Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з поточного ремонту покрівлі даху спортивної зали, з метою скорочення витрат на енергоносії під час опалювального сезону та впровадження заходів з енергозбереження в Соколівській гімназії Верхівцевської міської ради, за адресою: вул.Гвоздовсього,14, с-ще Соколівка, Кам’янського району, Дніпропетровської області (ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Очікувана вартість
536 000,00 UAH
UA-2023-01-24-014855-a ● 8effb9eb54ad4ff9a13e2194f59c4f70
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВЕРХІВЦЕВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43983317 |
Вебсайт: | https://osv.org.ua/rada/43983317 |
Місцезнаходження: | 51660, Україна , Дніпропетровська обл., Верхньодніпровський р-н, місто Верхівцеве, вул.Центральна, будинок 75 |
Контактна особа: |
Руслана Сокол +380667111647 43983317@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2023 15:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2023 12:00 |
Початок аукціону: | 08 лютого 2023 12:02 |
Очікувана вартість: | 536 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 360,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту покрівлі даху спортивної зали, з метою скорочення витрат на енергоносії під час опалювального сезону та впровадження заходів з енергозбереження в Соколівській гімназії Верхівцевської міської ради, за адресою: вул.Гвоздовсього,14, с-ще Соколівка, Кам’янського району, Дніпропетровської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51663, Україна, Дніпропетровська область, с-ще Соколівка, вул. Гвоздовського, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 березня 2023
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 лютого 2023 19:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 лютого 2023 19:18 |
Проєкт Договору нова редакція.docx | |
03 лютого 2023 19:18 |
ТД _покрівля нова редакція3.docx | |
03 лютого 2023 19:18 |
Проєкт Договору нова редакція.docx | |
03 лютого 2023 19:18 |
ТД _покрівля нова редакція3.docx | |
03 лютого 2023 19:18 |
Перелік змін, що вносяться3.docx | |
03 лютого 2023 19:18 |
Перелік змін, що вносяться3.docx | |
03 лютого 2023 09:16 |
Перелік змін, що вносяться2.docx | |
03 лютого 2023 09:14 |
Перелік змін, що вносяться2.docx | |
29 січня 2023 18:45 |
Перелік змін, що вносяться.docx | |
29 січня 2023 18:45 |
Перелік змін, що вносяться.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 25 січня 2023 11:55
Дата відповіді: 26 січня 2023 13:27
Шановний Замовник.
Відповідно до п.5.4. розділу 3 тендерної документації Вами, як Замовником, вимагається зокрема "провести обов’язковий огляд місця виконання послуг, із залученням фахівців відповідної кваліфікації, для більш детального розрахунку та складання кошторисної документації, а також підписати акт про обстеження об'єкта з представником Замовника та надати його у складі тендерної пропозиції."
Повідомляємо, що така вимога є дискримінаційною по відношенню до Учасників з інших регіонів України та/або нерезидентів. Зокрема в період війни сполучення між містами та регіонами суттєво ускладнені та відвідати місце надання послуг за закупівлею лише для складання кошторисної документації для багатьох учасників є неможливим, що в свою чергу свужує та обмежує конкуренцію, що є порушенням одного з основних принципів публічних закупівель.
Також повідомляємо, що практика Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (АМКУ) свідчить про те, що у всіх скаргах про порушення законодавства в сфері публічних закупівель стосовно цього питання АМКУ визнає незаконними та такими, що порушують конкуренцію, вимоги замовників про відвідування обєктів та складання актів про таке відвідування.
Також повідомляємо, що для складання кошторисної документації за закупівлею та формування відповідної договірної ціни цілком достатньо зазначеної інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі в додатку 4 до тендерної документації за закупівлею.
Для недопущення порушень законодавства в сфері публічних закупівель вимагаємо виключити з тенедерної документації вимогу до учасників щодо проведення обовязкового огляду місця виконання послуг, із залученням фахівців відповідної кваліфікації, для більш детального розрахунку та складання кошторисної документації, а також підписання акту про обстеження об'єкта з представником Замовника та надати його у складі тендерної пропозиції.
В іншому випадку ми будемо змушені відстоювати дотримання законодавства та права учасників відповідно до діючого законодавства, в т.ч. шляхом подання скарги до Органу оскарження.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Детально вивчивши умови вашого питання, Замовник не вважає за необхідне видалення із тендерної документації вимоги щодо ознайомлення, а також проведення обстеження об’єкту поточного ремонту разом з представником Замовника зі складанням спільного акту обстеження, з наступних міркувань:
1) одним із основних напрямків Державної політики – збереження життя і здоров’я громадян України. Оскільки закупівля уявляє собою Роботи, що виконуються на висоті: Розбирання покриттів покрівлі, Улаштування лат [решетування] з прозорами із брусків під покрівлю з черепиці (контррешетування), Вогнезахист дерев'яних конструкцій лат під покрівлю, Улаштування покриття з листової сталі тільки скатів, Заміна лат [решетування] з прозорами із брусків, замовник в першу чергу керується вимогами ефективності безпеки. Тому ми вважаємо, що виконати якісно вищезгадані роботи неможливо без попереднього огляду та ознайомлення з об’єктом (обстеження, обміри, процес узагальнення та приведення до технічно обґрунтованих показників і параметрів початкових даних).
Також нагадуємо, що на підставі ч.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерна документація може містити й іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
2) Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж/комунікацій і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»;
3) при огляді об’єкту учасник отримає всю необхідну для нього інформацію яка буде йому потрібна.
4) також, щодо (можливої) наявної інформації у Замовника після підписання акту огляду про потенційних учасників процедури закупівлі повідомляємо, що виходячи з мети встановлення даної умови, потенційні Учасники після відвідування та огляду потенційних об’ємів робіт можуть не прийняти участь у закупівлі виходячи із оголошеної суми процедури згідно своїх розрахунків. Щодо того, що замовник може не підписати акт огляду - повідомляємо, що виходячи із встановлення даної умови в Оголошенні, Замовник жодним чином не налаштований уникати або перешкоджати не здійсненню даного огляду. Також, потенційні Учасники не зобов’язані брати участь у публічних закупівлях, вони мають повне на те право. У разі не можливості в потенційного Учасника взяти участь у закупівлі з різних причин, Замовник не матиме жодних санкцій щодо такої позиції, адже це є виключне право потенційного Учасника.
5) Період на огляд становить 7-м (сім) днів, що цілком достатньо для прибуття потенційного учасника з будь-якого куточку України. Також, Кабмін ухвалив відповідну постанову від 26.03.2022 № 372 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 р. № 1236» Замість рівнів, на період воєнного стану:
- фізичним особам і суб’єктам господарювання рекомендується дотримуватися протиепідемічних заходів, спрямованих на запобігання поширенню COVID-19;
- фізичним особам рекомендується забезпечити отримання повного курсу вакцинації від COVID-19 вакцинами, включеними ВООЗ до переліку дозволених для використання в надзвичайних ситуаціях;
- закладам охорони здоров’я наказано забезпечити готовність до реагування на спалахи COVID-19 в умовах воєнного стану.
Тому кожен Учасник може підібрати свій час огляду об’єкту, дотримуючись протиепідемічних заходів. Виходячи з вищевикладеного дана вимога не є дискримінаційною (Поняття «дискримінація» не визначено нормами Закону України «Про публічні закупівлі»), адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час. Дана вимога не порушує права учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм, які беруть участь у даній процедурі закупівлі, тим більше, що будь-який учасник може провести обстеження об’єкту, що регламентується виключно Особливостями: пунктами 28 та 30.
Детально вивчивши умови вашого питання, Замовник не вважає за необхідне видалення із тендерної документації вимоги щодо ознайомлення, а також проведення обстеження об’єкту поточного ремонту разом з представником Замовника зі складанням спільного акту обстеження, з наступних міркувань:
1) одним із основних напрямків Державної політики – збереження життя і здоров’я громадян України. Оскільки закупівля уявляє собою Роботи, що виконуються на висоті: Розбирання покриттів покрівлі, Улаштування лат [решетування] з прозорами із брусків під покрівлю з черепиці (контррешетування), Вогнезахист дерев'яних конструкцій лат під покрівлю, Улаштування покриття з листової сталі тільки скатів, Заміна лат [решетування] з прозорами із брусків, замовник в першу чергу керується вимогами ефективності безпеки. Тому ми вважаємо, що виконати якісно вищезгадані роботи неможливо без попереднього огляду та ознайомлення з об’єктом (обстеження, обміри, процес узагальнення та приведення до технічно обґрунтованих показників і параметрів початкових даних).
Також нагадуємо, що на підставі ч.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерна документація може містити й іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
2) Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж/комунікацій і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»;
3) при огляді об’єкту учасник отримає всю необхідну для нього інформацію яка буде йому потрібна.
4) також, щодо (можливої) наявної інформації у Замовника після підписання акту огляду про потенційних учасників процедури закупівлі повідомляємо, що виходячи з мети встановлення даної умови, потенційні Учасники після відвідування та огляду потенційних об’ємів робіт можуть не прийняти участь у закупівлі виходячи із оголошеної суми процедури згідно своїх розрахунків. Щодо того, що замовник може не підписати акт огляду - повідомляємо, що виходячи із встановлення даної умови в Оголошенні, Замовник жодним чином не налаштований уникати або перешкоджати не здійсненню даного огляду. Також, потенційні Учасники не зобов’язані брати участь у публічних закупівлях, вони мають повне на те право. У разі не можливості в потенційного Учасника взяти участь у закупівлі з різних причин, Замовник не матиме жодних санкцій щодо такої позиції, адже це є виключне право потенційного Учасника.
5) Період на огляд становить 7-м (сім) днів, що цілком достатньо для прибуття потенційного учасника з будь-якого куточку України. Також, Кабмін ухвалив відповідну постанову від 26.03.2022 № 372 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 р. № 1236» Замість рівнів, на період воєнного стану:
- фізичним особам і суб’єктам господарювання рекомендується дотримуватися протиепідемічних заходів, спрямованих на запобігання поширенню COVID-19;
- фізичним особам рекомендується забезпечити отримання повного курсу вакцинації від COVID-19 вакцинами, включеними ВООЗ до переліку дозволених для використання в надзвичайних ситуаціях;
- закладам охорони здоров’я наказано забезпечити готовність до реагування на спалахи COVID-19 в умовах воєнного стану.
Тому кожен Учасник може підібрати свій час огляду об’єкту, дотримуючись протиепідемічних заходів. Виходячи з вищевикладеного дана вимога не є дискримінаційною (Поняття «дискримінація» не визначено нормами Закону України «Про публічні закупівлі»), адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час. Дана вимога не порушує права учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм, які беруть участь у даній процедурі закупівлі, тим більше, що будь-який учасник може провести обстеження об’єкту, що регламентується виключно Особливостями: пунктами 28 та 30.
Питання стосовно термінів викнанання робіт по закупівлі
Дата подання: 03 лютого 2023 14:11
Дата відповіді: 03 лютого 2023 19:21
Шановний Замовник закупівлі, ви неодноразово вносите зміни то тенедрної документації чим переноситься терміни подання цінової пропозиції учасниками але не переносете кінцевий термін виконання робіт. Без коригування кінцевого терміну виконання робіт у Переможця закупівлі зменшується час на виконання самих робі. Просимо Вас врахувати зазначене та внести відповідні коригування
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Ваше питання розглянуто, зміни внесені.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДАЛЬТЕРНАТИВА-КМ" |
399 950,00
UAH з ПДВ
|
399 950,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КОРДУЛЯН ВОЛОДИМИР ОЛЕГОВИЧ" |
435 810,63
UAH з ПДВ
|
435 810,63
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРОВ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
471 680,00
UAH з ПДВ
|
471 680,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Будпроектцентр" |
490 323,17
UAH з ПДВ
|
490 323,17
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДАЛЬТЕРНАТИВА-КМ" #41220095 |
Переможець |
399 950,00
UAH з ПДВ
|
13 лютого 2023 09:04
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 лютого 2023 14:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2024 17:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 березня 2023 16:37
|
ДУ2 до Договору 10.pdf | зміни до договору |
08 березня 2023 16:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 лютого 2023 20:47
|
ДУ1 до Договору 10.pdf | зміни до договору |
21 лютого 2023 20:46
|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2023 20:37
|
Договір 10 (2).pdf | укладений |
21 лютого 2023 20:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди, внести зміни в розділ 14 Додатки до договору та викласти його в наступній редакції: "14.1. Невід'ємною частиною до цього Договору є: 1) Договірна ціна 2) Локальний кошторис 3) Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису 4) Дефектний акт 5) Календарний графік виконання послуг" |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Внести зміни в п.5.2. Розділу 5. Виконання послуг та викласти його у наступній редакції: «5.2. Строк виконання послуг: до 31.03.2023 року.» 2. Викласти Додаток 1 Календарний графік виконання послуг у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |