Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища Кропивницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36200391 |
Місцезнаходження: | 25006, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Тараса Карпи, 68 |
Контактна особа: |
Олег Вовенко +0522358356 vovenko@krmr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2023 16:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 6 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 180 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник протягом 15 банківських днів з дня підписання акта приймання-передачі послуг зобов'язується здійснити повну оплату виконавцю послуг згідно з підписаним актом прийому-передачі послуг | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 лютого 2023 13:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2023 16:59 |
ТД послуги межі 2023.pdf | |
24 січня 2023 16:59 |
ТД послуги межі 2023.pdf |
01 лютого 2023 13:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 січня 2023 16:59 |
ТД послуги межі 2023.pdf
|
|||
24 січня 2023 16:59 |
ТД послуги межі 2023.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно з додатком 1.3. до тендерної документації, для участі у процедурі закупівлі учасник повинен мати працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: сертифікований інженер-землевпорядник - не менше 5 (п’яти) осіб; сертифіковані інженери-геодезисти – не менше 2 (двох) осіб;
На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою Додатку 1.3.2.
Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати документи, що свідчать про наявність у працівників кваліфікації, знань та досвіду (обов'язкове надання у складі тендерної пропозиції кваліфікаційного сертифіката), відповідно до вищевказаних вимог цього пункту. Документи подаються по кожному пункту зазначеному у довідці.
Кваліфікація виконавців має відповідати вимогам Земельного кодексу України, Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність», Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Закону України «Про землеустрій».
Додатком 1.3.2. до тендерної документації встановлена форма Довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Відповідно до ч. 1 ст. 21 Кодексу законів про працю України (далі – КЗпП України), трудовим договором є угода між працівником і роботодавцем (роботодавцем - фізичною особою), за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, а роботодавець (роботодавець - фізична особа) зобов’язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін. Трудовим договором можуть встановлюватися умови щодо виконання робіт, які вимагають професійної та/або часткової професійної кваліфікації, а також умови щодо виконання робіт, які не потребують наявності у особи професійної або часткової професійної кваліфікації.
Частиною 3 статті 24 КЗпП України визначено, що працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням роботодавця, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Загальне визначення цивільно-правового договору міститься у ч. 1 ст. 626 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України), згідно з яким договір – це домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов’язків.
Відповідно до статті 901 ЦК України, за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається у процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.
Отже, предметом трудового договору є праця працівника у процесі виробництва, тоді як предметом договору цивільно-правового характеру є виконання його стороною певного визначеного обсягу робіт (послуг).
Відносини, які виникають з цивільно-правового договору про надання послуг, не є тотожними з трудовими правовідносинами, а укладання цивільно-правового договору про надання послуг не свідчить про наявність трудових відносин між замовником та виконавцем.
Відповідно до статті 102-1 КЗпП України, сумісництвом вважається виконання працівником, крім основної, іншої оплачуваної роботи на умовах трудового договору у вільний від основної роботи час на тому самому або іншому підприємстві, в установі, організації або у роботодавця - фізичної особи.
Згідно зі статтю 105 КЗпП України, працівникам, які виконують на тому ж підприємстві, в установі, організації поряд з своєю основною роботою, обумовленою трудовим договором, додаткову роботу за іншою професією (посадою) або обов'язки тимчасово відсутнього працівника без звільнення від своєї основної роботи, провадиться доплата за суміщення професій (посад) або виконання обов'язків тимчасово відсутнього працівника.
Відповідно до роз’яснення Міністерства праці та соціальної політики України від 21 червня 2010 р. № 514/13/155-10 «Про роботу за суміщенням та сумісництвом», суміщення професій (посад) – це виконання працівником поряд із своєю основною роботою, зумовленою трудовим договором, додаткової роботи за іншою професією (посадою) у межах робочого часу за основною роботою на одному і тому самому підприємстві, установі, організації за згодою працівника і якщо це економічно доцільно та не призводить до погіршення якості виконуваних обов’язків.
При роботі за сумісництвом з працівником укладається трудовий договір.
Висновок: Для участі у процедурі закупівлі учасник повинен мати працівників відповідної кваліфікації, з якими оформлені трудові правовідносини (наказом чи розпорядженням), які можуть працювати, в тому числі за сумісництвом або на умовах суміщення.
Тендерною документацією не встановлені вимоги щодо кількості працівників, які повинні бути у штаті учасника за основним місцем роботи або на умовах сумісництва.
В довідці за формою додатку 1.3.2 до тендерної документації зазначаються працівники учасника, які працюють на умовах трудового договору, а не виконавці послуг за цивільно-правовими договорами. Водночас, питання щодо залучення учасником осіб за цивільно-правовими договорами, не належить до компетенції замовника, оскільки замовник не є стороною по таким договорам.
Також, тендерною документацією не вимагаються документи на підтвердження працевлаштування/залучення працівників. Водночас, такі документи учасник може надати на підтвердження досвіду працівника (копії завіреними учасником трудових книжок або наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво (за наявності).
Вимоги про усунення порушення
1. Відповідно до п. 1.3.2.1 Додатку 1.3 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен підтвердити наявність:
«сертифікований інженер-землевпорядник -не менше 5 (п’яти) осіб».
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, такою, що обмежує конкуренцію та протирічить нормам чинного законодавства України у сфері землеустрою.
Як зазначає і сам Замовник у цьому ж п. 1.3.2.1 Додатку 1.3 до ТД, відповідно до ст. 26 Закону України «Про землеустрій»: «Розробниками документації із землеустрою є:
-юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою.
- фізичні особи-підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою».
Так, нормами Закону встановлено, що виконавці зобов’язані мати за основним місцем роботи ОДНОГО сертифікованого інженера-землевпорядника.
Замовник свідомо обмежує коло потенційних учасників закупівлі, встановлюючи вимогу щодо наявності П’ЯТИ сертифікованих інженерів-землевпорядників, коли для розроблення документації із землеустрою достатньо однієї такої особи.
Ураховуючи обсяг та строки надання послуг по даній закупівлі, вважаємо за достатнє підтвердження наявності 1 або 2-х сертифікованих інженерів-землевпорядників.
Звертаємо вашу увагу, що Колегія АМКУ неодноразово визнавала дискримінаційними вимог тендерної документації щодо наявності більше 1-го сертифікованого інженера-землевпорядника, та задовольняла відповідні скарги. Наприклад, рішення від 02.09.2022 №5666, рішення від 18.05.2022 № 4649.
З огляду на вказане, вимагаємо усунути порушення та внести зміни до тендерної документації, виклавши п. 1.3.2.1 Додатку 1.3 у такій редакції:
«сертифікований інженер-землевпорядник -не менше 2 (двох) осіб».
2. Відповідно до п. 1.3.1.1 Додатку 1.3 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен підтвердити:
«наявність плоттера формату А0+».
Просимо уточнити, чому Замовником вимагається саме «формат А0+» зазначеного обладнання? Вважаємо таку вимогу дискримінаційною, оскільки для надання послуг/виконання робіт за предметом даної закупівлі достатньо й 1-го широкоформатного плоттера Формату А0.
Ні Вимогами до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою, затвердженими наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 11.04.2013 № 255, ні жодним іншим чинним нормативно-правовим актом в даній сфері не встановлено конкретних характеристик для технічного чи іншого обладнання, що використовується для (при) виконання робіт/надання послуг із землеустрою, розроблення документації із землеустрою.
Замовник свідомо звужує коло потенційних учасників закупівлі виключно до тих, у кого є плоттери саме формату А0+, що є прямим порушенням приписів ЗУ «Про публічні закупівлі».
Просимо усунути зазначені порушення, внести зміни до тендерної документації та викласти вимогу п. 1.3.1.1 Додатку 1.3 у такій редакції: «наявність плоттера формату А0».
3. Відповідно до п. 1.3.1.1 Додатку 1.3 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен підтвердити:
«наявність GNSS приймачів (не менше 5 штук, 2 з яких мають бути у власності учасника)».
