Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛАДИЖИНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ЛАДИЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41758238 |
Місцезнаходження: | 24321, Україна , Вінницька обл., Ладижин, вул. Ентузіастів, 24 |
Контактна особа: |
Підвашецька Ірина Володимирівна 380977770566 kp_lmnl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2023 12:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 310 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 550,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Каністра 5л
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2023 12:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2023 12:47 |
ТД_Ладижинська міська лікарня_дезінфікуючі засоби.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-13-000117 ● 15da7dc75c194639b5163bc4c50d2c98
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2023 13:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.02.2023 №17-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 13.02.2023 №17-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2023-01-24-008646-a 24.01.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-20 08:54:07
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі дезінфікуючих засобів для обробки медичних виробів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-24-008646-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Чому не відхилено тендерну пропозицію переможця ФОП «Нечаєв Сергій Іванович», у зв’язку ненаданням у термін, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону (п. 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-22 12:12:12
Про надання пояснення
Комунальне підприємство «Ладижинська міська лікарня» на Ваш запит про надання пояснень щодо закупівлі дезінфікуючих засобів для обробки медичних виробів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-01-24-008646-a) повідомляє наступне:
1. Обґрунтування розміру витрат предмета закупівлі здійснювалось на підставі примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої Наказом Міністерства розвитку , торгівлі та сільського господарства за № 275 від 18.02.2020 р.. При цьому технічні характеристики товару були надані з комерційними пропозиціями, та додатково були узгоджені і формувались працівниками нашого підприємства, які відповідають за подальше використання даних товарів. Також велась активна робота з пошуку дезінфекційних засобів, робились дзвінки постачальникам такого товару, велись консультації та дискусії в телефонному режимі. Зупинились на середньозважених характеристиках . Ціну взяли найнижчу. (Комерційні пропозиції додаю).
2. Згідно з абзацом 3 пункту 44 “ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості): «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.» Оскільки переможець ФОП "НЕЧАЄВ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ закупівлі Дезінфікуючі засоби для обробки медичних виробів ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція (ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-24-008646-a) не надав у визначений строк та спосіб, зазначені в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, керуючись абзацом 3 підпункту 3 пункту 41 Особливостей: «Переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей;» уповноваженою особою вирішено відхилити тендерну пропозицію переможця ФОП "НЕЧАЄВ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ закупівлі Дезінфікуючі засоби для обробки медичних виробів ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція (ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-24-008646-a) на підставі абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Особливостей. (додається протокол УО №65 від 22.02.2023р.)
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-02-22 12:16:52
Надання комерційних пропозицій до пояснення
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Розглянувши висновок Північного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі Дезінфікуючі засоби для обробки медичних виробів ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція, ідентифікатор закупівлі: UA-2023-01-24-008646-a, з огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель , керуючись статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляємо, що Замовником було відхилено тендерну пропозицію переможця ФОП НЕЧАЄВ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ згідно протоколу уповноваженої особи №65 від 22 лютого 2023 року (протокол додається), на підставі абзацу 3 підпункту 3 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі - Особливості): переможець процедури закупівлі: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 Особливостей. А саме: переможцем ФОП "НЕЧАЄВ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ, не надано у термін, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону (п. 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації). В подальшому зобов’язуємось дотримуватися чинного законодавства у сфері публічних закупівель, не допускати виявлених порушень, уважно і сумлінно виконувати свої обов’язки згідно посадової інструкції.
2023-03-02 11:11:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Замовником усунуто порушення шляхом відхилення тендерної пропозиції ФОП "Нечаєв Сергій Іванович".
2023-03-02 13:39:22
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 лютого 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "НЕЧАЄВ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ" |
307 908,00
UAH з ПДВ
|
307 908,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "НЕЧАЄВ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ" #2828302417 |
Рішення скасоване |
307 908,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2023 12:08
|
ФОП "НЕЧАЄВ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ" #2828302417 |
Відхилено |
307 908,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2023 12:10
|