Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді і спорту виконавчого комітету Перемишлянської міської ради Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 43909811 |
Місцезнаходження: | 81200, Україна , Львівська обл., місто Перемишляни, вул. Привокзальна, 4 |
Контактна особа: |
Костів Олександра Ярославівна +380326321260 lesyazhulynska@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2023 20:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 01 лютого 2023 00:01 |
Очікувана вартість: | 360 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2023 20:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2023 20:51 |
ТД-Овочі.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-04-000041 ● 87768acb1d364b16a149fe0cd0986275
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 квітня 2023 16:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.04.2023 № 108
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 04.04.2023 № 108.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-01-24-018675-a, 24.01.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-05 16:43:52
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-01-24-018675-a, яка проводилась Відділом освіти, молоді і спорту виконавчого комітету Перемишлянської міської ради Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-10 16:23:46
Відповідь
У відповідь на Ваш запит від 05.04.2023 по моніторингу за ID: UA-2023-01-24-018675-a повідомляємо наступне:
1. Щодо розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості:
1. Загальна кількість необхідного до закупівлі обсягу овочів та фруктів сформована виходячи із потребою обсягів, закладів дошкільної освіти, що знаходяться у підпорядкуванні замовника.
Очікувана вартість предмета закупівлі передбачена кошторисом та річним планом закупівель на 2023 рік, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на товар, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар.
2. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’яснень Мінекономіки Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 р. та Щодо передумов здійснення закупівель № 3304-04/55366-06 від 10.09.2020 р. і Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, здійснювався замовником шляхом моніторингу середньоринкових цін на відповідні види овочів та фруктів при плануванні відповідної закупівлі. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни товарів, що міститься вмережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель “ProZorro” щодо аналогічних закупівель, проводились ринкові консультації.
24.01.2023 року Замовником у системі електронних закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу було оприлюднено закупівлю товару «Овочі та фрукти» за кодом ДК 021:2015 – 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
2. Повідомляємо, що інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не розміщені на власному веб-сайті, через відсутність такого сайту у відділі освіти, молоді і спорту виконавчого комітету Перемишлянської міської ради. Зазначена інформація розміщена на офіційного веб-сайті Перемишлянської міської ради: https://rada-peremyshlyany.gov.ua/index.php?id=61. Разом із тим, повідомляємо, що детальна інформація про якісні та технічні характеристики предмета закупівлі розміщено у додатку № 3 до тендерної документації, що є доступною для всіх бажаючих, у відкритому доступі на сайті prozorro.gov.ua.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформуємо, що відповідно до п.22, ч.1, ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», предмет закупівлі - це товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. На виконання зазначеної вимоги Закону, уповноваженим органом прийнято Наказ №708 від 15.04.2020 року, «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», відповідно до якого замовником здійснюється вибір предмета закупівлі. Пунктом 3, зазначеного порядку, передбачено, що Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Таким чином, при визначенні предмета закупівлі, замовником вірно визначено код овочів та фруктів, відповідно до Єдиного закупівельного словника. Таким кодом є: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи Разом із тим, звертаємо увагу, що 11.06.2020 року, уповноваженим органом прийнято Наказ №1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі». Відповідно, до абз.2, п.15 цього положення передбачено, що Під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Хочемо зазначити, що «03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи», повністю відповідає вимогам, щодо предмета закупівлі, та порядку визначення предмета закупівлі. Більше того, зазначення в оголошенні кодів, вказаних в результатах монвторингу, порушить вимоги Наказу №708 від 15.04.2020 року, «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», посилання на який прямо вказана у ЗУ «Про публічні закупівлі», а оприлюднити два коди в оголошенні, технічно не передбачено можливостями електронного майданчика. Також, Наказом 1082 від 11.06.2020 року, не вказано, за яким знаком Єдиного закупівельного словника, має визначатись предмет закупівлі, під час публікації, а отже замовник вважає, що ним вірно визначено код предмета закупівлі, під час публікації оголошення в системі, відповідно до норм чинного законодавства та ЗУ «Про публічні закупівлі» Таким чином, повідомляємо, що при проведенні відкритих торгів, на закупівлю овочів, замовником не допущено порушення під час публікації оголошення про проведення відкритих торгів, та вимоги п.22 ч.1 ст. 1 Закону, і Особливостей є дотримані у повному обсязі.
2023-04-27 17:50:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082 та пункту 24 Особливостей №1178.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Щедрий коровай |
288 404,00
UAH з ПДВ
|
288 404,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-виробнича компанія "ГАММА СЕРВІС" |
359 595,00
UAH з ПДВ
|
359 595,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Щедрий коровай #43776463 |
Відхилено |
288 404,00
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2023 18:42
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-виробнича компанія "ГАММА СЕРВІС" #43839672 |
Переможець |
359 595,00
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2023 18:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 14:29
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2023 11:44
|
ДУ овочі.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 11:41
|
Електронний підпис | укладений |
06 жовтня 2023 10:50
|
ду жовтень.pdf | зміни до договору |
06 жовтня 2023 10:48
|
Електронний підпис | укладений |
22 червня 2023 16:03
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
22 червня 2023 15:53
|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2023 15:36
|
Додаткова угода.PDF | зміни до договору |
26 квітня 2023 15:34
|
Електронний підпис | укладений |
09 лютого 2023 17:13
|
Договір | укладений |
09 лютого 2023 17:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару, зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | сезонне коливання ціни |
Номер договору про закупівлю: | 30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі з врахуванням фактичних видатків |
Номер договору про закупівлю: | 30 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |