Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
15810000-9-Хлібопродукти ,свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби(15811100-7-Хліб)
Очікувана вартість
1 140 220,00 UAH
UA-2023-01-24-008436-a ● c0ab5385af2149ebaba69d914d5e3cdd
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01998526 |
Вебсайт: | http://oocl.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 65025, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ АКАДЕМІКА ЗАБОЛОТНОГО, будинок 26 |
Контактна особа: |
Спурза Наталія 380507486067 TENDER_KUOOKL@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 січня 2023 12:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2023 17:00 |
Початок аукціону: | 08 лютого 2023 17:34 |
Очікувана вартість: | 1 140 220,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 701,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
15810000-9-Хлібопродукти ,свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби(15811100-7-Хліб)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26000 кілограм
Хліб пшеничний (вищий ґатунок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65025, Україна, Одеська область, Одеса, ВУЛИЦЯ АКАДЕМІКА ЗАБОЛОТНОГО, будинок 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15811100-7 — Хліб
24000 кілограм
Хліб житньо-пшеничний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65025, Україна, Одеська область, Одеса, ВУЛИЦЯ АКАДЕМІКА ЗАБОЛОТНОГО, будинок 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15811100-7 — Хліб
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки здійснюються в безготівковому порядку за кошти місцевого бюджету та/або власного бюджету та/або за рахунок інших коштів Замовника | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 лютого 2023 15:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 лютого 2023 15:34 |
пелелік змін.doc | |
01 лютого 2023 15:34 |
ТД ЗМІНИ.doc |
01 лютого 2023 15:34 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 лютого 2023 15:34 |
пелелік змін.doc
|
|||
01 лютого 2023 15:34 |
ТД ЗМІНИ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Нумерація сторінок
Дата подання: 29 січня 2023 12:28
Дата відповіді: 31 січня 2023 16:35
У пункті 1 ,,зміст і спосіб подання тендерної пропозиції,, розділу 3 ,,Інструкція з підготовки тендерної пропозиції,, Замовник рекомендує, щоб тендерна пропозиція, яка подається Учасником процедури закупівлі, складалась з комерційної частини ( не більше п'яти файлів) та технічної частини ( не більше п'яти файлів) та була пронумерована. Тендерна пропозиція повинна містити і в комерційній частині, і в технічній частині реєстри наданих документів з нумерацією сторінок. Роз'яснить, будь- ласка, яким чином Учасник повинен пронумеровати сторінки оригіналів документів, які він подає у складі своєї тендерної пропозиції, таких як:
паспорт, ідентифікаційний код, витяг платника податку, сертифікати якості ISO, висновок державної санітарно- епідеміологічної експертизи, документи що містяться на спеціальних бланках, щоб скласти реєстр наданих документів з нумерацією сторінок?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Стосовно даного питання, звертаємо Вашу увагу, що дана вимога несе рекомендаційний характер. Тобто, за бажанням , учасник нумерує копії документів будь-яким пишучим предметом , а оригінали документів - простим олівцем. Не виконання такої рекомендації не призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника, а дотримання даної рекомендації спонукає до послідовності та уважнішого складання тендерної пропозиції учасником , а в подальшому для поліпшення її розгляду замовником у найкоротші строки
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-01-24-008436-a.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮЖНА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ 88", Код ЄДРПОУ:41990579
Дата подання: 29 січня 2023 16:23
Дата подання: 29 січня 2023 16:23
СКАРГА на умови документації
Комунальним некомерційним підприємством «Одеська обласна клінічна лікарня» Одеської обласної ради (надалі – Замовник) в електронній системі публічних закупівель Prozorro було оприлюднено інформацію щодо проведення процедури відкритих торгів з особливостями, а саме:
- Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-01-24-008436-a.
- Код предмету закупівлі: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби.
- Предмет закупівлі: 15811100-7 Хліб.
ТОВ «ЮЖНА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ 88» (далі за текстом – Скаржник), ознайомившись з тендерною документацією, вважає, що встановлені Замовником в ній умови та вимоги до Учасника процедури закупівлі суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, що встановлені ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі за текстом – Закон).
Умови тендерної документації по даній процедурі закупівлі є дискримінаційними та такими, що порушують права та охоронювані законом інтереси Скаржника, а саме:
1. У тендерній документації міститься Вимога, що порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, встановлені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту Закону), та звужує коло потенційних учасників, а саме.
Відповідно до п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації тендерна пропозиція (рекомендовано у технічній частині) повинна містити:
1)реєстр наданих документів з нумерацією сторінок .
2)інформацію та документи згідно з Додатком 3 тендерної документації.
Відповідно до п.6 Додатку №3 Тендерної документації встановлена наступна вимога Замовника:
«6. Надати скан-копію з оригіналу висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи виданий не раніше 2022 року.»
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», вважаємо дану вимогу дискримінаційною, такою, що не відповідає вимогам діючого законодавства в сфері санітарно-епідеміологічного нагляду та такою, що призводить до обмеження конкуренції під час процедури закупівлі, оскільки взяти участь в даній закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які розпочали виробництво нового продукту та/або пройшли відповідну процедуру державної санітарно-епідеміологічної експертизи у період з 2022 по 2023 рік.
Так, порядок отримання, затвердження та використання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи регулюється Порядком проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи, затвердженого наказом МОЗ України № 247 від 09.10.2000 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 січня 2001 р. за № 4/5195 (далі – Порядок).
У відповідності до Розділу І Порядку:
державна санітарно-епідеміологічна експертиза - це вид професійної діяльності органів, установ і закладів державної санітарно-епідеміологічної служби, що полягає у комплексному вивченні об'єктів експертизи з метою виявлення можливих небезпечних факторів у цих об'єктах, установленні відповідності об'єктів експертизи вимогам санітарного законодавства, а в разі відсутності відповідних санітарних норм - в обґрунтуванні медичних вимог щодо безпеки об'єкта для здоров'я та життя людини.
об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти будівництва, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив установлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи.
У відповідності до п.3.1 Розділу 3 Порядку державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають об'єкти, визначені в статті 11 Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" ( 4004-12 ), якщо щодо них раніше не проводилася експертиза і власник об'єкта чи вповноважена ним особа не має діючого позитивного висновку на цей об'єкт.
У відповідності до п.3.3 Розділу 3 Порядку визначення відповідності діючих об'єктів експертизи (тобто об'єктів експертизи, які вже використовуються або функціонують) вимогам санітарних норм здійснюється в ході поточного державного санітарно-епідеміологічного нагляду шляхом періодичної вибіркової перевірки і не потребує проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
У відповідності до п.3.4 Розділу 3 Порядку державна санітарно-епідеміологічна експертиза діючих об'єктів експертизи призначається лише в разі наявності в головного державного санітарного лікаря офіційних матеріалів про негативний вплив об'єктів на здоров'я людей або зміну їх властивостей, що може спричинити такий вплив, а також у разі внесення змін до санітарного законодавства, якими встановлюються більш жорсткі вимоги до об'єктів експертизи.
У відповідності до п.3.6 Розділу 3 Порядку у разі, якщо висновок експертизи видано виробнику продукції, її постачальник не зобов'язаний замовляти повторну експертизу цієї продукції і несе відповідальність за дотримання вимог висновку.
У відповідності до п.7.11 Розділу 7 Порядку Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ встановленої форми містить:
- реквізити висновку як документа (назва об'єкта експертизи; назва виробника продукції, розробника документа, країна; назва заявника, країна заявника; сфера застосування об'єкта експертизи (можливий споживач); сфера реалізації (через роздрібну торгівлю, аптечну мережу, для промислового використання, без права реалізації через роздрібну мережу); назва виконавця експертизи, номер протоколу; термін дії висновку; відповідальний за дотримання вимог висновку; примітки, опис ознак об'єкта експертизи;
- медичні вимоги безпеки для життя і здоров'я людини (критерії безпеки, показники, їх граничнодопустимі рівні, встановлений конкретний термін придатності тощо), яким повинен відповідати об'єкт експертизи, з якими має ознайомитись і які зобов'язується виконувати заявник - власник об'єкта експертизи, а також які є предметом подальшого державного санітарно-епідеміологічного нагляду;
- перелік відповідних методів їх контролю, які повинні бути перевірені в ході експертизи стосовно можливості застосування для контролю об'єкта експертизи;
- рекомендації щодо місця, періодичності та обсягів перевірок об'єкта в ході державного санітарно-епідеміологічного нагляду.
У відповідності до п.7.16 Розділу 7 Порядку Висновок експертизи є чинним протягом терміну дії нормативного документа, прийнятого в установленому порядку на цей об'єкт експертизи (продукцію). Для продукції імпортного виробництва, на яку відсутні нормативні документи, висновок видається на п'ять років.
Крім того, нормативним визначенням (нормативним документом), що встановлює стандарти виготовлення, безпечності та відповідності продукції для виробника такої продукції є технічні умови на відповідну продукцію.
Так, відповідно до статті 1 Закону України «Про стандартизацію» від 05.06.2014 № 1315-VII (далі — Закон № 1315), встановлено, що технічні умови — це нормативний документ, що встановлює технічні вимоги, яким повинна відповідати продукція, процес чи послуга, та визначає процедури, за допомогою яких можна встановити, чи дотримані такі вимоги. У розумінні згаданого закону нормативним є такий документ, що встановлює правила, настанови чи характеристики щодо діяльності або її результатів.
Простіше кажучи, нормативний документ «технічні умови» є первісним документом технологічного характеру для підприємства-виробника, на який такий виробник зважає під час виготовлення та контролю якості усілякої продукції, в тому числі хлібобулочної продукції.
В свою чергу, правила погодження та затвердження суб’єктами господарювання технічних умов на ту чи іншу продукцію встановлені Стандартом Міністерства промислової політики України «Правила погодження та затвердження технічних умов. СОУ МПП 01.120-090:2005», що затверджений Наказом Міністерства промислової політики України від 19.07.2005 №254.
Відповідно до даного Стандарту загальний термін дії ТУ У не може перевищувати п'яти років.
Таким чином, з урахуванням приписів п.7.16 Розділу 7 Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи та норм Стандарту Міністерства промислової політики України «Правила погодження та затвердження технічних умов. СОУ МПП 01.120-090:2005», у разі наявності у підприємства-виробника хлібобулочної продукції введених та затверджених технічних умов на відповідну продукцію та отримання у встановленому порядку таким підприємством Висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідну продукцію, останній є дійсним протягом дії введених таким підприємством технічних умов, а повторне отримання висновку є необов’язковим.
З урахуванням вищенаведеного, Скаржник вважає за необхідне зазначити наступне.
У відповідності до норм діючого законодавства 03.04.2019 року ТОВ «ЮТК 88» було розроблено та введено у дію Технічні умови ТУ У 10.7-41990579-001:2019 Вироби хлібобулочні та здобні хлібобулочні.
Після цього, ТОВ «ЮТК 88» було замовлено та проведено державну санітарно-епідеміологічну експертизу такої продукцію, на підставі чого 23.04.2019 року було отримано Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №602-123-20-2/8797.
Термін дії затверджених та введених у дію 03.07.2019 року ТУ У 10.7-41990579-001:2019 «Вироби хлібобулочні та здобні хлібобулочні» встановлений до 02.07.2024 року.
У Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи №602-123-20-2/8797 від 23.04.2019 року встановлено, що такий висновок є діючим на термін дії ТУ У 10.7-41990579-001:2019 «Вироби хлібобулочні та здобні хлібобулочні. Технічні умови» або внесення змін до ТУ У 10.7-41990579-001:2019 «Вироби хлібобулочні та здобні хлібобулочні. Технічні умови».
ТОВ «ЮТК 88» не вносило змін до затверджених та введених на підприємстві технічних умов, та користується такими при виробництві продукції строком до 02.07.2024 року.
В свою чергу, зазначена Замовником у тендерній документації вимога щодо необхідності надання скан-копії з оригіналу висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи виданий не раніше 2022 року, унеможливлює участь Скаржника, та грубо порушує його права як потенційного учасника такої процедури закупівлі.
Крім того, у відповідності до п.7.10 Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи, термін виконання державної санітарно-епідеміологічної експертизи становить 30 діб з дати надходження передбачених цим Порядком документів до виконавців експертизи, що з урахуванням оголошених Замовником строків проведення закупівлі унеможливлює отримання нового Висновку на продукцію.
У зв’язку викладеним вище, Скаржник вважає, що дії Замовника в частині встановлення у Документації наведеної дискримінаційної вимоги порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
На думку Скаржника, правомірною вимогою Замовника в контексті підтвердження учасниками процедури закупівлі проходження державної санітарно-епідеміологічної експертизи пропонованої продукції має бути така:
«Надати скан-копію з оригіналу діючого висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи».
Відповідно до п.56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації..
На підставі вищенаведеного, у відповідності до ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»
ПРОШУ:
1. Прийняти Скаргу до розгляду;
2. Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство «Одеська обласна клінічна лікарня» Одеської обласної ради прибрати дискримінаційну вимогу та привести тендерну документацію щодо оголошеної процедури відкритих торгів з особливостями (ідентифікатор - UA-2023-01-24-008436-a) у відповідність до вимог діючого законодавства, а саме – внести зміни до п.6 Додатку №3 Тендерної документації в частині виключення вимоги щодо обов’язкового строку видачі Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на пропоновану продукцію.
Використані Скаржником нормативно-правові акти та докази, що додаються до Скарги:
1. Порядок проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи, затвердженого наказом МОЗ України № 247 від 09.10.2000 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 січня 2001 р. за № 4/5195;
2. Закон України «Про стандартизацію» від 05.06.2014 № 1315-VII;
3. Стандарт Міністерства промислової політики України «Правила погодження та затвердження технічних умов. СОУ МПП 01.120-090:2005», що затверджений Наказом Міністерства промислової політики України від 19.07.2005 №254;
4. Технічні умови ТОВ «ЮТК 88» - ТУ У 10.7-41990579-001:2019 Вироби хлібобулочні та здобні хлібобулочні.
5. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №602-123-20-2/8797 від 23.04.2019 року.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 31 січня 2023 14:56
рішення від 31.01.2023 № 1029.pdf
Дата публікації: 31 січня 2023 14:55
інформація про резолютивну частину рішення від 06.02.2023 № 1300.pdf
Дата публікації: 06 лютого 2023 17:47
рішення від 06.02.2023 № 1300.pdf
Дата публікації: 08 лютого 2023 17:32
Номер скарги: UA-2023-01-24-008436-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮЖНА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ 88", Код ЄДРПОУ:41990579
Дата подання: 02 березня 2023 16:35
Дата подання: 02 березня 2023 16:35
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Комунальним некомерційним підприємством «Одеська обласна клінічна лікарня» Одеської обласної ради (надалі – Замовник) в електронній системі публічних закупівель Prozorro було оприлюднено інформацію щодо проведення процедури відкритих торгів з особливостями, а саме:
- Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-01-24-008436-a.
- Код предмету закупівлі: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби.
- Предмет закупівлі: 15811100-7 Хліб.
27 лютого 2023 року Замовником було оприлюднено ПРОТОКОЛ розгляду тендерних пропозицій UA-2023-01-24-008436-a, яким тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЮЖНА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ 88» – відхилено.
Відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЮЖНА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ 88» є:
«Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей Учасником -ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮЖНА ТОРПВЕЛЬНА КОМПАНІЯ 88" не виправлено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, опублікованих 23.02.2023 року на сайті прозорро, учасник не надав документами, що підтверджують поставку товару, а саме видаткові накладні у повному обсязі до аналогічного договору№1 від 25.01.2022року. На підтвердження вимоги п. 3. Таблиці 1 Додатку 2 учасником надано: - інформаційну довідку, складену в довільній формі, що містить інформацію про аналогічний договір №1 від 25.01.2022року на суму виконання -17038,60грн. укладений з Ліцеєм №1 Южненської міської ради Одеського району Одеської області. - скан -копію з оригіналу договору №1 від 25.01.2022 року на суму -17038,60грн.; - позитивний відгук, що виданий замовником з яким було укладено договір , що наведено у довідці; - видаткові накладні до договору № 1 від 25.01.2022 року на суму-11116,30 грн; - видаткові накладні до договору № 1 від 02.02.2021року на суму -5922,30грн. З вище отриманої інформації вбачається, що загальна сума за видатковими накладним до договору № 1 від 25.01.2022 року - 11116,30 грн. не співпадає з сумою виконання договору №1 від 25.01.2022 року - 17038,60 грн. Враховуючи, що відсутня частина документів, яка підтверджує поставку товару , вимога п.3.2 Таблиці 1 Додатку 2 не виконана»
Ознайомившись з Протоколом розгляду тендерних пропозицій ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЮЖНА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ 88» вважає, що Замовником без належних правових підстав було відхилено його тендерну пропозицію, виходячи з наступного:
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
При цьому тендерна документація – це документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Тендерна пропозиція – це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Замовником відповідно до вимоги п. 3. Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» встановлено, зокрема вимогу:
3.1 Надати інформаційну довідку, складену в довільній формі, що містить інформацію, з ким укладено аналогічний договір, номер договору та дату підписання, суму виконання договору.
3.2 Надати скан - копію з оригіналу договору, який зазначений у довідці з інформацією про аналогічний договір за предметом закупівлі, укладений у період з 2019 по 2022рік, разом з:
- документами, що підтверджують поставку товару;
- позитивним відгуком що виданий замовником з яким було укладено договір , що наведено у довідці, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності).
1. У відповідності до вимог Тендерної документації, а саме вимог п. 3. Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації «Документи, «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору», ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЮЖНА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ 88» у складі тендерної пропозиції надало наступні документи:
- інформаційна довідка складену в довільній формі, що містить інформацію про аналогічний договір №1 від 25.01.2022року
- сканована копія з оригіналу аналогічного договору №1 від 25.01.2022 року
- позитивний лист відгук, що виданий замовником з яким було укладено аналогічний договір
- видаткові накладні до аналогічного договору № 1 від 25.01.2022 року.
Наданими документами ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЮЖНА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ 88» повністю виконало вимоги Замовника, що встановлені в п. 3. Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору», оскільки саме ці документи вимагалися замовником в тендерній документації.
Звертаємо увагу на той факт, що Замовником в тендерній документації, а саме в п. 3. Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» вимагається надання скан - копії з оригіналу договору, який зазначений у довідці з інформацією про аналогічний договір за предметом закупівлі, укладений у період з 2019 по 2022 рік, разом з:
- документами, що підтверджують поставку товару;
- позитивним відгуком що виданий замовником з яким було укладено договір , що наведено у довідці, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності).
Замовником в тендерній документації не було встановлено вимогу щодо надання документів, що підтверджують поставку товару в повному обсязі/на весь обсяг товару/на всю суму договору тощо, а лише на факт такої поставки, отже ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЮЖНА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ 88» виконало дану вимогу та вважає відхилення його тендерної пропозиції неправомірною, та такою що порушує засади Закону України «Про публічні закупівлі»
Варто зазначити, що для того, щоб визнавати тендерну пропозицію такою, що не відповідає вимогам тендерної документації, у зв’язку із ненаданням того чи іншого документу, перш за все необхідно, щоб Замовник в тендерній документації вимагав надання такого/таких документів.
Отже, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЮЖНА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ 88» містить усі необхідні документи, які вимагав Замовник у тендерній документації, а саме ним було надано:
- інформаційна довідка складену в довільній формі, що містить інформацію про аналогічний договір №1 від 25.01.2022 року (в якій зазначена інформація про аналогічний договір)
- сканована копія з оригіналу аналогічного договору №1 від 25.01.2022 року (що є підтвердженням наявності укладеного аналогічного договору)
- позитивний лист відгук, що виданий замовником з яким було укладено аналогічний договір (що є підтвердженням виконання аналогічного договору а також виконання його добросовісно та відповідально)
- видаткові накладні до аналогічного договору № 1 від 25.01.2022 року. (що є підтвердженням виконання аналогічного договору (поставки товару))
Також, звертаємо увагу на той факт, що 23 лютого 2023 року, замовником було висунуто вимогу до ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЮЖНА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ 88» щодо усунення невідповідностей, в виявлених невідповідностях замовником не було зазначено про відсутність документів, або про необхідність надати документи, що підтверджують поставку товару, а саме видаткових накладних «у повному обсязі» до аналогічного договору.
Відповідно до розділу V тендерної документації, Постанови Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, та ЗУ «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи вищевикладене, замовником порушено чинне законодавство України з публічних закупівель, а саме не вказано про виявлені невідповідності, відповідно до яких тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЮЖНА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ 88» була відхилена, за встановленою законодавством процедурою.
Детально проаналізувавши вищевикладені обставини, вбачається, що Замовник відхилив тендерну пропозицію нашого Товариства виключно з підстави відсутності документів у складі тендерної пропозиції, яких не вимагав надати.
Практика Антимонопольного Комітету України із зазначеного питання є сталою та незмінною протягом тривалого часу. Аналогічні висновки Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель викладено у Рішенні №3950-р/пк-пз від 25.04.2018.
Також, вважаємо за необхідне звернути увагу на те, що аналогічний договір, який був наданий учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЮЖНА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ 88» для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, знаходиться у відкритому доступі в електронній системі закупівель PROZORRO, ідентифікатор закупівлі - UA-2022-01-11-002369-a (посилання: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-01-11-002369-a)
Окрім аналогічного договору у відкритому доступі в електронній системі закупівель PROZORRO знаходяться додатки до договору та звіт про виконання договору (копія додається).
Враховуючи вищевикладене, замовник мав можливість самостійно перевірити інформацію, що знаходиться у відритому доступі в електронній системі закупівель PROZORRO, а саме перевірити наявність звіту про виконання договору, що є підтвердженням його повного виконання.
Відповідно до ч. 5 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Зважаючи на наведене, вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЮЖНА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ 88» відповідає усім вимогам замовника, у тому числі і в частині надання видаткових накладних до аналогічного договору № 1 від 25.01.2022 року. Вважаємо, відхилення замовником тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЮЖНА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ 88» здійснено на формальних підставах, що суперечить законодавчо встановленим нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Дії замовника щодо безпідставного відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЮЖНА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ 88» свідчать про порушення замовником основних принципів здійснення публічних закупівель, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Частиною четвертою статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України.
Відповідно до частин першої-четвертої ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
На підставі вищенаведеного, у відповідності до ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»
ПРОШУ:
1. Прийняти Скаргу до розгляду;
2. Скасувати Рішення Замовника – Комунальне некомерційне підприємство «Одеська обласна клінічна лікарня» Одеської обласної ради, яким було відхилено тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЮЖНА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ 88» (ідентифікаційний код юридичної особи: 41990579) в процедурі закупівлі – ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби, очікувана вартість предмета закупівлі – 1 140 220 грн. 00 коп., ідентифікатор закупівлі – UA-2023-01-24-008436-a
3. Зобов’язати Замовника – Комунальне некомерційне підприємство «Одеська обласна клінічна лікарня» Одеської обласної ради визнати тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЮЖНА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ 88» (ідентифікаційний код юридичної особи: 41990579) такою, що відповідає вимогам тендерної документації.
4. Зобов’язати Замовника – Комунальне некомерційне підприємство «Одеська обласна клінічна лікарня» Одеської обласної ради визнати ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЮЖНА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ 88» переможцем процедури закупівлі, ідентифікатор закупівлі – UA-2023-01-24-008436-a.
Використані Скаржником докази, що додаються до Скарги:
- Тендерна документація з додатками
- інформаційна довідка складена в довільній формі, що містить інформацію про аналогічний договір №1 від 25.01.2022року
- сканована копія з оригіналу аналогічного договору №1 від 25.01.2022 року
- позитивний лист відгук, що виданий замовником з яким було укладено аналогічний договір
- видаткові накладні до аналогічного договору № 1 від 25.01.2022 року
- Протокол розгляду тендерних пропозицій
- Звіт про виконання аналогічного договору за процедурою закупівлі UA-2022-01-11-002369-a
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 березня 2023 13:55
Рішення від 03.03.2023 №2556.pdf
Дата публікації: 03 березня 2023 13:54
Інформація про резолютивну частину рішення від 13.03.2023 №3017.pdf
Дата публікації: 14 березня 2023 11:41
Рішення від 13.03.2023 №3017.pdf
Дата публікації: 15 березня 2023 17:26
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення № 3017-р/пк-пз від 13.03.2023 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Комунальним некомерційним підприємством «Одеська обласна клінічна лікарня» Одеської обласної ради» (надалі – Замовник) прийнято рішення про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ЮЖНАТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ 88" за процедурою закупівлі — "15810000-9-Хлібопродукти,свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби(15811100-7-Хліб)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-01-24-008436-a
Дата виконання рішення замовником: 23 березня 2023 14:41
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2023 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД №4" |
802 200,00
UAH з ПДВ
|
802 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮЖНА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ 88" |
822 120,00
UAH з ПДВ
|
822 120,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Одеська паляниця |
1 093 200,00
UAH з ПДВ
|
1 093 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД №4" #43370789 |
Рішення скасоване |
802 200,00
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2023 14:46
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 лютого 2023 15:36
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД №4" #43370789 |
Рішення скасоване |
802 200,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2023 09:58
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮЖНА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ 88" #41990579 |
Рішення скасоване |
822 120,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2023 09:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 лютого 2023 15:32
|
ТОВ Одеська паляниця #32933489 |
Рішення скасоване |
1 093 200,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2023 09:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 березня 2023 18:51
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД №4" #43370789 |
Відхилено |
802 200,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2023 10:50
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮЖНА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ 88" #41990579 |
Переможець |
822 120,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2023 10:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2024 12:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2024 09:19
|
Додаткова 3 78.3п.pdf | зміни до договору |
05 січня 2024 09:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 10:07
|
Додаткова 2 хліб.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 10:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 09:53
|
Додаткова 2 хліб.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 09:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 09:50
|
Додаткова 1 хліб.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 09:50
|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2023 14:50
|
Договір 78.3П.pdf | укладений |
23 березня 2023 14:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись положеннями Закону України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року (далі - Особливості), частиною першою ст. 188 Господарського кодексу України, частиною першою ст. 651, ст. ст. 652, 653, 654 Цивільного кодексу України |
Номер договору про закупівлю: | 78/3П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись частиною шостою ст. 41 Закону України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 (далі - Особливості), |
Номер договору про закупівлю: | 78/3П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | При публікації додаткової угоди 2 на продовження строку договору до 31.03.2024 на сайті не змінено строк дії договору ,тому виникла необхідність додаткової публікації для можливості відкорегування на сайті строк дії договору відповідно Додаткової угоди №2 від 28.12.2023 |
Номер договору про закупівлю: | 78/3П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі частини шостої ст. 41 Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням пункту 19 Особливостей |
Номер договору про закупівлю: | 78/3П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |