Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Дарницьке лісопаркове господарство" |
Код ЄДРПОУ: | 03359635 |
Місцезнаходження: | 02092, Україна , Київська обл., Київ, вул. Новоросійська, будинок 35 |
Контактна особа: |
Самаріна Софія Володимирівна 380953293227 sofiasamarina1@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2023 13:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 620 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за Товар здійснюється протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з дати поставки дозволів на відпуск Товару (смарт-карти, відомості на відпуск нафтопродуктів, талони, тощо (надалі – дозволи на відпуск)) на підставі виставленого Постачальником рахунку. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 січня 2023 17:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 січня 2023 17:08 |
ТД ПАЛІВО 31.01.doc | |
31 січня 2023 17:08 |
Перелік ЗМІН.docx | |
24 січня 2023 13:14 |
ТД ПАЛІВО 24.01.doc | |
24 січня 2023 13:14 |
Додаток 2.docx | |
24 січня 2023 13:14 |
Додаток 4.docx | |
24 січня 2023 13:14 |
Додаток 1.docx | |
24 січня 2023 13:14 |
Додаток 3.docx |
31 січня 2023 17:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 січня 2023 17:08 |
ТД ПАЛІВО 31.01.doc
|
|||
31 січня 2023 17:08 |
Перелік ЗМІН.docx
|
|||
24 січня 2023 13:14 |
ТД ПАЛІВО 24.01.doc
|
|||
24 січня 2023 13:14 |
Додаток 2.docx
|
|||
24 січня 2023 13:14 |
Додаток 4.docx
|
|||
24 січня 2023 13:14 |
Додаток 1.docx
|
|||
24 січня 2023 13:14 |
Додаток 3.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-03-23-000036 ● 84a5431bf86146f691c6cef2c4d3b4f4
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 березня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 березня 2023 12:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.03.2023 № 71
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
36 UA-2023-01-24-009398-a 24.01.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-24 09:21:06
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-29 11:50:57
ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ від 24.03.2023 р.
24.03.2023 року о 09:21:06 в електронній системі закупівель у межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-M-2023-03-23-000036), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», було опубліковано запит замовнику на надання пояснень. А саме: «…Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту..…»
Відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на вищезазначене, Замовник повідомляє наступне. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався методом порівняння ринкових цін. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в т.ч. на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель “Prozorro” та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках. Очікувана ціна за одиницю товару була визначена як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних (до розрахунку бралося щонайменше 3 ціни). Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався методом множення необхідної кількості товару на ціну за одиницю товару.
З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», підготовлено та опубліковано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту, за посиланням: https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/59D0D39611F4DAD9C22589410036A0FA (додатково додаються знімки екрана з відповідної сторінки).
Окрім вищезазначеного, на виконання розпорядження КМДА від 11.09.2009 №1036 (зі змінами) повідомляємо про наступне, Комунальним підприємством «Дарницьке лісопаркове господарство» було підготовлено Обґрунтування закупівлі №33 від 24.01.2023 року (файл додається), у якому міститься інформація щодо обґрунтування технічних, якісних та кількісних показників предмета закупівлі, його очікуваної вартості.
Додатково повідомляємо, що обґрунтування технічних, якісних та кількісних показників предмета закупівлі, його очікуваної вартості здійснювалося також з урахуванням службової записки директору Комунального підприємства «Дарницьке лісопаркове господарство» від завідувача господарством Шидій Г.В. (файл додається).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 квітня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙЛ" |
3 463 620,00
UAH з ПДВ
|
3 463 620,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙЛ" #41915030 |
Переможець |
3 463 620,00
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2023 13:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 лютого 2023 12:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 серпня 2023 13:04
|
ДУ № 4 від 16.08.2023.pdf | укладений |
16 серпня 2023 12:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 червня 2023 10:39
|
Додаткова угода № 3.pdf | зміни до договору |
13 червня 2023 10:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 травня 2023 15:16
|
ДУ № 2 від 04.05.23 до Договору № 23021601 від 16.02.23.pdf | зміни до договору |
04 травня 2023 15:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 лютого 2023 13:43
|
Додаткова угода № 1 до Договору №23021601 від 16.02.2023.pdf | зміни до договору |
24 лютого 2023 13:39
|
Електронний підпис | укладений |
17 лютого 2023 14:26
|
Договір №23021601 від 16.02.23.pdf | укладений |
17 лютого 2023 14:15
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Бензин марки А-95-Євро5-Е5 (або еквівалент) | 30000 | літр |
49,22
UAH з ПДВ
|
Паливо дизельне ДП-Євро5-ВО літнє та зимове (або еквівалент) | 38000 | літр |
52,29
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон) |
Номер договору про закупівлю: | 23021601 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова). Детально в Додатковій угоді. |
Номер договору про закупівлю: | 23021601 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова). Детально в додатковій угоді. |
Номер договору про закупівлю: | 23021601 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Бензин марки А-95-Євро5-Е5 (або еквівалент) | 30000 | літр |
46,99
UAH з ПДВ
|
Паливо дизельне ДП-Євро5-ВО літнє та зимове (або еквівалент) | 38000 | літр |
45,99
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 16 серпня 2023 |
Сума оплати за договором: |
3 099 968,20
UAH (в тому числі ПДВ 202 801,66 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», п.п. 1 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затв. Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 № 1178 та пп. 1 п. 3.5., п. 6.2.3. Договору, Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, та у відповідності до ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України розірвати Договір за взаємною згодою Сторін. |