Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з супроводу програмного забезпечення - комп'ютерної програми та бази даних "Медична статистика"
Очікувана вартість
1 500,00 UAH
UA-2023-01-24-004369-a 62f68ad1b3204b619a7bc1be89d4ffcd
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тригуб Оксана Петрівна

+380673781684 lipov_cpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 січня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Липовецький міський центр первинної медико-санітарної допомоги" Липовецької міської ради Вінницького району Вінницької області
Код ЄДРПОУ: 37336813
Місцезнаходження: 22500, Україна , Вінницька обл., Липовець, вул.Пирогова,9
Контактна особа: Тригуб Оксана Петрівна
+380673781684
lipov_cpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з супроводу програмного забезпечення - комп'ютерної програми та бази даних "Медична статистика"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22500, Україна, Вінницька область, м.Липовець, вул. Пирогова,9 та за адресами підпорядкованих закладів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата проводиться на підставі акту здачі-прийняття наданих послуг, протягом 7 (семи) календарних днів Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

24 січня 2023 10:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Техноінфомед-2"
#36157713
Переможець 1 500,00
UAH
24 січня 2023 10:49

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2024 09:53
договір 2.pdf укладений
24 січня 2023 10:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 січня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 500,00
UAH