Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Болградської міської ради Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 44047320 |
Місцезнаходження: | 68702, Україна , Одеська обл., м Болград, вул Інзовська, будинок 163 |
Контактна особа: |
Оріховська Алла Степанівна +380931840017 bolgrad.osvita.mr.21@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2023 18:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2023 18:09 |
Очікувана вартість: | 351 350,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 513,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється за фактично поставлений товар згідно з накладними (або видатковими накладними) впродовж 30 банківських днів з дати постачання товару за наявності надходження відповідних бюджетних коштів на рахунках Замовника | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2023 18:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2023 18:06 |
Тендерна_документація_за_Особливостями_борошно та крупи.docx | |
24 січня 2023 18:06 |
Оголошення про проведення.docx |
24 січня 2023 18:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 січня 2023 18:06 |
Тендерна_документація_за_Особливостями_борошно та крупи.docx
|
|||
24 січня 2023 18:06 |
Оголошення про проведення.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-20-000039 ● 048951c56f3944d7906c83370712921c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 лютого 2023 17:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.02.2023 Одеса № 39
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 20.02.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 20.02.2023.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 20.02.2023 № 39
Витяг з переліку
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
10 UA-2023-01-24-017864-a 24.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-28 16:34:01
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі фізичної особи-підприємця Пейчева Сергія Івановича (далі – ФОП Пейчев С.І.) вимогам пункту 1 додатку 1 до тендерної документації (далі – ТД), тоді як у складі тендерної пропозиції учасником надано договір оренди нерухомого майна від 02.01.2023 № 74 (далі – Договір), про який йдеться в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника б/д б/н, не у повному обсязі, а саме відсутній Акт прийому-передачі об’єкта оренди, який є невід’ємною частиною цього Договору? (надати зазначений договір у повному обсязі у разі наявності).
При цьому, відповідно до пункту 2.1 розділу 2 Договору, вступ орендаря у користування об’єктом оренди настає одночасно з підписанням сторонами Договору та Акта прийому-передачі об’єкта оренди, який є невід’ємною частиною цього Договору.
2. Яким чином замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Пейчев С.І. вимогам пункту 2 додатку 1 до ТД, тоді як у складі тендерної пропозиції учасником не надано довідку за встановленою у ТД формою, яка містить інформацію про наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід?
3. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Пейчев С.І. вимогам пункту 4 додатку 1 до ТД, тоді як учасником ФОП Пейчев С.І. у складі тендерної пропозиції не надано лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону, якщо складання та подання фінансової звітності відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73, або скороченої фінансової звітності, відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», не передбачені законодавством для учасника?
4. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Пейчев С.І. вимогам підпункту 4.1 пункту 4 додатку 3 до ТД, тоді як учасником
ФОП Пейчев С.І. у складі тендерної пропозиції не надано документ Держпродспоживслужби, виданий учаснику не раніше другого півріччя 2022 року, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР стосовно приміщення, зазначеного учасником у довідці про складські приміщення, із відсутністю фактів виявлених порушень?
5. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ФОП Пейчев С.І. та укладення договору про закупівлю, тоді як ним, як переможцем процедури закупівлі, не надано у спосіб, зазначений у додатку 2 до ТД, та у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-02 12:35:04
Надання пояснення
На запит Південного офісу Держаудитслужби про надання пояснення щодо закупівлі UA-2023-24-017864-а.
Тендерна документація складена відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" з урахуванням постанови №1178 від 12.10.2022р. "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування".
Пунктом 1 додатку 1 до тендерної документації визначено, що для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці. Крім того, ТД визначено форму Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника. Учасником Фізична особа-підприємець Пейчев Сергій Іванович (ЄДРПОУ 2936702533) надано інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у вигляді Довідки, визначеної в ТД. Крім того, учасником надано договір оренди від 02.01.2023 №74, який підтверджує наявність приміщення та договір оренди автомобіля від 16.01.2023 №16.Підтвердженням відсутності довідки за встановленою у ТД формою, є довідка учасника ФОП Пейчев С.І щодо відсутності працівників відповідної кваліфікації, оскільки виконує зобов’язання з організації процесу постачання продуктів харчування самостійно.Підставою прийняття рішення щодо підтвердження фінансової спроможності учасника процедури закупівлі ФОП Пейчев С.І. є Податкова декларація платника єдиного податку, надана учасником.Здорове, якісне та своєчасне харчування дітей пріоритетом освітньої політики. Основним чинником, які визначають переможців тендера і, звісно, постачальників продуктів є ціна. ФОП Пейчев С.І. був єдиним учасником зазначеної процедури закупівлі. З метою виконання своєчасного харчування дітей було прийнято рішення про невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ФОП Пейчев С.І. та укладення з ним договору про закупівлю.
З метою усунень вище наведених порушень, було прийнято рішення вжити заходи,щодо їх усунення ,а саме розірвати договірні зобов’язання за договором № 8 від 08.02.2023р. між Відділом освіти Болградської міської ради та ФОП Пейчевим С.І. шляхом підписання додаткової угоди на розірвання договору за згодою сторін,у зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень.
Документи що додаються:
- Акт прийому-передачі об’єкта оренди;
- Довідка щодо не надання фінансової звітності;
- Довідка до ст.17 ЗУ« Про публічні закупівлі »;
- Довідка про наявність працівників.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Одеській області від 10.03.2023р. про результати моніторингу закупівлі: ДК 021:2015 код 15610000-7 « Продукція борошномельно -круп'яної промисловості » (Борошно пшеничне ) Номенклатурна позиція код 15612100-2 «Борошно пшеничне » ( Вівсяні пластівці)Номенклатурна позиція код 15613380-5 «Вівсяні пластівці» (Рис) Номенклатурна позиція код 15614000-5 «Рис оброблений» (Гречана крупа) Номенклатурна позиція код 15610000-7 «Крупа Гречана» (Крупа Арнаутка) Номенклатурна позиція код 15610000-7 «Крупа арнаутка» (Крупа ячна) Номенклатурна позиція код 15610000-7 «Крупа ячна» (Крупа манна) Номенклатурна позиція код 15610000-7 «Крупа манна» (Крупа перлова) Номенклатурна позиція код 15610000-7 « Крупа перлова» (Крупа кукурудзяна) Номенклатурна позиція код 15610000-7 «Крупа кукурудзяна » (Крупа пшоняна) Номенклатурна позиція код 15610000-7 «Крупа пшоняна», з метою усунення виявлених порушень, шляхом припинення зобов’язань за Договором від 08.02.2023р. №8, сторони домовилися розірвати договір.
2023-03-16 10:08:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
.
2023-03-16 16:09:56
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 лютого 2023 18:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець ПЕЙЧЕВ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ |
351 250,00
UAH з ПДВ
|
351 250,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець ПЕЙЧЕВ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ #2936702533 |
Переможець |
351 250,00
UAH з ПДВ
|
02 лютого 2023 16:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2023 09:05
|
додаткова угода | укладений |
16 березня 2023 09:05
|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2023 09:02
|
дог 8 д у 1.pdf | зміни до договору |
16 березня 2023 08:59
|
Електронний підпис | укладений |
08 лютого 2023 16:01
|
договір | укладений |
08 лютого 2023 15:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Одеській області від 10.03.2023р. про результати моніторингу закупівлі: ДК 021:2015 код 15610000-7 « Продукція борошномельно -круп'яної промисловості » (Борошно пшеничне ) Номенклатурна позиція код 15612100-2 «Борошно пшеничне » ( Вівсяні пластівці)Номенклатурна позиція код 15613380-5 «Вівсяні пластівці» (Рис) Номенклатурна позиція код 15614000-5 «Рис оброблений» (Гречана крупа) Номенклатурна позиція код 15610000-7 «Крупа Гречана» (Крупа Арнаутка) Номенклатурна позиція код 15610000-7 «Крупа арнаутка» (Крупа ячна) Номенклатурна позиція код 15610000-7 «Крупа ячна» (Крупа манна) Номенклатурна позиція код 15610000-7 «Крупа манна» (Крупа перлова) Номенклатурна позиція код 15610000-7 « Крупа перлова» (Крупа кукурудзяна) Номенклатурна позиція код 15610000-7 «Крупа кукурудзяна » (Крупа пшоняна) Номенклатурна позиція код 15610000-7 «Крупа пшоняна», з метою усунення виявлених порушень, шляхом припинення зобов’язань за Договором від 08.02.2023р. №8, сторони домовилися розірвати договір. 1. З моменту набрання чинності даної додаткової угоди зобов’язання Сторін, що виникли з договором, припиняються . 2. Зобов’язання припинені даною додатковою угодою, виконання яких Сторонами вже почалося, виконані в наступному порядку: Постачальник виконав зобов’язання на суму 27 928 ,50 грн. (двадцять сім тисяч дев’ятсот двадцять вісім грн. 00 коп.). 3. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору від 08.02.2023р. №8 4. Угоду укладено в двох примірниках, які мають рівну юридичну силу, по одному для кожної сторони. 5. Ця угода набуває чинності з моменту підписання її Сторонами. |
Номер договору про закупівлю: | 8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 08 лютого 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
27 928,50
UAH
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Одеській області від 10.03.2023р. про результати моніторингу закупівлі: ДК 021:2015 код 15610000-7 « Продукція борошномельно -круп'яної промисловості » (Борошно пшеничне ) Номенклатурна позиція код 15612100-2 «Борошно пшеничне » ( Вівсяні пластівці)Номенклатурна позиція код 15613380-5 «Вівсяні пластівці» (Рис) Номенклатурна позиція код 15614000-5 «Рис оброблений» (Гречана крупа) Номенклатурна позиція код 15610000-7 «Крупа Гречана» (Крупа Арнаутка) Номенклатурна позиція код 15610000-7 «Крупа арнаутка» (Крупа ячна) Номенклатурна позиція код 15610000-7 «Крупа ячна» (Крупа манна) Номенклатурна позиція код 15610000-7 «Крупа манна» (Крупа перлова) Номенклатурна позиція код 15610000-7 « Крупа перлова» (Крупа кукурудзяна) Номенклатурна позиція код 15610000-7 «Крупа кукурудзяна » (Крупа пшоняна) Номенклатурна позиція код 15610000-7 «Крупа пшоняна», з метою усунення виявлених порушень, шляхом припинення зобов’язань за Договором від 08.02.2023р. №8, сторони домовилися розірвати договір. |