпечена 100 % грошовим покриттям або ліквідною заставою у вигляді майнових прав на депозит. Для підтвердження наявності оформленого з банком-гарантом правочину щодо забезпечення гарантії учасник повинен надати довідку з банку з інформацією про документ, який виступає в якості забезпечення, оформленого відповідно до частини першої ст. 546, ст. 547 Цивільного кодексу України (тобто, договір поруки, гарантія, договір застави, притримання, завдаток) та термін дії цього забезпечення. 2.3. Гарантія має містити реквізити, що передбачені розділом 3 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». А також гарантія обов’язково має містити інформацію про підстави неповернення забезпечення тендерної пропозиції згідно ч.3 ст.24 Закону. 2.4. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 15 000,00 грн. (П’ятнадцять тисяч гривень 00 коп.). Сума гарантії залишається незмінною. Строк дії забезпечення: повинен відповідати строку дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути чинною на день розкриття пропозицій. В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, дія забезпечення має бути продовжена Учасником на відповідний строк. Бенефіціар – Басейнове управління водних ресурсів річки Тиса, код ЄДРПОУ 01037057. Банківські реквізити Бенефіціара: р/р UA 798201720343171005300018512 в ДКСУ м. Київ, 2.5. Відповідно до ч. 1 ст. 547 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) правочин щодо забезпечення виконання зобов’язання вчиняється у письмовій формі. Згідно з ч. 1 ст. 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо його зміст зафіксований, зокрема в одному або кількох документах (у тому числі електронних). Відповідно до ч. 2 ст. 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо воля сторін виражена за допомогою, зокрема електронного засобу зв’язку. 2.6. Електронна банківська гарантія надається банком, у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис уповноваженої посадової особи банку-гаранта у порядку, передбаченому цією тендерною документацією, а так само переглянути зміст документу такої гарантії. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Копія чинної банківської ліцензії, виданої Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію, копія документу який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний цифровий підпис, який відповідно накладений на файл гарантії, мають бути надані у складі тендерної пропозиції. 2.7. Тендерна пропозиція, подана із забезпеченням, строк дії якого менший, аніж строк дії тендерної пропозиції, на забезпечення якої воно видано, вважається наданою з порушенням умов цієї документації та відхиляється Замовником. 2.8. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. 2.9. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 15000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Закупівля робіт здійснюється БЕЗ ЗАЛУЧЕННЯ КОШТІВ ДЕРЖАВНОГО БЮДЖЕТУ УКРАЇНИ. Джерело фінансування - кошти Гранту міжнародної технічної допомоги Європейського Союзу Грантовий контракт № HUSKROUA/1702/8.1/0005 від 29.08.2019р.). УВАГА: Закупівля Робіт за кошти Гранту буде здійснюватися в пільговому режимі БЕЗ ПДВ на підставі міжнародного договору - Рамкової Угоди між Урядом України і Комісією Європейських Співтовариств № 994-763 від 03 вересня 2008 року, ратифікованою Законом України № 360-VI від 03.09.2008р.
(ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування).(джерело фінансування - кошти Гранту Європейського Союзу надані в рамках Проекту міжнародної технічної допомоги ЄС «Спільні заходи з попередження природних катастроф у транскордонному басейні р. Уж», Грантовий контракт № HUSKROUA/1702/8.1/0005 від 29.08.2019р.)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунок за виконані роботи здійснюється на умовах післяоплати шляхом проміжних платежів (або за виконану роботу вцілому) за фактично виконані роботи на підставі актів виконаних робіт підписаних уповноваженими представниками сторін. тільки за умови наявності на рахунках Замовника відповідних Грантових коштів. Оплата Робіт здійснюється в межах фактично отриманого Замовником фінансування від Грантодавця та спроможностей здійснити вілповідну оплату органами Державної казначейської служби України. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-08-000084 ● fdad380842df44f188b4e03388521493
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2023 16:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.05.2023 Одеса № 124
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 08.05.2023.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 08.05.2023 № 124
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
7 UA-2023-01-24-019105-a 24.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-11 15:11:44
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
Відповідно до додатку 6 до тендерної документації (далі – ТД) учасник повинен надати скан-копії двох аналогічних договорів, які учасник зазначив у довідці на підтвердження власного досвіду.
Отже, яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника фізичної особи-підприємця Сеневича Богдана Степановича (далі – ФОП Сеневич Б.С.) вимогам додатку 6 до ТД тоді як учасник ФОП Сеневич Б.С. надав аналогічний договір від 19.10.2020 № 19-10/2020 СП, без додаткової угоди № 1 від 31.12.2020, яка оприлюднена в електронній системі закупівель за процедурою закупівлі, проведеною Замовником, оголошення за номером ID: UA-2020-09-23-003849-a, та яка є його невід’ємною частиною відповідно до пункту 6.4 розділу 6 вказаного аналогічного договору?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-16 23:53:50
Про надання інформації на запит Держаудитслужби (ID моніторингу: UA-M-2023-05-08-000084 щодо процедури закупівлі: Роботи з розробки проєктної документації стадії Проект: «Будівництво регулюючої споруди на р.Уж, в м.Ужгород (район Боздоського парку), Закарпатської області».1-ша черга будівництва. (Гідровузол підпірних споруд на р.Уж, захист набережних)». (ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування).(джерело фінансування - кошти Гранту Європейського Союзу надані в рамках Проекту міжнародної технічної допомоги ЄС «Спільні заходи з попередження природних катастроф у транскордонному басейні р. Уж», Грантовий контракт № HUSKROUA/1702/8.1/0005 від 29.08.2019р.). (Оголошення: UA-2023-01-24-019105-a.)
Запитання: У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме: Відповідно до додатку 6 до тендерної документації (далі – ТД) учасник повинен надати скан-копії двох аналогічних договорів, які учасник зазначив у довідці на підтвердження власного досвіду. Отже, яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника фізичної особи-підприємця Сеневича Богдана Степановича (далі – ФОП Сеневич Б.С.) вимогам додатку 6 до ТД тоді як учасник ФОП Сеневич Б.С. надав аналогічний договір від 19.10.2020 № 19-10/2020 СП, без додаткової угоди № 1 від 31.12.2020, яка оприлюднена в електронній системі закупівель за процедурою закупівлі, проведеною Замовником, оголошення за номером ID: UA-2020-09-23-003849-a, та яка є його невід’ємною частиною відповідно до пункту 6.4 розділу 6 вказаного аналогічного договору? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь: Зазначений документ - Додаткова угода - під час проведення кваліфікації Учасника був перевірений Замовником шляхом самостійного пошуку відкритої публічної інформації, яка знаходяться у вільному доступі в системі електронних закупівель ПРОЗОРО за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-23-003849-a на підставі реквізитів зазначених Учасником закупівлі. Так, пунктом 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування – надалі «Особливості» (у редакції від 03.01.2023р., яка діяла на час оголошення закупівлі) передбачено, що Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Вищезазначений Договір (та Додаткова угода №1) з ФОП Сеневич Б.С. №19-10/2020 СП від 19.10.2020р., ЗНАХОДИТЬСЯ в електронній системі закупівель у відкритому доступі у формі публічної інформації за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-23-003849-a. Документами, які регламентують подання Учасниками підтвердження кваліфікаційним критеріїв за процедурою закупівлі № UA-2023-01-24-019105-a є Тендерна документація (ТД) та Додаток 6 до неї. Так згідно пункту 15.2. Тендерної документації, Учасники зобов’язані надати ДОВІДКУ за Формою згідно Додатку № 6 ТД щодо принаймні 2 (Двох) аналогічних договорів (з доданням їх скан-копій) на виконання аналогічних робіт, ціною кожного одного договору не менше 7% (Семи відсотків) очікуваної вартості даного предмету закупівлі, зазначеної Замовником в оголошенні про проведення цієї процедури публічних закупівель. Отже, саме ДОВІДКА про досвід за Формою згідно Додатку 6 ТД є визначальним документом при здійснення кваліфікації Учасників. Керуючись пунктом 44 «Особливостей» та приймаючи до уваги, що потенційні Учасники могли також укладати аналогічні договори із недержавними суб’єктами господарювання - фізичними особами та юридичними особами приватного права, без застосування процедур публічних закупівель та без розміщення таких укладених договорів в електронній системі закупівель ПРОЗОРО, які Замовник зможе самостійно перевірити, ним було встановлено вимогу про надання до ДОВІДКИ про досвід також сканкопій 2 (Двох) аналогічних договорів. Таким, чином Учасник ФОП Сеневич Б.С. зазначивши реквізити Договору у Довідці про досвід з метою його самостійного пошуку в ПРОЗОРО Замовником, мав обгрунтоване право не подавати сканкопію Договору №19-10/2020 СП від 19.10.2020р., оскільки цей документ опублікований в електронній системі закупівель у відкритому доступі у формі публічної інформації за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-23-003849-a.
На запитання яким чином була здійснена кваліфікація Учасника ФОП Сеневич Б.С. повідомляємо, що кваліфікація даного Учасника проведена ІЗ УРАХУВАННЯМ - ДОДАТКОВОЇ УГОДИ № 1 від 31.12.2020р. до Договору № 19-10-2020СП, яку Замовник дослідив шляхом самостійного пошуку публічної інформації в системі ПРОЗОРО на підставі реквізитів Договору зазначеного Учасником ФОП Сеневич Б.С. у Довідці про досвід. (також у Замовника навявний оригінал даної Додаткової угоди оскільки він є стороною зазначеного Договору).
Кваліфікацію здійснено на підставі наступних документів:
1) завантаженої Учасником Довідки про досвід № 11-411/23 від 30.01.2023р. (файл "15.2 Довідка н. досвіду ФОП Сеневич Б С".pdf) - у вільному доступі за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-01-24-019105-a,
2) завантаженого учасником Договору №19-10/2020 СП від 19.10.2020р , (файл 15.2.1. Договір Чумальово СС 2 від 19 10 2020.pdf» - у вільному доступі за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-01-24-019105-a,
3) перевіреної Замовником за результатами самостійного пошуку публічної інформації в електронній системі закупівель ПРОЗОРО - Додаткової угоди № 1 від 31.12.2020р. про продовження терміну дії Договору № 19-10-2020СП - у вільному доступі за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-23-003849-a
Інформуємо, що вищезазначена Додаткова угода № 1 від 31.12.2020р. до Договору № 19-10-2020СП від 19.10.2020 що знаходиться у вільному доступі в системі Прозоро, не містить жодних підстав згідно яких можна було б вважати тендерну пропозицію ФОП Сеневич Б.С. такою, яка не відповідає умовам тендерної документації, оскільки стосується лише продовження строку виконання Договору у зв`язку із відсутністю своєчасного фінансування.
Так, пунктом 1.1. «Предмет Додаткової угоди» передбачено: «У зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника, які були заплановані на 2020 рік, що документально підтверджується відповідною Випискою з казначейського рахунку Замовника, а також з метою повного та належного виконання БУВР Тиси своїх фінансових зобов’язань з оплати Робіт за Договором № 19-10/2020 СП від «19» жовтня 2020 року, Сторони керуючись статтями 651; 653-654 Цивільного Кодексу України, пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 5.1. Розділу 5 Договору «Строк дії договору», пунктом 6.4. Розділу 6 Договору «Інші умови», прийняли рішення про продовження дії Договору на строк, достатній для виконання Замовником своїх фінансових зобов’язань перед Виконавцем з оплати Робіт, без збільшення суми визначеної в Договорі.
1.2. Викласти пункт 5.1 Договору № 19-10/2020 СП від «19» жовтня 2020 року в наступній редакції:
« 5.1. Договір вступає в силу з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2021 року, але припиняється не раніше повного виконання Сторонами своїх фінансових та гарантійних зобов’язань. Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт можливе у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі».
Таким чином, оскільки вищезазначена Додаткова угода № 1 від 31.12.2020р. про продовження терміну дії Договору № 19-10-2020СП є публічною інформацією що знаходиться у вільному доступі в електронній системі закупівель ПРОЗОРО, та не призводить до зміни умов які є кваліфікаційними згідно Тендерної документації даної процедури закупівлі, а саме: не змінює предмету Договору – роботи, які за ним виконувалися є аналогічними до предмету закупівлі та відповідають кваліфікаційному критерію, не зменшує ціни Договору - не менше 7% (Семи відсотків) очікуваної вартості даного предмету закупівлі, що також відповідає кваліфікаційному критерію та не призводить до його дострокового розірвання, вважаємо, що Тендерна пропозиція Учасника Фізичної особи-підприємця Сеневич Б.С. відповідає умовам тендерної документації процедури закупівлі № UA-P-2023-01-24-006230-a в повному обсязі.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-05-26 21:05:34
Заперечення БУВР Тиси від 26.05.2023р.на Висновок від 22.05.2023р. Моніторингу Id:UA-M-2023-05-08-000084
ЗАПЕРЕЧЕННЯ
на Висновок від 22.05.2023р. за моніторингом Id:UA-M-2023-05-08-000084
Детально ознайомившись з висновком від 22 травня 2023 року органу державного фінансового контролю про результати моніторингу Id:UA-M-2023-05-08-000084 закупівлі № UA-2023-01-24-019105-a від 24 січня 2023 року, Басейнове управління водних ресурсів річки Тиса (ЄДРПОУ 01037057) надає аргументовані заперечення, а саме:
За результатами моніторингу уповноваженою особою органу державного фінансового контролю в констатуючій частині зазначено, що з метою підтвердження кваліфікаційному критерію з наявності власного досвіду по виконанню проектувальних робіт, у складі тендерної пропозиції Учасника - ФОП Сеневич Б.С. зокрема завантажено Договір № 19-10/2020 від 19.10.2020р. на виконання проектувальних робіт, укладений із БУВР Тиси (замовник цієї закупівлі), без завантаження до складу тендерної пропозиції Додаткової угоди № 1 від 31.12.2020р. яка є невід’ємною частиною договору, у зв’язку із чим Замовник, на думку Аудитора був зобов’язаний не досліджувати завантажений Учасником доказ відповідності кваліфікаційному критерію - Договір № 19-10/2020 від 19.10.2020р. на виконання проектувальних робіт, натомість відхилити тендерну пропозицію через відсутність в Учасника ФОП Сеневич Б.С. досвіду з виконання проектувальний робіт.
При цьому Аудитор у Висновку визнає, що вищевказана Додаткова угода № 1 оприлюднена в електронній системі закупівель ПРОЗОРО за номером ID: UA-2020-09-23-003849-a, та може бути досліджена учасниками закупівель (у тому числі Замовником) без обмежень, оскільки належить до категорії публічної інформації з вільним доступом.
Замовник не погоджується з позицією Аудитора у зв’язку із відсутністю правових підстав для висновку про невідповідність тендерної документації вимогам Закону №922 та Постанови №1178, оскільки пропозиція учасника ФОП Сеневич Б.С. відповідала кваліфікаційним критеріям щодо наявності у учасника процедури закупівлі досвіду з виконання проектувальних робіт що підтверджується відповідним Договором № 19-10/2020 від 19.10.2020р. завантаженим до складу тендерної пропозиції.
Також, зазначаємо, що документ - Додаткова угода - під час проведення кваліфікації Учасника був перевірений Замовником шляхом самостійного пошуку відкритої публічної інформації, яка знаходяться у вільному доступі в системі електронних закупівель ПРОЗОРО за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-23-003849-a на підставі реквізитів зазначених Учасником закупівлі. Так, пунктом 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування – надалі «Особливості» (у редакції від 03.01.2023р., яка діяла на час оголошення закупівлі) передбачено, що Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Вищезазначений Договір (та Додаткова угода №1) з ФОП Сеневич Б.С. №19-10/2020 СП від 19.10.2020р., ЗНАХОДИТЬСЯ в електронній системі закупівель у відкритому доступі у формі публічної інформації за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-23-003849-a. Документами, які регламентують подання Учасниками підтвердження кваліфікаційним критеріїв за процедурою закупівлі № UA-2023-01-24-019105-a є Тендерна документація (ТД) та Додаток 6 до неї. Так згідно пункту 15.2. Тендерної документації, Учасники зобов’язані надати ДОВІДКУ за Формою згідно Додатку № 6 ТД щодо принаймні 2 (Двох) аналогічних договорів (з доданням їх скан-копій) на виконання аналогічних робіт, ціною кожного одного договору не менше 7% (Семи відсотків) очікуваної вартості даного предмету закупівлі, зазначеної Замовником в оголошенні про проведення цієї процедури публічних закупівель. Отже, саме ДОВІДКА про досвід за Формою згідно Додатку 6 ТД є визначальним документом при здійснення кваліфікації Учасників. Керуючись пунктом 44 «Особливостей» та приймаючи до уваги, що потенційні Учасники могли також укладати аналогічні договори із недержавними суб’єктами господарювання - фізичними особами та юридичними особами приватного права, без застосування процедур публічних закупівель та без розміщення таких укладених договорів в електронній системі закупівель ПРОЗОРО, які Замовник зможе самостійно перевірити, ним було встановлено вимогу про надання до ДОВІДКИ про досвід також сканкопій 2 (Двох) аналогічних договорів. Таким, чином Учасник ФОП Сеневич Б.С. зазначивши реквізити Договору у Довідці про досвід з метою його самостійного пошуку в ПРОЗОРО Замовником, мав обгрунтоване право не подавати сканкопію Договору №19-10/2020 СП від 19.10.2020р., оскільки цей документ опублікований в електронній системі закупівель у відкритому доступі у формі публічної інформації за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-23-003849-a. На запитання яким чином була здійснена кваліфікація Учасника ФОП Сеневич Б.С. повідомляємо, що кваліфікація даного Учасника проведена ІЗ УРАХУВАННЯМ - ДОДАТКОВОЇ УГОДИ № 1 від 31.12.2020р. до Договору № 19-10-2020СП, яку Замовник дослідив шляхом самостійного пошуку публічної інформації в системі ПРОЗОРО на підставі реквізитів Договору зазначеного Учасником ФОП Сеневич Б.С. у Довідці про досвід. (також у Замовника навявний оригінал даної Додаткової угоди оскільки він є стороною зазначеного Договору). Кваліфікацію здійснено на підставі наступних документів: 1) завантаженої Учасником Довідки про досвід № 11-411/23 від 30.01.2023р. (файл "15.2 Довідка н. досвіду ФОП Сеневич Б С".pdf) - у вільному доступі за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-01-24-019105-a, 2) завантаженого учасником Договору №19-10/2020 СП від 19.10.2020р , (файл 15.2.1. Договір Чумальово СС 2 від 19 10 2020.pdf» - у вільному доступі за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-01-24-019105-a, 3) перевіреної Замовником за результатами самостійного пошуку публічної інформації в електронній системі закупівель ПРОЗОРО - Додаткової угоди № 1 від 31.12.2020р. про продовження терміну дії Договору № 19-10-2020СП - у вільному доступі за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-23-003849-a Інформуємо, що вищезазначена Додаткова угода № 1 від 31.12.2020р. до Договору № 19-10-2020СП від 19.10.2020 що знаходиться у вільному доступі в системі Прозоро, не містить жодних підстав згідно яких можна було б вважати тендерну пропозицію ФОП Сеневич Б.С. такою, яка не відповідає умовам тендерної документації, оскільки стосується лише продовження строку виконання Договору у зв`язку із відсутністю своєчасного фінансування. Так, пунктом 1.1. «Предмет Додаткової угоди» передбачено: «У зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника, які були заплановані на 2020 рік, що документально підтверджується відповідною Випискою з казначейського рахунку Замовника, а також з метою повного та належного виконання БУВР Тиси своїх фінансових зобов’язань з оплати Робіт за Договором № 19-10/2020 СП від «19» жовтня 2020 року, Сторони керуючись статтями 651; 653-654 Цивільного Кодексу України, пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 5.1. Розділу 5 Договору «Строк дії договору», пунктом 6.4. Розділу 6 Договору «Інші умови», прийняли рішення про продовження дії Договору на строк, достатній для виконання Замовником своїх фінансових зобов’язань перед Виконавцем з оплати Робіт, без збільшення суми визначеної в Договорі. 1.2. Викласти пункт 5.1 Договору № 19-10/2020 СП від «19» жовтня 2020 року в наступній редакції: « 5.1. Договір вступає в силу з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2021 року, але припиняється не раніше повного виконання Сторонами своїх фінансових та гарантійних зобов’язань. Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт можливе у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі». Таким чином, оскільки вищезазначена Додаткова угода № 1 від 31.12.2020р. про продовження терміну дії Договору № 19-10-2020СП є публічною інформацією що знаходиться у вільному доступі в електронній системі закупівель ПРОЗОРО, та не призводить до зміни умов які є кваліфікаційними згідно Тендерної документації даної процедури закупівлі, а саме: не змінює предмету Договору – роботи, які за ним виконувалися є аналогічними до предмету закупівлі та відповідають кваліфікаційному критерію, не зменшує ціни Договору - не менше 7% (Семи відсотків) очікуваної вартості даного предмету закупівлі, що також відповідає кваліфікаційному критерію та не призводить до його дострокового розірвання, вважаємо, що Тендерна пропозиція Учасника Фізичної особи-підприємця Сеневич Б.С. відповідає умовам тендерної документації процедури закупівлі № UA-P-2023-01-24-006230-a в повному обсязі.
За наведених обставин вважаємо, що висновок є необґрунтованим, що є підставою для його визнання протиправним і скасування у судовому порядку.
Уповноважена особа БУВР Тиси Пуглик Р.І.
з питань публічних закупівель
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ на Висновок від 22.05.2023р. за моніторингом Id:UA-M-2023-05-08-000084 Детально ознайомившись з висновком від 22 травня 2023 року органу державного фінансового контролю про результати моніторингу Id:UA-M-2023-05-08-000084 закупівлі № UA-2023-01-24-019105-a від 24 січня 2023 року, Басейнове управління водних ресурсів річки Тиса (ЄДРПОУ 01037057) надає аргументовані заперечення, а саме: За результатами моніторингу уповноваженою особою органу державного фінансового контролю в констатуючій частині зазначено, що з метою підтвердження кваліфікаційному критерію з наявності власного досвіду по виконанню проектувальних робіт, у складі тендерної пропозиції Учасника - ФОП Сеневич Б.С. зокрема завантажено Договір № 19-10/2020 від 19.10.2020р. на виконання проектувальних робіт, укладений із БУВР Тиси (замовник цієї закупівлі), без завантаження до складу тендерної пропозиції Додаткової угоди № 1 від 31.12.2020р. яка є невід’ємною частиною договору, у зв’язку із чим Замовник, на думку Аудитора був зобов’язаний не досліджувати завантажений Учасником доказ відповідності кваліфікаційному критерію - Договір № 19-10/2020 від 19.10.2020р. на виконання проектувальних робіт, натомість відхилити тендерну пропозицію через відсутність в Учасника ФОП Сеневич Б.С. досвіду з виконання проектувальний робіт. При цьому Аудитор у Висновку визнає, що вищевказана Додаткова угода № 1 оприлюднена в електронній системі закупівель ПРОЗОРО за номером ID: UA-2020-09-23-003849-a, та може бути досліджена учасниками закупівель (у тому числі Замовником) без обмежень, оскільки належить до категорії публічної інформації з вільним доступом. Замовник не погоджується з позицією Аудитора у зв’язку із відсутністю правових підстав для висновку про невідповідність тендерної документації вимогам Закону №922 та Постанови №1178, оскільки пропозиція учасника ФОП Сеневич Б.С. відповідала кваліфікаційним критеріям щодо наявності у учасника процедури закупівлі досвіду з виконання проектувальних робіт що підтверджується відповідним Договором № 19-10/2020 від 19.10.2020р. завантаженим до складу тендерної пропозиції. Також, зазначаємо, що документ - Додаткова угода - під час проведення кваліфікації Учасника був перевірений Замовником шляхом самостійного пошуку відкритої публічної інформації, яка знаходяться у вільному доступі в системі електронних закупівель ПРОЗОРО за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-23-003849-a на підставі реквізитів зазначених Учасником закупівлі. Так, пунктом 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування – надалі «Особливості» (у редакції від 03.01.2023р., яка діяла на час оголошення закупівлі) передбачено, що Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Вищезазначений Договір (та Додаткова угода №1) з ФОП Сеневич Б.С. №19-10/2020 СП від 19.10.2020р., ЗНАХОДИТЬСЯ в електронній системі закупівель у відкритому доступі у формі публічної інформації за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-23-003849-a. Документами, які регламентують подання Учасниками підтвердження кваліфікаційним критеріїв за процедурою закупівлі № UA-2023-01-24-019105-a є Тендерна документація (ТД) та Додаток 6 до неї. Так згідно пункту 15.2. Тендерної документації, Учасники зобов’язані надати ДОВІДКУ за Формою згідно Додатку № 6 ТД щодо принаймні 2 (Двох) аналогічних договорів (з доданням їх скан-копій) на виконання аналогічних робіт, ціною кожного одного договору не менше 7% (Семи відсотків) очікуваної вартості даного предмету закупівлі, зазначеної Замовником в оголошенні про проведення цієї процедури публічних закупівель. Отже, саме ДОВІДКА про досвід за Формою згідно Додатку 6 ТД є визначальним документом при здійснення кваліфікації Учасників. Керуючись пунктом 44 «Особливостей» та приймаючи до уваги, що потенційні Учасники могли також укладати аналогічні договори із недержавними суб’єктами господарювання - фізичними особами та юридичними особами приватного права, без застосування процедур публічних закупівель та без розміщення таких укладених договорів в електронній системі закупівель ПРОЗОРО, які Замовник зможе самостійно перевірити, ним було встановлено вимогу про надання до ДОВІДКИ про досвід також сканкопій 2 (Двох) аналогічних договорів. Таким, чином Учасник ФОП Сеневич Б.С. зазначивши реквізити Договору у Довідці про досвід з метою його самостійного пошуку в ПРОЗОРО Замовником, мав обгрунтоване право не подавати сканкопію Договору №19-10/2020 СП від 19.10.2020р., оскільки цей документ опублікований в електронній системі закупівель у відкритому доступі у формі публічної інформації за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-23-003849-a. На запитання яким чином була здійснена кваліфікація Учасника ФОП Сеневич Б.С. повідомляємо, що кваліфікація даного Учасника проведена ІЗ УРАХУВАННЯМ - ДОДАТКОВОЇ УГОДИ № 1 від 31.12.2020р. до Договору № 19-10-2020СП, яку Замовник дослідив шляхом самостійного пошуку публічної інформації в системі ПРОЗОРО на підставі реквізитів Договору зазначеного Учасником ФОП Сеневич Б.С. у Довідці про досвід. (також у Замовника навявний оригінал даної Додаткової угоди оскільки він є стороною зазначеного Договору). Кваліфікацію здійснено на підставі наступних документів: 1) завантаженої Учасником Довідки про досвід № 11-411/23 від 30.01.2023р. (файл "15.2 Довідка н. досвіду ФОП Сеневич Б С".pdf) - у вільному доступі за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-01-24-019105-a, 2) завантаженого учасником Договору №19-10/2020 СП від 19.10.2020р , (файл 15.2.1. Договір Чумальово СС 2 від 19 10 2020.pdf» - у вільному доступі за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-01-24-019105-a, 3) перевіреної Замовником за результатами самостійного пошуку публічної інформації в електронній системі закупівель ПРОЗОРО - Додаткової угоди № 1 від 31.12.2020р. про продовження терміну дії Договору № 19-10-2020СП - у вільному доступі за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-23-003849-a Інформуємо, що вищезазначена Додаткова угода № 1 від 31.12.2020р. до Договору № 19-10-2020СП від 19.10.2020 що знаходиться у вільному доступі в системі Прозоро, не містить жодних підстав згідно яких можна було б вважати тендерну пропозицію ФОП Сеневич Б.С. такою, яка не відповідає умовам тендерної документації, оскільки стосується лише продовження строку виконання Договору у зв`язку із відсутністю своєчасного фінансування. Так, пунктом 1.1. «Предмет Додаткової угоди» передбачено: «У зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника, які були заплановані на 2020 рік, що документально підтверджується відповідною Випискою з казначейського рахунку Замовника, а також з метою повного та належного виконання БУВР Тиси своїх фінансових зобов’язань з оплати Робіт за Договором № 19-10/2020 СП від «19» жовтня 2020 року, Сторони керуючись статтями 651; 653-654 Цивільного Кодексу України, пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 5.1. Розділу 5 Договору «Строк дії договору», пунктом 6.4. Розділу 6 Договору «Інші умови», прийняли рішення про продовження дії Договору на строк, достатній для виконання Замовником своїх фінансових зобов’язань перед Виконавцем з оплати Робіт, без збільшення суми визначеної в Договорі. 1.2. Викласти пункт 5.1 Договору № 19-10/2020 СП від «19» жовтня 2020 року в наступній редакції: « 5.1. Договір вступає в силу з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2021 року, але припиняється не раніше повного виконання Сторонами своїх фінансових та гарантійних зобов’язань. Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт можливе у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі». Таким чином, оскільки вищезазначена Додаткова угода № 1 від 31.12.2020р. про продовження терміну дії Договору № 19-10-2020СП є публічною інформацією що знаходиться у вільному доступі в електронній системі закупівель ПРОЗОРО, та не призводить до зміни умов які є кваліфікаційними згідно Тендерної документації даної процедури закупівлі, а саме: не змінює предмету Договору – роботи, які за ним виконувалися є аналогічними до предмету закупівлі та відповідають кваліфікаційному критерію, не зменшує ціни Договору - не менше 7% (Семи відсотків) очікуваної вартості даного предмету закупівлі, що також відповідає кваліфікаційному критерію та не призводить до його дострокового розірвання, вважаємо, що Тендерна пропозиція Учасника Фізичної особи-підприємця Сеневич Б.С. відповідає умовам тендерної документації процедури закупівлі № UA-P-2023-01-24-006230-a в повному обсязі. За наведених обставин вважаємо, що висновок є необґрунтованим, що є підставою для його визнання протиправним і скасування у судовому порядку. Уповноважена особа БУВР Тиси Пуглик Р.І. з питань публічних закупівель
2023-05-26 21:10:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | 05.06.2023р. до Закарпатського окружного адміністративного суду, Басейновим управлінням водних ресурсів річки Тиса (ЄДРПОУ 01037057) подано позовну заяву Вих.№15/658 від 05.06.2023р. до Державної аудиторської служби України (Південий офіс Держаудитслужби ЄДРПОУ 40477150) про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі за ідентифікатором № UA-2023-01-24-019105-a. |
Дата публікації: | 05 червня 2023 |
Номер відкриття провадження: | Судова справа № 260/4526/23 від 05.06.2023 року. |
Дата відкриття провадження: | 05 червня 2023 |
Документи:
06 червня 2023 14:39
|
Електронний підпис |
06 червня 2023 14:39
|
Електронний підпис |
05 червня 2023 14:21
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 лютого 2023 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СЕНЕВИЧ БОГДАН СТЕПАНОВИЧ |
3 360 000,00
UAH
|
3 360 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПБК-ВОДПРОЕКТ" |
3 390 708,00
UAH
|
3 390 708,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СЕНЕВИЧ БОГДАН СТЕПАНОВИЧ #3021013135 |
Переможець |
3 360 000,00
UAH
|
03 лютого 2023 15:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 серпня 2023 12:33
|
Електронний підпис | укладений |
10 лютого 2023 14:26
|
Свідоцтво Податкова ФОП Сеневич Б С.pdf | укладений |
10 лютого 2023 14:25
|
. Виписка ФОП Сеневич Б С.pdf | укладений |
10 лютого 2023 14:25
|
Кваліф сертиф 4 шт Сеневич Б С.pdf | укладений |
10 лютого 2023 14:25
|
Довідка про ліцензування ФОП Сеневич Б С.pdf | укладений |
10 лютого 2023 14:25
|
Договір № 01-02-2023 ВТ від 09.02.2023р. ФОП Сеневич Б.С. Розробка проект. документації буд. регулюючої споруди на р. Уж в.PDF | укладений |
10 лютого 2023 14:25
|