Просимо уточнити, чи може учасник на виконання даної вимоги ТД надати інформацію про наявність GPS та GNSS приймачів загальною сукупною кількістю не менше 5 штук?
Додатково, з метою усунення неточностей, суперечностей та можливого неправильного тлумачення (трактування) вимог тендерної документації, просимо внести зміни до тендерної документації, виклавши її вищенаведений пункт у такій редакції:
«наявність GPS / GNSS приймачів (не менше 5 штук, 2 з яких мають бути у власності учасника)».
4. Відповідно до п. 1.3.3.1 Додатку 1.3 до тендерної документації Замовником встановлено наступне поняття «аналогічного договору»:
«Аналогічним вважається виконаний в повному обсязі договір на розробку проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж населеного пункту, в якому учасник виступає виконавцем».
Просимо уточнити, чи може учасник на виконання даної вимоги тендерної документації надати аналогічний договір на розробку проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж селища, в якому учасник виступає виконавцем? Чи буде в даному випадку дотриманою вимога п. 1.3.3.1 Додатку 1.3 до тендерної документації?
Шановний Замовнику, просимо розглянути усі зазначені у зверненні вимоги, усунути усі порушення та дискримінаційні положення тендерної документації шляхом внесення до неї відповідних змін та надати роз’яснення на всі відображені питання.
Водночас, згідно з підпунктом 1.3.2.1 Додатку 1.3 до тендерної документації, для участі у процедурі закупівлі учасник повинен мати працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме:
сертифікований інженер-землевпорядник - не менше 5 (п’яти) осіб;
сертифіковані інженери-геодезисти – не менше 2 (двох) осіб.
Відповідно до підпункту 1.3.2.2. Додатку 1.3. на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Додатку 1.3.2.
Приміткою визначено, що учасник може для підтвердження своєї відповідності таким кваліфікаційним як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців.
Отже, як вбачається з наведеного, вказаний підпункт містить посилання на довідку, в якій, як визначено тендерною документацією, зазначаються відомості щодо кількості та кваліфікації працівників учасника, зокрема, сертифікованих інженерів-землевпорядників, які перебувають з ним у трудових відносинах, без деталізації перебування таких працівників у трудових відносинах за основним місцем роботи чи за сумісництвом.
Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки учасник має право вибору та можливість залучати до надання послуг, що є предметом закупівлі, працівників на постійній основі, тимчасовій основі, за сумісництвом або інше.
Крім того, учасник вимагає «усунути порушення та внести зміни до тендерної документації, виклавши п. 1.3.2.1 Додатку 1.3 у такій редакції: «сертифікований інженер-землевпорядник -не менше 2 (двох) осіб».
Водночас, автор Вимоги не обґрунтовує, чому замовник має зазначити саме вказану кількість сертифікованих інженерів-землевпорядників (2 особи), адже ця кількість також не міститься у нормах абзацу 2 частини 2 статті 26 Закону України «Про землеустрій».
2. Учасник вважає вимогу щодо наявності плоттера формату А0+ дискримінаційною, оскільки «для надання послуг/виконання робіт за предметом даної закупівлі достатньо й 1-го широкоформатного плоттера Формату А0».
Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», у тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Відповідно до тендерної документації, замовником встановлені кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження викладені у Додатку № 1.3. до тендерної документації.
Згідно з додатком № 1.3 до тендерної документації, для участі у процедурі закупівлі учасник повинен мати в наявності наступне обладнання, матеріально-технічну базу та технології:
- наявність в учасника ліцензійного програмного забезпечення для розроблення землевпорядної документації (Digitals або еквівалент);
- наявність GNSS приймачів (не менше 5 штук, 2 з яких мають бути у власності учасника);
- наявність електронного тахеометра (не менше 2 штук);
- наявність плоттера формату А0+;
- наявність принтера формату А3;
- наявність комп’ютерів (у кількості, відповідній кількості працівників, які будуть залучені до надання послуг).
Згідно з приміткою, учасник може для підтвердження своєї відповідності таким кваліфікаційним як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців.
Якщо учасник не має достатньої кількості обладнання для виконання умов договору, то в такому випадку це не є підставою для внесення змін до умов тендерної документації. Також, замовник не зобов’язаний зменшувати або змінювати кваліфікаційні критерії на вимогу учасників.
3. У пункті 3 міститься вимога внести зміни до тендерної документації, виклавши її вищенаведений пункт у такій редакції: «наявність GPS / GNSS приймачів (не менше 5 штук, 2 з яких мають бути у власності учасника)».
Відповідно до тендерної документації, замовником встановлені кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження викладені у Додатку № 1.3. до тендерної документації.
Згідно з додатком № 1.3 до тендерної документації, для участі у процедурі закупівлі учасник повинен мати в наявності наступне обладнання, матеріально-технічну базу та технології, в тому числі наявність GNSS приймачів (не менше 5 штук, 2 з яких мають бути у власності учасника).
Якщо учасник не має достатньої кількості обладнання для виконання умов договору, то в такому випадку це не є підставою для внесення змін до умов тендерної документації. Також, замовник не зобов’язаний зменшувати або змінювати кваліфікаційні критерії на вимогу учасників.
4. Щодо питання, чи може учасник на виконання даної вимоги тендерної документації надати аналогічний договір на розробку проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж селища, в якому учасник виступає виконавцем? Чи буде в даному випадку дотриманою вимога п. 1.3.3.1 Додатку 1.3 до тендерної документації?
Відповідно до п. 1.3.3.1 Додатку 1.3 до тендерної документації, на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою Додатку 1.3.3., із зазначенням в ній не менше одного такого договору.
Аналогічним вважається виконаний в повному обсязі договір на розробку проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж населеного пункту, в якому учасник виступає виконавцем.
Згідно з частиною 2 статті 173 Земельного кодексу України, межі району, села, селища, міста, району у місті встановлюються і змінюються за проектами землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальних одиниць.
Враховуючи вищезазначене, аналогічним вважається виконаний в повному обсязі договір на розробку проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж населеного пункту (села, селища, міста), в якому учасник виступає виконавцем.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-08-000103 ● ddf01229e99a4776a5b6afdd8097d671
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2023 16:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.05.2023 №15-з
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України №003100-18/4590-2023 від 21.04.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 08.05.2023.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
08.05.2023 №15-з
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-01-24-017043-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі"
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-09 15:28:04
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару за кодом ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2023-01-24-017043-a), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надати посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
Пояснення (інформацію, документи) прошу надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-11 13:34:16
пояснення
Питання: яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
Відповідь: Очікувана вартість предмета закупівлі визначена методом порівняння ринкових цін за результатами направлення письмових запитів цінових пропозицій до суб’єктів господарювання, які надають послуги з розроблення документації із землеустрою та враховуючи їх відповіді, інформації з відкритих джерел, мережі Інтернет з урахуванням «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Розміри бюджетних призначень визначено рішенням Кропивницької міської ради від 15 грудня 2022 року № 1412 «Про бюджет Кропивницької міської територіальної громади на 2023 рік за КПКВК 3617130 «Здійснення заходів із землеустрою» та Програмою розвитку земельних відносин Кропивницької міської територіальної громади на 2023-2025 роки, затвердженої рішенням міської ради від 15 грудня 2022 року № 1454.
Питання: чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті?
Відповідь: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості розміщено на вебсайті за посиланням http://kr-rada.gov.ua/site/uploads/files/Vyconavchi%20organy/Upravlinnya-zem-res/obgr_UA-2023-01-24-017043-a.pdf
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-05-16 16:12:05
Заперечення
Висновок: За результатами проведеного моніторингу установлено, що Замовником вносились зміни до тендерної документації, які розміщені в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції 24.01.2023. При цьому, Замовником на порушення вимог абзацу четвертого пункту 51 Особливостей не оприлюднено перелік змін до тендерної документації.
Заперечення: Зазначений висновок не відповідає дійсності, оскільки зміни до тендерної документації не вносилися, нова редакція 24.01.2023 року не розміщувалася.
Це підтверджується даними, зазначеними на сторінці закупівлі на prozorro.gov.ua, а саме: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-01-24-017043-a. Зокрема, історія змін не містить попередніх редакцій файлу з тендерною документацію: «ТД послуги межі 2023.pdf», який розміщений в системі 24 січня 2023 16:59. З історії змін вбачається, що в системі було змінено файл з електронним підписом (попередня редакція файлу з електронним підписом 01 лютого 2023 13.38, остання редакція 01 лютого 2023 13:39).
Відповідно до абзацу 4 пункту 51 Особливостей, зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Враховуючи те, що зміни до тендерної документації не вносилися, звертаємо увагу на відсутність підстав для оприлюднення переліку змін до тендерної документації.
Тому, пропонуємо переглянути рішення щодо наявності порушення законодавства у сфері закупівель.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (пункт 51 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ" |
2 495 000,00
UAH з ПДВ
|
2 495 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЛЕНД.КОМ" |
3 450 000,00
UAH з ПДВ
|
3 450 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ" #00709709 |
Переможець |
2 495 000,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2023 15:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 лютого 2023 14:17
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 06 березня 2023 15:57
Учасник | Пропозиція | Документи |
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ" #00709709 |
2 495 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 квітня 2024 10:27
|
Додаткова_угода_3.PDF | зміни до договору |
12 квітня 2024 10:26
|
Протокол_168_межі.PDF | зміни до договору |
12 квітня 2024 10:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 грудня 2023 09:45
|
Протокол_продовж_договору.PDF | зміни до договору |
12 грудня 2023 09:41
|
Додаткова_угода_2.PDF | зміни до договору |
12 грудня 2023 09:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 липня 2023 13:42
|
Додаткова_угода.PDF | зміни до договору |
18 липня 2023 13:40
|
Протокол продовж догов межі міста.PDF | зміни до договору |
18 липня 2023 13:39
|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2023 14:43
|
Договір_межі_2023.PDF | укладений |
22 березня 2023 14:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | - пункт 5.1. Договору викласти у новій редакції: «5.1. Строк (термін) надання послуг: до 31.12.2023 року, у відповідності до календарного плану (Додаток №4)»; - пункт 4, пункт 5 Додатку №4 Договору та викласти у новій редакції: № п/п Найменування послуг Строк виконання (до) 4 Погодження документації d + 242 дні 5 Внесення даних у Державний земельний кадастр d + 272 дні |
Номер договору про закупівлю: | 047-д/т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | - доповнити пункт 4.1. розділу 4 Договору «Порядок здійснення оплати та прийому і передачі наданих послуг» наступним реченням: «Оплата складає: - 2023 р. – 0 грн. 00 коп. (Нуль гривень 00 копійок); - 2024 р. – 2 495 000 грн. 00 коп. (Два мільйони чотириста дев’яносто п’ять тисяч 00 копійок), у тому числі ПДВ 415833,33 грн. (Чотириста п'ятнадцять тисяч вісімсот тридцять три гривні 33 копійки)». - пункт 5.1. Договору викласти у новій редакції: «5.1. Строк (термін) надання послуг: до 31.12.2024 року, у відповідності до Календарного плану (Додаток №4)». - пункт 10.1. Договору викласти у новій редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2024 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань». -внести зміни до п. 4, п. 5 Додатку №4 Договору та викласти у новій редакції: № п/п Найменування послуг Строк виконання (до) 4 Погодження документації 05.12.2024 5 Внесення даних у Державний земельний кадастр 20.12.2024 |
Номер договору про закупівлю: | 047-д/т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | змінити Управління земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища Кропивницької міської ради в особі начальника управління Лунгола Романа Станіславовича на департамент містобудування та земельних ресурсів Кропивницької міської ради, в особі директора департаменту – головного архітектора міста Лунгола Романа Станіславовича; бюджетні зобов’язання на 2024 рік складають на суму 2495000,00 грн (Два мільйона чотириста дев’яносто п’ять тисяч гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ 415833,33 грн. Всі інші положення Договору залишити без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 047-д/т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |