Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Продукція для прання та чищення
Очікувана вартість
92 341,00 UAH
UA-2023-01-24-016525-a ● 61b00c81ac01497190abea6ccc871bce
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01984228 |
Вебсайт: | https://tml.org.ua |
Місцезнаходження: | 82200 , Україна , Львівська обл., Трускавець, 82200, Львівська обл., місто Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62 |
Контактна особа: |
Станович Маряна Андріївна 380324753061 maranastanovic100@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2023 16:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2023 18:00 |
Початок аукціону: | 01 лютого 2023 18:02 |
Очікувана вартість: | 92 341,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 461,71 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення
Указаний крок аукціону не брати до уваги , оскільки вступили в силу дії Зміни від 03.01.2023 року до Постанови . № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" від 12 жовтня 2022 р і технічної можливості не проставляти пункт "Мінімальний крок аукціону" у Замовника немає.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
280 кілограм
Порошок для автоматичного прання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82200 , Україна, Львівська область, Трускавець, 82200, Львівська обл., місто Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39831000-6 — Засоби для прання і миття
220 кілограм
Порошок для ручного прання (універсальний, упаковка не більше 10 кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82200 , Україна, Львівська область, Трускавець, 82200, Львівська обл., місто Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39831000-6 — Засоби для прання і миття
460 кілограм
Порошок для ручного прання ( упаковка 350-400 гр.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82200 , Україна, Львівська область, Трускавець, 82200, Львівська обл., місто Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39831000-6 — Засоби для прання і миття
1072 штуки
Мило господарське 72- 75%, 200гр
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82200 , Україна, Львівська область, Трускавець, 82200, Львівська обл., місто Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39831000-6 — Засоби для прання і миття
303 штуки
Засіб для ручного миття посуду 0,5 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82200 , Україна, Львівська область, Трускавець, 82200, Львівська обл., місто Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39832000-3 — Засоби для миття посуду
36 штуки
Білизна (відбілювач) 1л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82200 , Україна, Львівська область, Трускавець, 82200, Львівська обл., місто Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39831000-6 — Засоби для прання і миття
18 штуки
Засіб для миття унітазу 1л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82200 , Україна, Львівська область, Трускавець, 82200, Львівська обл., місто Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39831600-2 — Засоби для чищення туалету
51 штуки
Засіб для миття вікон з розпилювачем 500мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82200 , Україна, Львівська область, Трускавець, 82200, Львівська обл., місто Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39831000-6 — Засоби для прання і миття
36 штуки
Засіб для чищення (порошок) 500 гр
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82200 , Україна, Львівська область, Трускавець, 82200, Львівська обл., місто Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39831000-6 — Засоби для прання і миття
24 штуки
Крем для чищення «Сіф» 500 гр (крем для чищення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82200 , Україна, Львівська область, Трускавець, 82200, Львівська обл., місто Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39831000-6 — Засоби для прання і миття
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2023 16:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2023 16:39 |
Додаток 3 до тендерної документації (проєкт Договору).docx | |
24 січня 2023 16:39 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги статті 17 Закону.docx | |
24 січня 2023 16:39 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx | |
24 січня 2023 16:39 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-01-24-016525-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП КУПЕНКО ЮРІЙ МИХАЙЛОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2276421994
Дата подання: 02 лютого 2023 20:14
невідповідність технічним вимогам
Шановний замовник. У Додатку №2 до тендерної документації на закупівлю вами встановлено наступну вимогу: Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме:
1. Копії сертифікатів якості виробника або посвідчень про якість та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що підтверджує відповідність товару вимогам ДСТУ та ТУ або встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами. ТОВ "Торгово-Виробнича Група Український папір" не надало жодної копії сертифікатів або посвідчень про якість від виробників.
Вимагаємо передивитися Ваше рішення щодо визначення переможцем ТОВ "Торгово-Виробнича Група Український папір".
Розгорнути
Згорнути
1. Копії сертифікатів якості виробника або посвідчень про якість та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що підтверджує відповідність товару вимогам ДСТУ та ТУ або встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами. ТОВ "Торгово-Виробнича Група Український папір" не надало жодної копії сертифікатів або посвідчень про якість від виробників.
Вимагаємо передивитися Ваше рішення щодо визначення переможцем ТОВ "Торгово-Виробнича Група Український папір".
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 лютого 2023 16:31
За результатами розгляду Вимоги повідомляємо Вам наступне:
Нормативно-правовий акт, в якому визначено характеристики продукції або пов’язані з ними процеси та методи виробництва, включаючи відповідні адміністративні положення, додержання яких є обов’язковим, — це технічний регламент. Він може також включати або виключно стосуватися вимог до термінології, позначень, пакування, маркування чи етикетування тією мірою, якою їх застосовано до продукції, процесу або методу виробництва.
Застосування технічних регламентів регулює Закон України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». Відповідно до частини 1 статті 11 Закону про ТР продукція, що вводиться в обіг, надається на ринку або вводиться в експлуатацію, а згідно з деякими технічними регламентами - також продукція, що виготовляється та/або вводиться в експлуатацію виробником для використання у власних цілях, повинна відповідати вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції. Така відповідність може бути забезпечена або внаслідок застосування національних стандартів та/або технічних специфікацій, посилання на які містяться у відповідних технічних регламентах, або в інший спосіб, визначений безпосередньо у відповідному технічному регламенті. Технічні регламенти не лише обов’язкові для виконання, але й містять чіткі вказівки, яким чином виробник може забезпечити відповідність своєї продукції такому технічному регламентові, як це перевіряють та яким документом підтверджують. Процес доведення того, що задані вимоги, які стосуються продукції, процесу, послуги, системи, особи чи органу, були виконані, називається оцінкою відповідності. Разом з тим, відповідно до вимог Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» документ про відповідність – це декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Також, якість, у т. ч. безпечність, продукції підтверджується документом про відповідність (сертифікат, паспорт, свідоцтво, декларація й т. д.), який видає орган з оцінки відповідності (перелік таких органів — у Реєстрі органів з оцінки відповідності) чи безпосередньо виробник.
Єдиного реєстру виданих документів про відповідність не існує. Чинність кожного окремого документа про відповідність (у тому числі строк дії) можна перевірити тільки через його видавника (у тому числі через вебсторінку відповідного органу з оцінки відповідності, вказавши номер сертифіката для пошуку).
Універсальної форми документа про відповідність не існує. Форма декларації про відповідність (яку складає виробник під його власну відповідальність) здебільшого є додатком до відповідного технічного регламенту. Окрім того, формі декларації про відповідність присвячений ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 «Декларація постачальника про відповідність».
Безпосередньо в Законі про ТР відсутні якісь специфічні вимоги до оформлення документів про відповідність, тож на них мають повністю поширюватися вимоги Національного стандарту України ДСТУ 4163-2003 «Державна уніфікована система документації. УНІФІКОВАНА СИСТЕМА ОРГАНІЗАЦІЙНО-РОЗПОРЯДЧОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ. Вимоги до оформлювання документів» — загальнообов’язкового стандарту стосовно будь-яких організаційно-розпорядчих документів в Україні, тобто такі документи мають містити обов’язковий мінімальний набір реквізитів, зокрема дату складення, номер, ім’я підписанта й т. д. Отже, і сертифікат відповідності, і декларація про відповідність технічним регламентам, і якісне посвідчення мають однакову юридичну силу в питанні підтвердження якості та безпеки продукції.
На виконання вимог Додатку 2 тендерної документації Учасник повинен надати «Копії сертифікатів якості виробника або посвідчень про якість та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що підтверджує відповідність товару вимогам ДСТУ та ТУ або встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами». Відзначимо, що вимога тендерної документації, сформульована за зразком, означає, що учасник процедури закупівлі повинен сам дослідити відповідний технічний регламент, з’ясувати, чи підлягає пропонований ним предмет закупівлі обов’язковій оцінці відповідності. Якщо підлягає, то за якими процедурами, і як наслідок — самостійно сформувати перелік документів про відповідність. Якщо технічним регламентом передбачено на вибір кілька різних процедур підтвердження відповідності, то комплект документів у різних учасників може відрізнятися.
Розглянувши пропозицію подану Учасником "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" прийнято рішення про визначення його переможцем закупівлі, що є правомірним з огляду на вище зазначену інформацію.
Нормативно-правовий акт, в якому визначено характеристики продукції або пов’язані з ними процеси та методи виробництва, включаючи відповідні адміністративні положення, додержання яких є обов’язковим, — це технічний регламент. Він може також включати або виключно стосуватися вимог до термінології, позначень, пакування, маркування чи етикетування тією мірою, якою їх застосовано до продукції, процесу або методу виробництва.
Застосування технічних регламентів регулює Закон України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». Відповідно до частини 1 статті 11 Закону про ТР продукція, що вводиться в обіг, надається на ринку або вводиться в експлуатацію, а згідно з деякими технічними регламентами - також продукція, що виготовляється та/або вводиться в експлуатацію виробником для використання у власних цілях, повинна відповідати вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції. Така відповідність може бути забезпечена або внаслідок застосування національних стандартів та/або технічних специфікацій, посилання на які містяться у відповідних технічних регламентах, або в інший спосіб, визначений безпосередньо у відповідному технічному регламенті. Технічні регламенти не лише обов’язкові для виконання, але й містять чіткі вказівки, яким чином виробник може забезпечити відповідність своєї продукції такому технічному регламентові, як це перевіряють та яким документом підтверджують. Процес доведення того, що задані вимоги, які стосуються продукції, процесу, послуги, системи, особи чи органу, були виконані, називається оцінкою відповідності. Разом з тим, відповідно до вимог Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» документ про відповідність – це декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Також, якість, у т. ч. безпечність, продукції підтверджується документом про відповідність (сертифікат, паспорт, свідоцтво, декларація й т. д.), який видає орган з оцінки відповідності (перелік таких органів — у Реєстрі органів з оцінки відповідності) чи безпосередньо виробник.
Єдиного реєстру виданих документів про відповідність не існує. Чинність кожного окремого документа про відповідність (у тому числі строк дії) можна перевірити тільки через його видавника (у тому числі через вебсторінку відповідного органу з оцінки відповідності, вказавши номер сертифіката для пошуку).
Універсальної форми документа про відповідність не існує. Форма декларації про відповідність (яку складає виробник під його власну відповідальність) здебільшого є додатком до відповідного технічного регламенту. Окрім того, формі декларації про відповідність присвячений ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 «Декларація постачальника про відповідність».
Безпосередньо в Законі про ТР відсутні якісь специфічні вимоги до оформлення документів про відповідність, тож на них мають повністю поширюватися вимоги Національного стандарту України ДСТУ 4163-2003 «Державна уніфікована система документації. УНІФІКОВАНА СИСТЕМА ОРГАНІЗАЦІЙНО-РОЗПОРЯДЧОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ. Вимоги до оформлювання документів» — загальнообов’язкового стандарту стосовно будь-яких організаційно-розпорядчих документів в Україні, тобто такі документи мають містити обов’язковий мінімальний набір реквізитів, зокрема дату складення, номер, ім’я підписанта й т. д. Отже, і сертифікат відповідності, і декларація про відповідність технічним регламентам, і якісне посвідчення мають однакову юридичну силу в питанні підтвердження якості та безпеки продукції.
На виконання вимог Додатку 2 тендерної документації Учасник повинен надати «Копії сертифікатів якості виробника або посвідчень про якість та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що підтверджує відповідність товару вимогам ДСТУ та ТУ або встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами». Відзначимо, що вимога тендерної документації, сформульована за зразком, означає, що учасник процедури закупівлі повинен сам дослідити відповідний технічний регламент, з’ясувати, чи підлягає пропонований ним предмет закупівлі обов’язковій оцінці відповідності. Якщо підлягає, то за якими процедурами, і як наслідок — самостійно сформувати перелік документів про відповідність. Якщо технічним регламентом передбачено на вибір кілька різних процедур підтвердження відповідності, то комплект документів у різних учасників може відрізнятися.
Розглянувши пропозицію подану Учасником "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" прийнято рішення про визначення його переможцем закупівлі, що є правомірним з огляду на вище зазначену інформацію.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 лютого 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" |
72 489,60
UAH з ПДВ
|
72 489,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП КУПЕНКО ЮРІЙ МИХАЙЛОВИЧ |
74 219,00
UAH з ПДВ
|
74 219,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ БК БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ ХХІ |
86 790,66
UAH з ПДВ
|
86 790,66
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Ромус-Поліграф" |
92 221,57
UAH з ПДВ
|
92 221,57
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" #43977041 |
Переможець |
72 489,60
UAH з ПДВ
|
02 лютого 2023 15:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2024 15:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 листопада 2023 15:33
|
дод угода 1 до договору 121.pdf | зміни до договору |
20 листопада 2023 15:33
|
Електронний підпис | укладений |
13 лютого 2023 16:08
|
договір 121.pdf | укладений |
13 лютого 2023 16:07
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Порошок для автоматичного прання | 280 | кілограм |
46,08
UAH з ПДВ
|
Порошок для ручного прання (універсальний, упаковка не більше 10 кг) | 220 | кілограм |
48,00
UAH з ПДВ
|
Порошок для ручного прання ( упаковка 350-400 гр.) | 460 | кілограм |
53,28
UAH з ПДВ
|
Мило господарське 72- 75%, 200гр | 1072 | штуки |
11,40
UAH з ПДВ
|
Засіб для ручного миття посуду 0,5 л | 303 | штуки |
24,00
UAH з ПДВ
|
Білизна (відбілювач) 1л | 36 | штуки |
16,80
UAH з ПДВ
|
Засіб для миття унітазу 1л | 18 | штуки |
36,00
UAH з ПДВ
|
Засіб для миття вікон з розпилювачем 500мл | 51 | штуки |
28,80
UAH з ПДВ
|
Засіб для чищення (порошок) 500 гр | 36 | штуки |
22,68
UAH з ПДВ
|
Крем для чищення «Сіф» 500 гр (крем для чищення) | 24 | штуки |
61,98
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника відповідно до положень п.1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та на підставі п.п 1 п 9.2 розділу 9 Договору Сторони узгодили зміну загальної кількості товару і зміну загальної суми договору та вирішили внести відповідні зміни. Сума договору після внесення змін - 56548,92 грн. з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 10 найменувань згідно специфікації.. |
Номер договору про закупівлю: | 121 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Порошок для автоматичного прання | 220 | кілограм |
46,08
UAH з ПДВ
|
Порошок для ручного прання (універсальний, упаковка не більше 10 кг) | 180 | кілограм |
48,00
UAH з ПДВ
|
Порошок для ручного прання ( упаковка 350-400 гр.) | 362 | кілограм |
53,28
UAH з ПДВ
|
Мило господарське 72- 75%, 200гр | 696 | штуки |
11,40
UAH з ПДВ
|
Засіб для ручного миття посуду 0,5 л | 233 | штуки |
24,00
UAH з ПДВ
|
Білизна (відбілювач) 1л | 36 | штуки |
16,80
UAH з ПДВ
|
Засіб для миття унітазу 1л | 18 | штуки |
36,00
UAH з ПДВ
|
Засіб для миття вікон з розпилювачем 500мл | 51 | штуки |
28,80
UAH з ПДВ
|
Засіб для чищення (порошок) 500 гр | 33 | штуки |
22,68
UAH з ПДВ
|
Крем для чищення «Сіф» 500 гр (крем для чищення) | 24 | штуки |
61,98
UAH з ПДВ
|