Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Одеський регіональний клінічний протипухлинний центр" Одеської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 02008342 |
Вебсайт: | https://oood.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 65055, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Нежданової, 32 |
Контактна особа: |
Анна Вазгенівна Шарапанівька +380662498428 zakupkyoood@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2023 16:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 лютого 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 02 лютого 2023 00:01 |
Очікувана вартість: | 3 755 613,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 37 556,13 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2023 16:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2023 16:56 |
ТД Наркотичні засоби_24.01.2023.doc | |
24 січня 2023 16:56 |
ТД Наркотичні засоби_24.01.2023.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-18-000026 ● dcf3562ffa214a3187d94b963ab3ae7c
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 травня 2023 13:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.05.2023 № 129
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
23 UA-2023-01-24-016976-a 24.01.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-22 08:54:54
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Наркотичні та психотропні лікарські засоби (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-24-016976-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-23 12:40:17
Відповідь на запит про надання пояснення
На Ваш запит в межах компетенції повідомляємо наступне.
Відповідно до розпорядження Одеської обласної державної адміністрації № 13/од-2021 від 13.01.2021 «Про ефективне використання коштів комунальними установами, закладами, підприємствами, координацію діяльності яких покладено на структурні підрозділи обласної державної адміністрації», комунальні установи, заклади, підприємства перед оголошенням процедури закупівлі узгоджують з Департаментом економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної адміністрації технічне завдання (специфікацію) та очікувану вартість закупівлі. Так, комунальним некомерційним підприємством «Одеський регіональний клінічний протипухлинний центр» Одеської обласної ради» отримано погодження на проведення закупівлі Наркотичні та психотропні лікарські засоби за кодом ДК 021:2015 - 33600000-6 «Фармацевтична продукція» (Фентаніл (Fentanyl), Сибазон (Diazepam), Кетамін (Ketamine), Морфіну гідрохлорид (Morphine)) листом від 23.01.2023 № 243/02/01.1-08/2-23 (копія якого додається).
Необхідність закупівлі лікарських засобів із зазначеними в додатку 1 до тендерної документації (ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-24-016976-a) медико-технічними та кількісними характеристиками зумовлена чинними протоколами та установленою практикою лікування, надання медичної допомоги, догляду за хворими у лікувальному закладі. Розрахунок потреби здійснено на підставі аналізу фактичного використання лікарських засобів для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. Кількісні та медико-технічні характеристики предмету закупівлі визначені відповідно до службової записки фармацевта клінічного та розрахунку потреби в лікарських засобах завідуючого відділенням анестезіології з ліжками інтенсивної терапії (копії додаються)
Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено відповідно до частини першої розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) з урахуванням порівняння цін на аналогічні закупівлі та шляхом запиту цінових пропозицій. Так, замовником направлено 12 письмових запитів цінових пропозицій від 09.01.2023 (електронною поштою) постачальникам лікарських засобів. У відповідь на запит отримано 3 комерційні пропозиції (копії яких додаються). Також проведено аналіз ринку з використанням загальнодоступної інформації щодо цін на аналогічний товар, яка міститься у відкритих джерелах (зокрема, в електронній системі закупівель "Prozorro").
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на сайті комунального некомерційного підприємства «Одеський регіональний клінічний протипухлинний центр» Одеської обласної ради» за посиланням: https://oood.com.ua/plan-zakupivli/narkotichni-ta-psihotropni-likarski-zasobi.html.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРФАРМГРУП" |
1 609 920,00
UAH
|
1 609 920,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
КП "ОДЕСФАРМ" |
3 705 710,00
UAH
|
3 705 710,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРФАРМГРУП" #39580810 |
Відхилено |
1 609 920,00
UAH
|
06 лютого 2023 12:30
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 04 лютого 2023 00:00
|
КП "ОДЕСФАРМ" #23872470 |
Переможець |
3 705 710,00
UAH
|
13 лютого 2023 16:40
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 лютого 2023 15:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2024 18:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 13:29
|
Д.у. № 2 від 28.12.2023 р. до Дог. № 023-0223 від 21.02.2023 р..pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 13:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 липня 2023 15:24
|
ДУ № 1 від 12.07.2023 до договору № 023-0223 від 21.02.2023.pdf | зміни до договору |
12 липня 2023 15:20
|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2023 08:37
|
Договір 023-0223 від 21.02.2023.pdf | укладений |
22 лютого 2023 08:28
|
Договір 022-0223 від 21.02.2023.pdf | укладений |
21 лютого 2023 14:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з завершенням дії карантину в Україні згідно Постанови КМУ від 27.06.2023 року №651 «Про відміну на всій території України карантину, встановленого з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2з 01.07.2023 року», як наслідок, завершенням дії положення пункту 71 підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України, керуючись підпунктами 1 та 6 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пунктами 1 та 6 частини п’ятої статті 41 закону України «Про публічні закупівлі» та умовами підпунктів 1 та 6 пункту 11.5 Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 023-0223 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі відповідно підпункту 1 п. 11.5 Договору № 023-0223 від 21.02.2023 р.,зменшення суми за Договором на 1 993 004,60 грн.,з ПДВ.Згідно п.3.1 Договору ціна Договору становить: 1 712 072,20 грн., в т.ч. ПДВ- 69 129,72 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 023-0223 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |