Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги допоміжні комбіновані щодо різних об’єктів (75130000-6 – допоміжні послуги для урядових органів державного управління), комплексне обслуговування об’єктів Замовника за адресами: адміністративний будинок на вул. Хрещатик, 36, літер «А», внутрішній будинок на вул. Хрещатик, 36, літер «Б», 3-поверховий будинок на вул. Хрещатик, 36, літер «В», гараж на 6 відділень на вул. Хрещатик, 36, літер «Г», адміністративний будинок на вул. Богдана Хмельницького, 6-А, літер «А», гараж на 3 відділення на вул. Богдана Хмельницького, 6-А, літер «Б»
Очікувана вартість
27 247 320,00 UAH
UA-2023-01-24-011658-a af07cf3306314212bc829de3c5ad6c45
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

2027049

0442027049 kmr_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 січня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська міська рада
Код ЄДРПОУ: 22883141
Місцезнаходження: 01044, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 36, м. Київ, 01044
Контактна особа: 2027049
0442027049
kmr_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75130000-6: Допоміжні послуги для урядових органів державного управління


Відповідно до п.п. 5 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб'єктом господарювання внаслідок відсутності конкуренції з технічних причин (експертний висновок Івано-Франківської торгово-промислової палати від 20.10.2021 № В-549)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги допоміжні комбіновані щодо різних об’єктів (75130000-6 – допоміжні послуги для урядових органів державного управління), комплексне обслуговування об’єктів Замовника за адресами: адміністративний будинок на вул. Хрещатик, 36, літер «А», внутрішній будинок на вул. Хрещатик, 36, літер «Б», 3-поверховий будинок на вул. Хрещатик, 36, літер «В», гараж на 6 відділень на вул. Хрещатик, 36, літер «Г», адміністративний будинок на вул. Богдана Хмельницького, 6-А, літер «А», гараж на 3 відділення на вул. Богдана Хмельницького, 6-А, літер «Б»
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 75130000-6 — Допоміжні послуги для урядових органів державного управління

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

24 січня 2023 14:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство «Госпкомобслуговування»
#21465789
Переможець 27 247 320,00
UAH з ПДВ
24 січня 2023 14:30

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 липня 2023 11:29
Електронний підпис укладений
24 січня 2023 14:33
КП_24.01..pdf укладений
24 січня 2023 14:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
11 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до підпункту 5 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, Сторони домовились зменшити ціну в договорі на 2 105 550,96 грн (два мільйони сто п’ять тисяч п’ятсот п’ятдесят гривень 96 копійок), та викласти пункт 3.1 Договору у новій редакції, а саме: «3.1. Ціна цього Договору становить 25 141 769,04 грн (двадцять п’ять мільйонів сто сорок одна тисяча сімсот шістдесят дев’ять гривень 04 копійки), у тому числі ПДВ (20%): 2 268 790,00 грн (два мільйони двісті шістдесят вісім тисяч сімсот дев’яносто гривень 00 копійок).». 2. Ця додаткова угода набирає чинності з дати її підписання Сторонами. 3. Інші умови Договору залишаються без змін. 4. Цю додаткову угоду укладено українською мовою у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу. 5. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: КП/2023
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML